Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysynpä täältäkin, että olisinko sinusta mielenkiintoinen treffikumppani ja kenties tuleva miehesi?

Vierailija
12.08.2019 |

Kyllä haluan perinteiseen tapaan naimisiin, mutta en heti enkä kenen tahansa kanssa.

Olen 32v sinkkumies ja asun Helsingissä, sinkkuna viihtynyt pari vuotta. Työ löytyy ja harrastuksia myös sekä pieni koira. Olen perhekeskeinen, arvostan vanhempiani ja kunnioitan naisia. Ulkonäöstä lyhyesti, 187 cm ja 75 kg, tumma piirteet. Olen mieheksi romanttinen, haluan kävellä käsi kädessä, avaan ovet ja treffeillä pitelen mielelläni naisen käsilaukkua jos niin tarvitsee, maksan treffeillä enkä odota vastapalveluksia muuta kuin kiitoksen. Parisuhteessa tykkään viettää aikaa kotona naisen kanssa, esimerkiksi katsoa romanttisia leffoja tai tehdä yhdessä ruokaa. Jos seurusteluun asti päästään, niin minulle on tärkeää että tyttöystävä tulee toimeen perheeni kanssa ja haluaa viettää aikaa heidän kanssaan. Haluan tutustua tyttöystäväni perheeseen ja viettää samalla tavalla aikaa heidän kanssaan enkä sulkea perhettä pois. Toisekseen naisen on pidettävä koirista, koska lemmikkini on minulle kuin oma lapsi. Kolmanneksi, en pidä kiirettä seksin kanssa enkä harrasta nopeita pelkkää seksiä sisältäviä suhteita, koska olen tunneihminen ja minulla on tunteet mukana lähes kaikessa.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä käynyt kato kommenteissa. Joku on hyvin, hyvin vihainen. Ettei vaan lähtisi pian koko ketju.

Vierailija
142/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti, pintapuolisesti hyvä, mutta eihän tuo kerro mitään SINUSTA. Millainen olet? Löytyykö älykkyyttä ja huumorintajua, jotka ovat minulle kaikkein tärkeimpiä suhteessa?

Onko seksi sinulle oikeasti edes tärkeää, ja millaisesta seksistä pidät?

Onko ulkonäkösi minusta kiva, kiehtova, vai ei?

Kerroit olevasi romanttinen, mutta mikään noista luettelemistasi asioista ei kuulostanut romanttiselta.

En muuten tunne yhtäkään miestä, joka HALUAA katsoa romanttisia elokuvia.

Kuulostat kaikenkaikkiaan provolta. Sanot, mitä LUULET naisten haluavan. Esim. itselleni todella kuuma, hyvä seksi on tuhat kertaa tärkeämpää kuin että pitelet käsilaukkuani treffeillä (WTF??).

Rauhoitu, hyvä nainen! Olen perhekeskeinen, kiltti mutten kynnysmatto, herkkä, romanttinen ja intuitiivinen. Olen älykäs enkä mikään typerys ja huumorintajua löytyy, mutta en ole mikään ilkeilevä narri. Olen iloinen ja tykkään vitsailla läheisten kanssa, huumori on myös tärkeää parisuhteessa,joten tosikon kanssa en tule juttuun. Seksi ja rakkaus kulkevat käsi kädessä, en harrasta yhden yön suhteita enkä muitakaan pinnallisia seksisuhteita. Haluan olla rakastunut ja että nainen rakastaa minua ennen kuin pystyn rakastelemaan rakkaani kanssa, suhteessa on luottamus ja että kummallakin on hyvä olla. En paljasta liikaa, mutta seksissä haluan katsella silmiin ja pitää toista hyvänä. Siinä jotain lyhyesti, tarkempiin yksityiskohtiin en mene. Ymmärsit tuon laukku jutun nyt väärin, en kantele naisen käsilaukkua ympäriinsä kuin orjallinen palvelija vaan esimerkiksi autan kantamaan sitä jos laukku on painava ja nainen tarvitsee apua. Mielestäni on typerää verrata seksiä ja laukun kantoa keskenään. Kaltaisesi suoraan puhuva nainen ei sovi minulle. Huudatko suuttuessasi? Vaikutat melko tuittupäältä? Romantiikasta kun kyselit, niin panostan treffeillä tyttöystäväni yllättämiseen. Ex-tyttöystävän yllätin viemällä matkalle Lontooseen ja Pariisiin, jossa kävimme ravintolassa syömässä ja onnistuin varaamaan pöydän, vaikka ravintolaan oli puolen vuoden jonot. Ystävänpäivänä ostin yhtä monta ruusua kuin olimme olleet siihen mennessä yhdessä ja paljon muuta. Välitän aidosti rakkaistani.

Haha, tämä oli kyllä melko huvittava kohta. Käyn Lontoossa pari kertaa kuukaudessa mun työn takia, eikä mun ole tarvinnut kertaakaan kärsiä näläntunnetta puolen vuoden pituisten pöytävarausten takia:D

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä käynyt kato kommenteissa. Joku on hyvin, hyvin vihainen. Ettei vaan lähtisi pian koko ketju.

Ei luulisi yllättävän ketään, että siitä saattaa alkaa koston kierre kun rupeaa ilmiantamaan muiden viestejä lähinnä siksi, ettei ne satua itse miellyttämään.

Vierailija
144/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ei jatkoon. Tartten kunnon jyystäjän, enkä silmiin tuijottelijaa. Lisäksi kuka haluaa vapaaehtoisesti hengata anoppinsa kanssa :o Plussaa toi yhdessä hivustelu, mutta aika aikaansa sitäkin, koska 1-2kk jälkeen kainalonyhvääminen saa riittää ja sitten palataan omiin harrastuksiin ja menoihin.

Vierailija
145/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heeeeeiiiii, olenko ainoa täällä, jonka mielestä nämä kyselyt eivät ole ihan aitoja? Tässäkin yritetään listata kaikki mahdolliset ominaisuudet, joita naisen uskotaan miehessä kaipaavan. Oikeasti mulla valuu siirappi korvista:D

N23

Olet oikeassa. Kuvauksesta voisi päätellä, että ulospäin muille näytellään treffikäyttäytymisessä maskuliinista herrasmiestä, mutta sisimmältään mies on silti herkän feminiininen ja tunteellinen.

Vierailija
146/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kas, viha ja aggressiot nostaa jo päätään. Oi kun oletkin romanttinen ja kunnioitat naisia, kun alat vääntää minulle rautalangasta.

Niin kuin sanoinkin: feikki.

Mitä tähän sanoisi. Vaikutat siltä, että olet itse todella suora mutta jos mies sanoo suoraan, niin et kestä sitä.

Tätähän nämä keskustelut ovat. Ihan selvästi ollaan maksullisia ja se tehdään hyvin suoraan selväksi työhön ja rahaan liittyvillä, ehdottomilla vaatimuksilla. Sitä ei silti kestetä jos joku mainitsee tästä maksullisuudesta ja esittää sitä kohtaan kritiikkiä, vaan päinvastoin, alkaa hirveä selittely ja maksullisuuden valkopesu.

Ja sinä taas olisit mielellään naisen elätti ja taloudellinen taka eli yhtä lailla maksullinen mies.

Vierailija
147/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommenttini siitä että ap ei taida olla hetero on poistettu? Vähän homofobista pitää sitä loukkauksena nykypäivänä. Kaikki nyt vaan ei ole heteroita, ei siinä mitään sen kummempaa.

Vierailija
148/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä ainakin arvoilta. Ruumiin rakenne kuulostaa liian laihalta tosin omaan makuun ja iältä ehkä vähän liian vanha minulle. Muuten oikein hyvä. Vaikea sanoa sitten loppujen lopuksi kohtaisiko luonteet jne.

N23