Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DONNA BEBIINA

Vierailija
17.08.2019 |

No?

Kommentit (634)

Vierailija
361/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rita instassa sanoo, että samat tyypit olisivat haukkuneet, vaikka olisivat laittaneet minkä nimen tahansa. Onko tämä Rita ihan pihalla kaikesta?

Ei todellakaan ihmiset hauku nimeä sen vuoksi, että se on heidän lapsensa nimi, vaan ihmiset kertovat näkemyksensä, mitä heille tuleen julkisuuteen tuodusta nimestä mieleen. Ei tässä ole kyse haukkumisesta vaan reagoimisesta TODELLA outoon nimeen.

Suom.huom. SULLE outo nimi, heille ei. Ja kyllä nää ihmiset haukkuu nimeä vaan sen vuoksi, etteivät tykkää näistä tyypeistä. Kukaan tervepäinen ei hauku vauvan nimeä, edes nimettömänä, ellei nimi oikeasti olisi härski tms.

Nimi on nimenomaan ruma ja härski. Tuskin kukaan sitä kopioi. (Nämä tyypit ovat mulle ihan yhdentekeviä.)

Sinun oma mielesi on ruma ja härski, jos näet tuossa lapsen nimessä jotain rumaa tai härskiä.

Vierailija
362/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nimi ei tule suvusta, vaan tämä kaksiosainen nimi sointuu yhteen, ja valitsimme sen erityisesti siksi, koska se kuvastaa lapsemme luonnetta."

Siis ei kai nämä aio kutsua lastaan nimen molemmilla osilla? Toivottavasti ymmärrän väärin.

Kun tuo nimi heidän mukaansa kuvastaa lapsensa luonnetta, niin olisi hauska tietää, millainen luonne on kyseessä. Minulle Bebbiina-sanasta luontuu mieleen ekana beba. Donnasta blondi isorintainen lyyli, jonka perään latinomiehet kuolaavat.

Mehän emme voi mitään kieroutuneelle mielellesi.

Omani taitaa olla myös vähän kierossa, koska tekstistäsi tulee mieleen kiroileva, röyhkeä, käytöstavat unohtanut moukka.

Jännä, minulle tulee juuri sama mielikuva sinusta, tekstisi luettuani.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiselle lapselle pitää antaa espanjankielinen naista tarkoittava nimi? Eikö enää pidetä mitään rajaa nimien annossa?!

Ei ole espanjaa. Espanjaksi doña/mujer. Doña etuliitteenä, ei yksittäisenä sanana. Esim. Doña Carmen.

Vierailija
364/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana perhe. Rita ja Aki on ystävällisiä ihmisiä. Minulla ei ole mitään heitä vastaan. Heillä on suloinen Donna- tytär ja nimi on juuri heidän tyttärelle sopiva. Toivottavasti Donna on ylpeä nimestään, harvinainen hieno kansainvälinen nimi. Onnea vanhemmille ja Donnalle!

Ystävällisiä? Ootko livenä tavannut?

Vierailija
365/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Rita on mukavia ihmisiä. Yleensä minua ärsyttää kaikki nämä julkkistyrkyt Siepit, Torpat, Salminen yms. Aki ja Rita on kuitenkin poikkeus. Ovat Mielestäni oikeasti aidosti mukavan oloisia ihmisiä ja ovat työkseen myös auttaneet toisia ihmisiä. Vaikuttavat rakastavilta vanhemmilta. Uskon, että Donna saa todella hyvän lapsuuden ja vahvan itsetunnon kotoa.

Tommoset koulukiusaamiskommentit on kauheita. Kyllähän kouluissa on vaikka mitä nimiä nykyään! Koulukiusaamista ei ole ellei vanhemmat sellaista opeta, ja tällä palstalla nämä mammat varmasti lapsia opettaa kiusaamaan. Kauheeta!

Nimi on nimi. Omassa kouluiässä ketään ei koskaan kiusattu nimen takia!

Vierailija
366/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on maailman ihanin mies. Kunhan ei enää tee ohareita ihmisille jotka luottaa hänen talonrakennustaitoihin. Aki osaa kaiken täydellisesti, myös rakastelun. Tykkään Akin musiikista myös.

Vierailija
367/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki ja Rita on mukavia ihmisiä. Yleensä minua ärsyttää kaikki nämä julkkistyrkyt Siepit, Torpat, Salminen yms. Aki ja Rita on kuitenkin poikkeus. Ovat Mielestäni oikeasti aidosti mukavan oloisia ihmisiä ja ovat työkseen myös auttaneet toisia ihmisiä. Vaikuttavat rakastavilta vanhemmilta. Uskon, että Donna saa todella hyvän lapsuuden ja vahvan itsetunnon kotoa.

Tommoset koulukiusaamiskommentit on kauheita. Kyllähän kouluissa on vaikka mitä nimiä nykyään! Koulukiusaamista ei ole ellei vanhemmat sellaista opeta, ja tällä palstalla nämä mammat varmasti lapsia opettaa kiusaamaan. Kauheeta!

Nimi on nimi. Omassa kouluiässä ketään ei koskaan kiusattu nimen takia!

Minulla on täysin päinvastainen mielipide. He eivät mielestäni vaikuta mukavilta eivätkä todellakaan rakastavilta vanhemmilta vaan itserakkailta tyrkyiltä.

Vierailija
368/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiselle lapselle pitää antaa espanjankielinen naista tarkoittava nimi? Eikö enää pidetä mitään rajaa nimien annossa?!

Nina on espanjassa tyttö. Aika monta aikuistakin tyttöä on Suomessa.

Tuon vauvan nimi on kyllä epäsopiva niin lapselle kuin aikuiselle...

Niña on espanjaksi tyttö, ei nina.

Vierailija
369/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria olis tuonut nimeen vielä lisää arvokkuutta

Donna Maria Bebiina

Vierailija
370/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä järkyttävän ruma nimi. Huh huh.

Vierailija
371/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beba-Donna

Vierailija
372/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina on espanjassa tyttö. Aika monta aikuistakin tyttöä on Suomessa.

Tuon vauvan nimi on kyllä epäsopiva niin lapselle kuin aikuiselle...

Niña on espanjaksi tyttö, ei nina.

Lausutaan ninja

Vierailija
373/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvisi olla kansainvälinen nimi, jossain Porissa? Eikö voisi kunnioittaa ihan suomalaisia perinteisiä nimiä.

Vierailija
374/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvisi olla kansainvälinen nimi, jossain Porissa? Eikö voisi kunnioittaa ihan suomalaisia perinteisiä nimiä.

Aki kuulemma muuttaa nimensä. Hän on ensi kuun alusta Archimedes

Vierailija
375/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole espanjaa. Espanjaksi doña/mujer. Doña etuliitteenä, ei yksittäisenä sanana. Esim. Doña Carmen.

Juu ei. Donna on italiaa.

Vierailija
376/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimme elää sivistyneessä yhteiskunnassa vain jos osaamme käytöstavat.

Löytyy googlaamalla.

Kyllä, olen samaa mieltä.

Hyviin käytöstapoihin kuuluu suojella lastaan julkisuudelta, välttää ansaitsemismielessä seksististen kuvien julkaisua lapsi sylissä. Hyviin tapoihin kuuluu, että ihminen saa itse päättää haluaako läähättävien ukkojen katsottavaksi.

Minua puistattaa nämä somejulkkisekset, kaikki n kaupan, ihan kaikki.

Onneksi omat lapset ovat valinneet fiksusti, somessa eivä lapsenlapset ole, itse aikanaan sitten päättävät. Ja yhtään huorahtavaa (vähissä vaatteissa kun tarkoitus on ansaita rahaa) kuvaa ei meistä netistä löydy eikä sellaisia oteta, mutta meillä kaikki ovatkin opiskelleet ammatin ja tekevät työtä, jota voi kunnioittaa.

Minä en pysty näkemään tuommoisessa elämässä mitään hyvää, lapsioarka käy sääliksi, todella.

Minulla on mielipiteeseeni yhtäläinen oikeus kuin tällä Ritalka omaansa.

Se onkin peräisin vieraasta kulttuurista, että ollaan ylpeitä omista lapsista ja annetaan ihmisten elää rauhassa omanlaista elämää. Suomessa on ollut joskus monta kymmentä vuotta sitten sellainen ilmapiiri, että eletään piilossa ja paheksutaan erilaisuutta. Tule pois sieltä 50 luvulta.

Vierailija
377/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki vaikuttaa ihan symppikseltä.

Vierailija
378/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella Donna

Vierailija
379/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donna nyt vielä menetteleekin, vaikka minulle tulee kyllä ensimmäisenä koira mieleen. Mutta että Bebiina. Siitä tulee lähinnä mieleen muuan vähemmistöryhmä, joka haluaa antaa tyttärilleen kovin hienoja nimiä, mutta puutteellisesta koulunkäynnistä johtuen eivät osaa kirjoittaa niitä oikein. Tämä kyseinen parikin olisi välttänyt typerysten leiman, jos olisi valinnut toisenlaiset nimet lapselleen, edes tuon toisen vaihtaneet selkeäksi Peppiinaksi. Eihän heillä itselläänkään ole mitään erityisen kansainvälisiä nimiä.

Aki kertoi instassa, että Bebiina tulee hänen äidiltään. Äidin nimi on Bebiina eikä Peppiina!

Aki kertoo,että hänen Bebiina- äitinsä on ollut heille suurena tukena ja apuna ja tämän takia he haluavat kuljettaa äidin nimeä myös Donnan nimessä. Hieno ja kultainen ajatus ja arvostus äitiä kohtaan.

Heillä w.t.-nimet kulkevat suvussa.

Vierailija
380/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyyh...