Kysynpä täältäkin, että olisinko sinusta mielenkiintoinen treffikumppani ja kenties tuleva miehesi?
Kyllä haluan perinteiseen tapaan naimisiin, mutta en heti enkä kenen tahansa kanssa.
Olen 32v sinkkumies ja asun Helsingissä, sinkkuna viihtynyt pari vuotta. Työ löytyy ja harrastuksia myös sekä pieni koira. Olen perhekeskeinen, arvostan vanhempiani ja kunnioitan naisia. Ulkonäöstä lyhyesti, 187 cm ja 75 kg, tumma piirteet. Olen mieheksi romanttinen, haluan kävellä käsi kädessä, avaan ovet ja treffeillä pitelen mielelläni naisen käsilaukkua jos niin tarvitsee, maksan treffeillä enkä odota vastapalveluksia muuta kuin kiitoksen. Parisuhteessa tykkään viettää aikaa kotona naisen kanssa, esimerkiksi katsoa romanttisia leffoja tai tehdä yhdessä ruokaa. Jos seurusteluun asti päästään, niin minulle on tärkeää että tyttöystävä tulee toimeen perheeni kanssa ja haluaa viettää aikaa heidän kanssaan. Haluan tutustua tyttöystäväni perheeseen ja viettää samalla tavalla aikaa heidän kanssaan enkä sulkea perhettä pois. Toisekseen naisen on pidettävä koirista, koska lemmikkini on minulle kuin oma lapsi. Kolmanneksi, en pidä kiirettä seksin kanssa enkä harrasta nopeita pelkkää seksiä sisältäviä suhteita, koska olen tunneihminen ja minulla on tunteet mukana lähes kaikessa.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Minusta voisit kuitenkin olla hiukan jannittavampi!
Millä tavalla jännittävämpi? Olen oma välittävä itseni.
Miksei sinua kiinnosta enempää se nainen? Ja se millaista teillä olisi yhdessä? Kiinnostaa vaan kertoa omasta itsestä ja toivoa, että mahdollismman montaa kiinnostaisi?
Perhekeskeisyys tarkoittanee, että haluat lapsia? Muuten voisin lähteä treffeille, mutta lapsia en halua. N26
Et missään tapauksessa sovi minulle. Olen allerginen koirille, tuo takertuminen lapsuudenperheeseen kuulostaa oudolta enkä halua edetä seksissä hitaasti. Saattaisit sopia parille ystävälleni, mutta siinäkin tapauksessa pitäisi vähän avata tuota perhejuttua. Kuinka tiivistä yhteydenpitoa sinä oikein tarkoitat? Kuukausittaista, viikottaista, useammin? Tiheitä yökyläilyjä?
Kahden ensimmäisen lauseen ajan kuulosti lupaavalta, maininta koirasta vähän vähensi kiinnostavuutta mutta ajattelin senkin olevan ihan ok, jos koira ei kuitenkaan ole mikään elämän keskipiste. Tapa kohdella naisia vei lisää pisteitä (miksi miehen pitäisi palvella naista?), ja tulihan siellä lopussa maininta siitäkin, että lemmikki on kuin oma lapsi. Viimeinen lause ei parantanut mielikuvaa, kuulostat liian tunteilevalta enkä usko että halumme seksinkään suhteen kohtaisivat.
Kuvailun perusteella en lähtisi edes treffeille, oma miesmakuni on melkein kaikilta osin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen samanlainen ketju.Joku hioo plluniskutaitojaan Tinderin.Selvästi keksitty, kuten se edellinen
En ole koskaan käyttänyt Tinderiä ja en koskaan halveeraa naisia noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista.
Lisäksi kannattaa huomioida, että naiset eivät ikinä myönnä tai tuo ilmi rahaan kohdistuvia vaatimuksiaan, vaikka vaatimuksista kuitenkin tulee ilmi, että työssäkäynti ja rahan tienaaminen on naisille selvästi tärkein ja ehdottomin kriteeri miehessä.
Ai niin, kun naiset elävät prinsessaharhoissaan.Rikas mies tulee hakemaan hienolla autolla.Jos nainen sanoo muuta, eli että rahalla ei ole väliä, niin se puhuu paskaa ja vaan teeskentelee, että "harhauttaisi miehen"
No tämän teorian mukaan kaikki tavallisella tai huonolla autolla ajavat keskituloiset tai pienituloiset miehet ovat sinkkuna ja naimisiin ja panemaan pääsevät vain Porchella ajavat IT-miljonöörit.Suomea uhkaa sukupuutto ja pian.Nyt äkkiä tuomaan Rikkaita miehiä tänne laumoittain.
Vierailija kirjoitti:
Et missään tapauksessa sovi minulle. Olen allerginen koirille, tuo takertuminen lapsuudenperheeseen kuulostaa oudolta enkä halua edetä seksissä hitaasti. Saattaisit sopia parille ystävälleni, mutta siinäkin tapauksessa pitäisi vähän avata tuota perhejuttua. Kuinka tiivistä yhteydenpitoa sinä oikein tarkoitat? Kuukausittaista, viikottaista, useammin? Tiheitä yökyläilyjä?
En ole takertunut perheeseeni ja elän omaa elämääni. Vanhemmat ja siskoni asuvat toisessa kotimaassani ja viestittelen heidän kanssaan kerran päivässä ja matkustan vanhempien luokse kerran kuukaudessa tai joka toinen kuukausi. Suomessa keskityn töihin ja harrastuksiin sekä koiraani. En halua edetä suhteeseen nopeasti ja sama koskee seksiä, minun on oltava varma että molemmilla on aidosti tunteet mukana, en halua että tunteillani leikitään.
32-vuotias romanttinen ja naisia ja parisuhdetta arvostava eläinrakas mies ja vapaana kyselee av-palstalle että olisiko sinun unelmiesi mies.....
jos tämä olisi profiili Tinderissä tai vaikka HappyPancakessa, ja vastaisi tähän, niin parin viestin päästä kävisi ilmi, että mies on ensinnäkin toivottoman rakastunut minuun, leski ja lääkäri ja töissä kriisialueella ja rosvojengi pitää häntä panttivankina , ja minun pitää lainata hänelle 1 000 000 dollaria, jotta hän pääsee pois.Hän kyllä maksaa rahat takaisin korkojen kera, ja rahoilla ostamme Suomesta kartanon ja alamme kasvattamaan koiria.
Ihanaa.PusipusiForever Yours
Totta tai ei niin heivatkaa nyt ihmeessä mäkeen kaikki listat, on ne sitten itsestä tai toiveita toisesta osapuolesta. Rakkaus tulee, kun se on tullakseen eikä listoja tutkimalla.
En vain pääse irti tuosta käsilaukkuhommasta. Missä kohtaa treffejä voisin toivoa, että mies pitelisi käsilaukkuani? En ymmärrä, en yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan kunnon panoja en mitään käsilaukkua pitelevä nössöä.
TArviiko näitten sulkea pois toisensa? Mä ainakin tykkään kun mies avaa mulle oven tai tarjoutuu kantamaan painavan matkalaukun. Samalla tosin täytyy olla myös se vähän villimpi puoli.
Jos olisit naispuolinen, menisin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista.
Lisäksi kannattaa huomioida, että naiset eivät ikinä myönnä tai tuo ilmi rahaan kohdistuvia vaatimuksiaan, vaikka vaatimuksista kuitenkin tulee ilmi, että työssäkäynti ja rahan tienaaminen on naisille selvästi tärkein ja ehdottomin kriteeri miehessä.
Tosin työssäkäynti on oleellinen osa yhteiskuntaamme. Luulen, että suurimmalle osalle riittää normaali ammatti. Se kertoo, että ihminen kykenee elättämään ainakin itsensä.
Kyllä. Itselleni raha ei ole tärkeää. Työssäkäyminen kertoo esimerkiksi sen, ettei mies ole kokopäiväkaljoittelija. Mies voi opiskella, käydä töissä tai olla vastoin tahtoaan työtön. Elämäntapatyötöntä en arvosta enkä ala elättämään.
Huvittaa, suorastaan naurattaa täällä miehet, jotka hilluvat rahasta ja kuinka se on naisille tärkeintä. Ei se ole. Jos et kelpaa naiselle, etsipä syytä muualta.
Jos nainen ehdottomasti vaati, että mies (palkka)töissä tai ainakin hakee (palkka)töitä, niin se kyllä puhuu puolestaan. Todistaa aika aukottomasti sen, että tuollaisia vaativa nainen on tosiaan ahne ja tunteeton hyväksikäyttäjä, joka hakee miehestä vain lypsylehmää. Páskapuheet ovat sitten páskapuheita, varsinkin silloin kun ne ovat täydellisessä ristiriidassa ehdottomien vaatimusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta vähän tuossa oli sellaista naisen palvelijaksi asettumista. En ymmärrä tuota laukkujuttua ollenkaan. Tähän asti ole kyllä oman laukkuni kantanut. Ja kunnioitat naisia? Se että se pitää erikseen sanoa viittaa siihen ettet ehkä sittenkään kunnioita? Tai katsot että se on joku saavutus kun pitäisi olla itsestään selvää. Kirjoittaisitko että kunnioitan ihmisiä? Ei kannata olla liian palveluspoika. Naiset haluaa tasavertaisen kumppanin.
No voi huoh. Mä kyllä ainakin oletan, että mies kantaa laukkuni ja ruokakassini, ei se ole mitään alistamista. Tekisin mäkin niin jos olisin miestäni fyysisesti vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti, pintapuolisesti hyvä, mutta eihän tuo kerro mitään SINUSTA. Millainen olet? Löytyykö älykkyyttä ja huumorintajua, jotka ovat minulle kaikkein tärkeimpiä suhteessa?
Onko seksi sinulle oikeasti edes tärkeää, ja millaisesta seksistä pidät?
Onko ulkonäkösi minusta kiva, kiehtova, vai ei?
Kerroit olevasi romanttinen, mutta mikään noista luettelemistasi asioista ei kuulostanut romanttiselta.
En muuten tunne yhtäkään miestä, joka HALUAA katsoa romanttisia elokuvia.
Kuulostat kaikenkaikkiaan provolta. Sanot, mitä LUULET naisten haluavan. Esim. itselleni todella kuuma, hyvä seksi on tuhat kertaa tärkeämpää kuin että pitelet käsilaukkuani treffeillä (WTF??).
Rauhoitu, hyvä nainen! Olen perhekeskeinen, kiltti mutten kynnysmatto, herkkä, romanttinen ja intuitiivinen. Olen älykäs enkä mikään typerys ja huumorintajua löytyy, mutta en ole mikään ilkeilevä narri. Olen iloinen ja tykkään vitsailla läheisten kanssa, huumori on myös tärkeää parisuhteessa,joten tosikon kanssa en tule juttuun. Seksi ja rakkaus kulkevat käsi kädessä, en harrasta yhden yön suhteita enkä muitakaan pinnallisia seksisuhteita. Haluan olla rakastunut ja että nainen rakastaa minua ennen kuin pystyn rakastelemaan rakkaani kanssa, suhteessa on luottamus ja että kummallakin on hyvä olla. En paljasta liikaa, mutta seksissä haluan katsella silmiin ja pitää toista hyvänä. Siinä jotain lyhyesti, tarkempiin yksityiskohtiin en mene. Ymmärsit tuon laukku jutun nyt väärin, en kantele naisen käsilaukkua ympäriinsä kuin orjallinen palvelija vaan esimerkiksi autan kantamaan sitä jos laukku on painava ja nainen tarvitsee apua. Mielestäni on typerää verrata seksiä ja laukun kantoa keskenään. Kaltaisesi suoraan puhuva nainen ei sovi minulle. Huudatko suuttuessasi? Vaikutat melko tuittupäältä? Romantiikasta kun kyselit, niin panostan treffeillä tyttöystäväni yllättämiseen. Ex-tyttöystävän yllätin viemällä matkalle Lontooseen ja Pariisiin, jossa kävimme ravintolassa syömässä ja onnistuin varaamaan pöydän, vaikka ravintolaan oli puolen vuoden jonot. Ystävänpäivänä ostin yhtä monta ruusua kuin olimme olleet siihen mennessä yhdessä ja paljon muuta. Välitän aidosti rakkaistani.
Eijjatkoon. Joko peiteltyä kontrollinhalua tai sit sellaista kunnioitusta ja varomista, josta en kovin välitä, oon enemmän suoran toiminnan nainen. Tai siis, alkoi huolestuttaa seksielämän puolesta. Mut jollekin runotytölle oikein ihana kumppani! Jos ei ollut provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta vähän tuossa oli sellaista naisen palvelijaksi asettumista. En ymmärrä tuota laukkujuttua ollenkaan. Tähän asti ole kyllä oman laukkuni kantanut. Ja kunnioitat naisia? Se että se pitää erikseen sanoa viittaa siihen ettet ehkä sittenkään kunnioita? Tai katsot että se on joku saavutus kun pitäisi olla itsestään selvää. Kirjoittaisitko että kunnioitan ihmisiä? Ei kannata olla liian palveluspoika. Naiset haluaa tasavertaisen kumppanin.
No voi huoh. Mä kyllä ainakin oletan, että mies kantaa laukkuni ja ruokakassini, ei se ole mitään alistamista. Tekisin mäkin niin jos olisin miestäni fyysisesti vahvempi.
Naisen ruumiinrakenne ja fyysiset ominaisuudet muuten sopivat kassien kantamiseen paremmin kuin miesten, vaikka mies onkin sinällänsä naista fyysisesti voimakkaampi.
Olen allerginen koirille ja pidän nopeasta seksistä. Lisäksi olet aivan kammottavan laiha.
Naisen kirjoittama satu.