Olenko unelmiesi mies?
Ikää 31v. Kunnollinen, vakituisessa työssä, omistusasuja Helsingistä, käytan alkoholia vähän ja harvoin.
Harrastan pörssisijoittamista, valokuvausta ja tietokoneita, sekä lukemista vaihtelevasti (lähinnä talvisin, fantasiaa enimmäkseen englanniksi).
Perhekeskeinen, mutta lapseton. Kuulemma lämmin ihminen.
Pituutta 183cm, painoa himpun alle 90kg. Melko harteikas ja kohtalaisen vahva, muttei bodari. Partainen ja karvainen (parran siistin, karvoja en ajele). Kasvot melko tavalliset, joku joskus komeaksikin sanonut, muttei usein.
Kuinka kiinnostunut olisit?
Erityisesti alle 35v sinkkunaisten mielipiteitä mieluusti
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin pari vuotta vanhempi, niin ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin.
Ihana :) Toivon vain, etei ikäsi ole jo yli 30... se olisi masentavaa, mikäli ei oman ikäiselle kelpaisi liian vanhana :'D
Olen 25. Tosin varmasti on monia ikäisiäni, jotka eivät pitäisi sinua lainkaan liian vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa on aika yhdentekeviä asioita mainittuna. Kerrot aika vähän persoonastasi, arvoistasi, huumoristasi, arjestasi ja haaveistasi. Voisit siis ihan hyvin olla täysi kymppi tai totaalisen turn-off.
Samaa mieltä.Ihan kuin olisi automyynti-ilmoitusta lukenut.Tämän perusteella turn off.
Minkälainen ihminen olet?Mitä asioita arvostat elämässä?Mikä sinulle tärkeää.Mitä arvostat ihmisissä?
Meillä ei varmaan huumori ja arvot kohtaisi. Eikä mielenkiinnonkohteet. Jotenkin sinusta tulee viestien perusteella hivenen tosikko-fiilis..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin pari vuotta vanhempi, niin ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin.
Ihana :) Toivon vain, etei ikäsi ole jo yli 30... se olisi masentavaa, mikäli ei oman ikäiselle kelpaisi liian vanhana :'D
Olen 25. Tosin varmasti on monia ikäisiäni, jotka eivät pitäisi sinua lainkaan liian vanhana.
Tiedän. Toinen ex oli hieman sinua nuorempi, mutta hän oli niin dramaattinen, että persoonat eivät istuneet yksiin. Tuskin oli iästä kiini se.
Luin vain aloituksen.
Olet ilmeisen viehättävä ja mukavahko mies. Varmasti löytyy ottajia tästä kulttuurista. Et minun unelmamieheni, unelmamiehelläni olisi avoimempi kuvaus itsestään. Minusta jätit varmasti oleellisia asioita itsestäsi kertomatta miellyyttäksesi mahdollisimman montaa. Huono taktiikka jos tarkoituksesi on löytää vain yksi, se oikea. Mutta et varmasti joudu pitkään etsimään, hyvältä vaikutat, vähän avoimuutta lisää. :)
n26
Perhekeskeinen mutta seikkailunhaluinen ja matkustelusta pitävä mies on mulla haussa. Täytyy olla myös hyvä huumorintaju ja rakastaa eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut löytää sunnuntaiaamuna klo 10 ts. mitä teet vapaa-ajallasi?
Olet ap ihan kiinnostava, mutta tämä ratkaisisi asian, sillä minun mieheni pitää löytyä tähän aikaan kirkosta <3
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei varmaan huumori ja arvot kohtaisi. Eikä mielenkiinnonkohteet. Jotenkin sinusta tulee viestien perusteella hivenen tosikko-fiilis..
Ymmärrän. Huumorintajuni on hieman piilossa pysyttelevää sorttia ja se tulee parhaiten esiin tietynlaisessa seurassa. Sellaisen ihmisen kanssa voi mennä melko lennokkaksi läppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut löytää sunnuntaiaamuna klo 10 ts. mitä teet vapaa-ajallasi?
Olet ap ihan kiinnostava, mutta tämä ratkaisisi asian, sillä minun mieheni pitää löytyä tähän aikaan kirkosta <3
Valitettavasti olen hieman allerginen saarnoille ateistisena agnostikkona. Toisen usko ei juurikaan minua häiritse, mikäli ei hankaloita liiaksi arkea.
Riippuu naamasta ja ootko vaalea vai tummapiirteinen. Iältä ehkä vähän liian vanha mulle. Myös entiset suhteet vaikuttaa, onko hyppinyt kukasta kukkaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Perhekeskeinen mutta seikkailunhaluinen ja matkustelusta pitävä mies on mulla haussa. Täytyy olla myös hyvä huumorintaju ja rakastaa eläimiä.
Muut osuvat kuin nyrkki silmään, mutta en ole erityisen seikkailunhaluinen (enemmänkin laskelmoivasti riskejä ottava) ja matkustelu on ihan mukavaa hyvässä seurassa, mutta kotonakin on hyvä olla välillä.
No paljon ne pörssisijoitukset on pakkasella? En tiedä luinko jonkun käytetyn tavaran myynti-ilmoitusta, vai mitä? Tuskinpa synkkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naamasta ja ootko vaalea vai tummapiirteinen. Iältä ehkä vähän liian vanha mulle. Myös entiset suhteet vaikuttaa, onko hyppinyt kukasta kukkaan yms.
Tiukasti yhden naisen mies ja ei niitä seurustelusuhteitakaan ole montaa ollut, niin en kukkahyppijä ole, vaikka tämmöinen karvainen kimalainen xD
Vierailija kirjoitti:
No paljon ne pörssisijoitukset on pakkasella? En tiedä luinko jonkun käytetyn tavaran myynti-ilmoitusta, vai mitä? Tuskinpa synkkaisi.
Eipä se seuranhaku ilmoitus ollut, vaan enemmänkin kartoitus onko joku ihan perusominaisuuksistani jo täyden tyrmäyksen arvoinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se seuranhaku ilmoitus ollut, vaan enemmänkin kartoitus onko joku ihan perusominaisuuksistani jo täyden tyrmäyksen arvoinen ;)
Ja jatkona otsikko on yllättäen itseironiaa ja vitsi hiekohkoa naissuosiotani kohtaan :)
Ilmiselvä senttari, joka provosoi keskustelua ja julkaisee hetken päästä Ilta-Pulussa koosteen suomalaisten naisten herkästä ihannemiehestä.
Media watch kirjoitti:
Ilmiselvä senttari, joka provosoi keskustelua ja julkaisee hetken päästä Ilta-Pulussa koosteen suomalaisten naisten herkästä ihannemiehestä.
Olisimpa :'D olisi kerrankin mielenkiintoista luettavaa iltiksessä.
Kun osa täällä sanoo, ettei missään nimessä käyttäisi tinderiä (entä muut nettideittialustat?), mistä seuraa kannattaisi etsiä? Baareissa luuhaaminen ei ole juttuni ja hälisevässä ympäristössä keskittymiseni muutenkin rakoilee.
En noilla sanoilla. Varmaan enäämkin mitä voisin tehdä vielä paremmin. Uskon, että oppimalla kumppanin toiveet ja mieliteot voi seksistä nauttia paremmin. Toiset uskovat, että joko on tai ei ole hyvä ja tuurilla pitää osua kohdalleen (kun en ajatustenlukijoita ole vielä tavannut).