Nyt kannattaa olla työtön.
Minä lähden ainakin kalaan puolen tunnin päästä. Otan eväät mukaan meren rannalle kun menen siikaa onkimaan.
Kommentit (13)
Eihän lauantaina kannata olla työtön. Ei kerry lomapäiviä.
Juu ei kannata antaa kauppiaille eikä valtiolle yhtään ylimääräistä rahaa/alvia
Nyt on kyllä huonoin aika olla työtön.
Minkä teet kun töitä et saa, huivipäisiä hyllyttäjätkin kaupoissa nykyään!
Voitin pitkävedosta taas eilen rahaa. Ei haittaa työttömyys.
Kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman omavarainen. Kalareissun jälkeen voi lämmittää saunan ja ottaa vähän kotiviiniä.
Inhoan kala hulluja kun niihin on joskus törmännyt, ne eivät osaa mistään muusta jauhaa kun vaan ne kalajutut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman omavarainen. Kalareissun jälkeen voi lämmittää saunan ja ottaa vähän kotiviiniä.
ja paskasta voi tehdä hyvän kastikkeen ja autona toimii häkäpönttö auto.
Olen sulle kateellinen. Mutta kun jäät lähtee, lähden kuhan jigaukseen. Ja otan laavukankaan ja lähen mettään. Nousen yhdessä kanssa auringon.
Vierailija kirjoitti:
Olen sulle kateellinen. Mutta kun jäät lähtee, lähden kuhan jigaukseen. Ja otan laavukankaan ja lähen mettään. Nousen yhdessä kanssa auringon.
Voisin jäädäkin sinne lumettomaks ajaks. Ainut, että paskominen vaikeeta. Jää tervaa hanuriin. Mikä avuks? Jos söis harvoin? -sama
Käyn mieheni kanssa usein kalassa mutta tänään on jäälauttoja rannassa joten ei voi mennä kalaan. Onkitaan siikaa meren rannalla ja käymme myös saarissa onkimassa. Samalla sitä tulee ulkoiltua ja saa raitista ilmaa.
Mitä työttömyys tuohon vaikuttaa?