Muita hulavanteen pyörittelijöitä?
Onko keskivartalo vahvistunut? Kilot karisseet? Olo parantunut?
Aloitin itse 1,5kg painoisella hulalla ja ajattelin tehdä sen suomalaistutkimuksen tulosten perusteella väh. 13 minuuttia päivässä. Itsellä jumeja selässä, joihin etsin helpotusta. Vyötärön kaventuminen ei myöskään haittaisi ;)
Kommentit (335)
Olin pentuna kova hulaamaan;katsoin sunset beachia ja hulailin😄 Nyt sain synttärilahjaksi kun olin toivonut mieheltä. Vastapäivään pyöritän vaikka tunnin 1,2 aloittelijoiden vannetta, mut myötäpäivään ei meinaa onnistua millää.. Ehkä vaatii reeniä lisää. Mut muistan et sillo 20+🙄v. sitten pyöritin aina vain toiseen suuntaan. Ehkä se on lihasmuistissa ku lähti niin helposti sujumaan..
Te paksut akat ette niillä laihdu. Vannekauppiaat nauravat vain matkalla pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Te paksut akat ette niillä laihdu. Vannekauppiaat nauravat vain matkalla pankkiin.
Taitaa löytyä omasta sohvannurkasta lannistettu ja haukuttu nainen... Niin sitä pitää, sitä saa mitä tilaa.
Väliaikatiedotusta. Olen lisännyt hulailun myötä myös muuta kehon treenaamista kotona. Senttejä on vyötäröltä lähtenyt 8cm. Joulukuussa ostin kirpputorilta aivan ihanan mekon, joka ei ihan mahtunut kiinni, mutta ei paljoa puuttunut. Tänään kokeilin sitä ja nyt se meni jo kiinni! Vielä pitää treenailla tottakai, mutta antoi ihan valtavasti intoa jatkaa taas, kun näkee konkreettisesti jotain muutosta. Kiloja on lähtenyt 2 siitä, kuin alotin hulaamisen, joten ainakaan minun kohdallani ei voi puhua, että tällä saisi kiloja pois. Senttejä onneksi senkin edestä.
T. 3
Onko kukaan keksinyt muita konsteja saada vanne pysymään kuin paljas iho.Kiitos siitä vinkistä
Mustelmia tullut valtavasti ja ne ovat kipeitä. Silti olen sinnikkäästi pyörittänyt omalla rytmilläni.
Lasken päässäni 1- 100 ja vaikka en saa kerrallaan kuin max 20 kierrosta jatkan siitä eteenpäin niin kauan et kasassa on vähintään 100 kierrosta.
Miksi niitä " hierontamuhkuroita" on pitänyt laittaa, en tajua kun useimmat ovat saaneet niistä mustelmia?
Pitää hankkia sileä vanne, mutta kaupoista ei saa ja netin kauttakin saatavat ovat pääosin loppuneet.
Olen hoikka viikottain kuntosalilla käyvä nainen. Löytyy vatsalihaksiakin. Silti en tuota hulavekotinta saa pyörimään kunnolla. Heitän hötelikköön kohta koko vempaimen.
Penskana pyörittelin vannetta mennen tullen, mutta en nyt vain saa homman jujusta kiinni.
Mäkin olen pyöritellyt vuoden alusta lähtien vanhaa vannettani. Vatsa on selvästi timmimpi. Aiemmin hoikkuudestani huolimatta maharöllykkä "valui" karvojen päälle. Nyt ei.
Parina iltana olen yrittänyt, en oikein pääse vauhtiin. Tuo on niin paljon isompi ja painavampi kuin ne "leluvanteet", joita osaan pyörittää. Kehtaan opetella vain yksin kotona ollessa, kun tuota mahtuu pyörittämään vain keskellä olohuonetta!
Olen nyt muutaman viikon pyöritellyt 1.2kg vannetta vähintään vartin päivässä. Ensimmäisen viikon ajan tuli mustelmia ja sattui toisinaan paljonkin, mutta sen jälkeen on tuntunut jopa mukavalta.
Vastapäivään oli mulle luonteva suunta, nyt vasta alkaa pysymään vartin verran myötäpäivään.
Vyötäröltä on lähtenyt muutama sentti, mutta toki olen harrastanut muutakin liikuntaa ja alkanut syömään terveellisemmin, joten en osaa sanoa paljonko vanteen pyörittelyllä on loppupeleissä ollut merkitystä :)
Uskaltaisinko ostaa tuollaisen painotetun hulavanteen, kun en lapsenakaan koskaan oppinut hulavannetta pyörittämään? Pitäisi ehkä kysyä joltain kaverilta olisiko lainata, että näkisin opinko vai jäisikö heti lojumaan johonkin nurkkaan...
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinko ostaa tuollaisen painotetun hulavanteen, kun en lapsenakaan koskaan oppinut hulavannetta pyörittämään? Pitäisi ehkä kysyä joltain kaverilta olisiko lainata, että näkisin opinko vai jäisikö heti lojumaan johonkin nurkkaan...
Tuo painava on paljon hankalampi kuin kevyt. Tai ei se tietenkää ole hankala, kun osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo painava on paljon hankalampi kuin kevyt. Tai ei se tietenkää ole hankala, kun osaa.
Painollinen vanne on helpompi kuin kevyt. Lasten painotonta vannetta en saanut pyöritettyä yhtään kun taas painollinen vanne pyöri heti.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka viikottain kuntosalilla käyvä nainen. Löytyy vatsalihaksiakin. Silti en tuota hulavekotinta saa pyörimään kunnolla. Heitän hötelikköön kohta koko vempaimen.
Penskana pyörittelin vannetta mennen tullen, mutta en nyt vain saa homman jujusta kiinni.
Taitaa suurin niksi olla se, miten saa pidettyä vanteen vaakasuorassa alussa ja pyöräytysvauhdin pitää olla napakan kova. Jos vanne ei ala pyörimään vaaka-ja vaan kieppuu epätasaisena ei onnistu.
Harjoittele niin huomaat mistä on kiinni.
Mä olen aika hoikka, mutta mahani pömpöttää ja on usein turvoksissa. En uskonut että senttejä lähtisi hulavanteella juurikaan näin pienestä ihmisestä, mutta nyt kun olen pyöritellyt vajaan kuukauden ajan vartin päivässä niin vyötärönympärys on pienentynyt 3-4 senttiä. Käsittämätöntä. Ehkä vanne on sitten saanut ainakin ne turvotukset liikkeelle?
Mullakin oli aluksi vaikeuksia kun pyöritys tuntui niin kipeältä, mutta paksu fleecepusero auttoi ja n. viikon jälkeen pystyin jo pyörittämään ohuemmallakin paidalla.
Liikun aktiivisesti (kuntosali, juoksu) ja aloitin 1,2 kg hulavanteella lokakuussa. Olen pyöritellyt lähes joka päivä kerralla 15 min. Tänään mittasin vyötärön ja lantion. Tulos: ei ole yhtään kaventunut. Ehkä tämä toimii niille jotka eivät muuten ole harrastaneet minkäänlaista liikuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Liikun aktiivisesti (kuntosali, juoksu) ja aloitin 1,2 kg hulavanteella lokakuussa. Olen pyöritellyt lähes joka päivä kerralla 15 min. Tänään mittasin vyötärön ja lantion. Tulos: ei ole yhtään kaventunut. Ehkä tämä toimii niille jotka eivät muuten ole harrastaneet minkäänlaista liikuntaa?
Mä harrastan muutakin liikuntaa useamman kerran viikossa, mutta vanteen pyöritys on silti kaventanut mulla vyötäröä pari senttiä. Jospa sulla vain ei ole vyötäröllä mitään ylimääräistä ja syvät vatsalihakset on olleet kunnossa jo alun perin? Niitähän toi vanne treenaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidän pitää pankkiin mennä? Lainaneuvotteluuhinko?
Vierailija kirjoitti:
Mustelmia tullut valtavasti ja ne ovat kipeitä. Silti olen sinnikkäästi pyörittänyt omalla rytmilläni.
Lasken päässäni 1- 100 ja vaikka en saa kerrallaan kuin max 20 kierrosta jatkan siitä eteenpäin niin kauan et kasassa on vähintään 100 kierrosta.
Miksi niitä " hierontamuhkuroita" on pitänyt laittaa, en tajua kun useimmat ovat saaneet niistä mustelmia?
Pitää hankkia sileä vanne, mutta kaupoista ei saa ja netin kauttakin saatavat ovat pääosin loppuneet.
Mä olen miettinyt, perustuuko vyötärön kaventuminen enemmänkin vain siihen, kun ne muhkurat hierovat? Lähtee kuona liikkeelle... Kai sitä kaventuisi vaikka reidetkin, jos jokin laite hieroisi niitä kovaa 15 minuuttia päivässä..?
Sain joululahjaksi ja viiko sitten kokosin ja aloitin hulaamisen. Se vanne pyörii mulla liiankin helposti, joten olen lisännyt erilaisia jalkaliikkeitä (jalan näpäytykset eteen, taakse ja sivuille, pyöritys yhdellä jalalla ja kyykistyen). Käsipainoja voisi koittaa seuraavaksi. Hulaan illalla samalla kun katson TV:tä, noin 20 min kerrallaan. Aluksi sattui mutta nyt on jo turtunut.
Mun vanne on tosi kevyt, vain 1 kg. Ajattelin keväällä vaihtaa painavampaan.