Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko unelmiesi mies?

Vierailija
11.08.2019 |

Ikää 31v. Kunnollinen, vakituisessa työssä, omistusasuja Helsingistä, käytan alkoholia vähän ja harvoin.
Harrastan pörssisijoittamista, valokuvausta ja tietokoneita, sekä lukemista vaihtelevasti (lähinnä talvisin, fantasiaa enimmäkseen englanniksi).
Perhekeskeinen, mutta lapseton. Kuulemma lämmin ihminen.
Pituutta 183cm, painoa himpun alle 90kg. Melko harteikas ja kohtalaisen vahva, muttei bodari. Partainen ja karvainen (parran siistin, karvoja en ajele). Kasvot melko tavalliset, joku joskus komeaksikin sanonut, muttei usein.

Kuinka kiinnostunut olisit?

Erityisesti alle 35v sinkkunaisten mielipiteitä mieluusti

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näillä tiedoilla vielä olisi kiinnostunut.

Haluaisin kuulla enemmän elämänarvoistasi, maailmankatsomuksestasi, poliittisista näkemyksistäsi, ja miten ne heijastuvat arkeesi. Miten haluaisit muuttaa maailmaa?

Entä millaisesta huumorista pidät, millaisesta et?

Kerro jostakin viime aikoina lukemastasi kirjasta ja millaisen vaikutuksen se sinuun teki.

Tai kerro sellaisista hetkistä elämässäsi, jolloin olet ollut onnellinen.

Mikä saa sinut surulliseksi? Vihaiseksi?

Vierailija
102/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhekeskeinen mutta seikkailunhaluinen ja matkustelusta pitävä mies on mulla haussa. Täytyy olla myös hyvä huumorintaju ja rakastaa eläimiä.

Minulla sama. Rento, hauska, matkusteleva, sosiaalinen ja eläinrakas. Jolle ei tulisi mieleenkään mennä kuvaamaan Korkeasaareen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden asian jätit kuitenkin sanomatta: kirjoittelet vauvalle.

Ihan sellaista miestä en ole hakemassa. :)

Vierailija
104/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vaikka siitä valokuvauksesta. Mitä se sinulle antaa, millä tavoin kiinnostaa? Millaisia kuvia pyrit ottamaan? Kulkeeko kamera koko ajan mukana ja räpsit kun näet jotain kiinnostavaa, vai lähdetkö varta vasten kuvaamaan jotain kohdetta? Mitä ajattelet kun katselet kuviasi jälkeenpäin?

Oli jotenkin niin luettelomainen tuo kuvaus, ettei siitä saa mitään vielä irti.

Vierailija
105/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhekeskeinen mutta seikkailunhaluinen ja matkustelusta pitävä mies on mulla haussa. Täytyy olla myös hyvä huumorintaju ja rakastaa eläimiä.

Minulla sama. Rento, hauska, matkusteleva, sosiaalinen ja eläinrakas. Jolle ei tulisi mieleenkään mennä kuvaamaan Korkeasaareen.

Rento, sosiaalinen ja matkusteleva... Niin. Ei ihan uppoa kuvaukseen.

Eläintarhat ovat ristiriitainen juttu. Monet (kuten korkeasaarikin) tekevät hyvää työtä eläintensuojelun edistämiseksi ja palauttavat uhanalaisia ja jopa luonnosta kuolleita lajeja kotiseuduilleen. Toisaalta pienehkö aitaus ei kovin hyvin vastaa luontaisia tarpeita monellakaan eläimellä, mutta siinäkin tulee muistaa, että nykyään tarhoissa elävät ovat liki kaikki syntyneet ja eläneet tarhassa koko elämänsä, joten eivät kaiketi osaa muuta niin kaivatakaan.

Vierailija
106/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole unelmieni mies, sillä epäilyittää, miksi ikäisesi mies, noilla meriiteillä,  on yksin, etsimässä kumppania ja kyselemässä täällä mahdollisuuksiaan?

Vierailija
107/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti olisi kiinnostunut.Jos tuo olisi ilmoitustekstisi, niin tulee melko pinnallinen kuva.Tuo muistuttaa mielestäni cv:tä. Onko tuo pörssisijoittamisesta harrastuksena kertominen tapa sinulle kertoa, että minulla on pätäkkää? Semmoinen kuva minulle tulee. On minulle mm turn off-omaisuudella/rahalla/autolla kehuskelu.

Lisäksi voin omista nettideittikokemuksista (joita ei ole paljon) sanoa, että miehet, jotka ovat kiinnostuneita vain oman ikäisistä/nuoremmista naisista ovat pinnallisempia kuin miehet, jotka eivät arvota naisen ikää.

Vierailija
108/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt vaikka siitä valokuvauksesta. Mitä se sinulle antaa, millä tavoin kiinnostaa? Millaisia kuvia pyrit ottamaan? Kulkeeko kamera koko ajan mukana ja räpsit kun näet jotain kiinnostavaa, vai lähdetkö varta vasten kuvaamaan jotain kohdetta? Mitä ajattelet kun katselet kuviasi jälkeenpäin?

Oli jotenkin niin luettelomainen tuo kuvaus, ettei siitä saa mitään vielä irti.

Lähden erikseen kuvaamaan. Kuvaan siis järjestelmäkameralla ja setillä painoa 1-2kg ja lisäksi vaihto-objektiiveja harkinnan mukaan. Haastavaa olisi raahata aina mukana.

Lempikohteita ovat oikeastaan perhoset (myös värikkäät kovakuoriaiset ja kärpäset), sekä kukat. Värit, kontrastit ja yleensä huomaamatta jäävien yksityiskohtien esille tuominen. Pyrin tuomaan kauneuden näkyviin, kuten se ilmeni minulle.

Vierailija
109/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole unelmieni mies, sillä epäilyittää, miksi ikäisesi mies, noilla meriiteillä,  on yksin, etsimässä kumppania ja kyselemässä täällä mahdollisuuksiaan?

Kyllä.Miksi pitää täällä kysyä, että olisiko mahkuja? Egobuustaus-näin moni mimmi av-palstalle kävi kuumana minuun?Vai etsitkö täältä keinoja parantaa saumojasi Tinderissä täältä saamien vinkkien avulla?

Vierailija
110/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet täällä tuollaisia? Huono itsetunto?

Vierailija
111/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottua en istu stereotypioihin. Valtaosa minusta muutoin kiinnostuvista naisista on korkeakoulutettuja ja useat heistä pitävät työtä, josta pidän alempiarvoisena. Minä en syntynyt papereita pyörittämään päivästä toiseen. Harrastuksen ja läheisten takia sitäkin teen, mutta en työkseni. Vuorotyöni pitkin työvuoroin antaa minulle aikaa asioille joita pidän oikeasti merkityksellisinä.

Vierailija
112/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.Miksi pitää täällä kysyä, että olisiko mahkuja? Egobuustaus-näin moni mimmi av-palstalle kävi kuumana minuun?Vai etsitkö täältä keinoja parantaa saumojasi Tinderissä täältä saamien vinkkien avulla?

Varmaankin parantaa saumojani ja motivoida itseäni rämpimään taas deittailun rämeelle. Tavoite on löytää loppuelämän kumppani, yhden yön ilottelut eivät ole minulle.

Vierailija
113/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun osa täällä sanoo, ettei missään nimessä käyttäisi tinderiä (entä muut nettideittialustat?), mistä seuraa kannattaisi etsiä? Baareissa luuhaaminen ei ole juttuni ja hälisevässä ympäristössä keskittymiseni muutenkin rakoilee.

Onko sinulla diagnosoituja tai itse diagnosoituja asperger-piirteitä? Olitko lapsena "pikkuvanha" ja nyt aikuisena totinen ja hiljainen?

Kerro kaveripiiristäsi, keitä siihen kuuluu, mitä teette yhdessä jne.

Vierailija
114/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, but you are !!!!.... err SO Masculine and Handsome that you are just wetting my pants and you make my knees week ... (tyydyttäisikö Sinua  tällainen 'aito kehu'?)

Vierailija
115/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti olisi kiinnostunut.Jos tuo olisi ilmoitustekstisi, niin tulee melko pinnallinen kuva.Tuo muistuttaa mielestäni cv:tä. Onko tuo pörssisijoittamisesta harrastuksena kertominen tapa sinulle kertoa, että minulla on pätäkkää? Semmoinen kuva minulle tulee. On minulle mm turn off-omaisuudella/rahalla/autolla kehuskelu.

Lisäksi voin omista nettideittikokemuksista (joita ei ole paljon) sanoa, että miehet, jotka ovat kiinnostuneita vain oman ikäisistä/nuoremmista naisista ovat pinnallisempia kuin miehet, jotka eivät arvota naisen ikää.

Ei ole ilmoitustekstini, vaan karkea kuvaus millainen olen. Harrastus sijoittaminen vain on minulle, sinne laitan ne rahat, mitä monilla muilla menee muihin hintaviin harrastuksiin ja paheisiin (tupakka ja viina yleisimpinä). En ole rikas, mutta ehkä jonakin päivänä.

Vierailija
116/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun osa täällä sanoo, ettei missään nimessä käyttäisi tinderiä (entä muut nettideittialustat?), mistä seuraa kannattaisi etsiä? Baareissa luuhaaminen ei ole juttuni ja hälisevässä ympäristössä keskittymiseni muutenkin rakoilee.

Onko sinulla diagnosoituja tai itse diagnosoituja asperger-piirteitä? Olitko lapsena "pikkuvanha" ja nyt aikuisena totinen ja hiljainen?

Kerro kaveripiiristäsi, keitä siihen kuuluu, mitä teette yhdessä jne.

Kuten mainitsin jo en ole kaveripiiri ihminen. Varmasti asperger tapaisia piirteitä on, mutta ei lähellekkään diagnoosiin riittävissä määrin. En ole hiljainen ja totinenkin lähinnä sellaisessa seurassa ja tilanteissa, joissa huumorintajuni ei pääse oikeuksiinsa.

Vierailija
117/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pinnallisuudesta, mutta käytännön syistä naisen iällä on merkitystä, kun omia lapsia toivoisin, kunhan on suhde syventynyt ja tullut ajankohtaiseksi. Itseäni merkittävästi vanhemman naisen kanssa olisi joko kiire lapsentekoon jo tutustumisvaiheessa tai saisi sen haaveen haudata.

Vierailija
118/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ilmoitustekstini, vaan karkea kuvaus millainen olen. Harrastus sijoittaminen vain on minulle, sinne laitan ne rahat, mitä monilla muilla menee muihin hintaviin harrastuksiin ja paheisiin (tupakka ja viina yleisimpinä). En ole rikas, mutta ehkä jonakin päivänä.

Oletko pihi? Paheksutko ääneen tai "rivien välissä" muiden rahankäyttöä/huveja/harrastuksia? Voisitko seurustella naisen kanssa, joka tykkää käydä ulkona syömässä, leffassa, matkustella ja muutenkin laittaa rahaa harrastuksiin ja nautintoihin (vrt pahe)?

Vierailija
119/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha minun makuun vaikka olenkin "vain" 26v. Myöskin inhoan karvoitusta, pidän sileäksi trimmatuista miehistä. Mielellään kaikki veks vaikkakin haaleat käsi ja jalkakarvat voin hyväksyä. Luonteesta et sanonut yhtään mitään järkevää?

Vierailija
120/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pihi? Paheksutko ääneen tai "rivien välissä" muiden rahankäyttöä/huveja/harrastuksia? Voisitko seurustella naisen kanssa, joka tykkää käydä ulkona syömässä, leffassa, matkustella ja muutenkin laittaa rahaa harrastuksiin ja nautintoihin (vrt pahe)?

Pihi jossain määrin, ainakin omissa asioissani.

Paheksunta riippuu lähinnä siitä millä tasolla tuo rahankäyttö on ja odotetaanko minun maksavan. Mikäli itse maksaa huvituksensa (ne joihin en halua osallistua ainakin) ja ei elä ihan kädestä suuhun, tai valita suureen ääneen rahojensa riittämättömyyttä jälkikäteen, pyrin olemaan neutraali asiassa.