Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu jos nainen jää yksin?

Vierailija
11.08.2019 |

Jos kohta kolmekymppisestä naisesta ei juuri kukaan mies ole ikinä kiinnostunut, lukuunottamatta jotain kadulla satunnaisesti huutelevaa puliukkoa. Mistä tällainen mielestänne johtuu, jos arvioitte tuntemienne ihmisten perusteella?

Kommentit (182)

Vierailija
121/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kysymykseen ainoa hyväksyttävä vastaus on se, että nainen on prinsessaharhoissa elävä nirppanokka, joka ei kelpuuta tavallista, kilttiä miestä, joten asiasta on turha keskustella tämän enempää.

Johtuu tasan naisen ylipaisuneista vaatimuksista, joita kukaan tavallinen kuolevainen mies ei voi koskaan täyttää. Pitäisi olla hyvää miestä muttei kuitenkaan liian kilttiä koska ne on tylsiä muttei mitään kusipäitäkään vaikka jänniä ovatkin. Koetahan siinä olla sitten. Eräskään nainen ei huoli miestä, ellei tämä ole valmis muuttamaan hänen kanssaan asumaan just tiettyyn syrjäiseen paikkaan, missä nainen itse syntynyt ja edelleen asuu. Eli vähän kuin nämä peräkammarin pojatkin, jotka ei suostu liikahtamaan häkkisänkynsä vierestä.

Niin, minussahan ei ole mitään vikaa.Jos vain naiset tajuaisivat vikansa ja muuttuisivat olisi kaikki hyvin

Mikä tämä nyt oli? Miesvihoissasi näet vaan pelkkiä yleistyksiä ja peukutit vielä omaa viestiäsi?

Menikö tunteisiin?Eli vika löytyi.

Vierailija
122/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on korkeat standardit tai on sellainen kuin minä, eli on huono itsetunto ja pelkää ihmisiä eikä uskalla elää täysillä koska luulee että kaikki salaa vihaavat sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisiin pätee sama kuin miehiin: parhaat viedään ensin ja jäljellä jää vain ne, joissa on jotain vastenmielistä.

Kun vertaa kolmekymppisiä naisia, jotka ovat olleet pitkässä onnellisessa parisuhteessa niihin, jotka ovat sinkkuja, niin ero on todella iso. Pitkään suhteessa olevat naiset ovat miltei kaikki tasapainoisia, optimistia ja empaattisia naisia. Sinkuilla taas erilaiset, matalantason mielenhäiriöt (kuten neuroottisuus) on miltei sääntö. Ongelma on, etteivät he yleensä edes tunnista ns vaikeaa luonnetta, vaan projisoivat ongelmansa johtuvan toisista.

Missähän minä olen kuullut tämän ennenkun.....Ai niin, naisten yleisin sairaus 1800-1900 lukujen vaihteessa oli Hysteria ja sitä hoidettiin siten, että nainen kävi lääkärin vastaanotolla ja lääkäri aiheutti naiselle joko käsin tai siis olla orgasmin.

🤣🤣🤣Ilman krpää elävistä🤣🤣🤣 naisista tulee neurootikkoja epätasapainoisia pessimistisiä ja epä-empaattisia🤣🤣🤣

👍👍😉😉🤣

Ja näköjään myös todella ilkeitä! Ikävä että elät puutteessa :)

Vierailija
124/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kysymykseen ainoa hyväksyttävä vastaus on se, että nainen on prinsessaharhoissa elävä nirppanokka, joka ei kelpuuta tavallista, kilttiä miestä, joten asiasta on turha keskustella tämän enempää.

Sinä kun täällä noin sadassa ketjussa olet väliset näistä pronsessaharhoista kärsivistä naisista, niin kertoisitko mitä se oikein tarkoittaa?

Ja nyt unohda nämä laatikkopääkirurgirokkistata -miehistä haaveilu ja heille aakkosellinen pllun jakaminen, kun tämmöistä ei tapahdu kuin sinun harhaksensa mielessä

Onko sinulla joku ongelma? Vakava ongelma ehkä? Voitko lopettaa ketjun pilaamisen.

ap

Sulla täällä on ongelma, olet luuseri, jolle naisettomuus on pakkomielle. Tyylisi tunnistetaan.

Vierailija
125/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tämä ensimmäinen kommentti kiteytti koko stoorin.

Ei lisättävää.

Vierailija
126/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on korkeat standardit tai on sellainen kuin minä, eli on huono itsetunto ja pelkää ihmisiä eikä uskalla elää täysillä koska luulee että kaikki salaa vihaavat sinua.

Tai jos ap kuuluu niihin jotka oikeasti käyvät paikoissa ja ottavat kontaktia ihmisiin, niin sitten yksi mahdollisuus on että antaa vahingossa itsestään viileän vaikutelman, joka pelottaa miehiä, pelkäävät tulevansa torjutuksi.

Mua pelkäsi lukioaikana jotkut toiset naiset ihan ystäväfiiliksellä lähestyä koska vaikutin "viileältä ja etäiseltä" enkä itse edes tajunnut antaneeni tälläistä vaikutelmaa, olin vain varautunut ja ujo.

Vierailija
127/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu tasan naisen ylipaisuneista vaatimuksista, joita kukaan tavallinen kuolevainen mies ei voi koskaan täyttää. Pitäisi olla hyvää miestä muttei kuitenkaan liian kilttiä koska ne on tylsiä muttei mitään kusipäitäkään vaikka jänniä ovatkin. Koetahan siinä olla sitten. Eräskään nainen ei huoli miestä, ellei tämä ole valmis muuttamaan hänen kanssaan asumaan just tiettyyn syrjäiseen paikkaan, missä nainen itse syntynyt ja edelleen asuu. Eli vähän kuin nämä peräkammarin pojatkin, jotka ei suostu liikahtamaan häkkisänkynsä vierestä.

Niin, minussahan ei ole mitään vikaa.Jos vain naiset tajuaisivat vikansa ja muuttuisivat olisi kaikki hyvin

Mikä tämä nyt oli? Miesvihoissasi näet vaan pelkkiä yleistyksiä ja peukutit vielä omaa viestiäsi?

Aika kovat defenssit sinulla päällä ja aggressiivinen asenne.Kieltäminen ja reaktionmuodostus- eli turpaan tullut suhteessa.Veikkaisin, että nainen halunnut asua siellä missä oli, ja sinun olisi pitänyt muuttaa ja siirtää elämäsi ja työsi ööööö Helsingistä Varkauteen tai Seinäjoelle ja nainen toivonut sinulta keskustelua tunteista ja romantiikkaa. Joko yhdessä tai useammassa suhteessa.

Ja ottaa niin kovasti nyt päähän.Helompi kestää kun siirtää syyn itsensä ulkopuolelle, ei pelkästään yhteen henkilöön vaan koko sukupuoleen.

Tulet toistamaan tätä asiaa kaikissa suhteissa hamaan tappiin asti.

Vierailija
128/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoa ei kukaan hae.

Haha, näin minullekin tiuskaisi ystäväni uusin mies, sen jälkeen kun selvisi että olen sinkku. Huvittavaa tässä on se että en edes etsi miestä elämääni. Miksi pilaisin rauhallisen ihanan tasapainoisen elämäni miehen hyysäämisellä. Jos joku tulisi kotoa hakemaan, saisi käyttää paljon voimaa, että minut saisi mukaansa. Tappelisin vastaan kuin naarastiikeri :) Ihme oletusta että joku ei SAA miestä kun suurin osa sinkuista ei varmaankaan sitä miestä edes halua elämäänsä pilaamaan.

Jos katsot aloitusviestin, niin Ap nimenomaan toivoo löytävänsä miehen itselleen. Sinkkufantasiat voi kirjoittaa toisiin ketjuihin, kiitos.

Kannattaa lukea näitä onnellisten sinkkujen kommentteja ja unohtaa tuollaiset toiveet :) Ap tulee vielä toisiin ajatuksiin kun sen miehen saa ja arki alkaa.

Vierailija
129/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lisättävää.

Jankuti jankun jankun jankun.Jankutijankun jankun jankun.

Kerro Vttu nyt viimeinkin mikä se prinsessaharha on.Olet jankannut tätä prinsessaharha vuodesta toiseen.S elitäppä nyt hopi hopi. Ja edelleen, se ei ole haave elämästä kartanossa meysästäjäkatseisesta laatikkopääasyronauttihiphopparista koska on täyttä pjaskaa

Vierailija
130/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lisättävää.

Ja tässä tämä toinen; minussa ei ole vikaa, vika on täysin naisissa ja siinä, että he elävät prinsessaharhoissa..Ja Seuraavaksi sitten syytetään miestenvihaajaksi ja miesvihamieliseksi kommentiksi.

Minäkin olisin halunnut laulajaksi, mutta minulla ei ole laulääntä.En kuitenkaan syytä musiikkiopiston harhaisia valintakriteereistä siitä, että en päässyt opiskelemaan laulua musiikkiopistoon , vaan kyse on ihan siitä, että en osaa laulaa.Enkä myöskään Älä syyttämään ketään naisyenvihaajaksi ja kommenttia naisvihamieliseksi, jos joku sanoisi minulle, että syy on sinussa.

Vierailija
131/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ap kuuluu niihin jotka oikeasti käyvät paikoissa ja ottavat kontaktia ihmisiin, niin sitten yksi mahdollisuus on että antaa vahingossa itsestään viileän vaikutelman, joka pelottaa miehiä, pelkäävät tulevansa torjutuksi.

Mua pelkäsi lukioaikana jotkut toiset naiset ihan ystäväfiiliksellä lähestyä koska vaikutin "viileältä ja etäiseltä" enkä itse edes tajunnut antaneeni tälläistä vaikutelmaa, olin vain varautunut ja ujo.

Ja siis tiedän tämän varmuudella koska kaksi eri tyttöö jotka ei edes tunteneet toisiaan sanoi minulle että epäröi lähestyä koska "aattelin et oot sellanen viilee tyyppi, (toinen käytti vielä sanaa "taitelijaluonne") mut sä paljastuitkin sitten ihan rennoksi". Olin että häh.

Vierailija
132/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viileä vaikutelma on varmaan aika iso riski ainakin itsellä, jos joku tuntematon mies tulisi yhtäkkiä jututtamaan, vaikka nyt siellä kaupassa tai kirjastossa. Hämmentyisin hetkeksi, ammattiminä korjais ehkä hetken kuluttua "puhekyvyn takaisin".

Opiskelujen aikana oli helpompaa tutustua poikiin/miehiin, oli mahdollista nimenomaan tutustua. Nää treffipyynnöt puskista, tilanteessa jossa niitä ei osaa odottaa, laittavat miettimään sitä omaa turvallisuuttakin. Et tiedä vastapuolesta mitään, eikä hän (toivottavasti) sinusta muuta kuin ulkonäön. eri

Vierailija
133/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoa ei kukaan hae.

Haha, näin minullekin tiuskaisi ystäväni uusin mies, sen jälkeen kun selvisi että olen sinkku. Huvittavaa tässä on se että en edes etsi miestä elämääni. Miksi pilaisin rauhallisen ihanan tasapainoisen elämäni miehen hyysäämisellä. Jos joku tulisi kotoa hakemaan, saisi käyttää paljon voimaa, että minut saisi mukaansa. Tappelisin vastaan kuin naarastiikeri :) Ihme oletusta että joku ei SAA miestä kun suurin osa sinkuista ei varmaankaan sitä miestä edes halua elämäänsä pilaamaan.

Jos katsot aloitusviestin, niin Ap nimenomaan toivoo löytävänsä miehen itselleen. Sinkkufantasiat voi kirjoittaa toisiin ketjuihin, kiitos.

Kannattaa lukea näitä onnellisten sinkkujen kommentteja ja unohtaa tuollaiset toiveet :) Ap tulee vielä toisiin ajatuksiin kun sen miehen saa ja arki alkaa.

Eurojacpotista alkaa....AP SAA MIEHEN JA ELÄMÄ ALKAA

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
134/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoa ei kukaan hae.

Ikis projisoi nyt omia toiveitaan eli Ikis on onneton niin kauan kuin ei löydä näistä ja parisuhdetta.Sitten se elämä ja Onni vasta alkaa👍Ymmärrän

Vierailija
135/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä se johtuu eikä tiedä muutkaan.

Vierailija
136/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Itse olen kuullut, että annan etäisen ja vähän ylimielisenkin vaikutelman. Tähän lisättynä vielä ns. resting bitch face ja koulukiusaamisen aiheuttama syvä luottamuspula..

Vierailija
137/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kun täällä noin sadassa ketjussa olet väliset näistä pronsessaharhoista kärsivistä naisista, niin kertoisitko mitä se oikein tarkoittaa?

Ja nyt unohda nämä laatikkopääkirurgirokkistata -miehistä haaveilu ja heille aakkosellinen pllun jakaminen, kun tämmöistä ei tapahdu kuin sinun harhaksensa mielessä

Onko sinulla joku ongelma? Vakava ongelma ehkä? Voitko lopettaa ketjun pilaamisen.

ap

Sulla täällä on ongelma, olet luuseri, jolle naisettomuus on pakkomielle. Tyylisi tunnistetaan.

Jonne alkaa hermostumaan -totuus sattuu ja kun ei pysty tuota Prinsessaharha selittämään, kun sellaista ei ole olemassa niin silloin alkaa aina Tämä syyttely ja vihamielisyys.Vika on aina muissa, ei itsessä

Vierailija
138/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Itse olen kuullut, että annan etäisen ja vähän ylimielisenkin vaikutelman. Tähän lisättynä vielä ns. resting bitch face ja koulukiusaamisen aiheuttama syvä luottamuspula..

Hah kohtalotoveri, minulla myös tuo koulukiusauksesta johtuva luottamuspula ja resting bitch face.

Oon kyl saanu myös kuulla etten oo tajunnu kun joku mies on kiinnostunu minusta (silloin harvoin kun olen päätynyt miesten läheisyyteen), jos tuo on totta niin varmaan sekin johtuu huonosta itsetunnosta.

Vierailija
139/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lisättävää.

Jankuti jankun jankun jankun.Jankutijankun jankun jankun.

Kerro Vttu nyt viimeinkin mikä se prinsessaharha on.Olet jankannut tätä prinsessaharha vuodesta toiseen.S elitäppä nyt hopi hopi. Ja edelleen, se ei ole haave elämästä kartanossa meysästäjäkatseisesta laatikkopääasyronauttihiphopparista koska on täyttä pjaskaa

Meni näköjään tunteisiin. Ensimmäistä kertaa kommentoin koska ei tosiaankaan lisättävää. En tiedä kenen toivot vastaavan ja vastaan silti.

Prinsessaharha: kuvitellaan vain tosi komean ja rikkaan tupsahtavan taivaasta joka on niiin rakastanut juuri tähän neitoon. Ykskaks vain laskeutuu urheiluautostaan ja kaappaa neidon mukaansa ja sitten he elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka. Sen pituinen se.

Tiedän montakin naista jotka edelleen odottaa...

T. Nainen

Vierailija
140/182 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisiin pätee sama kuin miehiin: parhaat viedään ensin ja jäljellä jää vain ne, joissa on jotain vastenmielistä.

Kun vertaa kolmekymppisiä naisia, jotka ovat olleet pitkässä onnellisessa parisuhteessa niihin, jotka ovat sinkkuja, niin ero on todella iso. Pitkään suhteessa olevat naiset ovat miltei kaikki tasapainoisia, optimistia ja empaattisia naisia. Sinkuilla taas erilaiset, matalantason mielenhäiriöt (kuten neuroottisuus) on miltei sääntö. Ongelma on, etteivät he yleensä edes tunnista ns vaikeaa luonnetta, vaan projisoivat ongelmansa johtuvan toisista.

Kaikki mun tietämät parisuhteutuneet naiset käyttävät ihan älyttömästi alkoholia. En oikein jaksa uskoa että se pariskunta-arki on kovinkaan auvoista kun ei sitä kestä edes selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän