Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko unelmiesi mies?

Vierailija
11.08.2019 |

Ikää 31v. Kunnollinen, vakituisessa työssä, omistusasuja Helsingistä, käytan alkoholia vähän ja harvoin.
Harrastan pörssisijoittamista, valokuvausta ja tietokoneita, sekä lukemista vaihtelevasti (lähinnä talvisin, fantasiaa enimmäkseen englanniksi).
Perhekeskeinen, mutta lapseton. Kuulemma lämmin ihminen.
Pituutta 183cm, painoa himpun alle 90kg. Melko harteikas ja kohtalaisen vahva, muttei bodari. Partainen ja karvainen (parran siistin, karvoja en ajele). Kasvot melko tavalliset, joku joskus komeaksikin sanonut, muttei usein.

Kuinka kiinnostunut olisit?

Erityisesti alle 35v sinkkunaisten mielipiteitä mieluusti

Kommentit (196)

Vierailija
141/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut, johtuu siitä ettet juo alkoholia. En voisi elää kuivakurkun kanssa.

Jos ei yksi tai kaksi lasillista joskus seurassa riitä, varmaankin olen liian kuiva sen suhteen sinulle.

Näinhän juuri sanoin.

Tsemppiä seuranhakuun!

/136

Aina tosin olen hieman ihmetellyt, miksi se että joku ei juo (tai kontroloi juomisensa tarkoin) niin häiritsee ihmisiä?

Osaisitko valaista asiaa?

Voin vastata omasta puolestani: seurustelin 3,5 vuotta absolutistin kanssa. Olin itsekin ne vuodet kokonaan juomatta, mutta alkoholi rajoitti elämäämme enemmän kuin se on rajoittanut yhdenkään juovan ihmisen kanssa. Emme voineet mennä edes risteilyille, kun hän ei halunnut olla paikoissa, joissa on (myös) humalaisia ihmisiä. Se jatkuva omahyväisyys ja itsekorostus ja ehdottomuus sai aikaan, etten enää ikinä seurustelisi ihmisen kanssa, joka katsoo tarpeelliseksi mainita, ettei käytä alkoholia.

eri

Okei. Mielikuvansa kullakin. kuitenkaan en ole absolutisti, vältän liian jyrkkiä kantoja useimpiin asioihin. Tekee vain elämän hankalaksi sellaisella.

Vierailija
142/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naamasta ja ootko vaalea vai tummapiirteinen. Iältä ehkä vähän liian vanha mulle. Myös entiset suhteet vaikuttaa, onko hyppinyt kukasta kukkaan yms.

Eli kumpi pitää olla, vaalea vai tumma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut, johtuu siitä ettet juo alkoholia. En voisi elää kuivakurkun kanssa.

Jos ei yksi tai kaksi lasillista joskus seurassa riitä, varmaankin olen liian kuiva sen suhteen sinulle.

Näinhän juuri sanoin.

Tsemppiä seuranhakuun!

/136

Aina tosin olen hieman ihmetellyt, miksi se että joku ei juo (tai kontroloi juomisensa tarkoin) niin häiritsee ihmisiä?

Ei häiritse tippaakaan, mutta en halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa. Juomiseni alkaisi varmasti ärsyttää jossain vaiheessa, ja lisäksi minusta on mahtavaa ottaa yhdessä mieheni kanssa. Ne pitkät keskustelut ja nostalgiamusiikin kuuntelu kahdestaan aamuun asti... Aah. Onnistuu selvinpäinkin, mutta kyllä välillä pitää vetää kunnon känni päälle. Pääsee uusiin sfääreihin.

/136

Vierailija
144/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän juuri sanoin.

Tsemppiä seuranhakuun!

/136

Ei häiritse tippaakaan, mutta en halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa. Juomiseni alkaisi varmasti ärsyttää jossain vaiheessa, ja lisäksi minusta on mahtavaa ottaa yhdessä mieheni kanssa. Ne pitkät keskustelut ja nostalgiamusiikin kuuntelu kahdestaan aamuun asti... Aah. Onnistuu selvinpäinkin, mutta kyllä välillä pitää vetää kunnon känni päälle. Pääsee uusiin sfääreihin.

/136

Okei- selvä... tai kännissä xD

Mulla liika alkoholi vain pudottaa niistä sfääreistä ja vaatii koko tahdonvoiman ja keskittymisen pitää ajatukset kasassa.

Vierailija
145/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiinnostunut. 

terv.Pena

Vierailija
146/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua häiritsisi se että mies kirjoittelee vauvalle. Ihan oikeesti oikeesti.

Vierailija
147/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua häiritsisi se että mies kirjoittelee vauvalle. Ihan oikeesti oikeesti.

Todennäköisesti olen liian ratkaisukeskeinen sinulle. Työkalu yrittää ymmärtää naisia edes himpun paremmin ja piristää vapaapäivää.  Taitaa olla taas sterotypiat asialla. Mielikuvia, yleensä perusteettomia jonkin satunnaisen tiedon perusteella ihmisestä.   Mikä siinä tänne kirjoittelemisessa on niin paha?

En atk foorumeilla tavoittaisi kuin muutaman naisen ja hekään tuskin olisivat kovin kiinostuneita tällaisista kysymyksistä.

Vierailija
148/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumps

Vierailija
149/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riittää tämä kommentointi.

Ei, et missään olosuhteissa, etkä missään tapauksissa voisi olla unelmamieheni.

Minulla on aivan erilaiset elämänaakkoset ja arvot kuin sinulla,  mutta hyvää jatkoa aloittajalle!!

Vierailija
150/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta kuulostaa, mutta vaikea sanoa pelkästään kuvauksen perusteella, kun ei kuule puheääntä ja näe olemusta. Sen verran sanon, että pidän huomattavasti pitemmistä miehistä. Mutta toivottavasti löydät etsimäsi.

Vierailija
151/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalta kuulostaa, mutta vaikea sanoa pelkästään kuvauksen perusteella, kun ei kuule puheääntä ja näe olemusta. Sen verran sanon, että pidän huomattavasti pitemmistä miehistä. Mutta toivottavasti löydät etsimäsi.

Huomattavasti ap:tä pidemmistä?

Vierailija
152/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, olet 100 % trolli. Teit toisen aloituksen "romanttisena miehenä". Leikitään kumminkin, että olet aito. Vastaan ihan tosissani kyllä.

Et ole unelmieni mies. Hyvää sinussa: ilmeisesti normaali ja elämänhallinta kunnossa, kun kerran käyt töissä. Samoin erittäin hyvää vähäinen alkoholinkäyttö. Parasta: lukeminen, luen itse paljon englanninkielistä kirjallisuutta, esim. Pratchettit moneen kertaan. Omistan ne kaikki. Epäilyttävää: vain kausittainen lukeminen. Lukeminen on parasta!

Huonoa: Parta. Ei, ei ei. Ei koskaan. Karvaisuus, ei mitenkään kiva muttei ratkaiseva. Harrastus pörssisijoittaminen, EI.  Saa sinut kuulostamaan ihmiseltä, jolle raha on tärkeää tai että luulet sen olevan naiselle tärkeää ja leuhkit sillä. Huge turn-off! Harrastuksena tietokoneet, myös tylsää. Harrastuksena valokuvaaminen....ymmärrät kai, että nuo kaikki ovat asioita, joita tehdään yksin? Meillä ei olisi mitään yhteistä harrastusta.

Pahinta on tuo rahan ja omistamisen korostaminen. Olen pienituloinen, mutta raha ei ole tärkeää, eikä etenkään elämänsisältö. En voi kuvitella kuinka kuivaa olisi, kun seurailisit pörssikursseja ja sijoitustesi menestymistä. Olet minulle aivan liian materialistinen.

Niin....enkä koskaan osaisi sanoa, onko joku unelmamieheni ennen kuin näen, kuulen ja haistan hänet ja juttelen hänen kanssaan.

Vierailija
153/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomattavasti ap:tä pidemmistä?

Niin. 

Vierailija
154/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän juuri sanoin.

Tsemppiä seuranhakuun!

/136

/136

Täältä löytyi kaksoisolentoni!

Edelleen, kahden lapsen vanhempina, tuo on parasta yhteistä tekemistä lapsivapailla.

Vierailija
155/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Olet liian tarkka ja vouhotat rahasta.

Tienaan reilu 5000€/kk, säästöön menee 1000€, laskuihin 1200€, lopuilla nautin.

Vierailija
156/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole, olet 100 % trolli. Teit toisen aloituksen "romanttisena miehenä". Leikitään kumminkin, että olet aito. Vastaan ihan tosissani kyllä.

Et ole unelmieni mies. Hyvää sinussa: ilmeisesti normaali ja elämänhallinta kunnossa, kun kerran käyt töissä. Samoin erittäin hyvää vähäinen alkoholinkäyttö. Parasta: lukeminen, luen itse paljon englanninkielistä kirjallisuutta, esim. Pratchettit moneen kertaan. Omistan ne kaikki. Epäilyttävää: vain kausittainen lukeminen. Lukeminen on parasta!

Huonoa: Parta. Ei, ei ei. Ei koskaan. Karvaisuus, ei mitenkään kiva muttei ratkaiseva. Harrastus pörssisijoittaminen, EI.  Saa sinut kuulostamaan ihmiseltä, jolle raha on tärkeää tai että luulet sen olevan naiselle tärkeää ja leuhkit sillä. Huge turn-off! Harrastuksena tietokoneet, myös tylsää. Harrastuksena valokuvaaminen....ymmärrät kai, että nuo kaikki ovat asioita, joita tehdään yksin? Meillä ei olisi mitään yhteistä harrastusta.

Pahinta on tuo rahan ja omistamisen korostaminen. Olen pienituloinen, mutta raha ei ole tärkeää, eikä etenkään elämänsisältö. En voi kuvitella kuinka kuivaa olisi, kun seurailisit pörssikursseja ja sijoitustesi menestymistä. Olet minulle aivan liian materialistinen.

Niin....enkä koskaan osaisi sanoa, onko joku unelmamieheni ennen kuin näen, kuulen ja haistan hänet ja juttelen hänen kanssaan.

En varallisuutta yleensä tuo julki seuranhaussa, tässä oli vain listauksena. Eikä sitä varallisuutta ole niin, että sillä voisi retostella.

Niin harrastukseni ovat yksin touhuamista. Miksen voi rakkaan kanssa keksiä jotain uutta yhteistä? Miksi pitäisi olla jokin valmis harrastus johon seuraa kaipaa? Mielenkiinnonkohteita riittää muutenkin, vaikka harrastuksiksi en lue niitä.

Vierailija
157/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et.

Jos ei ole suurituloinen ja haluaa turvata kotuullisen elintason jatkossakin, valitettavasti pitää olla melko pihi.

Pitäisi varmaan keksimällä kesiä, jos yli 2500€ pitäisi laittaa nautiskeluun (vai puhuitko brutosta?)

Vierailija
158/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et.

Jos ei ole suurituloinen ja haluaa turvata kotuullisen elintason jatkossakin, valitettavasti pitää olla melko pihi.

Pitäisi varmaan keksimällä kesiä, jos yli 2500€ pitäisi laittaa nautiskeluun (vai puhuitko brutosta?)

Netosta.

En tuhlaa joka kk samaa summaa, mutta lomilla ja oikeastaan viikonloppureissuillakaan en pihistele. Olen aika tuhlari, tykkään syödä ulkona, ostaa kallista ruokaa kotiin ja juodakin jonkin verran laadukkaampia juomia.

Olin tuhlari ja hedonisti jo pienituloisena opiskelijana. Saatoin syödä vikan viikon popcornia jotta pääsin edellisellä hyvään ravintolaan.

Päädyin sattuman kautta hyväpalkkaisen työhön, ja nauttiminen on lähtenyt vähän käsistä.

Jotain mukavaa kaltaisissasi ihmisissä on, mutta vain kaverina.

Koen rahan ja alkon kontroloinnin hiljaisena paheksuntana, ja sisäinen miellyttäjäni alkaa suorittaa. Siksi piheys ja säästöintoilu on ehkä itselle turn off, parempi toki kuin rahavaikeuksissa oleva, mutta ei paljon.

Vierailija
159/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkään tuollaisen perusteella sanoa onko unelmien mies ellei unelma miehestä ole mies jolla on työ, harrastaa valokuvausta ja on parta. Määräytyykö sinun unelmien nainen hiusten värin, pituuden ja harrastuksen perusteella? Ja jos määräytyy niin silloin et todellakaan ole unelmieni mies.

Unelmien mieheni on se joka saa jotain sisälläni syttymään kun katson häntä silmiin ja naurussa jonka jaamme kun vaikka teemme yhdessä ruokaa. Kaikki muu on sivuseikkoja.

Tietysti työ, varallisuus, yhteinen harrastus ja muuten fyysisiltä ominaisuuksilta viehättävä on iso plussa.

Vierailija
160/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tän jutun pointtia kirjoitti:

Ei voi mitenkään tuollaisen perusteella sanoa onko unelmien mies ellei unelma miehestä ole mies jolla on työ, harrastaa valokuvausta ja on parta. Määräytyykö sinun unelmien nainen hiusten värin, pituuden ja harrastuksen perusteella? Ja jos määräytyy niin silloin et todellakaan ole unelmieni mies.

Unelmien mieheni on se joka saa jotain sisälläni syttymään kun katson häntä silmiin ja naurussa jonka jaamme kun vaikka teemme yhdessä ruokaa. Kaikki muu on sivuseikkoja.

Tietysti työ, varallisuus, yhteinen harrastus ja muuten fyysisiltä ominaisuuksilta viehättävä on iso plussa.

Voi kuinka moni touota otsikkoa miettiikään. Se on tarkoituksella ja ironisena vitsinä seuranhakumenestykselleni (tai oikeammin menestymättömyydelle) raflaava. Enhän muutoin olisi saanut aloitukselleni niinkään huomiota.