DONNA BEBIINA
Kommentit (634)
Vierailija kirjoitti:
Aki vaikuttaa ihan symppikseltä.
Ritakin, mutta on ihan liian kaunis että av-mamma Kouvolasta sen pystyisi myöntämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki vaikuttaa ihan symppikseltä.
Ritakin, mutta on ihan liian kaunis että av-mamma Kouvolasta sen pystyisi myöntämään.
Ehei. Pidin ennen häntäkin mukavan oloisena, mutta mulkaisi kerran nenänvarttaan pitkin minua ja jäi huono vaikutelma.
Ehkä häntä harmitti, kun olen puolet nuorempi blondi?
On tosi symppis perhe ja seuraan Instassa. Kieltämättä oon kade, miten notkea Rita on ja jonkun kärrynpyörän heitti vain joku viikko synnytyksen jälkeen, eikä varmaan jäisi siihen. Itsellä ei olisi riittänyt rohkeus tuohon nimeen, enkä ole perehtynyt nimen aiheuttamiin mielikuviin vaikka Italiassa. Onhan sitä kaikkea Bellaa, Isabellaakin, että miksi ei Donnaa sitten.
Minusta on aina upeaa, että lapsi sai suvussa kulkevan harvinaisen nimen, ja luulen että Bebiina tuntuu hetken matkustelun jälkeen oikein mukavalta nimeltä. Donna ei toki ole mikään perinteinen suomalainen nimi, joista itse tykkään. Tunnen kuitenkin parikin Donna (eivät tosin suomalaisia, enkä asu Suomessa). En osaa Donnaa yhtään sen erikoisempaa pitää kuin vaikkapa ei-suomalaisia nimiä Jessica, Sandra, Livia, Camilla.
Kuten joku aiemmin jo sanoikin, esimerkiksi Estelle tuntui aluksi todella omituiselta valinnalta mutta eipä tunnu enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvisi olla kansainvälinen nimi, jossain Porissa? Eikö voisi kunnioittaa ihan suomalaisia perinteisiä nimiä.
Aki kuulemma muuttaa nimensä. Hän on ensi kuun alusta Archimedes
Archie olis parempi, koska kaima olisi sitten Harryn ja Meghan on vauva😂
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina upeaa, että lapsi sai suvussa kulkevan harvinaisen nimen, ja luulen että Bebiina tuntuu hetken matkustelun jälkeen oikein mukavalta nimeltä. Donna ei toki ole mikään perinteinen suomalainen nimi, joista itse tykkään. Tunnen kuitenkin parikin Donna (eivät tosin suomalaisia, enkä asu Suomessa). En osaa Donnaa yhtään sen erikoisempaa pitää kuin vaikkapa ei-suomalaisia nimiä Jessica, Sandra, Livia, Camilla.
Kuten joku aiemmin jo sanoikin, esimerkiksi Estelle tuntui aluksi todella omituiselta valinnalta mutta eipä tunnu enää.
Enemmän tässä käsittääkseni ollaan tuota Bebiinaa hihitelty.
Donna ”feminine form of Donald”. No sehän sopii!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jonkun stripparin "taiteilijanimeltä"
Niin kuulostaa. Todellakin.
Ei o hyvä että vauva joutuu noin usein toljottamaan kameraa.
Älä vaan opeta sitä nettilaitteiden orjaksi ja isompana Instabeibeksi tätä Bebiinaa.
Kyllä se suvusta tulee. Aki Mannisen äidin nimi on Bebiina. Katso ja tarkista asia niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Arvasiko kukaan?
Ehdotin tuon tapaista, Luna jotakin.
Porissa on strippari, joka käyttää taiteilijanimeä Donna.
Kävin rouvan instassa, oliko sillä isällä reinot jalassa? Oi miksi?
Donna kuvastaa jotakin "emäntää" salissa ja Bebiina taas sitä mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin.
Wt-makunsa kullakin.
Minun pojastani tukee Ycä.