Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat ajatella tämän omalle sukupuolelleen käännettynä. Jotkut naiset pitävät kavereina miehiä, joilta saa huomiota, mutta jotka eivät muuten ole naiselle minkään arvoisia. Jotkut ovat Tinderissäkin pelkän huomion vuoksi, eivätkä aio koskaan edes mennä treffeille. Tämä on vastaavaa hyväksikäyttötoimintaa naisilla, vaikkakin se on erilaista ja naistyypillisesti salakavalampaa ja ovelampaa.
Tämä on sellaisen naisvihaajan kirjoittamaa, joka ei kykene näkemään naisia ystävinä vaan pelkästään seksiobjekteina.
Minulla on ollut monia miespuolisia KAVEREITA. olemme siis olleet YSTÄVIÄ ja siitä ystävyydestä on ollut iloa sekä minulle että heille ihan kuten ystävyydestä yleensä. Ketään ei ole hyväksikäytetty, mikä on outo terminäkin siinä suhteessa, kun on kyse ihmisten välisestä ystävyydestä.Miehet ei halua naispuolisia kaverita vaan miespuolisia. Naiset on aina potentiaalisia sänkykumppaneita ja heitä roikotetaan kunnes saadaan sitä itseään. Ehkä myös jotain pidempiaikaista suhdetta. Älä ole sinisilmäinen.
Miehissäkin on sellainen vika että roikottavat itseään "kaverina" toivoen jotain muuta vaikka nainen on selvästi ilmaissut ettei kiinnostusta ole. Pidän miehiä tuttavina mutten ikinä kavereina tai ystävinä.
Miehet ovat niin plden perään, että jos luulevat että on edes 0.0000000000001 promillen mahdollisuus saada, niin voidaan sitten vaikka teeskennellä ystävää
Sen verran korjaan, että suurin osa miehistä ovat rakkauden perässä, ja toivoo että olisi edes sen 0.0000000000001 promillen mahdollisuus että nainen kiinnostuu. Perusmiehellä ei ole juurikaan vientiä, joten kun vastaan tulee joku mukava nainen jonka kanssa synkkaa (edes kaveritasolla) jotkut jää roikkumaan ja elättelee toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.
Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?
Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.
Hehee... Pätee usein myös toisinpäin.
Olin lasten kanssa liikkeellä (teinejä jo) ja paikallisjuna oli sen verran myöhässä, että missattiin bussi. Yksi toinenkin, minua hieman nuorempi nainen, ihmetteli pysäkillä tilannetta. Ehdimme pari sanaa vaihtaakin, tyyliin "olisi kuski voinut odottaa, kun tästä ei muita linjoja mene"
Lapset olivat sen verran takakireinä, että soitin taksin. Nainenkin näytti soittavan jollekin. Tokaisin naiselle, että tilasin juuri taksin ja ajamme sillä muutaman kilometrin
Kpohjoiseen, jos se auttaa häntä eteenpäin. Sanoi soittaneensa juuri isänsä hakemaan, mutta kiitti tarjouksesta. Isänsä auto tuli ennen meidän taksia ja nainen toivotti vielä hyvää päivänjatkoa ja että taksimmekin tulisi pian.
Jälkikäteen sain kuulla vaimoltani, kuin teini-ikäinen tyttäreni oli aivan kauhistunut, kuinka yritin iskeä vierasta naista keskellä kirkasta päivää! Sain kyllä parhaat naurut aikoihin 😂Siltä se vaikutti teinityttäresi näkökulmasta. Nyt tiedät hänen mielipiteensä pettämisestä.
Juu, ja toivon, että hän tuosta vielä tuossakin suhteessa aikuistuu. (Vastakkaisen sukupuolen kanssa jutteleminen ei ole pettämistä, ei edes avun tarjoaminen)
Kysyitkö edes häneltä mikä käytöksessäsi sai aikaan moisen arvion. Elekieli, äänensävyt, katseet, sananvalinnat. Minä näin isästäni kun hän ihastui myyjättäreen ja tarjosi aina kyytiä kun satuttiin paikalle. Olin alakouluikäinen.
Vaikka olin jo tietoinen siitä, että tyttäreni mielestä en saa edes puhua muille naisille. (On kuulemma joku kassakin flirttaillut minulle! Onneksi noin päin) niin kyllä tuon tilanteen tulkinta yllätti. Eli ei tarvinnut mitään kehonkieltä, varsinkin kun hän tulkitsi myös naisen käytöksen aika toisin, mitä todellisuudessa tapahtui...
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on kerran tullut ihan ventovieras mies vastaan ja pysähtynyt sanomaan: ”Sulla ei ole mitään mahdollisuuksia, mutta sun kaverilla on.” Yritti sitten loppuillan iskeä mun kaveria (ei menestynyt). Mulla on tapana yleensä hymyillä ihmisille - liekö sen tulkinnut iskemiseksi vai oliko repliikin tarkoitus tehdä vaikutus kaveriin 😅 🤔
Hän siis voisi kirjoittaa tänne karseesta muijasta, joka iskeä HYMYLLÄÄN. - - -
Terv. ”Torjuttu” nainen
Kuulostaa enemmän että koitti sinuun käänteispsykologiaa. Yritti tehdä itsestään sinun silmissä tavoiteltavan. Tämä on joidenkin mielestä hyvä tapa lähestyä sitä josta on oikeasti kiinnostunut!
Minun kohdalla monta kertaa (eri) mies pettyneenä surkutellut että yritti mitata minun kiinnostustani lähentymällä kaverin kanssa. Sitten itketty loppuilta että miksi olen niin viileä kun meillä kahdella tuntui olevan kipinää alkuillasta, että eikö meistä olisi tullut hyvä pari. Mieslapset jotka odottavat sähköistä kissatappelua itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kokemusta. Olen kohtalaisen hyvännäköinen urheileva lääkärimies ja monet naiset katsovat sillä silmällä. Työpaikalla on yksi keski-ikäinen hoitaja ja tuntuu olevan kovin ihastunut minuun. Ei siinä mitään, mutta hän ei ole enää mikään kaunotar, ikä on alkanut näkyä vartalossa ja kasvoissa. Vähän huvittavaa se ihailu ja yritys näyttää hyvältä.
Tässäpä oikein tyyppiesimerkki miehestä, joka a) kuvittelee itsestään liikoja ja b)luulee, että.suunnilleen kaikki naiset kiinnostuneita hänestä.Näitä setämiehiä riittää joka työpaikassa.Huvittavia.Näitä on nuorena ja kauniina naisena kiva kiusata ja sitten nauraa seläntakana
Höpö höpö, nuorena ja kauniina naisena sinun energia menisi siihen että yrität läpsiä perskärpäsiä kauemmas eikä kiusoitella miehiä. Jos on oikeasti itsetuntoa, ei tarvitse härnätä. Itse keskivertona keski-ikäisenä en ymmärrä työpaikkaflirttailua millään tasolla. Omaa ammatillisuuttaan vain kiskoo alas kun näyttäytyy objektina sille sukupuoli-identiteetti lelle joka seksuaalisesti viehättää. Töissä ei ole sukupuolta eikä tarvitsisi käyttäytyä eri tavalla miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että jos heille baarissa tai missä tahansa hymyilee ja, Hui kamalaa, jopa sanoo jotain, nainen on niistä kiinnostunut.Tämä on tosi huvittavaa.Miehille ilmeisesti normaalit käytöstavat ovat tuntemattomia ja kaikki luulevat itsestään liikoja.Ei se, että tuntematon nainen sinulle keskustelee tarkoita sitä, että on sinusta kiinnostunut
Tämä johtuu siitä, että joidenkin naisten iskutaktiikka ON hymyillä kiinnostaville miehille ja antaa miesten hoitaa loput. Ei välttämättä ihan paras taktiikka, mutta aika yksinkertainen ja ei vaadi paljon vaivaa.
Juu.Ei.
Hyvä että tulee lakiin se, että seksiin pitää olla suostumus.Miehet väittäö, että ei tarvitse, kun pitää osata "lukea" tilannetta.Teillä ei ole edes aakkoset hallinnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että jos heille baarissa tai missä tahansa hymyilee ja, Hui kamalaa, jopa sanoo jotain, nainen on niistä kiinnostunut.Tämä on tosi huvittavaa.Miehille ilmeisesti normaalit käytöstavat ovat tuntemattomia ja kaikki luulevat itsestään liikoja.Ei se, että tuntematon nainen sinulle keskustelee tarkoita sitä, että on sinusta kiinnostunut
Tämä johtuu siitä, että joidenkin naisten iskutaktiikka ON hymyillä kiinnostaville miehille ja antaa miesten hoitaa loput. Ei välttämättä ihan paras taktiikka, mutta aika yksinkertainen ja ei vaadi paljon vaivaa.
Olen asiakaspalvelutyössä.Miehet soittelevat ajoittain perään tai joskus liikenteessä törmännyt ja suorastaan suuttuvat kun sanon kiitos, mitta ei kiitos.Perään tulee kommentti, että sinähän flirytailit mulle.No en .Päivää, kiitos, näkemiin-peruskauraa.En ole nainen, jolle käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
Toki?
Te naiset jotka sanotte että se ja se ei ole iskutaktiikkaa, niin voisitteko sitten ihan avata, että mikä ON iskutaktiikkaa? Ei paljoa lämmitä kuulla kaikki mahdolliset selitykset kuinka tämäkään ja tämä ei nyt varmasti ollut iskemistä. Kertokaa joskus ihan omin sanoin että miten itse iskette. Jos ylipäänsä iskette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä iässä et Baarissa tulee pörrättyä.Siellä on kiva jutella, ja juttelen kaikkien kanssa niitä näitä-naisten ja miesten.Jännä, että naiset ei koskaan luule, että yritän iskee, pelkästään miehet....Eli ei, miehet, pidä paikkaansa.Teidän omia kuvitelmia
Vierailija kirjoitti:
Te naiset jotka sanotte että se ja se ei ole iskutaktiikkaa, niin voisitteko sitten ihan avata, että mikä ON iskutaktiikkaa? Ei paljoa lämmitä kuulla kaikki mahdolliset selitykset kuinka tämäkään ja tämä ei nyt varmasti ollut iskemistä. Kertokaa joskus ihan omin sanoin että miten itse iskette. Jos ylipäänsä iskette.
Opas miehille, miten tunnistaa naisen iskuyrityksen.....hoh hoijaa.Kannattaa kehittää tunneälyä ja empatiakykyä.Jos sulla ei niitä ole niin et tunnista milloin ihminen on onnellinen, surullinen, ihastunut, rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opas miehille, miten tunnistaa naisen iskuyrityksen.....hoh hoijaa.Kannattaa kehittää tunneälyä ja empatiakykyä.Jos sulla ei niitä ole niin et tunnista milloin ihminen on onnellinen, surullinen, ihastunut, rakastunut.
Hohhoijaa itsellesi. Taidat olla aavistuksen tyhymä.
Muhun ei niinku ikin toimis tollanen et isketään kaveri? Wtf.. Missä logiikka??? Mä en halua pelimiestä.. Toiv kukaa mies ei tosissaan oo nii tyhmä. Sen ymmärrän jos mies tietää et peli on menetetty ja sekoo siit, mut et muuten vaa, ei voi ymmärtää
On ja otti voimallisesti itseensä vielä kaikesta niin helposti, ettei oikein uskaltanut sanoa ettei kiinnosta.
Joo mut joidenkin päivää flirtti piristää, ja kaikki ei oo tosikkoja vaikka olisi kauniita. Kaikki ei esim flirttaa siks, että tunti olonsa joksku hiton voittajaksi, vaan on luonteeltaan flirtti muuten vaan, varmaan kaikille ihmisille. Ei oo vakavaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, monikin. Ja vaikka olen torjunut heidät ystävällisesti, homottelua on tullut. Tästä on joku muukin tässä ketjussa maininnut. Ihmettelen miten se tuntuukin olevan naisille niin ylitsepääsemätön paikka, kun mies ei suostukaan. Tai sitten ne on ne samat epätoivoiset munahaukat jotka on meitä kaikkia homotelleet.
Älä yleistä. Minä olen epätoivoinen munahaukka enkä minä ole kyllä koskaan homotellut ketään. Kyllä me munahaukat ollaan ihan liian paatuneita ottamaan pakeista itseemme. Eiköhän ne ole vähän toisenlaiset naiset jotka tuolla tavalla reagoivat. Vrt. ei oikea pelimies tuhlaa energiaansa p*htarih*oritteluun, hän kohauttaa olkiaan ja siirtyy seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole kommentoinut iskutaktiikasta yhtään mitään mutta mä kyllä myönnän että pyrin peittämään sitä "yritystäni" eli tavallaan kyllä ymmärrän miehen pointin tässä. Mutta yleensä ne tilanteet etenee vaan ihan normaalina keskusteluna ja jos ilmassa on jotain niin kyllä sen huomaa. Eräs monesti parisuhteessa ollut mies joka oli sinkku, oli niin avoin kiinnostuksestaan sellaisella ystävällisellä tavalla, että huomasin heti ja hän jätti minulle mahdollisuuden selkeästi lähetä tai torjua. Kuitenkin hänen kiinnostus minuun taisi lopahtaa luultavasti erilaisen vakaumuksen takia, eikä siinä mitään.
Miesten mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, monikin. Ja vaikka olen torjunut heidät ystävällisesti, homottelua on tullut. Tästä on joku muukin tässä ketjussa maininnut. Ihmettelen miten se tuntuukin olevan naisille niin ylitsepääsemätön paikka, kun mies ei suostukaan. Tai sitten ne on ne samat epätoivoiset munahaukat jotka on meitä kaikkia homotelleet.
Minulle on käynyt melkeinpä päinvastoin. Nainen ei meinannut uskoa, kun kerroin että olen homo ja sen vuoksi ei kiinnosta. Sekin tilanne oli kyllä hyvin epämiellyttävä.
Minulle taas on parikin kertaa käynyt niin, ettei homomies ole suostunut uskomaan että poikaystäväni on hetero. Tykkään sellaisista ulkonäöltään poikamaisista ja tyyliltään metroseksuaaleista miehistä, joten virhe on alunperin ihan ymmärrettävä. Jankkaus sen sijaan ei.