Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
341/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiessa aloin muistelemaan menneisyyksiä, kun ketjussa aika paljon väitetään että miehet hakevat 20-25v naisia, riippumatta heidän omasta iästä. Ennen tuohon paneutumista, mainittakoon että itse epäilen suuresti että kyseiset väitteet tulevat 20-25v miesten alkujen näppäimistöstä.

Perustan väitteen: Kun olimme ystäväpiirissä ~25v, aika moni miehen alku haaveili että pääsisi peti touhuihin 18v ”tytön” kanssa koska olisi mukamas kireä. Ystäväpiirin miehen aluilla ei ollut kunnon kokemuksia naisista tai parisuhteista. Itse olin ollut kiltisti parisuhteessa jo useita vuosia, muutaman vuoden nuoremman naisen alun kanssa joten olin ihan tyytyväinen tilanteeseeni enkä moista haaveillut. Nyt kun olen eronnut kyseisestä naisesta ja olen ainoa sinkku ystäväpiiristä. Niin olen jutellut omia mietteitä ihanne parisuhteesta ystäville, johon kaikki miehet komppaavat etteivät voisi kuvitella parisuhdetta suorilta alle 30v naisten kanssa. Koska elämänkatsomukset ovat niin kaukana toisistaan (”pienellä yleistyksellä”, tietenkin poikkeuksia olisi mutta ei ole itsestäänselvyys). Myöskään heillä ei olisi mietteissä hyppiä kukasta kukkaan jos eroavat, kun ovat jo oppineet mitä parisuhde voi tarjota.

-M38

Vierailija
342/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa aloin muistelemaan menneisyyksiä, kun ketjussa aika paljon väitetään että miehet hakevat 20-25v naisia, riippumatta heidän omasta iästä. Ennen tuohon paneutumista, mainittakoon että itse epäilen suuresti että kyseiset väitteet tulevat 20-25v miesten alkujen näppäimistöstä.

Perustan väitteen: Kun olimme ystäväpiirissä ~25v, aika moni miehen alku haaveili että pääsisi peti touhuihin 18v ”tytön” kanssa koska olisi mukamas kireä. Ystäväpiirin miehen aluilla ei ollut kunnon kokemuksia naisista tai parisuhteista. Itse olin ollut kiltisti parisuhteessa jo useita vuosia, muutaman vuoden nuoremman naisen alun kanssa joten olin ihan tyytyväinen tilanteeseeni enkä moista haaveillut. Nyt kun olen eronnut kyseisestä naisesta ja olen ainoa sinkku ystäväpiiristä. Niin olen jutellut omia mietteitä ihanne parisuhteesta ystäville, johon kaikki miehet komppaavat etteivät voisi kuvitella parisuhdetta suorilta alle 30v naisten kanssa. Koska elämänkatsomukset ovat niin kaukana toisistaan (”pienellä yleistyksellä”, tietenkin poikkeuksia olisi mutta ei ole itsestäänselvyys). Myöskään heillä ei olisi mietteissä hyppiä kukasta kukkaan jos eroavat, kun ovat jo oppineet mitä parisuhde voi tarjota.

-M38

Yksilökokemuksista ei voi vetää yleistyksiä. Sinun kokemuksellasi ei tee mitään, kun on olemassa tuhansien käyttäjien toiminnan seuraamisesta saatu data.

Kiva, että sinun piireissä on selvästi kivoja ja järkeviä miehiä, mutta suuri otanta kertoi, että omasta iästä riippumatta mies hakee 20-25-vuotiasta naista, kun taas nainen etsii +-2 vuoden ikäerollista miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin usein ihmetellyt, että miksi monet peruskoulun ja elämänkoulun käyneet alkoholisoituneet ja ylipainoiset miehet saavat päähänsä lähettää viestejä kaltaiselleni viehkeälle akateemisesti koulutetulle naiselle. Mitä yhteistä meillä on paitsi se, että olemme molemmat samaa mieltä siitä, että olen varsin sievä? Tuosta yhteisymmärryksestä ei kovin montaa keskustelutuokiota synny. Joskus olen säälistä antanut näille ressukoille tilaisuuden ja oikein tavannut heidät livenä . Viimeinenkin pöyhkeä duunari, jolla oli noin 20kg ylipainoa mittarissa avautui minulle siitä, ettei häntä vain kerta kaikkiaan viehätä ylipainoiset naiset. En tavannut häntä toista kertaa. Toinen ryhmänsä ovat nämä seksuaalisesti ylivireät 50-v ukkomiehet, jotka eivät osaa kunnioittaa toisen ihmisen rajoja, kuten profiiliin asetettuja ikärajoja, vaan lähettelevät epäkunnioittavasti röyhkeitä ehdotuksiaan ja olettavat minun todella vastaavan niihin. Miehillä täytyy todellakin olla jokin hahmotushäiriö itsensä ja viehätysvoimansa suhteen, näin olen päätellyt.

Vierailija
344/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin usein ihmetellyt, että miksi monet peruskoulun ja elämänkoulun käyneet alkoholisoituneet ja ylipainoiset miehet saavat päähänsä lähettää viestejä kaltaiselleni viehkeälle akateemisesti koulutetulle naiselle. Mitä yhteistä meillä on paitsi se, että olemme molemmat samaa mieltä siitä, että olen varsin sievä? Tuosta yhteisymmärryksestä ei kovin montaa keskustelutuokiota synny. Joskus olen säälistä antanut näille ressukoille tilaisuuden ja oikein tavannut heidät livenä . Viimeinenkin pöyhkeä duunari, jolla oli noin 20kg ylipainoa mittarissa avautui minulle siitä, ettei häntä vain kerta kaikkiaan viehätä ylipainoiset naiset. En tavannut häntä toista kertaa. Toinen ryhmänsä ovat nämä seksuaalisesti ylivireät 50-v ukkomiehet, jotka eivät osaa kunnioittaa toisen ihmisen rajoja, kuten profiiliin asetettuja ikärajoja, vaan lähettelevät epäkunnioittavasti röyhkeitä ehdotuksiaan ja olettavat minun todella vastaavan niihin. Miehillä täytyy todellakin olla jokin hahmotushäiriö itsensä ja viehätysvoimansa suhteen, näin olen päätellyt.

Heh, hyvä viesti :D  

Vierailija
345/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M38

Yksilökokemuksista ei voi vetää yleistyksiä. Sinun kokemuksellasi ei tee mitään, kun on olemassa tuhansien käyttäjien toiminnan seuraamisesta saatu data.

Kiva, että sinun piireissä on selvästi kivoja ja järkeviä miehiä, mutta suuri otanta kertoi, että omasta iästä riippumatta mies hakee 20-25-vuotiasta naista, kun taas nainen etsii +-2 vuoden ikäerollista miestä. 

Pitää muistaa "tutkimuksista" että ne perustuu ainoastaan deitti palveluiden jäseniin. Omassa tuttava piirissä ainostaan yksi pariskunta on etsinyt kumppaneita netin deittipalveluista, minun lisäksi. Joten tutkimukseen saatu otanta on aika yksipuoleinen.

Enkä yhtään ihmettele jos palveluissa olisi paljon varattuja jotka hakevat tuollaisia nuoria (kun eivät ole vaihtamassa kumppaniaan).

-M38

Vierailija
346/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-M38

Valitettavasti se ei mene näin naisten kohdalla. Naiset eroavat eniten juuri 30-40 vuoden iässä ja myös pettämisherkkyys lisääntyy tuossa iässä ja kasvaa vain iän myötä 60 ikään saakka... Luotettavimman kumppanin saa noin 20-vuotiaasta. Nuorista naisista pettää alle 10%.

Vierailija
347/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M38

Pitää muistaa "tutkimuksista" että ne perustuu ainoastaan deitti palveluiden jäseniin. Omassa tuttava piirissä ainostaan yksi pariskunta on etsinyt kumppaneita netin deittipalveluista, minun lisäksi. Joten tutkimukseen saatu otanta on aika yksipuoleinen.

Enkä yhtään ihmettele jos palveluissa olisi paljon varattuja jotka hakevat tuollaisia nuoria (kun eivät ole vaihtamassa kumppaniaan).

-M38

Ei perustu, tästä on kyllä monenlaisia, eri metodein tehtyjä tutkimuksia. Etkä itsekään kiistänyt sitä, että nuorekkaat naiset yksinkertaisesti ovat puoleensavetävämpiä. 

ohis

Vierailija
348/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pätee  ainakin muhun. Olen tavallisen näköinen nainen ja mulla on profiili Tinderissä. Ollut keväästä. Olen saanut sinä aikana noin neljä matchia, joista kaksi on johtanut keskusteluun. Treffeihin ei ole johtanut mikään keskustelu.

Veikkaan, että nuo täälläkin ruikuttavat miehet ovat tyyliin 35v. tavismiehiä, jotka laittavat 25-30v. kauneimmille naisille viestejään saamatta vastakaikua. 35v. naisille taas he eivät laita viestiä ja 35v. naiset ovat pettyneitä, kun heille viestittelevät lähinnä viisikymppiset (jotka myös kieli pitkällä pistävät viestiä noille 25-30v. naisille).

N40

Oho! Minä olen 44 vuotias nainen ja sain 800 tykkäystä viikossa. Ostin Tinder goldin kun halusin kokeilla minun markkina-arvoa. Matcheja ja viestejä sain paljon. Niin ikävää mutta Tinder on pinnallinen paikka. Ja kenet sitten valitsin??? No en todellakaan sitä komeinta. Otin itseäni 11 vuotta vanhemman mutta huippumukavan ja hauskan , luotettava. miehen.

Vierailija
349/349 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eieiei se noin mene. Itse olen 29v enkä voisi kiinnostua 18v teinitytöstä ikinä...