Kysynpä täältäkin, että olisinko sinusta mielenkiintoinen treffikumppani ja kenties tuleva miehesi?
Kyllä haluan perinteiseen tapaan naimisiin, mutta en heti enkä kenen tahansa kanssa.
Olen 32v sinkkumies ja asun Helsingissä, sinkkuna viihtynyt pari vuotta. Työ löytyy ja harrastuksia myös sekä pieni koira. Olen perhekeskeinen, arvostan vanhempiani ja kunnioitan naisia. Ulkonäöstä lyhyesti, 187 cm ja 75 kg, tumma piirteet. Olen mieheksi romanttinen, haluan kävellä käsi kädessä, avaan ovet ja treffeillä pitelen mielelläni naisen käsilaukkua jos niin tarvitsee, maksan treffeillä enkä odota vastapalveluksia muuta kuin kiitoksen. Parisuhteessa tykkään viettää aikaa kotona naisen kanssa, esimerkiksi katsoa romanttisia leffoja tai tehdä yhdessä ruokaa. Jos seurusteluun asti päästään, niin minulle on tärkeää että tyttöystävä tulee toimeen perheeni kanssa ja haluaa viettää aikaa heidän kanssaan. Haluan tutustua tyttöystäväni perheeseen ja viettää samalla tavalla aikaa heidän kanssaan enkä sulkea perhettä pois. Toisekseen naisen on pidettävä koirista, koska lemmikkini on minulle kuin oma lapsi. Kolmanneksi, en pidä kiirettä seksin kanssa enkä harrasta nopeita pelkkää seksiä sisältäviä suhteita, koska olen tunneihminen ja minulla on tunteet mukana lähes kaikessa.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Odotan mieheltäni älyä, hyvää yleistietämystä ja huumorintajua sekä halua oppia hyväksi seksissä ja tietysti molemminpuolista kunnioitusta. Kaikki muu on toisarvoista. Molemminpuolinen kunnioitus tarkoittaa, että kumpikin yrittää sopeutua toiselle tärkeisiin asioihin, vaikka sitten siihen perheeseen ja koiraan. Itse olen kissaihminen.
Olen romanttinen ja herkkä, samoin myös seksissä ja siinä pitää molemmilla olla tunteet mukana. En pysty tekemään mitään jos en rakasta naista tai nainen ei välitä ja rakasta minua. Olen todella intuitiivinen mies, joten huomaan jos tapailemani nainen ei ole aidosti kiinnostunut minusta.
Kaatuis koiraan. Kaikki muu natsaa. Tosin kuulostaa siltä että joku on vaan listannu ominaisuuksia miehestä, jollaisen luulee jokaisen naisen haluavan.
N26
Vierailija kirjoitti:
Kaatuis koiraan. Kaikki muu natsaa. Tosin kuulostaa siltä että joku on vaan listannu ominaisuuksia miehestä, jollaisen luulee jokaisen naisen haluavan.
N26
Tämä viimeinen lause.
Ei. Seuraavista syistä, ei järjestyksessä:
Olet liian laiha.
Sinulla on koira.
En ala viettämään aikaa perheesi kanssa jos he ovat mulkkuja.
Seksi on minulle selvästi tärkeämpää kuin sinulle.
Ei. Olen introvertti ja en todellakaan halua olla kenenkään perheen kanssa tekemisissä. En pidä koirista enkä hämäläistä miehistä. Ylipäätään helsinkiläiset ovat turhaa porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mieheltäni älyä, hyvää yleistietämystä ja huumorintajua sekä halua oppia hyväksi seksissä ja tietysti molemminpuolista kunnioitusta. Kaikki muu on toisarvoista. Molemminpuolinen kunnioitus tarkoittaa, että kumpikin yrittää sopeutua toiselle tärkeisiin asioihin, vaikka sitten siihen perheeseen ja koiraan. Itse olen kissaihminen.
Olen romanttinen ja herkkä, samoin myös seksissä ja siinä pitää molemmilla olla tunteet mukana. En pysty tekemään mitään jos en rakasta naista tai nainen ei välitä ja rakasta minua. Olen todella intuitiivinen mies, joten huomaan jos tapailemani nainen ei ole aidosti kiinnostunut minusta.
Tietää pahoja ongelmia seksiin viimeistään siinä vaiheessa, kun suhde arkipäiväistyy. Äläkä vain sano, ettei suhde saa arkipäiväistyä, koska vasta siinä vaiheeessa punnitaan todellisen rakkauden kestävyys.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen introvertti ja en todellakaan halua olla kenenkään perheen kanssa tekemisissä. En pidä koirista enkä hämäläistä miehistä. Ylipäätään helsinkiläiset ovat turhaa porukkaa
Missäs neiti introvertti oli maantiedon tunneilla? Vai miten sinusta hämäläiset miehet liittyvät ap:n kuvaukseen tai Helsinkiin?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, hyväksytkö sinä sen, että minä olen kissaihminen, enkä halua viettää liikaa aikaa sukulaisten kanssa ja sallitko minun käydä omissa sosiaalisissa harrastuksissani vai oletko luonteeltasi kenties kovinkin kontrolloiva ja mustasukkainen.
Tarkoitatko ettet koskaan haluaisi viettää aikaa perheeni kanssa? En pakota toista mihinkään enkä yritä muuttaa toista ja tätä toivon myös naiselta. En kontrolloi ja tietenkin sallin naisen harrastaa omia harrastuksiaan ja sopia omia menoja. Haluan kuitenkin viettää aikaa kahdestaan tyttöystäväni kanssa, mutta työni takia en voi olla yhdessä 24/7. Olen terveellä itseluottamuksella varustettu mies, mikä tarkoittaa sitä että olen terveellä tavalla mustasukkainen mutta pettämistä en anna anteeksi.
Mä haluan kunnon panoja en mitään käsilaukkua pitelevä nössöä.
Plussaa että vaikutat kotihiireltä, mutta liian perhekeskeinen omaan makuun. Ja ehkä vähän oletus, että naiset haluaisivat katsoa romanttisia elokuvia, mutta kai se pitää sitten paikkansa. Mutta itse en halua sitä, tai mennä naimisiin ja olisi mukavaa välillä itsekin maksaa eikä vaan kiitellä. Toki yhden kuvailun perusteella on paha mennä sanomaan mitään, kemiat ne lopulta eniten määrittää.
Kyllä meitäkin jotka ollaan valmiita läheisiin väleihin miehen sukulaisen kanssa. Minulle vain plussaa, kunhan pysytään kuitenkin kaikki omissa huushollissamme, eli ei toisen reviirille tunkemista.
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös olen introvertti. Hämäläinen? En ole syntynyt Helsingissä, mutta tällä hetkellä asun täällä. Olen puoliksi suomalainen. Eikö oma perheesi ja vanhempasi ole sinulle tärkeitä?
Jo toinen samanlainen ketju.Joku hioo plluniskutaitojaan Tinderin.Selvästi keksitty, kuten se edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista.
Lisäksi kannattaa huomioida, että naiset eivät ikinä myönnä tai tuo ilmi rahaan kohdistuvia vaatimuksiaan, vaikka vaatimuksista kuitenkin tulee ilmi, että työssäkäynti ja rahan tienaaminen on naisille selvästi tärkein ja ehdottomin kriteeri miehessä.
Tosin työssäkäynti on oleellinen osa yhteiskuntaamme. Luulen, että suurimmalle osalle riittää normaali ammatti. Se kertoo, että ihminen kykenee elättämään ainakin itsensä.
Kyllä. Itselleni raha ei ole tärkeää. Työssäkäyminen kertoo esimerkiksi sen, ettei mies ole kokopäiväkaljoittelija. Mies voi opiskella, käydä töissä tai olla vastoin tahtoaan työtön. Elämäntapatyötöntä en arvosta enkä ala elättämään.
Huvittaa, suorastaan naurattaa täällä miehet, jotka hilluvat rahasta ja kuinka se on naisille tärkeintä. Ei se ole. Jos et kelpaa naiselle, etsipä syytä muualta.
Ap muuten alkaa kuulostaa ällöltä kun sanoo olevansa "erittäin intuitiivinen". Feikki hän on, joku trolli, joka sanoo, mitä LUULEE naisten haluavan.
Jos ei feikki niin liian naismainen.
Jään myös ihmettelemään naisten kunnioittamista. Mitä ihmettä? Miten? Miksi mainita tuollainen? "Minä kunnioitan puolta ihmiskunnasta". Täh? Sen voisi kyllä suomentaa.
Olet kuin minun mieheni! Meillä on tänään 19. hääpäivä. Juuri aamulla sanoin miehelleni rakastelun jälkeen, että olen todella onnellinen ja minulla on hyvä olla hänen kanssaan. Hän edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen arvostaa ja rakastaa minua ja todellakin myös "pitelee minun käsilaukkuani" tarvittaessa :)
Joten olisit mielenkiintoinen, jos olisin nuori ja vapaa ;)
Harlekiinitarina.Tunnen paljon miehiä ja ainoastaan pleijeri kirjoittaisi näin.Sori, en usko mitään
Jos joku kyhäelee Tinderiä tai muuta iskureplaa varten niin vinkiksi: keskity naiseen - ole kiinnostunut, kuuntele, keskustele, anna joku kehu mutta älä imartele liikaa ja unohda nuo stoorit.
Sama mies kirjoittanut molemmat ketjut ja katsoo, kumpi vetoaa naisiin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees, mutta aika kotihiiri?
Voiko sun kanssa lähteä baariin tai keikalle? Miksi sukulaisten kanssa pitää nysvätä koko ajan?
Onko "tykkää laittaa ruokaa kotona" yhtä kuin "niin pihi tai rajoittunut ettei halua lähteä ulos syömään"?
Haluatko katsella muita kuin romanttisia elokuvia? Leffateatterissa edes vai aina vaan kotona?No mutta pahin kaikista on tuo "kunnioitan naisia". Viittaa n. 99% todennäköisyydellä hulluun väkivaltaiseen ja mustasukkaiseen kyttääjään.
Suurimman osan vapaa-ajasta viihdyn kotona. Kanssani voi lähteä baariin, mutta en juo itseäni humalaan ja keikalle lähden jos musiikki ja esiintyjä kiinnostaa. Olen perhekeskeinen ja minulla on hyvä suhde vanhempiini ja isosiskooni. En ole pihi ja käyn ulkona syömässä, mutta tykkään laittaa ruokaa kotona. Ruoanlaitto on mielipuuhaa ja olen hyvä siinä. :) Haha! Tietenkin katson muitakin kuin romanttisia leffoja ja viimeksi viime viikonloppuna kävin elokuvateatterissa. En ole väkivaltainen enkä kyttääjä, mutta en kohtele rakastamiani ihmisiä ja tyttöystävääni huonosti. Olen aito herrasmies, jolla on käytöstavat.
Riippuu siitä, hyväksytkö sinä sen, että minä olen kissaihminen, enkä halua viettää liikaa aikaa sukulaisten kanssa ja sallitko minun käydä omissa sosiaalisissa harrastuksissani vai oletko luonteeltasi kenties kovinkin kontrolloiva ja mustasukkainen.