Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
221/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on joskus ollut nuori. Jos naiset eivät osaa nuorena valita hyvää miestä ja pitää siitä kiinni, niin tässä on tulos. Ei 3-kymppinen nainen enää herätä samanlaisia tunteita, oli kuinka kaunis tahansa.

Olen tämän ennenkin kertonut mutta toistanpa taas: elämäni "tasokkaimman" miehen kanssa seurustelin, kun olin 36-37 vuotias yh. Kansainvälisen yhtiön suomalainen mutta Jenkeissä asuva CEO. Seurustelumme päättyi aikanaan siihen, ettei hän verotuksen takia palannutkaan Suomeen vaan muutti Monacoon, ja minä puolestaan en lapseni takia halunnut muuttaa ulkomaille.

Jep. Eli eli ei todellakaan ollut sitoutunut sinuun. Jos olisitte päätyneet yhteen 25-vuotiaina, niin tuo mies maksaisi kiltisti veronsa Suomeen - SINUN VUOKSESI.

Niinpä, lähes jokainen mies tekisi mitä vaan 18-20 vuotiaan vuoksi. Sanotaan sitä vaikka rakkaudeksi... jostain syystä vastaavaa ei tehdä vaikkapa 40 vuotiaiden vuoksi.

Edelleen, jokainen nainen on ollut 20-vuotias ja mies pysyy hyvän ja uskollisen naisen rinnalla loppuelämänsä ja tekisi edelleen mitä vain hänen vuokseen. Mutta ei 4-kymmpisen naisen jolle hän on vain yksi monista...

Tässä y-lien teksteissä on yksi suuri harha.He eivät ole mitään Brad Pittejä, joka kelpaisi melkein minkä ikäiselle naiselle tahansa. He ovat tavismiehiä, tai eivät edes sitäkään, koska tavis miehellä on parisuhdehistoria

Vaikka miehet kuinka haluavat ja himoitsevat sitä ikuisesti 20- vuotiasta kaunista naista, niin se EI OLE mahdollista kuin harvoille ja valituille miehille.Eli parikymppisille komeille miehille tai jos on vanhempi niin menestyneille, komeille , rikkaille miehille.

Tämä. Mutta me naiset hävitään silti, minusta ei ole ollenkaan kiva olla koko elämäni jokin tyytymisen kohde samalla kun mies haaveilee siitä 20-vuotiaasta.

Edestään löytää sen minkä taakse jättää....

Totta kai 2-kymppinen mies haaveilee 20-vuotiaasta naisesta... Jos sinkkuelämän ja irtosuhteet nuorena valitsette, niin ei kannata ihmetellä yksinäisyyttä ikääntyessä. 

Huhhuh mitä sontaa.

2-kymppinen mies kyllä haaveilee 20v naisesta, mutta parisuhde sillä ei ole todellakaan kahdestikaan mielessä. Sehän on vasta pari vuotta aiemmin päässyt täysi-ikäiseksi ja aikuiselämän makuun. eri

Se on naisista kiinni, miehet vain sopeutuvat tarjontaan...

Jos mies elää elämänsä ajatuksella "sopeudun tarjontaan", niin parisuhteen voi unohtaa heti alkuunsa. Selkärangattomalla ei siinä yhtälössä tee mitään.

Vierailija
222/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on joskus ollut nuori. Jos naiset eivät osaa nuorena valita hyvää miestä ja pitää siitä kiinni, niin tässä on tulos. Ei 3-kymppinen nainen enää herätä samanlaisia tunteita, oli kuinka kaunis tahansa.

Olen tämän ennenkin kertonut mutta toistanpa taas: elämäni "tasokkaimman" miehen kanssa seurustelin, kun olin 36-37 vuotias yh. Kansainvälisen yhtiön suomalainen mutta Jenkeissä asuva CEO. Seurustelumme päättyi aikanaan siihen, ettei hän verotuksen takia palannutkaan Suomeen vaan muutti Monacoon, ja minä puolestaan en lapseni takia halunnut muuttaa ulkomaille.

Jep. Eli eli ei todellakaan ollut sitoutunut sinuun. Jos olisitte päätyneet yhteen 25-vuotiaina, niin tuo mies maksaisi kiltisti veronsa Suomeen - SINUN VUOKSESI.

Niinpä, lähes jokainen mies tekisi mitä vaan 18-20 vuotiaan vuoksi. Sanotaan sitä vaikka rakkaudeksi... jostain syystä vastaavaa ei tehdä vaikkapa 40 vuotiaiden vuoksi.

Edelleen, jokainen nainen on ollut 20-vuotias ja mies pysyy hyvän ja uskollisen naisen rinnalla loppuelämänsä ja tekisi edelleen mitä vain hänen vuokseen. Mutta ei 4-kymmpisen naisen jolle hän on vain yksi monista...

Tässä y-lien teksteissä on yksi suuri harha.He eivät ole mitään Brad Pittejä, joka kelpaisi melkein minkä ikäiselle naiselle tahansa. He ovat tavismiehiä, tai eivät edes sitäkään, koska tavis miehellä on parisuhdehistoria

Vaikka miehet kuinka haluavat ja himoitsevat sitä ikuisesti 20- vuotiasta kaunista naista, niin se EI OLE mahdollista kuin harvoille ja valituille miehille.Eli parikymppisille komeille miehille tai jos on vanhempi niin menestyneille, komeille , rikkaille miehille.

Tämä. Mutta me naiset hävitään silti, minusta ei ole ollenkaan kiva olla koko elämäni jokin tyytymisen kohde samalla kun mies haaveilee siitä 20-vuotiaasta.

Totta kai 2-kymppinen mies haaveilee 20-vuotiaasta naisesta... Jos sinkkuelämän ja irtosuhteet nuorena valitsette, niin ei kannata ihmetellä yksinäisyyttä ikääntyessä. 

Huhhuh mitä sontaa.

2-kymppinen mies kyllä haaveilee 20v naisesta, mutta parisuhde sillä ei ole todellakaan kahdestikaan mielessä. Sehän on vasta pari vuotta aiemmin päässyt täysi-ikäiseksi ja aikuiselämän makuun. eri

Jos näin olisi niin meillä tuskin tulisi jatkuvalla syötöllä näitä ''en saa naista'' postauksia..

Öö, millähän logiikalla? Miehet sopeutuvat tarjontaan. Jos irtoseksiä on tarjolla, niin se on normi, sai yksilö itse tai ei. Tässä tapauksessa epätoivoiset vain sopeutuvat kieroilemalla itsensä suhteeseen, ilman todellista sitoutumishalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin näiden ääliöiden tuskasta, kun itse pelaavat itselleen yksinäisen elämän, kun elämisen sijaan jaksavat jauhaa jostakin netti-sovelluksista vauvalla.

Ja tiedoksi, kukaan, EI SIIS KUKAAN, nainen hyväksy mitään rumaa ja ilkeää luuseria, vaikka nämä uli-sevat täällä non-stop.

Ne 18-20 v kaunottaret eivät edes ole millään perhepalstalla. Jos olisivat,  ei heitä kiinnosta uli-sevan luuseri-miehen toiveet tipan vertaa.

Miksi siis uusia ketjuja?

Uusia ketjuja riittää niin kauan kun on katkeria ikääntyviä naisia.

Katkeria ikääntyviä miehiä.Nainen on onnellisin ja tyytyväisin elämään sinkkuna.Mies parisuhteessa.Onnettomimpia ovat sinkkumiehet.

Allekirjoitan tämän asian usean parisuhteen ja myös avioliiton kokeneena naisena.Nyt olen jättäytynyt sinkuksi ihan omasta tahdostani.

Eli -mies ja parisuhde ei ole naisten elämän keskipiste ja suurin tavoite.Toki jos perheen haluaa, niin silloin mikä ettei.Muussa tapauksessa - ei.Lapsiakin voi hankkia ilman parisuhdetta nykyaikana.Seksiäkin saa, jos haluaa.Itse olen sitä mieltä, että sekin on parempaa muulla tavoin hoidettuna.

Että , miettikää naiset, tätä erittäin hyvänä vaihtoehtona.Miksi roikkua jossain nettideiteillä, jos sieltä ei saa kuin pahan mielen , jos vaihtoehtona on onnellinen elämä!Suosittelen

Katkeruutesi ja miesvihasi paistaa kuuhun asti.

Hienoa, että itsekin myönnät, että sinulla ei ole miehille mitään muuta tarjottavaa kuin reikäsi. 

Mutta miksi mulla silti on onnellinen parisuhde, ollut jo vuosikymmeniä? Se pelkkä reikäkin on näemmä sitten 100% enemmän kun sulla on tarjota kenellekään :D

Tämä on perhepalsta, sinä olet ihan väärässä paikassa. Mene vonkaamaan niitä 18-20 v salikissoja, täällä ne eivät taatusti ole.

Ei niin että lopputuloksen kannalta olisi eroa, missä yrität: mitään et tule saamaan, et edes meitä "mummoja"! :D

"Olen onnellisesti parisuhteessa, mutta lietson miesvihaa miesvihaketjussa miesvihapalstalla".

Juupajuu 

Vierailija
224/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse sallivat seksimarkkinat ja yhden illan jutut. Sitten ruikutetaan kun miehet eivät halua parisuhteisiin :D

Vaikka näin ei olisi, miten se vaikuttaa siihen että yli 25v nainen on miehelle tyytymisen kohde ja nuoremmat alkaa kiinnostaa?

Yhden illan jutut ja seksisuhteethan on silloin ainoa mahdollisuus saada itsekin. Muuten oltaisiin ilman tietyn iän jälkeen, jos sattuu olemaan sinkku.

Seuraus, ei syy.

:D

Te olette kyllä ihan harhoissanne. Jos yksikään nainen ei koskaan harrastaisi irtosuhteita, niin miehet pysyisivät rinnalla hautaan saakka.

Naisten kevytkenkäisyys on suurin ja ainut syy miesten sitoutumattomuudelle.

ohis

Sulla on vikaa logiikassa, tai vaihtoehtoisesti esität tyhmää. "Onnellisina elämänsä loppuun saakka" on satukirjaa. Nuorena vakiintuminen ei poista avioeron tai nuorempaan vaihtamisen riskiä. Se pariutumisikä ei takaa yhtikäs mitään, mutta sen luultavasti tiedätkin.

Seuraus, ei syy. Syntyvyys laskee ja nuoret naiset ei halua enää parisuhteeseen, koska ovat ymmärtäneet ettei se kannata. Vanhemmat on joutuneet käymään parisuhteen ja eron läpi, koska ovat eläneet sitä "elämän pitää mennä näin" -aikakautta.

Minun logiikassa ei ole mitään vikaa. Itse ette vain ymmärrä miehiä. Jos nuoria naisia on tarjolla, niin miehet tulevat aina vaihtamaan nuorempaan ja se johtuu yksinomaan naisten seksikäyttätymisestä. Jos kaikki naiset pariutuisivat vain omanikäistensä kanssa ja olisivat uskollisia miehilleen, niin miehet olisivat yhden naisen kanssa loppuun saakka. Samaa ei voi sanoa naisista, joten miesten pariutumiskäyttäytyminen on aina seurausta naisten pariutumiskäyttätymisestä.

Eli sä kannatat tätä oikein perinteistä mallia, jossa nainen alistuu parisuhteessa ja pysyy siinä, vaikka mies paljastuisi vaimonhakkaajaksi, juopoksi, muuten moniongelmaiseksi jne. Ja leskiä ei sun maailmankuvassa ole olemassakaan, naisia ja miehiä on ikäluokittain saman verran samoilla paikkakunnilla.

No tämä selvensikin.

Luuletko, että leskeksi päädyttyään ihminen nuorenee samalla?

Aina sama kaava täällä. Argumentit loppuvat, niin henkilökohtaisuuksiin päätetään. Et ole ajatuksenlukukykyinen, etkä keskustelutaitoinen.

Jos vaivaudut lukemaan ylöspäin, niin alkuperäinen kritisointi koski naisten seksuaalista vapautumista, ei suoranaisesti ikää. Se leskikö ei voi hakea seuraa nuorenematta?

Aina sama kaava. Kun argumentit loppuvat, väitetään että argumentit loppuvat, kuvitellaan henkilökohtaisuuksiin menemistä, ja lopulta mennään itse henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
225/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä sontaa.

Jos näin olisi niin meillä tuskin tulisi jatkuvalla syötöllä näitä ''en saa naista'' postauksia..

Öö, millähän logiikalla? Miehet sopeutuvat tarjontaan. Jos irtoseksiä on tarjolla, niin se on normi, sai yksilö itse tai ei. Tässä tapauksessa epätoivoiset vain sopeutuvat kieroilemalla itsensä suhteeseen, ilman todellista sitoutumishalua.

Höpö höpö! Meillä on viikottain täällä narina ketjuja siitä kuinka naisille ei kelpaa TAVALLINEN mies. Mikäli asiat ovat noinkin hyvin niin miksi täällä pitää avata äänitorviaan naisten nirsoudesta? Joillekin on jopa ehdotettu sinne Aasiaan lähtöä vaan ei meidän palstan ''varakkaita'' vinkujia saa lähtemään sinnekään :D

Vierailija
226/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä sontaa.

Eli asiassa ei ole mitään ongelmaa. Miehet sopeutuvat tarjontaan. Jos on irtoseksiä, valitsevat sen. Jos ei irtoa mistään, sopeutuvat siihen. Miesten valitukset siitä ettei tule mätsejä tai löydy naisia on pelkkää harhaa ja valeuutista. eri

Vierailija
227/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin näiden ääliöiden tuskasta, kun itse pelaavat itselleen yksinäisen elämän, kun elämisen sijaan jaksavat jauhaa jostakin netti-sovelluksista vauvalla.

Ja tiedoksi, kukaan, EI SIIS KUKAAN, nainen hyväksy mitään rumaa ja ilkeää luuseria, vaikka nämä uli-sevat täällä non-stop.

Ne 18-20 v kaunottaret eivät edes ole millään perhepalstalla. Jos olisivat,  ei heitä kiinnosta uli-sevan luuseri-miehen toiveet tipan vertaa.

Miksi siis uusia ketjuja?

Uusia ketjuja riittää niin kauan kun on katkeria ikääntyviä naisia.

Katkeria ikääntyviä miehiä.Nainen on onnellisin ja tyytyväisin elämään sinkkuna.Mies parisuhteessa.Onnettomimpia ovat sinkkumiehet.

Allekirjoitan tämän asian usean parisuhteen ja myös avioliiton kokeneena naisena.Nyt olen jättäytynyt sinkuksi ihan omasta tahdostani.

Eli -mies ja parisuhde ei ole naisten elämän keskipiste ja suurin tavoite.Toki jos perheen haluaa, niin silloin mikä ettei.Muussa tapauksessa - ei.Lapsiakin voi hankkia ilman parisuhdetta nykyaikana.Seksiäkin saa, jos haluaa.Itse olen sitä mieltä, että sekin on parempaa muulla tavoin hoidettuna.

Että , miettikää naiset, tätä erittäin hyvänä vaihtoehtona.Miksi roikkua jossain nettideiteillä, jos sieltä ei saa kuin pahan mielen , jos vaihtoehtona on onnellinen elämä!Suosittelen

Katkeruutesi ja miesvihasi paistaa kuuhun asti.

Hienoa, että itsekin myönnät, että sinulla ei ole miehille mitään muuta tarjottavaa kuin reikäsi. 

Katkeraa uskoa mitä ketjussakin on jankattu viestistä toiseen miesten tyytymisestä vanhempiin naisiin?

Eiköhän tuotakin kirjoittajaa kiinnosta enemmän se oma reikä ja tyydytys kuin se mitä ne miehet saa. Mutta jälleen kerran asetelma on tää "mitä tarjottavaa naisella on". eri

Minä olen tuo nainen, joka kirjoitti, miten tyytyväinen on sinkkuelämäänsä.

Ensinnäkin: missään kohti tekstissäni ei sanota että olen katkera tai vihaan miehiä, tuo on sinun oma tulkintasi.Ihan sama, jos sanoisit että vihaat lihaa ja olet katkera lihansyöjille, jos olisin sanonut että olen vaihtanut kasvissyöjäksi, koska liha ei sovi minulle.Tuo, että nainen on onnellisin sinkkuna ja mies parisuhteessa , ja mies onnettomia sinkkuna on tutkimustulos.Asiaa tutkitaan säännöllisin väliajoin.

Minulla on erittäin hyvät välit kaikkiin entisiin kumppaneihini, olemme ystäviä.Tuo tutkimustulos pätee minuun, olen onnellisempi sinkkuna, minulla on myös useita ystäviä, jotka ovat samaa mieltä.Ja tämä asia ei tee heistä tai minusta miesten vihaavia tai katkeria. Parisuhde ei ole mikään velvollisuus, jota jokaisen naisen on velvollisuus haluta tai tavoitella.Naisilla ja miehillä on oikeus valita ollako sinkku, mutta ei mitään velvollisuutta olla parisuhteessa.

Vierailija
228/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että kaikki miehet eivät kirjaudu deittisovelluksiin.

Vierailija
229/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset itse laita viestejä miehille?!

Laittaa kyllä, ainkin itse olen laittanut, mutta oma kokemus on että miehet eivät vastaa. Kun antaa miehen aloitta viestittelyn, hommassa on edes jotain toivoa edetä. Miehet, tulkitsetteko viestittelyn aloittavan naisen epätoivoiseksi tai jotenkin vialliseksi vai uhkaako se kenties jotenkin miehisyyttänne?

Vierailija
230/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että kaikki miehet eivät kirjaudu deittisovelluksiin.

Tilastollisesti merkitsevään otokseen ei tarvita kaikkia miehiä, vaan riittävä edustus miehistä.

Vierailija
231/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua häiritsee näiden palsta hullujen miesten uhoaminen tyyliin, varo ette jää yksin, sinun on paras pariutua alle 25- vuotiaana, kun olet tasokkaan, sen jälkeen et kelpaa kenellekkään ja olet vain nais-saastaa, kun miesten taso vaan nousee, mitä enemmän ikää tulee, kun tulot ja ammatti ja botoxit, ja varaa välitä minkä ikäisenä vaan minkälainen nainen vaan, ja olkaa mammat onnellisia ja tyytyväisiä jos kaipaatte edes meille super-uroksille edes rei*ksi.....siis mitä ihmettä....

Maailma, tämä palsta, Tinderi, nettideiti ovat täynnä miehiä, jotka etsivät parisuhdetta ja rakkautta ja ovat onnettomia, kun ketään ei löydy.Eikö nämä palsta-jul-let tajua, että tällä "propag@ndallaa" pilaavat pilaavat omat ja muitten miesten mahdollisuudet?!?Tätä puskaa kun täällä lukee ei tee mieli ottaa enää mitään kontaktia yh-teen-kään mieheen, ei yhteenkään.Pitäkää tunkkinne.Sinkkuus on kivaa ja jatkui.Kuka vttu jaksaa tälläistä pjaskaa, ja että vielä livenä.....Huh huh.

Vierailija
232/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että noissa deittipalveluissa 18-20-vuotiaille viestittelevät heitä yli kymmenen vuotta vanhemmat miehet haluaisivat näistä nuorista tytöistä lähinnä seksiseuraa, ei elämänkumppania.

Miksi uskon näin? Koska kenelläkään aikuisilla miehillä ei -edes niillä ”alfoilla”- ole noin nuoria kumppaneita, vaan vähintään 25+.

Jotkut Brad Pittit, Johnny Deppit ja vastaavat saisivat aivan varmasti 18-20-vuotiaita gold diggereitä jos haluaisivat, mutta heillä ei ole sen ikäisiä naisystäviä.

Toki monilla statusta omaavilla, suosituilla vanhoilla julkkismiehillä on huomattavasti nuoremmat kumppanit, mutta ei koskaan noin nuoria.

Eli tosi nuoria varmasti halutaan seksiin, mutta suhteeseen sitten joku aikuisempi, vaikkakin selkeästi itseä nuorempi.

50+ julkkismiehillähän ne naisystävät on yleensä kolmikymppisiä.

Vierailija
233/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse sallivat seksimarkkinat ja yhden illan jutut. Sitten ruikutetaan kun miehet eivät halua parisuhteisiin :D

Vaikka näin ei olisi, miten se vaikuttaa siihen että yli 25v nainen on miehelle tyytymisen kohde ja nuoremmat alkaa kiinnostaa?

Yhden illan jutut ja seksisuhteethan on silloin ainoa mahdollisuus saada itsekin. Muuten oltaisiin ilman tietyn iän jälkeen, jos sattuu olemaan sinkku.

Seuraus, ei syy.

:D

Te olette kyllä ihan harhoissanne. Jos yksikään nainen ei koskaan harrastaisi irtosuhteita, niin miehet pysyisivät rinnalla hautaan saakka.

Naisten kevytkenkäisyys on suurin ja ainut syy miesten sitoutumattomuudelle.

ohis

Sulla on vikaa logiikassa, tai vaihtoehtoisesti esität tyhmää. "Onnellisina elämänsä loppuun saakka" on satukirjaa. Nuorena vakiintuminen ei poista avioeron tai nuorempaan vaihtamisen riskiä. Se pariutumisikä ei takaa yhtikäs mitään, mutta sen luultavasti tiedätkin.

Seuraus, ei syy. Syntyvyys laskee ja nuoret naiset ei halua enää parisuhteeseen, koska ovat ymmärtäneet ettei se kannata. Vanhemmat on joutuneet käymään parisuhteen ja eron läpi, koska ovat eläneet sitä "elämän pitää mennä näin" -aikakautta.

Minun logiikassa ei ole mitään vikaa. Itse ette vain ymmärrä miehiä. Jos nuoria naisia on tarjolla, niin miehet tulevat aina vaihtamaan nuorempaan ja se johtuu yksinomaan naisten seksikäyttätymisestä. Jos kaikki naiset pariutuisivat vain omanikäistensä kanssa ja olisivat uskollisia miehilleen, niin miehet olisivat yhden naisen kanssa loppuun saakka. Samaa ei voi sanoa naisista, joten miesten pariutumiskäyttäytyminen on aina seurausta naisten pariutumiskäyttätymisestä.

Eli sä kannatat tätä oikein perinteistä mallia, jossa nainen alistuu parisuhteessa ja pysyy siinä, vaikka mies paljastuisi vaimonhakkaajaksi, juopoksi, muuten moniongelmaiseksi jne. Ja leskiä ei sun maailmankuvassa ole olemassakaan, naisia ja miehiä on ikäluokittain saman verran samoilla paikkakunnilla.

No tämä selvensikin.

Luuletko, että leskeksi päädyttyään ihminen nuorenee samalla?

Aina sama kaava täällä. Argumentit loppuvat, niin henkilökohtaisuuksiin päätetään. Et ole ajatuksenlukukykyinen, etkä keskustelutaitoinen.

Jos vaivaudut lukemaan ylöspäin, niin alkuperäinen kritisointi koski naisten seksuaalista vapautumista, ei suoranaisesti ikää. Se leskikö ei voi hakea seuraa nuorenematta?

Aina sama kaava. Kun argumentit loppuvat, väitetään että argumentit loppuvat, kuvitellaan henkilökohtaisuuksiin menemistä, ja lopulta mennään itse henkilökohtaisuuksiin.

Ei vaikuta asiaan mitenkään (jos naiset pariutuvat nuorena). Se leski ei ole koskaan haluttavampi, kuin oma nainen (nuorent lesket ovat maginaali-ilmiö). Miehet pysyvät uskollisena, jos haluttavat, eli nuoret naiset eivät hyppele kukasta toiseen. 

Vierailija
234/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että noissa deittipalveluissa 18-20-vuotiaille viestittelevät heitä yli kymmenen vuotta vanhemmat miehet haluaisivat näistä nuorista tytöistä lähinnä seksiseuraa, ei elämänkumppania.

Miksi uskon näin? Koska kenelläkään aikuisilla miehillä ei -edes niillä ”alfoilla”- ole noin nuoria kumppaneita, vaan vähintään 25+.

Jotkut Brad Pittit, Johnny Deppit ja vastaavat saisivat aivan varmasti 18-20-vuotiaita gold diggereitä jos haluaisivat, mutta heillä ei ole sen ikäisiä naisystäviä.

Toki monilla statusta omaavilla, suosituilla vanhoilla julkkismiehillä on huomattavasti nuoremmat kumppanit, mutta ei koskaan noin nuoria.

Eli tosi nuoria varmasti halutaan seksiin, mutta suhteeseen sitten joku aikuisempi, vaikkakin selkeästi itseä nuorempi.

50+ julkkismiehillähän ne naisystävät on yleensä kolmikymppisiä.

No, ei paljon auta yli 30 v naista vaikka miehille kelpaisi peräti 25-vuotias nainen jopa ihan parisuhteeseen. (tai sitä 25-vuotiasta sitten viiden vuoden päästä kun mies joutuu tyytymään)

Vierailija
235/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä sontaa.

Jos mies elää elämänsä ajatuksella "sopeudun tarjontaan", niin parisuhteen voi unohtaa heti alkuunsa. Selkärangattomalla ei siinä yhtälössä tee mitään.

100% miehestä sopeutuu tarjontaa, kuten myös 100% naisistakin...

Vierailija
236/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä sontaa.

100% miehestä sopeutuu tarjontaa, kuten myös 100% naisistakin...

Mistä sitten kumpuaa joka viikkoinen valitus? Jotenkaan en nyt ihan usko tähän. Tuollakin on mainittu miehestä joka torjui oman tasoisensa naisen.

Vierailija
237/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Vähän faktaa: tämä on perhepalsta. Täällä todennäköistä on, että kirjoittaja on 50 v kolmen lapsen äiti, ei mikään 18-20 v salikissa.

Miksi maailmassa u-lit sitten täällä saarnaavat sanomaansa?

Ei ole perhepalsta, vaan enimmäkseen lapsettomien 20-30v naisten palsta. Täällä on ollut ikägallup pariinkin otteeseen. Eivät perheelliset tietenkään ehdi palstailemaan samaan tapaan kuin nuoret ja vapaat.

Vierailija
238/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nämä samat miehet vielä valittavat, kun eivät saa netistä seuraa! Joo-o, ihme juttu...[/quote

Niin ja että naiset on niin nirsoja että parisuhteita ei synny. Kukahan se nirso oikeasti on....

Vierailija
239/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua häiritsee näiden palsta hullujen miesten uhoaminen tyyliin, varo ette jää yksin, sinun on paras pariutua alle 25- vuotiaana, kun olet tasokkaan, sen jälkeen et kelpaa kenellekkään ja olet vain nais-saastaa, kun miesten taso vaan nousee, mitä enemmän ikää tulee, kun tulot ja ammatti ja botoxit, ja varaa välitä minkä ikäisenä vaan minkälainen nainen vaan, ja olkaa mammat onnellisia ja tyytyväisiä jos kaipaatte edes meille super-uroksille edes rei*ksi.....siis mitä ihmettä....

Maailma, tämä palsta, Tinderi, nettideiti ovat täynnä miehiä, jotka etsivät parisuhdetta ja rakkautta ja ovat onnettomia, kun ketään ei löydy.Eikö nämä palsta-jul-let tajua, että tällä "propag@ndallaa" pilaavat pilaavat omat ja muitten miesten mahdollisuudet?!?Tätä puskaa kun täällä lukee ei tee mieli ottaa enää mitään kontaktia yh-teen-kään mieheen, ei yhteenkään.Pitäkää tunkkinne.Sinkkuus on kivaa ja jatkui.Kuka vttu jaksaa tälläistä pjaskaa, ja että vielä livenä.....Huh huh.

Koska tavoite tällä jankutuksella voi olla mikä tahansa. Se voi olla myös se, että kun syrjäytynyt nuori/vanha kelpaamaton mies tietää itsekin, ettei ikinä tule pääsemään parisuhteeseen, pilataan sitten kaikkien muidenkin mahdollisuudet. "Kun en minä saa, niin ei saa kukaan muukaan."

Vierailija
240/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset itse laita viestejä miehille?!

Tottakai laitoin viestejä kiinnostaville miehille silloin, kun deittipalvelussa olin. Edellytyksenä oli, että mahduin miehen kriteereihin ja hän oli aidosti hakemassa ikäistäni naista (so. kun itse olin nelikymppinen niin en laittanut viestiä nelikymppiselle miehelle, jonka ikäkriteerit naiselle alkoivat alle 30-vuotiaasta).

Jätin viestin laittamatta myös siinä tapauksessa, että mies oli jo vieraillut profiilissani laittamatta viestiä tai flirttiä.

Mutta laitoin sinkkuvuosinani lukuisia viestejä miehille. Hulluahan se olisi, että näkisi todella kiinnostavan profiilin ja jättäisi laittamatta.

Miehetkin laittavat viestiä naisille josta ovat kiinnostuineita joten mistä tämä ulina on? Naiset ovat kateellisia toisille naisille koska eivät saa yhtä paljon huomiota miehiltä kuin ne kauneimmat naiset?

Mikä ulina? Eiköhän tässä ole vain haluttu osoittaa, että toisin kuin palstalla väitetään, kaikille naisille ei todellakaan ropise viestejä heti kun vain laittaa profiilin nettiin. Ja tämä tullaan muistamaan, kun seuraavan kerran joku mies alkaa valittaa, kuinka vaikeaa on tavismiehellä.

Se ulina kun miehet pistävät viestejä vain kauneimmille naisille. Samaa naiset tekevät, laittavat viestiä vain parhaimmille miehille.

Juu näin on. Paitsi että siinä on eroa millä kriteereillä miehet ja naiset määrittelevät "parhauden".

Naisten mielestä parhaimmat miehet ovat

- suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin nainen itse

- hakee seuraa suunnilleen omasta ikäluokastaan

- hakee seuraa samoilla tarkoitusperillä kuin nainenkin

- profiilista löytyy yhdistäviä tekijöitä naisen kiinnostuksenkohteiden kanssa

- profiiliin on panostettu edes jonkun verran

- miehen ulkoinen olemus on naisen mielestä miellyttävä. Ei tarvitse olla komea alfa kuitenkaan.

Miesten mielestä parhaat naiset ovat

- alle 25-vuotiaita

- timmikroppaisia kaunottaria

Kyllä, miehillä on siis vähemmän kriteereitä kuin naisilla, toisaalta jollei mies itse ole 25-vuotias kalsarimalli, ne kriteerit eivät välttämättä ole kovin realistisia.

😉😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan