Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset jotka sanotte että se ja se ei ole iskutaktiikkaa, niin voisitteko sitten ihan avata, että mikä ON iskutaktiikkaa? Ei paljoa lämmitä kuulla kaikki mahdolliset selitykset kuinka tämäkään ja tämä ei nyt varmasti ollut iskemistä. Kertokaa joskus ihan omin sanoin että miten itse iskette. Jos ylipäänsä iskette.
En ole kommentoinut iskutaktiikasta yhtään mitään mutta mä kyllä myönnän että pyrin peittämään sitä "yritystäni" eli tavallaan kyllä ymmärrän miehen pointin tässä. Mutta yleensä ne tilanteet etenee vaan ihan normaalina keskusteluna ja jos ilmassa on jotain niin kyllä sen huomaa. Eräs monesti parisuhteessa ollut mies joka oli sinkku, oli niin avoin kiinnostuksestaan sellaisella ystävällisellä tavalla, että huomasin heti ja hän jätti minulle mahdollisuuden selkeästi lähetä tai torjua. Kuitenkin hänen kiinnostus minuun taisi lopahtaa luultavasti erilaisen vakaumuksen takia, eikä siinä mitään.
Oho, kannattipa kirjoittaa tämä, näkee eri tavalla kuin päässään. Ehkei vaan ollut helppoa seksiä tiedossa hänelle -> päätti sanoa sommoro? :D
Kiitos Jumalalle!
Muutama läski on yrittänyt flirttailla.'
Näh.
Ei edes kertapanolle pysty.
En ymmärrä, miten miehet voivat harrastaa srksiä vastenmielisenä pitämänsä naisen kanssa. Kertskaikkiaan siinä touhussajan on niin läheisesti tekemisissä sen naisen kanssa, että miten voi sulkea tietoudestaan pois hänestä kaiken muun paitsi p.llun? Vaikka olisi koko ajan silmät kiinnikin, niin onhan siinä yhä tunto ja haju ja ääni jäljellä. Aivan käsittämätön juttu.
Useinkin. Ensin ehkä ulkoinen olemus viehättää, mutta jos jutut ovat vegaanien ja ilmastohulluutta tai jostain muusta joukkoliikkeestä, niin ei viehätä. JOS on faktapohjaiset perustelut, niin sitten voi kiinnostaa, harvalla vain on. Kertoo ihmisen älystä aika paljon seuraako joka käänteessä sitä muodikasta valtavirtaa, ja mielipiteet luetaan jostakin blogista tai palstoilta. Jos on oikeasti perillä asioista, niin sellaisten kanssa onkin kaikinpuolin mukavaa.
On. Tuttuja. Naiset eivät voi sietää sitä, että heille sanotaan EI.
Vierailija kirjoitti:
On. Tuttuja. Naiset eivät voi sietää sitä, että heille sanotaan EI.
Olen huomannut tämän myös. Käytös tipahtaa sinne pikkulapsen tasolle. Tässä taannoin yksi työkaveri luuli että sillä pissavehkeellä saavuttaa kaiken. Nyt mustamaala sitten pomoaan seläntakana kun ei kelvannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten miehet voivat harrastaa srksiä vastenmielisenä pitämänsä naisen kanssa. Kertskaikkiaan siinä touhussajan on niin läheisesti tekemisissä sen naisen kanssa, että miten voi sulkea tietoudestaan pois hänestä kaiken muun paitsi p.llun? Vaikka olisi koko ajan silmät kiinnikin, niin onhan siinä yhä tunto ja haju ja ääni jäljellä. Aivan käsittämätön juttu.
Sinä et voi ymmärtää kaikkia. Minäkäön en ymmärrä mik naiset uskovat niin sankoin joukoin horoskooppeihin, enkelihoitoihin ja ylipäätään kaikkeen huuhaahan.
Duunipaikalla on yks nuorehko muija jonka nimeä en tiedä. Ikävyytenä on, että tauot täytyy pitää määrättynä aikana ja omani on samaan aikaa tuon vanhanpiian kanssa. Siellä kahvihuoneessa, joka usein muuten tyhjillään, yrittää etsiä katsekontaktia, hymyillä jne. Selvästi on miehen puutteessa.
Äm mä vaan on suurinpiirtein niin suloton kuin olla voi. Ei meikkaa, tyylittömät silmälasit, tukka kuin karhunperce ja treenaamattoman vartalonsa verhoaa johonkin ihme miesmäisiin vaatteisiin. Esim. kuluneisiin farkkuihin, ruutupaitaan ja herranliiveihin.
Inhottaa ja nolottaa kyseisen vanhanpiian puolesta, tai oikeammin inhottaa koko äm mä. Mitä se oikein luulee itsestään kun itse olen selvästi ylemmällä tasolla? Olishan täällä duunipaikalla montakin yksinäistä miestä jotka sopisi sille paremmin kuin hyvin mutta ei. Ei kelpaa sille itsensä tasoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Harmin paikka, kun ei itsellä ole mitään fiiliksiä. Muutama tällä hetkellä ja koitan olla asiallinen. Ja sitten on yksi nainen, johon olen itse totaalisen rakastunut ja ylläri, ei ole minusta kiinnostunut.
Se nainen ei ole sinusta kiinnostunut, koska sillä on mahikset parempaan mieheen kuin sinä olet.
"Parempaan". Sano nyt ihan suoraan, että kyse on rahasta tässä "paremmuudessa".
On se kyllä huvittaavaa tämä nykyaika, että jollakin pankin omistamalla bemarilla ajava "mies" on parempi kuin joku toinen. Vi#ttu te olette tyhmiä.
Kerran dösässä selvästi kännissä oleva nainen tuli melkein syliin istumaan ja juttelemaan. Varmaan selvinpäin ois ollut ok tapaus, mutta tuossa tilanteessa oli pakko jäädä seuraavalla pois ja todeta, että kauppa, joka oli sen pysäkin luona, oli jo kiinni. Ehkä helpompi kuitenkin odottaa 15 min sopivaa seuraavaa dösää kuin kärsiä kännisen naisen ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kun en ole sellaista naista tavannut joka ei viehättäisi minua.
Vissiin normaalia korkeammat testot sitten...
Lopeta siellä prinsessaharhoissa eläminen.Tavismies olet ja tavis-nainen pitää kelvata.Laske tasosi omalle tasollesi
kirjoitti:
Tää keskustelu kyllä sai mun silmät todella avautumaan. En oo tajunnut, että ystävällinen käytös voi saada aikaan tällasia väärinkäsityksiä. Kun mun mielestä ystävällinen käytös toisia kohtaan kuuluu hyviin käytöstapoihin.
Eikö se ole vähän siitä kiinni, MITEN ystävällinen on. Itse olin joskus kiinnostunut miehestä, joka oli oikein todella mairean ystävällinen. Arvelin, että hän saattaisi olla kiinnostunut, mutta ei hän ollut ja lisäksi vielä suuttui, kun huomasi että olin kiinnostunut hänestä. Kaiken huipuksi sain myöhemmin selville, että hän oli vielä varattukin. Eli lopulta oli ihan hyvä, että hän ei ollut kiinnostunut. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.
Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?
Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.
Tuohon kun vielä lisätään luulo, että naisen ei tarkoittaa kyllä niin sekaannus on saletti.
On vähän ikävää kun kaikki on niin tehokasta nykyään, joko ollaan valikoimassa tai sitten vain panoa. Aikaa ei tuhlata. Neutraalia välitilaa jossa voi muina naisina ja miehinä pakista ei enää tunnisteta. Työpaikat yms lukuunottamatta.
Onhan noita ollut ja yleensä ovat olleet niitä tanakampia tyttösiä. Valitettavasti minulle normaalipainoisena se naisen ylipaino on turn-off, ei sille mitään voi. Tässä taitaa sitten olla sellainen koominen kiinnostumattomuusketju, että minä en kiinnostu tanakoista tytöistä ja ne normaalipainoiset taas ei kiinnostu kaltaisestani miehestä mistä lie syystä. Sen olen ainakin oppinut, että en ole normaalipainoisten naisten kanssa samassa liigassa, vaan kuulun siihen tanakoiden liigaan. M33
Mä jotenkin aistin että tapailemani mies ei halua mun kanssa vakavampaa koska oon ylipainoinen. Pitää musta varmaan mutta en ole sellaista tyttöystävä ainesta mitä kehtais kavereille esitellä. Ja tämähän taas kertoo mulle sen et hän ei oo oikea mulle. Löytäisinpä miehen joka tykkäis musta sellaisena kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kokemusta. Olen kohtalaisen hyvännäköinen urheileva lääkärimies ja monet naiset katsovat sillä silmällä. Työpaikalla on yksi keski-ikäinen hoitaja ja tuntuu olevan kovin ihastunut minuun. Ei siinä mitään, mutta hän ei ole enää mikään kaunotar, ikä on alkanut näkyä vartalossa ja kasvoissa. Vähän huvittavaa se ihailu ja yritys näyttää hyvältä.
Jos olet oikeasti lääkäri, annat huonon kuvan harkintakyvystäsi avautumalla yksityiskohtaisesti. Paljon kontakteja sisältävässä työssä tulee väistämättä vastaan ihmisiä jotka syystä tai toisesta kokevat sinut viehättävänä tai vastenmielisenä. Turha siitä on narsistisesti ottaa sulkaa itselleen tai loukkaantua. Mutta lääkärin pitäisi osata pitää jotkut asiat itsellään. Jos nainen häiritsee, huomauta siitä kahdenkesken pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.
Minkähän takia naiset eivät tajua, että kaikki miehet tekevät näin aina?
Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.
Ei tuo kyllä kaikkiin miehiin päde. Omalla kohdallani hommiin ryhtyminen on torpannut ehkä 2/3 nainen ja 1/3 minä itse. Jos tämän skaalaa siihen, että enemmistö iskuyrityksistä on omalta puolelta (ts. olen lähtökohtaisesti kiinnostunut) niin en sanoisi, että olen yhtään sen vähemmän krantumpi kuin ne naiset, jotka ovat seurastani kieltäytyneet.
Flirttailevien ja sitä kautta pian pettävien isien tyttäret tunnistavat jo kaukaa milloin on kyseessä normaali kanssakäyminen ja milloin jotain muuta. Hyvä että kertoi kuitenkin äidilleen. Olisitko muuten tarjonnut kyytiä, jos kyseessä olisi ollut vanhempi nainen?