Muita hulavanteen pyörittelijöitä?
Onko keskivartalo vahvistunut? Kilot karisseet? Olo parantunut?
Aloitin itse 1,5kg painoisella hulalla ja ajattelin tehdä sen suomalaistutkimuksen tulosten perusteella väh. 13 minuuttia päivässä. Itsellä jumeja selässä, joihin etsin helpotusta. Vyötärön kaventuminen ei myöskään haittaisi ;)
Kommentit (335)
Aloitin 1.2 kiloisella, mutta siirryin nopeasti raskaampaan ja pyörittelen nyt 2 hulaa yhtä aikaa, painoa yhteensä 3.2 kg. Pyrin hulailemaan joka päivä, välillä menee 30 minuuttia, välillä vähemmän. Ja kyllä, vyötärö on pienentynyt siihen malliin, että vyöhön olen jo tehnyt lisäreikiä. Suosittelen!
Mäkään en saa sitä vannetta pysymään lantiolla vaikka miten yritän pyörittää. Naapurit varmaan kohta valittaa kun se kopsahtaa aina lattialle. Ois kiva harrastus, mutta kun ei niin ei. Mistä apua?
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en saa sitä vannetta pysymään lantiolla vaikka miten yritän pyörittää. Naapurit varmaan kohta valittaa kun se kopsahtaa aina lattialle. Ois kiva harrastus, mutta kun ei niin ei. Mistä apua?
Sen ei kuulukaan olla lantiolla vaan vyötäröllä. Ihan vinkkinä vaan.
Minulla pyöri heti eikä tarvitse edes nähdä vaivaa, ei lähtenyt senttiäkään vyötäröltä vaikka sitä vatsarasvaa on runsasti.
Minulla kipeytyi polvi n. viikko sen jälkeen kun olin alkanut pyöritellä säännöllisesti. En tiedä onko niillä mitään tekemistä keskenään, mutta se on ainoa muutos jonka olen tehnyt.
Kaikki alkoi hyvin, pääsin selkävaivoista kerralla eroon ja nautin uudesta rutiinistani, mutta en tiedä jäikö se pariin viikkoon. Mieluummin valitsen kuitenkin jäykän selän kuin juoksemisen estävän polvikivun, juoksu on kuitenkin rakkain harrastukseni.
Ostin oman vanteeni jo vuosia sitten, mutta harvakseltaan on tullut käytettyä. Nyt otin käyttöön, tukee hyvin salitreeniä ja muita liikuntaharrastuksia :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla pyöri heti eikä tarvitse edes nähdä vaivaa, ei lähtenyt senttiäkään vyötäröltä vaikka sitä vatsarasvaa on runsasti.
Nä kanssa mietin, että onko tuosta mitään hyötyä kun sujuu niin helposti. Voin pyörittää ihan niin kauan kuin huvittaa ja erittäin pieni liike riittää. Ehkä vatsalihaksia pitää vähän jännittää, että ehkä se hyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nä kanssa mietin, että onko tuosta mitään hyötyä kun sujuu niin helposti. Voin pyörittää ihan niin kauan kuin huvittaa ja erittäin pieni liike riittää. Ehkä vatsalihaksia pitää vähän jännittää, että ehkä se hyöty.
Jatka pyörittämistä samalla kyykistyen, tulee Hyvää treeniä pakaroihin ja reisiin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siitäkin hyötyä, mutta kannattaa ottaa muita liikkeitä mukaan, jos koet, että on liian helppoa. Silloin tulee vatsalihakset paremmin mukaan ja oppii koordinaatiota ja keskittymistä samalla.
No niin.
Puuttuuko multa koordinaatio vai keskittymiskyky? Vai rytmitaju? Vai mikä? Vyötärö ainakin puuttuu.
Olen juuri aloittanut hulailun. Vielä ei näy tuloksia. Voisin hulata vaikka kuinka kauan. Todella helppoa ja kivaa.
Ostin 1,2 kilon vanteen. Kokosin sen ja järkytyin. Sehän on valtava! Saa etsimällä etsiä kolmiossa kohtaa, missä sitä mahtuu pyörittelemään ilman että lentää samalla alas telkkarit ja maljakot.
Mä tilasin ja en osaa pyörittää. Tippuu puolentoista kierroksen jälkeen. Oon katsonut videoita ja vinkkejä silti tippuu! Masentaa...
Vierailija kirjoitti:
Mä liioittelen liikkeiden kanssa, sehän pyörii oikeasti ihan vaikka pienen pienellä lantion hetkauksella.
Minun 60v äiti pyöritteli vannetta pari kertaa ja yläselkä tuli todella kipeäksi. Miten toi vanne edes auttaa vahvistamaan corea? Sehän pyörii ihan heijaamalla ees taas. Ihan vedätystä koko juttu?
Vierailija kirjoitti:
Ostin 1,2 kilon vanteen. Kokosin sen ja järkytyin. Sehän on valtava! Saa etsimällä etsiä kolmiossa kohtaa, missä sitä mahtuu pyörittelemään ilman että lentää samalla alas telkkarit ja maljakot.
Kokeile ottaa pois yksi pala. Siinä on se nappi, mistä painamalla irtoaa, sitten vaan yhdistät. Kokeiltu on.
Vierailija kirjoitti:
Mä tilasin ja en osaa pyörittää. Tippuu puolentoista kierroksen jälkeen. Oon katsonut videoita ja vinkkejä silti tippuu! Masentaa...
Älä Maire masennu, lisää vain harjoitusta!
Niin minäkin tein ja nyt menee jo molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ottaa pois yksi pala. Siinä on se nappi, mistä painamalla irtoaa, sitten vaan yhdistät. Kokeiltu on.
Minusta on vaikeampi, se pienempi vanne ( että pala pois ).
Miten mahtaa ryskyttää sisäelimiä? Onko tutkittu? Mulla on painoton malli.
Kuinka monta päivää/viikkoa/kuukautta harjoittelitte ennen kuin alkoi sujumaan? Olen nyt useamman päivän hulaillut, ja joku n. 5-10 kierrosta tuntuu jo todella pitkältä ajalta, saavutukselta. En vaan saa pyöriteltyä sitä kauaa
(Joo ja ei tartte vastata, jos lähti heti helposti sujumaan. Kysymys ei ollut teille.)