Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysynpä täältäkin, että olisinko sinusta mielenkiintoinen treffikumppani ja kenties tuleva miehesi?

Vierailija
12.08.2019 |

Kyllä haluan perinteiseen tapaan naimisiin, mutta en heti enkä kenen tahansa kanssa.

Olen 32v sinkkumies ja asun Helsingissä, sinkkuna viihtynyt pari vuotta. Työ löytyy ja harrastuksia myös sekä pieni koira. Olen perhekeskeinen, arvostan vanhempiani ja kunnioitan naisia. Ulkonäöstä lyhyesti, 187 cm ja 75 kg, tumma piirteet. Olen mieheksi romanttinen, haluan kävellä käsi kädessä, avaan ovet ja treffeillä pitelen mielelläni naisen käsilaukkua jos niin tarvitsee, maksan treffeillä enkä odota vastapalveluksia muuta kuin kiitoksen. Parisuhteessa tykkään viettää aikaa kotona naisen kanssa, esimerkiksi katsoa romanttisia leffoja tai tehdä yhdessä ruokaa. Jos seurusteluun asti päästään, niin minulle on tärkeää että tyttöystävä tulee toimeen perheeni kanssa ja haluaa viettää aikaa heidän kanssaan. Haluan tutustua tyttöystäväni perheeseen ja viettää samalla tavalla aikaa heidän kanssaan enkä sulkea perhettä pois. Toisekseen naisen on pidettävä koirista, koska lemmikkini on minulle kuin oma lapsi. Kolmanneksi, en pidä kiirettä seksin kanssa enkä harrasta nopeita pelkkää seksiä sisältäviä suhteita, koska olen tunneihminen ja minulla on tunteet mukana lähes kaikessa.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps.. kun mekastatte niille miehillenne ja lapsillenne ulkomailla, koskaan ette voi tietää kuka esim ravintolan henkilökunnasta, kävelijä kadulla tai viereisessä pöydässä istuja puhuu ja ymmärtää suomea.

Vierailija
122/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps.. kun mekastatte niille miehillenne ja lapsillenne ulkomailla, koskaan ette voi tietää kuka esim ravintolan henkilökunnasta, kävelijä kadulla tai viereisessä pöydässä istuja puhuu ja ymmärtää suomea.

Luuletko, että nämä mekastavat ihmiset välittää siitä ymmärretäänkö heidän puhettaan ulkomsilla. Jos kommunikaatiotyyli on tuo niin ympäristöstä ei välitetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisit olla mukava  mies, mutta mitä harrastat?  Usein ne kertovat sinusta eniten kuin se millaiseksi uskoisit parisuhteen muodostuvan. Ihanteesi vaativat myös ihanteitasi vastaavan naisen, joten ehkä ihmiset kannattaisi ottaa sellaisina vastaan kuin he ovat. Hyväksyä myös, jos olette eri mieltä äitisi joululahjoista ja jos naisesi haluaakin viettää joulut kahden kanssasi.

Vierailija
124/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden ketjujen tarkoitusta. Kun koskaan ei ole tarkoitus oppia tai säätää omaa käytöstä (mihinkä kukaan ei tietenkään pakota vapaassa maassa), niin väistämättä tulee mieleen että kyseessä on kaappihomolauma etsimässä oikeutusta sinkkuna pysyttelemiselleen - kun naiset sitä ja tätä. Mitä väliä sillä on mitä "naiset" on mieltä? Naisia on laidasta laitaan kuten myös miehiäkin. Temppu on löytää itselle sopiva. Eikä roikkua netissä kiihottamassa itseään raivoon itselleen sopimattomien naisten elämänvalinnoista, niin kuin tämä viimeisin itkupotkuraivaroitsija tuossa 😀.

Jos tarkoitit minua joka kirjoitti miten suomalainen nainen käyttäytyy, niin ikävä tuottaa pettymys en ole mies, enkä yleensä saa itkupotkuraivareita :-) olen vaan suomalainen nainen ulkomailla. Matkailu avartaa

Vierailija
125/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kun et suoraan kerro nettopalkkaasi ja tulojesi tasaisuutta.

Epäilen ettei sarkasmi ole aapeen vahvuus deittimarkkinoilla. 

Vierailija
126/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista.

Lisäksi kannattaa huomioida, että naiset eivät ikinä myönnä tai tuo ilmi rahaan kohdistuvia vaatimuksiaan, vaikka vaatimuksista kuitenkin tulee ilmi, että työssäkäynti ja rahan tienaaminen on naisille selvästi tärkein ja ehdottomin kriteeri miehessä.

Ai niin, kun naiset elävät prinsessaharhoissaan.Rikas mies tulee hakemaan hienolla autolla.Jos nainen sanoo muuta, eli että rahalla ei ole väliä, niin se puhuu paskaa ja vaan teeskentelee, että "harhauttaisi miehen"

No tämän teorian mukaan kaikki tavallisella tai huonolla autolla ajavat keskituloiset tai pienituloiset miehet ovat sinkkuna ja naimisiin ja panemaan pääsevät vain Porchella ajavat IT-miljonöörit.Suomea uhkaa sukupuutto ja pian.Nyt äkkiä tuomaan Rikkaita miehiä tänne laumoittain.

Nimimerkki "Kaikenpelko naisv_ihaaja palstan maanvaiva"

Tyypillistä, että porschenvihaaja ei osaa edes kirjoittaa automerkin nimeä oikein. Tärkeintä on saada reikää ja hätätilassa suhdekin voi käydä. 

Aina tätä samaa!

Voi voi.Onpa ikävää, kun ei osata edes Porssea kirjoittaa oikein

Vierailija
127/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..tunnetaanko me? Tunnen yhden sinun kaltaisen miehen, tumma, siististi pukeutunut, fiksu jne

Kai huomaat keskustelusta millaisia suomalaiset naiset on..enemmän miehiä kuin miehet itse. Suomalaisena euroopassa on kiva seurata suomalaisia pareja kaupungilla ja kahviloissa, emäntä purjehtii ensimmäisenä sisään, tilaa ruuat keneltäkään kysymättä, mitä haluaisivat sillä minä määrään.

Ovesta hyökkää sisälle ensimmäisenä suomalainen emäntä raamit melkein kaulassa, pitämättä ovea auki kenellekkään seurueestaan, mies tulee nolona perässä. Komentelee isoon ääneen perhettään ja miestään. Kadulla emäntä kulkee kolme metriä miestänsä edellä.  Suomalainen nainen on mimä, minä, minä.

Euroopassa olisit kovaa valuuttaa naisten keskuudessa, siellä naiset on naisellisia ja arvostavat miestä jonka prioriteetti on perhearvoissa. Osaavat arvostaa miestä joka maksaa treffeillä, tuo tapaamiseen kukkia tai suklaata. Siellä naiset on naisia, suomessa nykyään naiset on tatuoituja, rääväsuisia, muka itsenäisiä valittajia jotka erottuaan vinkuvat, miten oli huono mies, ei välittänyt eikä tehnyt perheen eteen mitään.  Ja antaa tulla niitä alapeukkuja, totuus ei muuksi muutu.

Joo, ja suomi-mies on eurooppalainen gentlemanni:avaa ovet, tarjoaa tuolin ja ruuan....hups, mutta eikös se, kakkonen ollut niin, että naisille mitään tarjota, edes kahvia, maksakoon itse, hyväksikäyttävät vain miehiä.Siinä meni sekin myytti, että Euroopassa kovaa valuuttaa...

Vierailija
128/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden ketjujen tarkoitusta. Kun koskaan ei ole tarkoitus oppia tai säätää omaa käytöstä (mihinkä kukaan ei tietenkään pakota vapaassa maassa), niin väistämättä tulee mieleen että kyseessä on kaappihomolauma etsimässä oikeutusta sinkkuna pysyttelemiselleen - kun naiset sitä ja tätä. Mitä väliä sillä on mitä "naiset" on mieltä? Naisia on laidasta laitaan kuten myös miehiäkin. Temppu on löytää itselle sopiva. Eikä roikkua netissä kiihottamassa itseään raivoon itselleen sopimattomien naisten elämänvalinnoista, niin kuin tämä viimeisin itkupotkuraivaroitsija tuossa 😀.

Hei-32-vuotias Sinkkumies kysyy AV palstalla, että olisiko minä sinun se....mikä ei täsmää?

Vierailija
129/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä astelen kauniisti ovesta, kun suomalainen mieheni on ensin avannut sen minulle. Homma nyt vaan menee niin, että suurimmassa osassa suomalaisia suhteita nainen jäisi pihalle nököttämään, jos ei avaisi itse itselleen ovea. Näin minullakin edellisessä suhteessa.

130/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap kuulostaa laihalta, jos hän kerta on 187cm/75kg. Mä olen itse nainen 179cm/85kg. Mun mielestä komea mies on lihaksikas

Vierailija
131/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa minussa täytyy olla kun en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä hienoa siinä on että aikuinen ihminen avaa oven toiselle täysissä sielun ja ruumiin voimissa olevalle sukupuolen perusteella. Se avaa oven joka sinne osuu ekana. Pidän jatkuvasti auki ovea kohteliaasti ihmisille eten rämäytä sitä päin heidän naamaansa. Jos vanhus tai raskasta taakkaa kantava tai vaunujen kanssa kulkeva jne tarvitsee apua, autan.

Vierailija
132/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kas, viha ja aggressiot nostaa jo päätään. Oi kun oletkin romanttinen ja kunnioitat naisia, kun alat vääntää minulle rautalangasta.

Niin kuin sanoinkin: feikki.

Mitä tähän sanoisi. Vaikutat siltä, että olet itse todella suora mutta jos mies sanoo suoraan, niin et kestä sitä.

Tätähän nämä keskustelut ovat. Ihan selvästi ollaan maksullisia ja se tehdään hyvin suoraan selväksi työhön ja rahaan liittyvillä, ehdottomilla vaatimuksilla. Sitä ei silti kestetä jos joku mainitsee tästä maksullisuudesta ja esittää sitä kohtaan kritiikkiä, vaan päinvastoin, alkaa hirveä selittely ja maksullisuuden valkopesu.

Vierailija
133/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liikaa juustoa ap...

Vierailija
134/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heps, en todellakaan aloittaisi suhdetta tällaisen miehen kanssa, koska minulla on jo miltei samanlainen. Ja haluan eroon, mutta joudun varmaankin tekemään valmistelut salassa. Hyvin nuorena ja tyhmänä otin. Ei koskaan enää.

Miehellä oli jo alussa fiksaatio tuommoiseen laukunkanteluun, kädestä pitelyyn ja ovien aukomiseen. En mielestäni tarvinnut tällaisia palveluita, mutta miehellä pinna kiristyi, jos en antanut hänen suorittaa herrasmieheyttään. Hän toki myös penkoi laukkuani kuin omaansa, olihan hän mustasukkainen, ei toki omasta mielestään sairaalloisesti. Herrasmieheyteen ei ole koskaan kylläkään kuulunut (vastavuoroinen) tuki, jos esim. sairastan. Joku kysyi vessanpesusta iloisena yllärinä, eipä ole meillä tainnut tapahtua kertaakaan, yllärinä eikä edes pyynnöstä. Miehen "kivat" yllätykset eivät kovin ilahduta minua, koska ne vaikuttavat talouteemme kielteisesti, eivätkä ole sitä, mitä haluaisin. Käytännössä mies ei vuosienkaan jälkeen tunne minua eikä ymmärrä, etten ole hänen äitinsä. Naisten kunnioittaminen ei sisällä yksilön kunnioittamista.

Perhekeskeisyyttä löytyy, ja meillä se on omien geenien palvontaa ja napanuorassa roikkumista. Olemme viettäneet käytännössä miehen suvun kanssa paljon enemmän aikaa kuin minun, toki osansa on sillä, ettei lapsuudenperheeni katso hyvällä sitä, kuinka mies sortaa minua. Perhekeskeisyyteen ei ole kuulunut hoidollisten juttujen tekeminen lasten kanssa, käytännössä lapsia ei ole voinut pieninä jättää isän hoitoon turvallisin mielin.

Intuitiivisuutta piisaa, ounastelee juttuja ja epäilee jatkuvasti muita. "Lukee" jatkuvasti kaikkia pieniäkin ilmeitä ja eleitä. Minun kaikki univelkaiset väsyneet ilmeet tai äänensävyt kääntyvät miehen päässä "vihaksi". Pientäkään äänen pinkeyttä ei kestä, se on aina "vihoittelua", ei myöskään rehellistä puhetta. Itse toki ottaessaan kierroksia uhkailee, särkee kodin ja minun tavaroita (ei koskaan omiaan) ja huutaa. On myös sanonut, ettei hänen "tunteillaan saa leikkiä", mikä tarkoittaa sitä, ettei suhdetta saa päättää, vaikka tuntuisi kuinka pahalta. Miehen "kuoreen meneminen" tarkoittaa meillä sitä, että mistään hankalista tunneasioista ei voida keskustella Ja kyllä, on erittäin kontrolloiva ja todella herkkänahkainen.

Ja ei, meillä ei tosiaan ole nyt enää vuosien jälkeen mitään seksiä, ei ole ollut moneen vuoteen. Koulutettu toki on, voi sentään keskustella, ja olemme molemmat hyviä laittamaan ruokaa. Se on ihan hyvä, koska mies ei "terveen" mustasukkaisena pidä ystävistäni, ja joudun kököttämään aina kotona. Käytännössä omien harrastusten pitäminen on ollut todella vaikeaa, koska mies odottaa, että olisin jatkuvasti saatavilla ja samalla tuulella kuin hän.

Suurin ja näkyvin ero on koirassa, mieheni ei selviäisi edes ulkokissasta. Ja mitä perheeseen tulee, tää on ihan kotimainen kontrolloija.

Tsemppiä sinulle eroon ja uuteen elämään!

Kiitos!!!

Vierailija
135/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin akkamaisia nämä av:n aloitukset, jossa mies kyselee kelpaisiko..

Ei jatkoon. Syy: koira, alistuvuus, nostat erityisesti esille "naisten kunnioittamisen". En kaipaa laukunkantajaa.

Taas tämä. Mies ei saa olla alistuva, mutta toisaalta kuitenkin pitää olla niin alistuva lammas, että menee viimeistään naisen käskystä töihin tienaamaan naiselle rahaa (jos ei muuten tajua).

Koittakaa jo päättää.

Ja taas mennään! AP ei taida ollakaan niin ihqu -mies, kuin mitä mainoksessa sanottiin....

Vierailija
136/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin akkamaisia nämä av:n aloitukset, jossa mies kyselee kelpaisiko..

Ei jatkoon. Syy: koira, alistuvuus, nostat erityisesti esille "naisten kunnioittamisen". En kaipaa laukunkantajaa.

Taas tämä. Mies ei saa olla alistuva, mutta toisaalta kuitenkin pitää olla niin alistuva lammas, että menee viimeistään naisen käskystä töihin tienaamaan naiselle rahaa (jos ei muuten tajua).

Koittakaa jo päättää.

Ja taas mennään! AP ei taida ollakaan niin ihqu -mies, kuin mitä mainoksessa sanottiin....

En ole ap.

Vierailija
137/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta vähän tuossa oli sellaista naisen palvelijaksi asettumista. En ymmärrä tuota laukkujuttua ollenkaan. Tähän asti ole kyllä oman laukkuni kantanut. Ja kunnioitat naisia? Se että se pitää erikseen sanoa viittaa siihen ettet ehkä sittenkään kunnioita? Tai katsot että se on joku saavutus kun pitäisi olla itsestään selvää. Kirjoittaisitko että kunnioitan ihmisiä? Ei kannata olla liian palveluspoika. Naiset haluaa tasavertaisen kumppanin.

Arvostan naisia erityisesti sekä kunnioitan vanhempia ihmisiä ja laukku jutun olen oppinut äidin puolen kulttuurista. Isäni on suomalainen ja äiti muualta.

Reginan romanttinen kesäjatkis....ooh, puoliksi persialainen prinssi ja prinssi joka naiselle ja taluttaa vielä mummot kadun yli.wau, uuh, ääh...en kestä, ei tällaista ole olemassakaan❤️💓💔💕💖💗💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Vierailija
138/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta vähän tuossa oli sellaista naisen palvelijaksi asettumista. En ymmärrä tuota laukkujuttua ollenkaan. Tähän asti ole kyllä oman laukkuni kantanut. Ja kunnioitat naisia? Se että se pitää erikseen sanoa viittaa siihen ettet ehkä sittenkään kunnioita? Tai katsot että se on joku saavutus kun pitäisi olla itsestään selvää. Kirjoittaisitko että kunnioitan ihmisiä? Ei kannata olla liian palveluspoika. Naiset haluaa tasavertaisen kumppanin.

Arvostan naisia erityisesti sekä kunnioitan vanhempia ihmisiä ja laukku jutun olen oppinut äidin puolen kulttuurista. Isäni on suomalainen ja äiti muualta.

Reginan romanttinen kesäjatkis....ooh, puoliksi persialainen prinssi ja prinssi joka naiselle ja taluttaa vielä mummot kadun yli.wau, uuh, ääh...en kestä, ei tällaista ole olemassakaan❤️💓💔💕💖💗💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Tässä tarinassa ei ole riittävästi seksiä Reginaan, hädin tuskin edes Harlekiiniin.

Vierailija
139/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarinassa ei ole riittävästi seksiä Reginaan, hädin tuskin edes Harlekiiniin.

onko Regina muuten vielä olemassa?

Vierailija
140/148 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeeeeiiiii, olenko ainoa täällä, jonka mielestä nämä kyselyt eivät ole ihan aitoja? Tässäkin yritetään listata kaikki mahdolliset ominaisuudet, joita naisen uskotaan miehessä kaipaavan. Oikeasti mulla valuu siirappi korvista:D

N23