Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysynpä täältäkin, että olisinko sinusta mielenkiintoinen treffikumppani ja kenties tuleva miehesi?

Vierailija
12.08.2019 |

Kyllä haluan perinteiseen tapaan naimisiin, mutta en heti enkä kenen tahansa kanssa.

Olen 32v sinkkumies ja asun Helsingissä, sinkkuna viihtynyt pari vuotta. Työ löytyy ja harrastuksia myös sekä pieni koira. Olen perhekeskeinen, arvostan vanhempiani ja kunnioitan naisia. Ulkonäöstä lyhyesti, 187 cm ja 75 kg, tumma piirteet. Olen mieheksi romanttinen, haluan kävellä käsi kädessä, avaan ovet ja treffeillä pitelen mielelläni naisen käsilaukkua jos niin tarvitsee, maksan treffeillä enkä odota vastapalveluksia muuta kuin kiitoksen. Parisuhteessa tykkään viettää aikaa kotona naisen kanssa, esimerkiksi katsoa romanttisia leffoja tai tehdä yhdessä ruokaa. Jos seurusteluun asti päästään, niin minulle on tärkeää että tyttöystävä tulee toimeen perheeni kanssa ja haluaa viettää aikaa heidän kanssaan. Haluan tutustua tyttöystäväni perheeseen ja viettää samalla tavalla aikaa heidän kanssaan enkä sulkea perhettä pois. Toisekseen naisen on pidettävä koirista, koska lemmikkini on minulle kuin oma lapsi. Kolmanneksi, en pidä kiirettä seksin kanssa enkä harrasta nopeita pelkkää seksiä sisältäviä suhteita, koska olen tunneihminen ja minulla on tunteet mukana lähes kaikessa.

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin tökkii nuo romanttiset elokuvat ja koira joka on kuin lapsi. Vähän munaa hei!

Vierailija
102/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin katsominen seksin aikana on joskus kivaa, ja joskus on kiva vain tehdä eläimellisiä juttuja. Se silmiin tuijottelu muuttuu ajan myötä tylsäksi, jos se on sitä samaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko yksi vaihtoehto katsella naista myös sieltä äidin kotimaasta? Ei sillä, Suomesta voi löytytä myös, mutta kuten huomaat, täällä osa rajautuu heti ulos. 

Vierailija
104/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista.

Lisäksi kannattaa huomioida, että naiset eivät ikinä myönnä tai tuo ilmi rahaan kohdistuvia vaatimuksiaan, vaikka vaatimuksista kuitenkin tulee ilmi, että työssäkäynti ja rahan tienaaminen on naisille selvästi tärkein ja ehdottomin kriteeri miehessä.

Ai niin, kun naiset elävät prinsessaharhoissaan.Rikas mies tulee hakemaan hienolla autolla.Jos nainen sanoo muuta, eli että rahalla ei ole väliä, niin se puhuu paskaa ja vaan teeskentelee, että "harhauttaisi miehen"

No tämän teorian mukaan kaikki tavallisella tai huonolla autolla ajavat keskituloiset tai pienituloiset miehet ovat sinkkuna ja naimisiin ja panemaan pääsevät vain Porchella ajavat IT-miljonöörit.Suomea uhkaa sukupuutto ja pian.Nyt äkkiä tuomaan Rikkaita miehiä tänne laumoittain.

Nimimerkki "Kaikenpelko naisv_ihaaja palstan maanvaiva"

Tyypillistä, että porschenvihaaja ei osaa edes kirjoittaa automerkin nimeä oikein. Tärkeintä on saada reikää ja hätätilassa suhdekin voi käydä. 

Aina tätä samaa!

Vierailija
105/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti, pintapuolisesti hyvä, mutta eihän tuo kerro mitään SINUSTA. Millainen olet? Löytyykö älykkyyttä ja huumorintajua, jotka ovat minulle kaikkein tärkeimpiä suhteessa?

Onko seksi sinulle oikeasti edes tärkeää, ja millaisesta seksistä pidät?

Onko ulkonäkösi minusta kiva, kiehtova, vai ei?

Kerroit olevasi romanttinen, mutta mikään noista luettelemistasi asioista ei kuulostanut romanttiselta.

En muuten tunne yhtäkään miestä, joka HALUAA katsoa romanttisia elokuvia.

Kuulostat kaikenkaikkiaan provolta. Sanot, mitä LUULET naisten haluavan. Esim. itselleni todella kuuma, hyvä seksi on tuhat kertaa tärkeämpää kuin että pitelet käsilaukkuani treffeillä (WTF??).

Rauhoitu, hyvä nainen! Olen perhekeskeinen, kiltti mutten kynnysmatto, herkkä, romanttinen ja intuitiivinen. Olen älykäs enkä mikään typerys ja huumorintajua löytyy, mutta en ole mikään ilkeilevä narri. Olen iloinen ja tykkään vitsailla läheisten kanssa, huumori on myös tärkeää parisuhteessa,joten tosikon kanssa en tule juttuun. Seksi ja rakkaus kulkevat käsi kädessä, en harrasta yhden yön suhteita enkä muitakaan pinnallisia seksisuhteita. Haluan olla rakastunut ja että nainen rakastaa minua ennen kuin pystyn rakastelemaan rakkaani kanssa, suhteessa on luottamus ja että kummallakin on hyvä olla. En paljasta liikaa, mutta seksissä haluan katsella silmiin ja pitää toista hyvänä. Siinä jotain lyhyesti, tarkempiin yksityiskohtiin en mene. Ymmärsit tuon laukku jutun nyt väärin, en kantele naisen käsilaukkua ympäriinsä kuin orjallinen palvelija vaan esimerkiksi autan kantamaan sitä jos laukku on painava ja nainen tarvitsee apua. Mielestäni on typerää verrata seksiä ja laukun kantoa keskenään. Kaltaisesi suoraan puhuva nainen ei sovi minulle. Huudatko suuttuessasi? Vaikutat melko tuittupäältä? Romantiikasta kun kyselit, niin panostan treffeillä tyttöystäväni yllättämiseen. Ex-tyttöystävän yllätin viemällä matkalle Lontooseen ja Pariisiin, jossa kävimme ravintolassa syömässä ja onnistuin varaamaan pöydän, vaikka ravintolaan oli puolen vuoden jonot. Ystävänpäivänä ostin yhtä monta ruusua kuin olimme olleet siihen mennessä yhdessä ja paljon muuta. Välitän aidosti rakkaistani.

Suoraan puhuva nainen ei sovi sinulle :D Lisäksi hermostuit itse ja latelit aika suoraan puolustusta. Haluat yllättää ja teet vaikutusta viemällä Lontooseen? Entä jos yllättäisit siivoamalla koko kämpän ja pesemällä vessan? Vai ajatteletko että nainen on niin yksinkertainen otus että kallis ravintolaillallinen toimii parhaiten?

Puhuit toisesta kotimaasta ja itse asiassa mietin jo aiemmin jotain konservatiivisempaa kulttuuria, ehkä jopa mu-sli-mi-maata? Naisenhan tulee pitää perheestäsi, vaikka asuisivat eri maassa?

Pitää paikkansa. Suoraan puhuva nainen ei sovi minulle, koska en katso hyvällä sanoa kaikkea suoraan mitä sylki suuhun tuo, en myöskään pidä siitä jos nainen kiroilee. Mietin mitä sanon, olen rauhallinen enkä kiroile. Väänsin laukkuasian rautalangasta, kun kyseinen nainen ei näyttänyt ymmärtävän, mutta en menettänyt hermoja. :) Kerroin vain esimerkein mitä tarkoitin laukun kantamisella, kun sitä pyydettiin. On totta etten pidä jos kimppuuni hyökätään fyysisesti tai sanoin. En ole muslimimaasta, mutta äitini on kotoisin konservatiivisemmasta maasta, jossa kulttuuri on paljon erilaisempaa mitä Suomessa. Emme asuneet yhdessä ex-tyttöystävän kanssa, joten siksi en siivonnut vaan yllätin viemällä Lontooseen. Etkö itse olisi onnellinen jos mies veisi sinut ulkomaanmatkalle?

Olen sinua vanhempi, joten en ole kohderyhmääsi, mutta suorapuheisuus on kyllä mielestäni ihan ehdoton edellytys suhteelle ja sen toimivuudelle. Se ei tarkoita sitä, että huudetaan, ollaan törkeitä, lauotaan tölväisyjä vaan sitä, että uskalletaan nostaa kissa pöydälle ja keskustella siitä, toivottavasti ihan hillitysti ja hyvässä hengessä. Naisellakin on oma tahto ja oma elämä ja omat toiveet ja unelmat. Ei hän ole pelkästään miehen "esine" tai elämän täydellistäjä, vaikka mies pitäisi häntä kuinka hyvänä.

Vierailija
106/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin minun mieheni! Meillä on tänään 19. hääpäivä. Juuri aamulla sanoin miehelleni rakastelun jälkeen, että olen todella onnellinen ja minulla on hyvä olla hänen kanssaan. Hän edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen arvostaa ja rakastaa minua ja todellakin myös "pitelee minun käsilaukkuani" tarvittaessa :)

Joten olisit mielenkiintoinen, jos olisin nuori ja vapaa ;)

Toivottavasti ei ole huomenna otsikkoa, että Mieheni pettää!! Sain mieheni kiinni laittamasta treffiprofiilia Tinderiin meidän 19. hääpäivänä.

Vierailija
107/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kas, viha ja aggressiot nostaa jo päätään. Oi kun oletkin romanttinen ja kunnioitat naisia, kun alat vääntää minulle rautalangasta.

Niin kuin sanoinkin: feikki.

Mitä tähän sanoisi. Vaikutat siltä, että olet itse todella suora mutta jos mies sanoo suoraan, niin et kestä sitä. Ei kukaan halua olla noin epämääräisen naisen kanssa, joka esittää ja on feikki. Kyllä, olen herkkä ja romanttinen, mutta myös oma itseni enkä syö sanojani.

Vierailija
108/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti, pintapuolisesti hyvä, mutta eihän tuo kerro mitään SINUSTA. Millainen olet? Löytyykö älykkyyttä ja huumorintajua, jotka ovat minulle kaikkein tärkeimpiä suhteessa?

Kerroit olevasi romanttinen, mutta mikään noista luettelemistasi asioista ei kuulostanut romanttiselta.

Kuulostat kaikenkaikkiaan provolta. Sanot, mitä LUULET naisten haluavan. Esim. itselleni todella kuuma, hyvä seksi on tuhat kertaa tärkeämpää kuin että pitelet käsilaukkuani treffeillä (WTF??).

Rauhoitu, hyvä nainen! Olen perhekeskeinen, kiltti mutten kynnysmatto, herkkä, romanttinen ja intuitiivinen. Olen älykäs enkä mikään typerys ja huumorintajua löytyy, mutta en ole mikään ilkeilevä narri. Olen iloinen ja tykkään vitsailla läheisten kanssa, huumori on myös tärkeää parisuhteessa,joten tosikon kanssa en tule juttuun. Seksi ja rakkaus kulkevat käsi kädessä, en harrasta yhden yön suhteita enkä muitakaan pinnallisia seksisuhteita. Haluan olla rakastunut ja että nainen rakastaa minua ennen kuin pystyn rakastelemaan rakkaani kanssa, suhteessa on luottamus ja että kummallakin on hyvä olla. En paljasta liikaa, mutta seksissä haluan katsella silmiin ja pitää toista hyvänä. Siinä jotain lyhyesti, tarkempiin yksityiskohtiin en mene. Ymmärsit tuon laukku jutun nyt väärin, en kantele naisen käsilaukkua ympäriinsä kuin orjallinen palvelija vaan esimerkiksi autan kantamaan sitä jos laukku on painava ja nainen tarvitsee apua. Mielestäni on typerää verrata seksiä ja laukun kantoa keskenään. Kaltaisesi suoraan puhuva nainen ei sovi minulle. Huudatko suuttuessasi? Vaikutat melko tuittupäältä? Romantiikasta kun kyselit, niin panostan treffeillä tyttöystäväni yllättämiseen. Ex-tyttöystävän yllätin viemällä matkalle Lontooseen ja Pariisiin, jossa kävimme ravintolassa syömässä ja onnistuin varaamaan pöydän, vaikka ravintolaan oli puolen vuoden jonot. Ystävänpäivänä ostin yhtä monta ruusua kuin olimme olleet siihen mennessä yhdessä ja paljon muuta. Välitän aidosti rakkaistani.

Suoraan puhuva nainen ei sovi sinulle :D Lisäksi hermostuit itse ja latelit aika suoraan puolustusta. Haluat yllättää ja teet vaikutusta viemällä Lontooseen? Entä jos yllättäisit siivoamalla koko kämpän ja pesemällä vessan? Vai ajatteletko että nainen on niin yksinkertainen otus että kallis ravintolaillallinen toimii parhaiten?

Puhuit toisesta kotimaasta ja itse asiassa mietin jo aiemmin jotain konservatiivisempaa kulttuuria, ehkä jopa mu-sli-mi-maata? Naisenhan tulee pitää perheestäsi, vaikka asuisivat eri maassa?

Mä olen kyllä sen verran yksinkertainen nainen, että ilolla ottaisin vastaan Lontoon matkan. Tommoset spontaanit isot yllätyksethän on aivan ihania. Tietty jokin pienempikin yllätys on tottakai aina arvostettu.

Vierailija
109/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla halukas ja ajankäytöllisesti mahdollinen matkustamaan usein perheen kotimaahan? Misssä koiralapsi on silloin? Tulee mukaan vai hoidossa? Oletko omistushaluinen koirasta vai saako toinenkin olla täysillä koiran huoltaja ja kanssakäymisessä sen kanssa?

Vierailija
110/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kas, viha ja aggressiot nostaa jo päätään. Oi kun oletkin romanttinen ja kunnioitat naisia, kun alat vääntää minulle rautalangasta.

Niin kuin sanoinkin: feikki.

Mitä tähän sanoisi. Vaikutat siltä, että olet itse todella suora mutta jos mies sanoo suoraan, niin et kestä sitä. Ei kukaan halua olla noin epämääräisen naisen kanssa, joka esittää ja on feikki. Kyllä, olen herkkä ja romanttinen, mutta myös oma itseni enkä syö sanojani.

Jos siellä äidin kotimaassa on perinteisemmät mies-naisroolit niin ottaisitko sieltä vähän jotain machoa mukaan itseesi? Vaikutat aika nössöltä ollaksesi kyvykäs luotsaamaan perhettä toivomallasi tavalla. Olet herkkänahkainen. Olen seurustellut joskus aikanaan eteläeurooppalaisen miehen kanssa ja minuun teki vaikutuksen se, että mies osasi olla sekä mies että romanttinen. 

Vierailija
111/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin minä treffeille lähteä, jatko riippuisi siitä millainen ihminen olet muuten luonteeltasi ja miten juttu sujuisi. Noiden tietojen perusteella ei oikein sen syvällisempää analyysia voi tehdä.

Vierailija
112/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lemmikkejä, joten siihen juttu kosahtaisi vähintään. Enkä halua naimisiinkaan. Tai jos se olisi tosi tärkeää toiselle niin maistraatissa voisimme käväistä avioehdon kera ja sitten kakkukahvit lähimmille ystäville. Taloudet haluan pitää kuitenkin erillään, vaikka yhteen muutettaisiinkin ehkä joskus. Lapsis ei tulisi.

Onneksi löysin miehen, joka istui tähän kuvioon ja on myös tyytyväinen.

Mitä tarkoitat haluat pitää taloudet erillään? Et halua asua yhdessä vaan omissa asunnoissa?

Vierailija
113/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Suoraan puhuva nainen ei sovi minulle, koska en katso hyvällä sanoa kaikkea suoraan mitä sylki suuhun tuo, en myöskään pidä siitä jos nainen kiroilee. Mietin mitä sanon, olen rauhallinen enkä kiroile. Väänsin laukkuasian rautalangasta, kun kyseinen nainen ei näyttänyt ymmärtävän, mutta en menettänyt hermoja. :) Kerroin vain esimerkein mitä tarkoitin laukun kantamisella, kun sitä pyydettiin. On totta etten pidä jos kimppuuni hyökätään fyysisesti tai sanoin. En ole muslimimaasta, mutta äitini on kotoisin konservatiivisemmasta maasta, jossa kulttuuri on paljon erilaisempaa mitä Suomessa. Emme asuneet yhdessä ex-tyttöystävän kanssa, joten siksi en siivonnut vaan yllätin viemällä Lontooseen. Etkö itse olisi onnellinen jos mies veisi sinut ulkomaanmatkalle?

Voit toki ostaa matkoja, jos siltä tuntuu. Minuun vaan niillä ei pysty tekemään vaikutusta, koska minulla on omaakin rahaa matkustaa minne ikinä haluan. Vaikutus tehdään ennemmin vaikka niillä takin auttamisilla, auton oven avaamisella tai tavaroiden kantamisella, mutta ihan ensikädessä sillä että minut kohdataan ihmisenä, jonka kanssa sinulla on erityinen suhde. Ei naisena, jonka voi korvata seuraavalla naisella. 

Ei ole kyse siitä, että yrittäisin ostaa ja miellyttää naisen. Ostin matkan lahjaksi ja tarjosin ravintolassa, koska juhlimme suhdettamme. Kauheaa ajatella, että ostaisin rahalla ihmisen, en tee niin. Olen huomaavainen, avaan ovet, kannan tavaroita ja olen kiinnostunut toisesta ihmisestä ja kyselen vointia sekä tekemisiä.

Vierailija
114/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset on Suomessa kovia muijia. Ap, sulla on liian pehmot arvot nykymaailmaan. Näistä naisten kommenteista jälleen huomaa, että naiset haluaa vähän machon äijän, joka osaa ottaa mukia, ei turhia hempeile, ottaa naisen sängyssä miehen ottein halunsa mukaan. Ei liiemmin hempeile, eikä tunteile. Silti kantaa painavat kantamukset juuri silloin kun nainen on hädässä ja kuuntelee välillä ymmärtäväisesti, kun naisella on tärkeää asiaa. Ja mies itkee juuri oikeassa paikassa, kun se karskin miehen harvinainen, mutta aito kyynelehtiminen on niin ihanaa.

Vierailija
115/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset on Suomessa kovia muijia. Ap, sulla on liian pehmot arvot nykymaailmaan. Näistä naisten kommenteista jälleen huomaa, että naiset haluaa vähän machon äijän, joka osaa ottaa mukia, ei turhia hempeile, ottaa naisen sängyssä miehen ottein halunsa mukaan. Ei liiemmin hempeile, eikä tunteile. Silti kantaa painavat kantamukset juuri silloin kun nainen on hädässä ja kuuntelee välillä ymmärtäväisesti, kun naisella on tärkeää asiaa. Ja mies itkee juuri oikeassa paikassa, kun se karskin miehen harvinainen, mutta aito kyynelehtiminen on niin ihanaa.

Ei tässä mitään kantoapua tarvita. Kyllä minä kannan, kun miehet ei jaksa nykyään mitään.

Vierailija
116/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suunnata Venäjällä tai Ukrainaan. Sieltä löytyy naisia, jotka arvostavat perhettä, nöyrää palveluasennetta ja rahaa. Tosin heillekin saatat olla vähän turhan submissiivinen.

Vierailija
117/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö itse olisi onnellinen jos mies veisi sinut ulkomaanmatkalle?"

En. Ensinnäkin minulla on työni, josta en voi koska tahansa lähteä miehen valitsemaan lomakohteeseen. Jos mies kuvittelee, että laitan työni sivuun heti kun hän jotain tarjoaa, hän ei kunnioita minua.

Toiseksi haluan itse olla mukana päättämässä matkoistani, koska omat lomapäiväni niihin käytän. Tänä vuonna olen käynyt kolmella eri reissulla, yhteensä kuudessa eri maassa. Yhdellekään reissulle en ole ottanut korkkareita ja iltapukua tai edes pikkumustaa, sen sijaan olen patikoinut vuoristossa, ihmetellyt aavikon kuivuutta ja karuutta ja perehtynyt kohteen raskaaseen historiaan. Lontoossa olen kyllä käynyt lähemmäs kymmenen kertaa viime vuosikymmenellä joko ihan kaupunkilomalla tai niin, että olen sieltä jatkanut junalla tai MegsBussilla Walesiin, Skotlantiin tai jonnekin päin Englantia.

Eri

Vierailija
118/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suunnata Venäjällä tai Ukrainaan. Sieltä löytyy naisia, jotka arvostavat perhettä, nöyrää palveluasennetta ja rahaa. Tosin heillekin saatat olla vähän turhan submissiivinen.

Todellakin. Itäblokin naiselle pitää olla alfamiehen elkeet.

Vierailija
119/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..tunnetaanko me? Tunnen yhden sinun kaltaisen miehen, tumma, siististi pukeutunut, fiksu jne

Kai huomaat keskustelusta millaisia suomalaiset naiset on..enemmän miehiä kuin miehet itse. Suomalaisena euroopassa on kiva seurata suomalaisia pareja kaupungilla ja kahviloissa, emäntä purjehtii ensimmäisenä sisään, tilaa ruuat keneltäkään kysymättä, mitä haluaisivat sillä minä määrään.

Ovesta hyökkää sisälle ensimmäisenä suomalainen emäntä raamit melkein kaulassa, pitämättä ovea auki kenellekkään seurueestaan, mies tulee nolona perässä. Komentelee isoon ääneen perhettään ja miestään. Kadulla emäntä kulkee kolme metriä miestänsä edellä.  Suomalainen nainen on mimä, minä, minä.

Euroopassa olisit kovaa valuuttaa naisten keskuudessa, siellä naiset on naisellisia ja arvostavat miestä jonka prioriteetti on perhearvoissa. Osaavat arvostaa miestä joka maksaa treffeillä, tuo tapaamiseen kukkia tai suklaata. Siellä naiset on naisia, suomessa nykyään naiset on tatuoituja, rääväsuisia, muka itsenäisiä valittajia jotka erottuaan vinkuvat, miten oli huono mies, ei välittänyt eikä tehnyt perheen eteen mitään.  Ja antaa tulla niitä alapeukkuja, totuus ei muuksi muutu.

Vierailija
120/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..tunnetaanko me? Tunnen yhden sinun kaltaisen miehen, tumma, siististi pukeutunut, fiksu jne

Kai huomaat keskustelusta millaisia suomalaiset naiset on..enemmän miehiä kuin miehet itse. Suomalaisena euroopassa on kiva seurata suomalaisia pareja kaupungilla ja kahviloissa, emäntä purjehtii ensimmäisenä sisään, tilaa ruuat keneltäkään kysymättä, mitä haluaisivat sillä minä määrään.

Ovesta hyökkää sisälle ensimmäisenä suomalainen emäntä raamit melkein kaulassa, pitämättä ovea auki kenellekkään seurueestaan, mies tulee nolona perässä. Komentelee isoon ääneen perhettään ja miestään. Kadulla emäntä kulkee kolme metriä miestänsä edellä.  Suomalainen nainen on mimä, minä, minä.

Euroopassa olisit kovaa valuuttaa naisten keskuudessa, siellä naiset on naisellisia ja arvostavat miestä jonka prioriteetti on perhearvoissa. Osaavat arvostaa miestä joka maksaa treffeillä, tuo tapaamiseen kukkia tai suklaata. Siellä naiset on naisia, suomessa nykyään naiset on tatuoituja, rääväsuisia, muka itsenäisiä valittajia jotka erottuaan vinkuvat, miten oli huono mies, ei välittänyt eikä tehnyt perheen eteen mitään.  Ja antaa tulla niitä alapeukkuja, totuus ei muuksi muutu.

Suomalaisena Euroopassa lue katkeroituneena erakkona kaupungin vuokra-asunnossa.