Kysynpä täältäkin, että olisinko sinusta mielenkiintoinen treffikumppani ja kenties tuleva miehesi?
Kyllä haluan perinteiseen tapaan naimisiin, mutta en heti enkä kenen tahansa kanssa.
Olen 32v sinkkumies ja asun Helsingissä, sinkkuna viihtynyt pari vuotta. Työ löytyy ja harrastuksia myös sekä pieni koira. Olen perhekeskeinen, arvostan vanhempiani ja kunnioitan naisia. Ulkonäöstä lyhyesti, 187 cm ja 75 kg, tumma piirteet. Olen mieheksi romanttinen, haluan kävellä käsi kädessä, avaan ovet ja treffeillä pitelen mielelläni naisen käsilaukkua jos niin tarvitsee, maksan treffeillä enkä odota vastapalveluksia muuta kuin kiitoksen. Parisuhteessa tykkään viettää aikaa kotona naisen kanssa, esimerkiksi katsoa romanttisia leffoja tai tehdä yhdessä ruokaa. Jos seurusteluun asti päästään, niin minulle on tärkeää että tyttöystävä tulee toimeen perheeni kanssa ja haluaa viettää aikaa heidän kanssaan. Haluan tutustua tyttöystäväni perheeseen ja viettää samalla tavalla aikaa heidän kanssaan enkä sulkea perhettä pois. Toisekseen naisen on pidettävä koirista, koska lemmikkini on minulle kuin oma lapsi. Kolmanneksi, en pidä kiirettä seksin kanssa enkä harrasta nopeita pelkkää seksiä sisältäviä suhteita, koska olen tunneihminen ja minulla on tunteet mukana lähes kaikessa.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta voisit kuitenkin olla hiukan jannittavampi!
Millä tavalla jännittävämpi? Olen oma välittävä itseni.
Kuulostat siltä kuin murrosikä olisi ollut neutraali, vanhemmilta opitut arvot sisäistetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees, mutta aika kotihiiri?
Voiko sun kanssa lähteä baariin tai keikalle? Miksi sukulaisten kanssa pitää nysvätä koko ajan?
Onko "tykkää laittaa ruokaa kotona" yhtä kuin "niin pihi tai rajoittunut ettei halua lähteä ulos syömään"?
Haluatko katsella muita kuin romanttisia elokuvia? Leffateatterissa edes vai aina vaan kotona?No mutta pahin kaikista on tuo "kunnioitan naisia". Viittaa n. 99% todennäköisyydellä hulluun väkivaltaiseen ja mustasukkaiseen kyttääjään.
Suurimman osan vapaa-ajasta viihdyn kotona. Kanssani voi lähteä baariin, mutta en juo itseäni humalaan ja keikalle lähden jos musiikki ja esiintyjä kiinnostaa. Olen perhekeskeinen ja minulla on hyvä suhde vanhempiini ja isosiskooni. En ole pihi ja käyn ulkona syömässä, mutta tykkään laittaa ruokaa kotona. Ruoanlaitto on mielipuuhaa ja olen hyvä siinä. :) Haha! Tietenkin katson muitakin kuin romanttisia leffoja ja viimeksi viime viikonloppuna kävin elokuvateatterissa. En ole väkivaltainen enkä kyttääjä, mutta en kohtele rakastamiani ihmisiä ja tyttöystävääni huonosti. Olen aito herrasmies, jolla on käytöstavat.
Apua mä oon kyllä eläin, kun ensin häiritsi seksinpuute ja nyt tuo "voin lähteä mutta en juo itseäni humalaan"! Jos ap on tosityyppi niin varmaan kiva, mut mä en selvästikään olis hänen hillitty prinsessansa ja pelkäisin jatkuvasti kaatavani viinilasin syliin tai laukaisevani hänen mielestään mauttoman vitsin! No, to each their own!
Mullakin särähti korvaan tuo "Kunnioitan naisia: kannan käsilaukut, haluan kulkea käsi kädessä, haluan katsella romanttisia elokuvia". Aivan kuin se kertoisi kunnioittamisesta, että pitää naista heikkona tossuna joka haluaa vain kulkea käsi kädessä ja katsella romanttisia elokuvia. Käsilaukkukin pitää miehen kantaa.
Olisin tykännyt enemmän tästä: "Kunnioitan naisia, tykkään kuunnella toisen mielipiteitä ja parhaat keskustelut syntyvät usein erilaisista näkökulmista asioihin".
Tuo että odotat naisen tulevan toimeen perheesi kanssa, puhuu samaa kieltä: naisen tulee olla ruodussa ja hyväksyä perheesi mielipiteet. Haiskahtaa jopa siltä että perheen sana on naisen sanaa painavampi.
Olisin tykännyt enemmän tästä: "Pääasia että tulemme kaksin hyvin juttuun, mutta perhekeskeisenä ihmisenä toivon löytäväni kumppanin, jolle myös yhteydenpito lähimmäisten kanssa on tärkeää".
Kaiken kaikkiaan hiukka persoonaton, vaikka monia hyviä asioita sisältääkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sinua kiinnosta enempää se nainen? Ja se millaista teillä olisi yhdessä? Kiinnostaa vaan kertoa omasta itsestä ja toivoa, että mahdollismman montaa kiinnostaisi?
Mistä naisesta nyt puhut? Olen ollut pari viimeistä vuotta sinkku ja silloin kun vielä seurustelin, niin tutustuin tyttöystävääni kunnolla ja puhuimme asioista. En ole pinnallinen enkä ilkeä. Kysyit minkälaista teillä olisi yhdessä. Exän kanssa oli hauskaa, mutta riitelimme välillä, koska tyttöystäväni oli spontaanimpi eikä osannut ottaa herkkyyttäni aina vastaan enkä itsekään tiennyt miten suhtautua hänen spontaaniuteen kuin menemällä kuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti, pintapuolisesti hyvä, mutta eihän tuo kerro mitään SINUSTA. Millainen olet? Löytyykö älykkyyttä ja huumorintajua, jotka ovat minulle kaikkein tärkeimpiä suhteessa?
Onko seksi sinulle oikeasti edes tärkeää, ja millaisesta seksistä pidät?
Onko ulkonäkösi minusta kiva, kiehtova, vai ei?
Kerroit olevasi romanttinen, mutta mikään noista luettelemistasi asioista ei kuulostanut romanttiselta.
En muuten tunne yhtäkään miestä, joka HALUAA katsoa romanttisia elokuvia.
Kuulostat kaikenkaikkiaan provolta. Sanot, mitä LUULET naisten haluavan. Esim. itselleni todella kuuma, hyvä seksi on tuhat kertaa tärkeämpää kuin että pitelet käsilaukkuani treffeillä (WTF??).
Rauhoitu, hyvä nainen! Olen perhekeskeinen, kiltti mutten kynnysmatto, herkkä, romanttinen ja intuitiivinen. Olen älykäs enkä mikään typerys ja huumorintajua löytyy, mutta en ole mikään ilkeilevä narri. Olen iloinen ja tykkään vitsailla läheisten kanssa, huumori on myös tärkeää parisuhteessa,joten tosikon kanssa en tule juttuun. Seksi ja rakkaus kulkevat käsi kädessä, en harrasta yhden yön suhteita enkä muitakaan pinnallisia seksisuhteita. Haluan olla rakastunut ja että nainen rakastaa minua ennen kuin pystyn rakastelemaan rakkaani kanssa, suhteessa on luottamus ja että kummallakin on hyvä olla. En paljasta liikaa, mutta seksissä haluan katsella silmiin ja pitää toista hyvänä. Siinä jotain lyhyesti, tarkempiin yksityiskohtiin en mene. Ymmärsit tuon laukku jutun nyt väärin, en kantele naisen käsilaukkua ympäriinsä kuin orjallinen palvelija vaan esimerkiksi autan kantamaan sitä jos laukku on painava ja nainen tarvitsee apua. Mielestäni on typerää verrata seksiä ja laukun kantoa keskenään. Kaltaisesi suoraan puhuva nainen ei sovi minulle. Huudatko suuttuessasi? Vaikutat melko tuittupäältä? Romantiikasta kun kyselit, niin panostan treffeillä tyttöystäväni yllättämiseen. Ex-tyttöystävän yllätin viemällä matkalle Lontooseen ja Pariisiin, jossa kävimme ravintolassa syömässä ja onnistuin varaamaan pöydän, vaikka ravintolaan oli puolen vuoden jonot. Ystävänpäivänä ostin yhtä monta ruusua kuin olimme olleet siihen mennessä yhdessä ja paljon muuta. Välitän aidosti rakkaistani.
Suoraan puhuva nainen ei sovi sinulle :D Lisäksi hermostuit itse ja latelit aika suoraan puolustusta. Haluat yllättää ja teet vaikutusta viemällä Lontooseen? Entä jos yllättäisit siivoamalla koko kämpän ja pesemällä vessan? Vai ajatteletko että nainen on niin yksinkertainen otus että kallis ravintolaillallinen toimii parhaiten?
Puhuit toisesta kotimaasta ja itse asiassa mietin jo aiemmin jotain konservatiivisempaa kulttuuria, ehkä jopa mu-sli-mi-maata? Naisenhan tulee pitää perheestäsi, vaikka asuisivat eri maassa?
Kas kas, viha ja aggressiot nostaa jo päätään. Oi kun oletkin romanttinen ja kunnioitat naisia, kun alat vääntää minulle rautalangasta.
Niin kuin sanoinkin: feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sinua kiinnosta enempää se nainen? Ja se millaista teillä olisi yhdessä? Kiinnostaa vaan kertoa omasta itsestä ja toivoa, että mahdollismman montaa kiinnostaisi?
Mistä naisesta nyt puhut? Olen ollut pari viimeistä vuotta sinkku ja silloin kun vielä seurustelin, niin tutustuin tyttöystävääni kunnolla ja puhuimme asioista. En ole pinnallinen enkä ilkeä. Kysyit minkälaista teillä olisi yhdessä. Exän kanssa oli hauskaa, mutta riitelimme välillä, koska tyttöystäväni oli spontaanimpi eikä osannut ottaa herkkyyttäni aina vastaan enkä itsekään tiennyt miten suhtautua hänen spontaaniuteen kuin menemällä kuoreen.
Ehkä hän puhui liian suoraan ja esitti omia mielipiteitä?? Halusi pitää myös oman elämänsä eikä alistua koti-iltoihin ja perheesi kanssa yhdessäoloon?
Ei ymmärtänyt herkkyyttäsi? Hermostutti siis sinut toimimalla oman päänsä mukaan eli spontaanisti?
Sorry, mutta nyt meni loput pojot.
Vierailija kirjoitti:
Kas kas, viha ja aggressiot nostaa jo päätään. Oi kun oletkin romanttinen ja kunnioitat naisia, kun alat vääntää minulle rautalangasta.
Ihan samaa just kommentoin!!
"Suoraan puhuva nainen ei sovi sinulle." XD
"Riitelitte kun menit kuoreesi kun nainen ei osannut ottaa herkkyyttäsi vastaan". Lopeta jo!!
Myönnä, että olet ihan tavallinen naistenvihaaja.
Mikään romanttinen herkkis et ainakaan ole.
Täälläkin provosoidut lähes raivoamaan kommentoijille.
Vierailija kirjoitti:
Feikkiys on toki ominaista näille keskusteluille. Esim. ne kaikki naiset, jotka julistavat suureen ääneen, ettei kyse ole rahasta, mutta silti mikään vaatimus ei ole yhtä ehdoton kuin se, että mies käy töissä tienaamassa rahaa tai ainakin hakee töihin tienaamaan rahaa. Tuosta ei feikkiys voi enää pahentua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat siltä kuin murrosikä olisi ollut neutraali, vanhemmilta opitut arvot sisäistetty.
En ole koskaan ollut mikään rämäpää enkä pahis. Nuorempana keskityin opiskeluun ja hyvän ammatin saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen introvertti ja en todellakaan halua olla kenenkään perheen kanssa tekemisissä. En pidä koirista enkä hämäläistä miehistä. Ylipäätään helsinkiläiset ovat turhaa porukkaa
Missäs neiti introvertti oli maantiedon tunneilla? Vai miten sinusta hämäläiset miehet liittyvät ap:n kuvaukseen tai Helsinkiin?
Auto-correct näköjään tykkäsi muuttaa hömelön hamaläiseksi. Hömelö.
Romanttisia leffoja? Ei jatkoon. Muutenkin kuulostat turhan takertuvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut mikään rämäpää enkä pahis. Nuorempana keskityin opiskeluun ja hyvän ammatin saamiseen.
Joku äidillinen nainen, jolla vahvat perhearvot saattaisi mätsätä, niinkuin Hyacinth.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti, pintapuolisesti hyvä, mutta eihän tuo kerro mitään SINUSTA. Millainen olet? Löytyykö älykkyyttä ja huumorintajua, jotka ovat minulle kaikkein tärkeimpiä suhteessa?
Kerroit olevasi romanttinen, mutta mikään noista luettelemistasi asioista ei kuulostanut romanttiselta.
Kuulostat kaikenkaikkiaan provolta. Sanot, mitä LUULET naisten haluavan. Esim. itselleni todella kuuma, hyvä seksi on tuhat kertaa tärkeämpää kuin että pitelet käsilaukkuani treffeillä (WTF??).
Rauhoitu, hyvä nainen! Olen perhekeskeinen, kiltti mutten kynnysmatto, herkkä, romanttinen ja intuitiivinen. Olen älykäs enkä mikään typerys ja huumorintajua löytyy, mutta en ole mikään ilkeilevä narri. Olen iloinen ja tykkään vitsailla läheisten kanssa, huumori on myös tärkeää parisuhteessa,joten tosikon kanssa en tule juttuun. Seksi ja rakkaus kulkevat käsi kädessä, en harrasta yhden yön suhteita enkä muitakaan pinnallisia seksisuhteita. Haluan olla rakastunut ja että nainen rakastaa minua ennen kuin pystyn rakastelemaan rakkaani kanssa, suhteessa on luottamus ja että kummallakin on hyvä olla. En paljasta liikaa, mutta seksissä haluan katsella silmiin ja pitää toista hyvänä. Siinä jotain lyhyesti, tarkempiin yksityiskohtiin en mene. Ymmärsit tuon laukku jutun nyt väärin, en kantele naisen käsilaukkua ympäriinsä kuin orjallinen palvelija vaan esimerkiksi autan kantamaan sitä jos laukku on painava ja nainen tarvitsee apua. Mielestäni on typerää verrata seksiä ja laukun kantoa keskenään. Kaltaisesi suoraan puhuva nainen ei sovi minulle. Huudatko suuttuessasi? Vaikutat melko tuittupäältä? Romantiikasta kun kyselit, niin panostan treffeillä tyttöystäväni yllättämiseen. Ex-tyttöystävän yllätin viemällä matkalle Lontooseen ja Pariisiin, jossa kävimme ravintolassa syömässä ja onnistuin varaamaan pöydän, vaikka ravintolaan oli puolen vuoden jonot. Ystävänpäivänä ostin yhtä monta ruusua kuin olimme olleet siihen mennessä yhdessä ja paljon muuta. Välitän aidosti rakkaistani.
Suoraan puhuva nainen ei sovi sinulle :D Lisäksi hermostuit itse ja latelit aika suoraan puolustusta. Haluat yllättää ja teet vaikutusta viemällä Lontooseen? Entä jos yllättäisit siivoamalla koko kämpän ja pesemällä vessan? Vai ajatteletko että nainen on niin yksinkertainen otus että kallis ravintolaillallinen toimii parhaiten?
Puhuit toisesta kotimaasta ja itse asiassa mietin jo aiemmin jotain konservatiivisempaa kulttuuria, ehkä jopa mu-sli-mi-maata? Naisenhan tulee pitää perheestäsi, vaikka asuisivat eri maassa?
Pitää paikkansa. Suoraan puhuva nainen ei sovi minulle, koska en katso hyvällä sanoa kaikkea suoraan mitä sylki suuhun tuo, en myöskään pidä siitä jos nainen kiroilee. Mietin mitä sanon, olen rauhallinen enkä kiroile. Väänsin laukkuasian rautalangasta, kun kyseinen nainen ei näyttänyt ymmärtävän, mutta en menettänyt hermoja. :) Kerroin vain esimerkein mitä tarkoitin laukun kantamisella, kun sitä pyydettiin. On totta etten pidä jos kimppuuni hyökätään fyysisesti tai sanoin. En ole muslimimaasta, mutta äitini on kotoisin konservatiivisemmasta maasta, jossa kulttuuri on paljon erilaisempaa mitä Suomessa. Emme asuneet yhdessä ex-tyttöystävän kanssa, joten siksi en siivonnut vaan yllätin viemällä Lontooseen. Etkö itse olisi onnellinen jos mies veisi sinut ulkomaanmatkalle?
En halua lemmikkejä, joten siihen juttu kosahtaisi vähintään. Enkä halua naimisiinkaan. Tai jos se olisi tosi tärkeää toiselle niin maistraatissa voisimme käväistä avioehdon kera ja sitten kakkukahvit lähimmille ystäville. Taloudet haluan pitää kuitenkin erillään, vaikka yhteen muutettaisiinkin ehkä joskus. Lapsis ei tulisi.
Onneksi löysin miehen, joka istui tähän kuvioon ja on myös tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan kunnon panoja en mitään käsilaukkua pitelevä nössöä.
TArviiko näitten sulkea pois toisensa? Mä ainakin tykkään kun mies avaa mulle oven tai tarjoutuu kantamaan painavan matkalaukun. Samalla tosin täytyy olla myös se vähän villimpi puoli.
No niinpä. Ja on myös miehiä, jotka eivät availe ovia, kanna käsilaukkuja tai pane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Suoraan puhuva nainen ei sovi minulle, koska en katso hyvällä sanoa kaikkea suoraan mitä sylki suuhun tuo, en myöskään pidä siitä jos nainen kiroilee. Mietin mitä sanon, olen rauhallinen enkä kiroile. Väänsin laukkuasian rautalangasta, kun kyseinen nainen ei näyttänyt ymmärtävän, mutta en menettänyt hermoja. :) Kerroin vain esimerkein mitä tarkoitin laukun kantamisella, kun sitä pyydettiin. On totta etten pidä jos kimppuuni hyökätään fyysisesti tai sanoin. En ole muslimimaasta, mutta äitini on kotoisin konservatiivisemmasta maasta, jossa kulttuuri on paljon erilaisempaa mitä Suomessa. Emme asuneet yhdessä ex-tyttöystävän kanssa, joten siksi en siivonnut vaan yllätin viemällä Lontooseen. Etkö itse olisi onnellinen jos mies veisi sinut ulkomaanmatkalle?
Voit toki ostaa matkoja, jos siltä tuntuu. Minuun vaan niillä ei pysty tekemään vaikutusta, koska minulla on omaakin rahaa matkustaa minne ikinä haluan. Vaikutus tehdään ennemmin vaikka niillä takin auttamisilla, auton oven avaamisella tai tavaroiden kantamisella, mutta ihan ensikädessä sillä että minut kohdataan ihmisenä, jonka kanssa sinulla on erityinen suhde. Ei naisena, jonka voi korvata seuraavalla naisella.
Olen vähän sinua vanhempi. Vaikutat vähän poikaselta. Etsit tyttöystävää joka kelpaa suvullesi. Se ei ole kovin itseluottamusta huokuvaa. Etsi nainen joka miellyttää sinua, luota siihen että jos hän miellyttää sinua hän pärjää sukusikin kanssa, mutta älä yritä etsiä jotain omalle äidillesi kelpaavaa. Se nyt vaan on väärä tärkeysjärjestys. Vaikutat olevan pahasti kiinni lapsuudenperheessäsi. Ehkä liikaakin, vaikka olisivat mukaviakin.
Väännetään rautalangasta. Ex-tyttöystävälläni oli käsilaukku, joka oli painava ja olimme kävelemässä kaupungilla, jossa kannoin hänen laukkua samalla kun shoppailimme yhdessä. Huomasin, että laukku oli painava ja kysyin voinko auttaa kantamaan sitä, niin silloinen tyttöystäväni antoi laukun minulle kannettavaksi. Samoin kannoin ostoksemme. Ymmärrätkö nyt? Minut on kasvatettu hyvin ja on itsestään selvää, että olen huomaavainen muita kohtaan.