Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
181/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESKI-IKÄISTEN MAAILMA??? kirjoitti:

Millainen on keski-ikäisten maailma?

voisitko selventää???

Mielelläni.

Uskon enkelihoitoihin,leikkaan itse mieheni ja omat hiukseni.

Olen hieman pyöreä ja hyv'ä leipomaan.

Käyn joka toinen vuosi Turkissa viikon lomalla.

Kauneudenhoitotuotteeni ja vaatteeni ostan PRISMASTA ja tokmannilta.

Seksiä ei oo enää..mut ei nyt puhuta siitä

Vierailija
182/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on joskus ollut nuori. Jos naiset eivät osaa nuorena valita hyvää miestä ja pitää siitä kiinni, niin tässä on tulos. Ei 3-kymppinen nainen enää herätä samanlaisia tunteita, oli kuinka kaunis tahansa.

Olen tämän ennenkin kertonut mutta toistanpa taas: elämäni "tasokkaimman" miehen kanssa seurustelin, kun olin 36-37 vuotias yh. Kansainvälisen yhtiön suomalainen mutta Jenkeissä asuva CEO. Seurustelumme päättyi aikanaan siihen, ettei hän verotuksen takia palannutkaan Suomeen vaan muutti Monacoon, ja minä puolestaan en lapseni takia halunnut muuttaa ulkomaille.

Jep. Eli eli ei todellakaan ollut sitoutunut sinuun. Jos olisitte päätyneet yhteen 25-vuotiaina, niin tuo mies maksaisi kiltisti veronsa Suomeen - SINUN VUOKSESI.

Niinpä, lähes jokainen mies tekisi mitä vaan 18-20 vuotiaan vuoksi. Sanotaan sitä vaikka rakkaudeksi... jostain syystä vastaavaa ei tehdä vaikkapa 40 vuotiaiden vuoksi.

Edelleen, jokainen nainen on ollut 20-vuotias ja mies pysyy hyvän ja uskollisen naisen rinnalla loppuelämänsä ja tekisi edelleen mitä vain hänen vuokseen. Mutta ei 4-kymmpisen naisen jolle hän on vain yksi monista...

Tässä y-lien teksteissä on yksi suuri harha.He eivät ole mitään Brad Pittejä, joka kelpaisi melkein minkä ikäiselle naiselle tahansa. He ovat tavismiehiä, tai eivät edes sitäkään, koska tavis miehellä on parisuhdehistoria

Vaikka miehet kuinka haluavat ja himoitsevat sitä ikuisesti 20- vuotiasta kaunista naista, niin se EI OLE mahdollista kuin harvoille ja valituille miehille.Eli parikymppisille komeille miehille tai jos on vanhempi niin menestyneille, komeille , rikkaille miehille.

Tämä. Mutta me naiset hävitään silti, minusta ei ole ollenkaan kiva olla koko elämäni jokin tyytymisen kohde samalla kun mies haaveilee siitä 20-vuotiaasta.

Olen +40 vuotias nainen.Mies otti eron 45- vuotiaana, kun halusi vielä kokea nuoruuden ja halusi nuoren naisen tuttöystäväkseen.On ihan hyvin säilynyt ja pitää itsestään huolta.No kävi niin, että ei löytynyt nuorempaa, saman ikäistä tai edes vanhempaa livenä eikä netistä.Nyt on yksin ja surkea.Minä olen yksin ja onnellinen.Mies olisi halunnut takaisin.En ottanut, miksi ottaisin.Huomasin että.olen onnellisempi ja tyytyväisempi yksin.Muitakin tarjokkaita olisi ollut ja on.Oman ikäisiä miehiä, eronneita.Haaveilevat parisuhteesta oman ikäisen naisen kanssa.Että totuus on se, että on paljon yksinäisiä keski-ikäisiä miehiä jotka haluaisivat parisuhteen noin oman ikäisen naisen kanssa, mutta eivät löydä näistä.Kyllä nämä jutut täällä näistä että 20 vuotias vain kelpaa miehille ovat puppua ja joidenkin miesten höpölöpöä ja ei edes mahdollista.Haavekuvia.Minäkin hamuaisin, että Daniel Craig veisi minut kynttiläillalliswlle, mutta tiedän, että se on haave ja ei koskaan totta enkä elä elämääni tuon haaveen mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on joskus ollut nuori. Jos naiset eivät osaa nuorena valita hyvää miestä ja pitää siitä kiinni, niin tässä on tulos. Ei 3-kymppinen nainen enää herätä samanlaisia tunteita, oli kuinka kaunis tahansa.

Olen tämän ennenkin kertonut mutta toistanpa taas: elämäni "tasokkaimman" miehen kanssa seurustelin, kun olin 36-37 vuotias yh. Kansainvälisen yhtiön suomalainen mutta Jenkeissä asuva CEO. Seurustelumme päättyi aikanaan siihen, ettei hän verotuksen takia palannutkaan Suomeen vaan muutti Monacoon, ja minä puolestaan en lapseni takia halunnut muuttaa ulkomaille.

Jep. Eli eli ei todellakaan ollut sitoutunut sinuun. Jos olisitte päätyneet yhteen 25-vuotiaina, niin tuo mies maksaisi kiltisti veronsa Suomeen - SINUN VUOKSESI.

Niinpä, lähes jokainen mies tekisi mitä vaan 18-20 vuotiaan vuoksi. Sanotaan sitä vaikka rakkaudeksi... jostain syystä vastaavaa ei tehdä vaikkapa 40 vuotiaiden vuoksi.

Edelleen, jokainen nainen on ollut 20-vuotias ja mies pysyy hyvän ja uskollisen naisen rinnalla loppuelämänsä ja tekisi edelleen mitä vain hänen vuokseen. Mutta ei 4-kymmpisen naisen jolle hän on vain yksi monista...

Tässä y-lien teksteissä on yksi suuri harha.He eivät ole mitään Brad Pittejä, joka kelpaisi melkein minkä ikäiselle naiselle tahansa. He ovat tavismiehiä, tai eivät edes sitäkään, koska tavis miehellä on parisuhdehistoria

Vaikka miehet kuinka haluavat ja himoitsevat sitä ikuisesti 20- vuotiasta kaunista naista, niin se EI OLE mahdollista kuin harvoille ja valituille miehille.Eli parikymppisille komeille miehille tai jos on vanhempi niin menestyneille, komeille , rikkaille miehille.

Tämä. Mutta me naiset hävitään silti, minusta ei ole ollenkaan kiva olla koko elämäni jokin tyytymisen kohde samalla kun mies haaveilee siitä 20-vuotiaasta.

Edestään löytää sen minkä taakse jättää....

Totta kai 2-kymppinen mies haaveilee 20-vuotiaasta naisesta... Jos sinkkuelämän ja irtosuhteet nuorena valitsette, niin ei kannata ihmetellä yksinäisyyttä ikääntyessä. 

Vierailija
184/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESKI-IKÄISTEN MAAILMA??? kirjoitti:

Millainen on keski-ikäisten maailma?

voisitko selventää???

Sitten kun olen vanha ja ”rupsahtanut”, voin alkaa julkisesti siksi lempeäksi tädiksi mikä oikeasti olen.

Voin esim. jutella normaalisti ja vapautuneesti kaikenlaisille miehille, nauraa, kehua ja huomioida myös miehiä eikä vain naisia ja lapsia, katsoa silmiin jne.

Kaikkea sellaista, mitä en tähän mennessä elämää ole pystynyt tekemään.

Ja väittäisin, että siinä häviää myös miehet.

Haluaisin olla heille kiva ja lempeä, mutta en voi, jos haluan olla rauhassa

Vierailija
185/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse sallivat seksimarkkinat ja yhden illan jutut. Sitten ruikutetaan kun miehet eivät halua parisuhteisiin :D

Vaikka näin ei olisi, miten se vaikuttaa siihen että yli 25v nainen on miehelle tyytymisen kohde ja nuoremmat alkaa kiinnostaa?

Yhden illan jutut ja seksisuhteethan on silloin ainoa mahdollisuus saada itsekin. Muuten oltaisiin ilman tietyn iän jälkeen, jos sattuu olemaan sinkku.

Seuraus, ei syy.

:D

Te olette kyllä ihan harhoissanne. Jos yksikään nainen ei koskaan harrastaisi irtosuhteita, niin miehet pysyisivät rinnalla hautaan saakka.

Naisten kevytkenkäisyys on suurin ja ainut syy miesten sitoutumattomuudelle.

ohis

Sulla on vikaa logiikassa, tai vaihtoehtoisesti esität tyhmää. "Onnellisina elämänsä loppuun saakka" on satukirjaa. Nuorena vakiintuminen ei poista avioeron tai nuorempaan vaihtamisen riskiä. Se pariutumisikä ei takaa yhtikäs mitään, mutta sen luultavasti tiedätkin.

Seuraus, ei syy. Syntyvyys laskee ja nuoret naiset ei halua enää parisuhteeseen, koska ovat ymmärtäneet ettei se kannata. Vanhemmat on joutuneet käymään parisuhteen ja eron läpi, koska ovat eläneet sitä "elämän pitää mennä näin" -aikakautta.

Vierailija
186/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä, ja tämä on syy siihen miksi minua ällöttää aikuinen mies ja miksi olen vain itseäni nuorempien miesten kanssa.

Erityisen suurta nautintoa olen saanut tästä sen vuoksi, että tiedostin nämä asiat jo teininä ja olin/olen keskivertoa kauniimpi nainen, joka halveksi vanhempia miehiä eli olin täysin ulkona noilta markkinoilta.

Mä en edes suutu jos joku tulee tai on tullut yrittämään, mä vaan halveksin niin syvästi että se on sille miehelle nöyryyttävä kokemus.

Toinen nautintoa antava asia on antaa pakit jollekin ylimieliselle julkkikselle ja varsinkin räppäreille jotka luulee, että ne vois saada kenet vaan.

Esitän aina, etten edes tiedä keitä he ovat. Miehille kannattaa antaa vain kylmää.

Etenkin niille, joilla on jotain statusta ja luulevat siksi olevansa maailman napoja, ja tietysti vanhemmille miehille jotka elävät harhoissa omakuvansa suhteen.

Kilteille ja mukaville, nöyrille miehille pitää olla mukava, ja ne tunnistaa jo katseesta. Katseesta sen pitkälti näkee, onko mies limainen setä tai fuckboy tms., vai ihana ihminen.

Tästä näkee hyvin että ne kauniit nuoret naisetkin häviävät tässä, ovat jatkuvan häirinnän kohteita.

Deittipalstan yhteydenotot häirintää. Nyt on aika kovat psykoosit päällä. 

Vierailija
187/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lukea koko ketjua (harhaisia ukkoja täynnä), mutta onko jo portfolio-mies tullut kolostaan? Tämä siis, joka ei halua muuta kun sata tykkäystä T-inderissä, ja kutsuu sitä portfolioksi. Ei halua suhdetta, ei edes pildeä, vaan sata tykkäystä...

Joku aseksuaali tms.

Oikeastiko nämä u-l-it luulevat, että mies joka ei kelvannut edes nuorena kun kaikki halukkaat käytännössä kelpaavat ainakin hetkeksi, muuttuisi kelpaavaksi vanhetessaan, ilman yhtään parisuhdekokemusta?

Saadaan tulevina vuosina monet hyvät naurut.

Vierailija
188/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehet luulevat, että joka ikinen nainen saa satoja viestejä deittipalveluissa. Tämä harha johtuu siitä, että miesten käsitys naisen ulkonäöstä on vääristynyt. On ollut täälläkin ketjuja, joissa on kysytty, minkänäköinen on miesten mielestä kaunis nainen, entä tavallinen tai ruma. Yhdessäkin ketjussa oltiin sitä mieltä, että kuvan nainen oli "tavallisen näköinen naapurintyttö" ja kuvassa joku tod.näk. leikelty Hollywood-näyttelijä... Ja miesten käsitys rumasta on se leffojen silmälasipäinen nörttityttö, joka silmälasit riisumalla muuttuu jumalaiseksi kaunottareksi.

Jos miesten mielestä Hollywood-näyttelijät ovat ihan tavallisen näköisiä taviksia, niin eiväthän oikeasti tavikset naiset, rumista puhumattakaan, ole heille naisia ollenkaan. Mitättömiä, joita ei edes huomioida.

Vierailija
189/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin näiden ääliöiden tuskasta, kun itse pelaavat itselleen yksinäisen elämän, kun elämisen sijaan jaksavat jauhaa jostakin netti-sovelluksista vauvalla.

Ja tiedoksi, kukaan, EI SIIS KUKAAN, nainen hyväksy mitään rumaa ja ilkeää luuseria, vaikka nämä uli-sevat täällä non-stop.

Ne 18-20 v kaunottaret eivät edes ole millään perhepalstalla. Jos olisivat,  ei heitä kiinnosta uli-sevan luuseri-miehen toiveet tipan vertaa.

Miksi siis uusia ketjuja?

Uusia ketjuja riittää niin kauan kun on katkeria ikääntyviä naisia.

Vierailija
190/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä, ja tämä on syy siihen miksi minua ällöttää aikuinen mies ja miksi olen vain itseäni nuorempien miesten kanssa.

Erityisen suurta nautintoa olen saanut tästä sen vuoksi, että tiedostin nämä asiat jo teininä ja olin/olen keskivertoa kauniimpi nainen, joka halveksi vanhempia miehiä eli olin täysin ulkona noilta markkinoilta.

Mä en edes suutu jos joku tulee tai on tullut yrittämään, mä vaan halveksin niin syvästi että se on sille miehelle nöyryyttävä kokemus.

Toinen nautintoa antava asia on antaa pakit jollekin ylimieliselle julkkikselle ja varsinkin räppäreille jotka luulee, että ne vois saada kenet vaan.

Esitän aina, etten edes tiedä keitä he ovat. Miehille kannattaa antaa vain kylmää.

Etenkin niille, joilla on jotain statusta ja luulevat siksi olevansa maailman napoja, ja tietysti vanhemmille miehille jotka elävät harhoissa omakuvansa suhteen.

Kilteille ja mukaville, nöyrille miehille pitää olla mukava, ja ne tunnistaa jo katseesta. Katseesta sen pitkälti näkee, onko mies limainen setä tai fuckboy tms., vai ihana ihminen.

Tästä näkee hyvin että ne kauniit nuoret naisetkin häviävät tässä, ovat jatkuvan häirinnän kohteita.

No riippuu ihan yhteydenottajasta. Tykkäisitkö itse, jos tuplasti sun ikäiset, rasvaiset akat täyttäisi sähköpostisi limaisilla ehdotuksilla?

Vierailija
191/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edelleen, jokainen nainen on ollut 20-vuotias ja mies pysyy hyvän ja uskollisen naisen rinnalla loppuelämänsä ja tekisi edelleen mitä vain hänen vuokseen. Mutta ei 4-kymmpisen naisen jolle hän on vain yksi monista..."

Höpöhöpö. Pysyy ehkä hyvän ja uskollisen rinnalla, mutta haaveilee vaihtavansa nuorempaan tai pitää sivusuhteita. Mikä se nyt hyvää ja uskollista kodinkonetta laittaisi pois jos ei uutta ole valmiina.

Vierailija
192/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin näiden ääliöiden tuskasta, kun itse pelaavat itselleen yksinäisen elämän, kun elämisen sijaan jaksavat jauhaa jostakin netti-sovelluksista vauvalla.

Ja tiedoksi, kukaan, EI SIIS KUKAAN, nainen hyväksy mitään rumaa ja ilkeää luuseria, vaikka nämä uli-sevat täällä non-stop.

Ne 18-20 v kaunottaret eivät edes ole millään perhepalstalla. Jos olisivat,  ei heitä kiinnosta uli-sevan luuseri-miehen toiveet tipan vertaa.

Miksi siis uusia ketjuja?

Uusia ketjuja riittää niin kauan kun on katkeria ikääntyviä naisia.

Mitä te niistä? Jätätte oman elämänne elämättä ja jankkaatte täällä, koska katkerat ikääntyvät naiset? Onko tyhmempää.

Sitä paitsi naiset pärjäävät yksinkin, toisin kuin u-l-it.

Vierailija
193/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan yhteydenottajasta. Tykkäisitkö itse, jos tuplasti sun ikäiset, rasvaiset akat täyttäisi sähköpostisi limaisilla ehdotuksilla?

Deittipalstan tarkoitus on , että siellä otetaan yhteyttä.

Olet päästäsi vialla jos pidät sitä häirintänä. Voit aina olla olematta ko. palveluissa. 

Vierailija
194/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Vähän faktaa: tämä on perhepalsta. Täällä todennäköistä on, että kirjoittaja on 50 v kolmen lapsen äiti, ei mikään 18-20 v salikissa.

Miksi maailmassa u-lit sitten täällä saarnaavat sanomaansa?

Vierailija
195/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain muutaman vuosi sitten tuolla suoli24 palstalla sellaista seksifantasiapommitusta että ei mitään järkeä... Isäni ikäiset ukot lähettelivät viestejä mitä kaikkea haluaisivat puuhata ja missä asennoissa. Hyi helvetti! Ja kun yhden esti niin ei se mitään auttanut kun niitä viestejä tuli koko ajan pommittamalla ja moni tyyppi postasi samaa fantasiaa usealla eri profiililla. Jos mietitte miehet että miksi niin moni nainen on noilla palstoilla tyly ja ylivarovainen niin ihan itse aiheutatte ongelmanne... 

N34

Vierailija
196/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse sallivat seksimarkkinat ja yhden illan jutut. Sitten ruikutetaan kun miehet eivät halua parisuhteisiin :D

Vaikka näin ei olisi, miten se vaikuttaa siihen että yli 25v nainen on miehelle tyytymisen kohde ja nuoremmat alkaa kiinnostaa?

Yhden illan jutut ja seksisuhteethan on silloin ainoa mahdollisuus saada itsekin. Muuten oltaisiin ilman tietyn iän jälkeen, jos sattuu olemaan sinkku.

Seuraus, ei syy.

:D

Te olette kyllä ihan harhoissanne. Jos yksikään nainen ei koskaan harrastaisi irtosuhteita, niin miehet pysyisivät rinnalla hautaan saakka.

Naisten kevytkenkäisyys on suurin ja ainut syy miesten sitoutumattomuudelle.

ohis

Sulla on vikaa logiikassa, tai vaihtoehtoisesti esität tyhmää. "Onnellisina elämänsä loppuun saakka" on satukirjaa. Nuorena vakiintuminen ei poista avioeron tai nuorempaan vaihtamisen riskiä. Se pariutumisikä ei takaa yhtikäs mitään, mutta sen luultavasti tiedätkin.

Seuraus, ei syy. Syntyvyys laskee ja nuoret naiset ei halua enää parisuhteeseen, koska ovat ymmärtäneet ettei se kannata. Vanhemmat on joutuneet käymään parisuhteen ja eron läpi, koska ovat eläneet sitä "elämän pitää mennä näin" -aikakautta.

Minun logiikassa ei ole mitään vikaa. Itse ette vain ymmärrä miehiä. Jos nuoria naisia on tarjolla, niin miehet tulevat aina vaihtamaan nuorempaan ja se johtuu yksinomaan naisten seksikäyttätymisestä. Jos kaikki naiset pariutuisivat vain omanikäistensä kanssa ja olisivat uskollisia miehilleen, niin miehet olisivat yhden naisen kanssa loppuun saakka. Samaa ei voi sanoa naisista, joten miesten pariutumiskäyttäytyminen on aina seurausta naisten pariutumiskäyttätymisestä.

Vierailija
197/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstan tarkoitus on , että siellä otetaan yhteyttä.

Olet päästäsi vialla jos pidät sitä häirintänä. Voit aina olla olematta ko. palveluissa. 

Luuseri hei, en minä olekaan deittipalstalla. Tämä on perhepalsta, miksi ihmeessä sinä perheetön ja kroonisesti naiseton olet täällä?

Vierailija
198/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi lukea koko ketjua (harhaisia ukkoja täynnä), mutta onko jo portfolio-mies tullut kolostaan? Tämä siis, joka ei halua muuta kun sata tykkäystä T-inderissä, ja kutsuu sitä portfolioksi. Ei halua suhdetta, ei edes pildeä, vaan sata tykkäystä...

Joku aseksuaali tms.

Oikeastiko nämä u-l-it luulevat, että mies joka ei kelvannut edes nuorena kun kaikki halukkaat käytännössä kelpaavat ainakin hetkeksi, muuttuisi kelpaavaksi vanhetessaan, ilman yhtään parisuhdekokemusta?

Saadaan tulevina vuosina monet hyvät naurut.

Taidat olla aika nuori tyttönen vielä? Odotapa kymmenen vuotta, niin saatat huomata olevasi yksi niistä, joka vonkaa miesten perään, joita ei olisi huolinut nuorena...

Vierailija
199/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain muutaman vuosi sitten tuolla suoli24 palstalla sellaista seksifantasiapommitusta että ei mitään järkeä... Isäni ikäiset ukot lähettelivät viestejä mitä kaikkea haluaisivat puuhata ja missä asennoissa. Hyi helvetti! Ja kun yhden esti niin ei se mitään auttanut kun niitä viestejä tuli koko ajan pommittamalla ja moni tyyppi postasi samaa fantasiaa usealla eri profiililla. Jos mietitte miehet että miksi niin moni nainen on noilla palstoilla tyly ja ylivarovainen niin ihan itse aiheutatte ongelmanne... 

N34

Ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.

Sinun ei ole mikään pakko olla deittipalstoilla. 

Vierailija
200/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edestään löytää sen minkä taakse jättää....

Totta kai 2-kymppinen mies haaveilee 20-vuotiaasta naisesta... Jos sinkkuelämän ja irtosuhteet nuorena valitsette, niin ei kannata ihmetellä yksinäisyyttä ikääntyessä. 

Huhhuh mitä sontaa.

2-kymppinen mies kyllä haaveilee 20v naisesta, mutta parisuhde sillä ei ole todellakaan kahdestikaan mielessä. Sehän on vasta pari vuotta aiemmin päässyt täysi-ikäiseksi ja aikuiselämän makuun. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi