DONNA BEBIINA
Kommentit (634)
Vierailija kirjoitti:
Bebe, beibi = vauva
Bebiina = pikku vauva, tyttö vauvaJee, hieno nimi aikuiselle naiselle. 🙄
Kerro vielä että millä kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rita provosoitui oikeen kunnolla ig-storyssaan. Ei taidakaan olla niin tasapainoinen ja henkisesti vahva ihminen, mitä on antanut ymmärtää.
Höpö höpö. Tämä porukka täällä ei oo tasapainossa, eikä henkisesti vahvoja.
Ei kestetä sitä, että heillä kaunis talo, rahaa, ihana tytär, jolla kaunis nimi. Aki, mahtava aviomies ja hellyttävä isä.
Kateus, suomalainen kateus on just tätä. Oma mies siellä kotona on kaljaa kittaava nobody, lapset nimetty naapurin lasten mukaan ja varaa ei ole panostaa omaan ulkonäköön.. Puntarin lukemakin näyttää jo toista sataa. Ilta hupinsa saa aikuinen nainen haukkumalla muita ihmisiä netissä. Todellakin, hankkikaa elämä!!Jossakin näin, että ihana isä rakentaa 100 kertaa mieluummin terassia kun hoitaa vauvaa.
Talo on kyllä hyvin tavallinen wt-koti, kuvista päätellen. Donna (ei lainkaan tunnu, että kirjoitin juuri pikkuvauvan nimen)on pari kuukautta ja kertoivat tätä riitoja on kovasti?!
Parisuhdeaikaa kaivataan, lapsi on vaivalla ajatus, kahdessa kuukaudessa on mennyt hermot. Eikös nämä ole keski-ikäisiä ihmisiä, ei sitten osattu mitään ennakoida. Minä osasin, eikä mennyt hermo, mutta teinkin kapset nuorena, kuten luonto on tarkoittanut. Vanhana ei vaan jaksa, ja ihminen on jo tottunut rutiineihinsa.
Lapsellinen nelikymppinen pariskunta.On se niin katkeraa,niin katkeraa. Paljon ei voi sinunkaan lapsiltasi odottaa,kun vanhempi on tuollainen. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, tai toivottavasti edes he osaavat käyttäytyä
Mistä hän on katkera?
Hänen kirjoituksessaan näyttää olevan totta joka sana, minäkin löysin netistä samat jutut.
Kuvottavaa on juuri tuo, että lapsi tuodaan julkisuuteen jo synnytyslaitoksella ja nuo kuvat, joissa Rita keikistelee bikineissä lapsi sylissään. Eikö ne tajua, että peräkammarin pojat huohottaa kuville. Oksettavaa! Lastensuojelun pitäisi kiinnostua asiasta.
Miten ihmiset kehtaavat? Niin, rahastahan he tuota tekevät.
Minusta se on kauheaa tuon lapsiparan hyväksikäyttöä!Sinä hyväksyt, olet ilmeisesti samanlainen vanhempi, lapsille ei mitään yksityisyyttä.
Mistä te luulette että instatyrkyt muualta saa seuraajia kuin näistä? No okei ip-lehtien toimittajista näköjään.
Jos Donna joskus isona näille sivuille erehtyy, niin vaihda tyttökulta heti nimesi! Sinulla on oikeus saada kaunis nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nimi ei tule suvusta, vaan tämä kaksiosainen nimi sointuu yhteen, ja valitsimme sen erityisesti siksi, koska se kuvastaa lapsemme luonnetta."
Siis ei kai nämä aio kutsua lastaan nimen molemmilla osilla? Toivottavasti ymmärrän väärin.
Kun tuo nimi heidän mukaansa kuvastaa lapsensa luonnetta, niin olisi hauska tietää, millainen luonne on kyseessä. Minulle Bebbiina-sanasta luontuu mieleen ekana beba. Donnasta blondi isorintainen lyyli, jonka perään latinomiehet kuolaavat.
Mehän emme voi mitään kieroutuneelle mielellesi.
Omani taitaa olla myös vähän kierossa, koska tekstistäsi tulee mieleen kiroileva, röyhkeä, käytöstavat unohtanut moukka.
Vierailija kirjoitti:
Bebe, beibi = vauva
Bebiina = pikku vauva, tyttö vauvaJee, hieno nimi aikuiselle naiselle. 🙄
Bebiina = vauveli
Vierailija kirjoitti:
Jos Donna joskus isona näille sivuille erehtyy, niin vaihda tyttökulta heti nimesi! Sinulla on oikeus saada kaunis nimi.
Nimi on kaunis. Rumamieli ei sitä vain sisäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut teistä ovat jo aloittaneet kiusaamisen tätä täysin viatonta lasta kohden. Nämä viesti jää elämään nettiin, ja näitä tulee lukemaan myös teidän lapset.
Kiusaamisen sijaan opettakaa lapsillenne suvaitsevaisutta ja nimien erilaisuutta.
Minulle tulee väkisinkin ekana mieleen että vanhemmat antaa lapsilleen erikoisia nimiä koska eivät pidä niistä lapsistaan :(
Ja julkkistyrkkyjen kohdalla se, että nimeämällä lapsi erikoisesti saadaan taas lisää turhaa julkisuutta ja mieluummin vielä negatiivista niin siitä voi sitten uhriutua julkisesti oikeastaan ikuisesti.
Jotenkin todella kylmää laskelmointia.
Mitä erikoista on antaa omalle lapselleen äitinsä etunimi toiseksi nimeksi? Kuinka moni tätä ei ole tehnyt?
Ainakin meidän suvussa se toinen nimi on justiinsa jomman kumman vanhemannan etunimi.
Ihan normi touhua. Ja mielestäni Donna ei ole mitenkään erikoinen nimi kuitenkaan.
Jaa että olisin antanut oman tyttäreni toiseksi nimeksi Pirjo? Ehkä tapana teidän suvussa, mutta ei meidän.
No hei Rita ja Aki sentään ei kuitenkaan synnytysvideota kuvanneet.
Kenza kuvasi synnytysvideon ja laittoi sen kaikkien miljoonien ihmisten nähtäväksi!!!!!! Ihan koko ponnistusvaihe! Huhhuh!
Kuulostaa jonkun stripparin "taiteilijanimeltä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rita instassa sanoo, että samat tyypit olisivat haukkuneet, vaikka olisivat laittaneet minkä nimen tahansa. Onko tämä Rita ihan pihalla kaikesta?
Ei todellakaan ihmiset hauku nimeä sen vuoksi, että se on heidän lapsensa nimi, vaan ihmiset kertovat näkemyksensä, mitä heille tuleen julkisuuteen tuodusta nimestä mieleen. Ei tässä ole kyse haukkumisesta vaan reagoimisesta TODELLA outoon nimeen.
Suom.huom. SULLE outo nimi, heille ei. Ja kyllä nää ihmiset haukkuu nimeä vaan sen vuoksi, etteivät tykkää näistä tyypeistä. Kukaan tervepäinen ei hauku vauvan nimeä, edes nimettömänä, ellei nimi oikeasti olisi härski tms.
Nimi on nimenomaan ruma ja härski. Tuskin kukaan sitä kopioi. (Nämä tyypit ovat mulle ihan yhdentekeviä.)
Donna nyt vielä menetteleekin, vaikka minulle tulee kyllä ensimmäisenä koira mieleen. Mutta että Bebiina. Siitä tulee lähinnä mieleen muuan vähemmistöryhmä, joka haluaa antaa tyttärilleen kovin hienoja nimiä, mutta puutteellisesta koulunkäynnistä johtuen eivät osaa kirjoittaa niitä oikein. Tämä kyseinen parikin olisi välttänyt typerysten leiman, jos olisi valinnut toisenlaiset nimet lapselleen, edes tuon toisen vaihtaneet selkeäksi Peppiinaksi. Eihän heillä itselläänkään ole mitään erityisen kansainvälisiä nimiä.
Vierailija kirjoitti:
No hei Rita ja Aki sentään ei kuitenkaan synnytysvideota kuvanneet.
Kenza kuvasi synnytysvideon ja laittoi sen kaikkien miljoonien ihmisten nähtäväksi!!!!!! Ihan koko ponnistusvaihe! Huhhuh!
Jep, hän laittoi sen YouTubeen ja mainosti sitä instassa. Uskomatonta, että noin henkilökohtainen hetki elämässä halutaan tuoda miljoonien ihmisten nähtäville. Jos itse joskus synnytän, niin synnytyksen kokevat ainoastaan paikalla olevat kätilöt, minä sekä tukihenkilöni (joka toivottavasti on lapsen isä)
Vierailija kirjoitti:
Donna nyt vielä menetteleekin, vaikka minulle tulee kyllä ensimmäisenä koira mieleen. Mutta että Bebiina. Siitä tulee lähinnä mieleen muuan vähemmistöryhmä, joka haluaa antaa tyttärilleen kovin hienoja nimiä, mutta puutteellisesta koulunkäynnistä johtuen eivät osaa kirjoittaa niitä oikein. Tämä kyseinen parikin olisi välttänyt typerysten leiman, jos olisi valinnut toisenlaiset nimet lapselleen, edes tuon toisen vaihtaneet selkeäksi Peppiinaksi. Eihän heillä itselläänkään ole mitään erityisen kansainvälisiä nimiä.
Aki kertoi instassa, että Bebiina tulee hänen äidiltään. Äidin nimi on Bebiina eikä Peppiina!
Aki kertoo,että hänen Bebiina- äitinsä on ollut heille suurena tukena ja apuna ja tämän takia he haluavat kuljettaa äidin nimeä myös Donnan nimessä. Hieno ja kultainen ajatus ja arvostus äitiä kohtaan.
Suomalaiset. Kateus, sisäänpäin kääntyneisyys ja anonyyminen arvostelu.
Nenät vastakkain ollaan mielinkielin, selän takana supatetaan ja juoruillaan.
Nimessä ei oikeasti ole mitään vikaa, näissä ihmisissä täällä on. Paljon vikaa. Olette vissiin niin tympääntyneitä omaan elämään, että haluatte löytää toisten elämästä pahaa sanottavaa.
Tällainen turha someoksennus kertoo vain teidän omasta pahastaolosta ja tyytymättömyydestä.
"miksi ei voinut valita tavallista nimeä" Siksi, koska me kaikki emme kuulu massaan. Jotkut oikeasti uskaltavat elää oman näköistä elämää!!
Aki puhuu Insta storyssa hienosti nimestä. Katsokaa!
Vierailija kirjoitti:
Se on lapsen mummon nimi.
Kerrankin olisi kannattanut kysyä etukäteen muiden mielipidettä. Mutta kun piti olla suuri salaisuus, jota hehkutettu lehdissä viikkotolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Voimme elää sivistyneessä yhteiskunnassa vain jos osaamme käytöstavat.
Löytyy googlaamalla.
Kyllä, olen samaa mieltä.
Hyviin käytöstapoihin kuuluu suojella lastaan julkisuudelta, välttää ansaitsemismielessä seksististen kuvien julkaisua lapsi sylissä. Hyviin tapoihin kuuluu, että ihminen saa itse päättää haluaako läähättävien ukkojen katsottavaksi.
Minua puistattaa nämä somejulkkisekset, kaikki n kaupan, ihan kaikki.
Onneksi omat lapset ovat valinneet fiksusti, somessa eivä lapsenlapset ole, itse aikanaan sitten päättävät. Ja yhtään huorahtavaa (vähissä vaatteissa kun tarkoitus on ansaita rahaa) kuvaa ei meistä netistä löydy eikä sellaisia oteta, mutta meillä kaikki ovatkin opiskelleet ammatin ja tekevät työtä, jota voi kunnioittaa.
Minä en pysty näkemään tuommoisessa elämässä mitään hyvää, lapsioarka käy sääliksi, todella.
Minulla on mielipiteeseeni yhtäläinen oikeus kuin tällä Ritalka omaansa.
Lopeta "somejulkkisten" asioista seuraaminen, jospa sun ahdistus laantuisi, tai ainakin asettuisi normaalille levelille. Ja käy oksentamassa.