DONNA BEBIINA
Kommentit (634)
Vaikka nimestä en minäkään tykkää, niin toivon, että tämä keskustelu poistetaan jossain kohtaa, jotta ei tule vastaan jos (ja kun) lapsi joskus nimeään googlaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rita provosoitui oikeen kunnolla ig-storyssaan. Ei taidakaan olla niin tasapainoinen ja henkisesti vahva ihminen, mitä on antanut ymmärtää.
Höpö höpö. Tämä porukka täällä ei oo tasapainossa, eikä henkisesti vahvoja.
Ei kestetä sitä, että heillä kaunis talo, rahaa, ihana tytär, jolla kaunis nimi. Aki, mahtava aviomies ja hellyttävä isä.
Kateus, suomalainen kateus on just tätä. Oma mies siellä kotona on kaljaa kittaava nobody, lapset nimetty naapurin lasten mukaan ja varaa ei ole panostaa omaan ulkonäköön.. Puntarin lukemakin näyttää jo toista sataa. Ilta hupinsa saa aikuinen nainen haukkumalla muita ihmisiä netissä. Todellakin, hankkikaa elämä!!Jossakin näin, että ihana isä rakentaa 100 kertaa mieluummin terassia kun hoitaa vauvaa.
Talo on kyllä hyvin tavallinen wt-koti, kuvista päätellen. Donna (ei lainkaan tunnu, että kirjoitin juuri pikkuvauvan nimen)on pari kuukautta ja kertoivat tätä riitoja on kovasti?!
Parisuhdeaikaa kaivataan, lapsi on vaivalla ajatus, kahdessa kuukaudessa on mennyt hermot. Eikös nämä ole keski-ikäisiä ihmisiä, ei sitten osattu mitään ennakoida. Minä osasin, eikä mennyt hermo, mutta teinkin kapset nuorena, kuten luonto on tarkoittanut. Vanhana ei vaan jaksa, ja ihminen on jo tottunut rutiineihinsa.
Lapsellinen nelikymppinen pariskunta.Lapsia ei tehdä. Niitä saadaan. Poistuppa sinäkin tältä palstalta ja ole sen lapsesi kanssa jos kerta niin hyvä äiti olet.
Mikä sinä olet täällä ketään neuvomaan? Poistu itse, jos et kestä.
Ohis
Mannisen perhe on sata kertaa viisaampi ja älykkäämpi kun yksikään haukkuja tässä ketjussa. Mikä meitä suomalaisia oikein vaivaa. Donna nimi on maailmalla yleinen kaunis naisen nimi ja toinen nimi on akin äidin nimi. Meilläpäin on hyvinkin yleistä että vauvalle annetaan toiseksi nimeksi isovanhemman nimi. Hävetkää, milloin haukutaan vastasyntyneen vauvan ulkonäköä milloin nimeä.
Mun mummoni nimi oli Eedit Bebiina. En edes tiennyt että se on joku harvinaisuus, olen aina ajatellut että se on kaunis vanha nimi, kuten vaikka Elga, Helge, Lydia. Donna Manninen kuulostaa minusta myös ihan suuhun sointuvalle. En ymmärrä näitä avmammoja, miksi vihata Ritaa&Akia, Sara Sieppiä tms niin vahvasti, ja silti seurata kaikkea mitä he tekevät? Bitch, you're a fan. Rita ja Aki vaikuttavat rakastavilta vanhemmilta ja parisuhde kunnossa, mitä toisten onni on pois ihmisiltä? Ja miksi tosiaan seurata ihmisten elämää kenestä ei pidä? Minä seuraan heitä, koska he ovat sympaattisia ihmisiä ja kivalta vaikuttaa heidän elämänsä. Täällä samat ihmiset itkee koulukiusaamisesta ja itse harrastavat nettikiusaamista parhaillaan. Voi vaan kuvitella millaisia teidän lapsista kasvaa, kun äiti vähän näyttää mallia..
Rita instassa sanoo, että samat tyypit olisivat haukkuneet, vaikka olisivat laittaneet minkä nimen tahansa. Onko tämä Rita ihan pihalla kaikesta?
Ei todellakaan ihmiset hauku nimeä sen vuoksi, että se on heidän lapsensa nimi, vaan ihmiset kertovat näkemyksensä, mitä heille tuleen julkisuuteen tuodusta nimestä mieleen. Ei tässä ole kyse haukkumisesta vaan reagoimisesta TODELLA outoon nimeen.
Voimme elää sivistyneessä yhteiskunnassa vain jos osaamme käytöstavat.
Löytyy googlaamalla.
Täällä tuomitaan esim. Koulukiusaaminen mikä tietenkin on aivan oikein, mutta sitten mammat itse haukkuu vauvan nimeä. Pahimpia kiusaajia olette te itse. Eiköhän sinne koululuokkaan mahdu niin Donnat, Jessicat ja Lauratkin. Kiusaaja tekee väärin ei koskaan kiusattu. Hävetkää!
Tajuaako ihmiset, että haukutte täällä sen lapsen nimeä ja sitä lasta? Varmaan hienoa sen lapsen joskus isompana lukea näitä juttuja kuinka sadat ihmiset ovat sitä mieltä kuinka oksettava ja hirveä nimi hänellä on. Joku vielä täällä voivottelee kuinka häntä tullaan kiusaamaan koulussa. Ei ihme kun kasvattajina on AV-laiset jotka nettikiusaavat jo parin kuukauden ikäistä vauvaa O_O
Vierailija kirjoitti:
Rita instassa sanoo, että samat tyypit olisivat haukkuneet, vaikka olisivat laittaneet minkä nimen tahansa. Onko tämä Rita ihan pihalla kaikesta?
Ei todellakaan ihmiset hauku nimeä sen vuoksi, että se on heidän lapsensa nimi, vaan ihmiset kertovat näkemyksensä, mitä heille tuleen julkisuuteen tuodusta nimestä mieleen. Ei tässä ole kyse haukkumisesta vaan reagoimisesta TODELLA outoon nimeen.
Oletko oikeasti tuota mieltä? Et siis ole yhtään lukenut esim. tämän ketjun kommentteja vai oletko niitä tyyppejä joille haukkumasanat ovat jotenkin normi. Tosi alatyylisiä ilmaisuja käytetty nimestä kuten lu***, hor* jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä kuuluisaa harmitonta ja rakentavaa kritiikkiä sinun mielestäsi?
Se nimi olisi julki tullut ennemmin tai myöhemmin vaikka eivät sitä itse olisi tehneet. Te nimenomaan haukutte lapsen nimeä kun niin sanotusti reagoitte siihen, ja se jos mikä on nimenomaan kiusaamista. Nämä teidän sanomiset tulevat täällä netissä olemaan varmasti vielä vuosienkin päästä kun lapsi eksyy netissä näitä lukemaan. Tosi hienoa. Antaa alkupotkua koulukiusaamiselle kun aikuiset ihmiset jo arvostelevat netissä.
Lasta ei tulisi mielestäni altistaa julkisuudelle/nettiin.
Pieni on viaton ja voimaton vanhempiensa kotkotuksien edessä -- lasta tulee suojella turhalta altistamiselta, sillä kaikki ihmiset eivät ole kivoja tai normaaleja.
Ihmettelen kovasti, miten nimet voivat herättää näin suurta fanaattisuutta ja pahansuopuutta joissakin ihmisissä. Joku trauma täytyy ihmisellä olla, kun viitsii julmasti haukkua toisten nimivalintoja.
Bebiina on heille ihan normaali nimi. Akin äiti on Bebiina joten hän on kasvanut se nimen vierellä. Ritan anoppi on Bebiina, joten nimi on normalisoitunut heille nopeasti.
Varmasti nämä nimet yhdessä herättää nyt vähän hämmennystä. Jos nimi olisi vaikka Matilda Bebiina, Sofia Bebiina tai Sandra Bebiina, ihmiset todennäköisesti kehuisivat todella paljon ja miten toinen nimi on niin hieno ja harvinainen. Jos taas nimi olisi vaikka Donna Maria tai Donna Emilia, kehuttaisiin todennäköisesti silloinkin.
Eli kummassakaan nimessä ei yksinään ole mitään vikaa, ne yhdessä vaan ovat vähän too much, mutta sehän ei ole meidän asia, että minkä nimen vanhemmat ovat halunneet antaa.
Mun mielestä kiva, että ne otti suvusta ton harvinaisen Bebiina- nimen niin se säilyy suvussa.
Mä en eilen vielä tykänny tosta Bebiinasta, mutta nyt tänään oikeastaan jo tykkään! Kivan erilainen ja tulee suvusta! Kiva ele Akin äidille :)
Bebiina muuten aika magee nimi. Löytyy ihan muutamalta ihmiseltä Suomessa. Jos tommonen harvinaisuus sattuu vielä suvussa olemaan, niin onhan se nyt erityistä! Itsekin olisin tuollaisen nimen ottanut 2. Tai 3. Nimeksi lapselle.
Voi kuinka kauniisti Aki puhuu storyssaan nimestä. Arvostan 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rita tilitti oikein kunnolla ig storyssa. Hei, jos on ihana nimi niin ei selittelisi. Taisi ottaa sievän nokkaansa kun kaikki ei ihkuttele Bebiinaa. Onhan se kummallinen nimi.
Donna Peppiinako? Ei kun Bepiina.
”Hankkikaa elämä” hän kehotti haukkujia ig:ssä. Eikö hän tullut ajatelleeksi, että hänellä ei olisi seuraajia ollenkaan, jos kaikki ”hankkisivat elämän”? Sillä miksi vain haukkujat hankkisivat sen kuuluisan elämän? Imartelijat voisivat sen tehdä myös.
Ei kukaan odota, että olisit ymmärtänyt, mitä se tarkoittaa.. Kato, kaikki ei vaan tajuu.
Avaa sinä sitten se meille kaikille, jotka emme tajua!
Katsoin juuri tuon avautumisen instasta. Noloa ja lapsellista menettää hermonsa tuolla tavalla julkisesti. Ymmärrän kyllä, että tuore äiti pahoittaa mielensä, kun oman lapsen nimi haukutaan. Kyllä se minustakin olisi tuntunut pahalta.
Mutta, miksi kaikki pitää jakaa someen? Siis ihan kaikki. Jopa tuo tuohtuminen. Lapsen syntymäpäivä, koko nimi... ihan kaikki. Ahdistaa tämän lapsen ja muidenkin somekoukussa olevien vanhempien lasten puolesta. Totta kai noin erikoinen nimi tuollaisella pariskunnalla herättää keskustelua. Eikö kaikki tuo jaeta sen takia, että saadaan huomiota ja elätetään itsensä oman ja lapsen yksityisyyden kustannuksella. Oksettavaa, kun lapsi ei itse saa valita mitä hänestä kerrotaan koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Suom.huom. SULLE outo nimi, heille ei. Ja kyllä nää ihmiset haukkuu nimeä vaan sen vuoksi, etteivät tykkää näistä tyypeistä. Kukaan tervepäinen ei hauku vauvan nimeä, edes nimettömänä, ellei nimi oikeasti olisi härski tms.
Bebiina=pieni beba, kun kasvaa, muuttanee nimekseen Beboona=iso beba