Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Oliko muita kysymyksiä? Tää oli helppo
Kyllä. Oletteko miehet tehneet aloitetta naiselle joka ei kiinnosta?
Ap
Sanotaan, että tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vaan tyhmiä kysyjiä. Miksi kukaan tekisi aloitteen ihmistä kohtaan joka ei kiinnosta edes sukupuoliyhdynnän vertaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset jotka sanotte että se ja se ei ole iskutaktiikkaa, niin voisitteko sitten ihan avata, että mikä ON iskutaktiikkaa? Ei paljoa lämmitä kuulla kaikki mahdolliset selitykset kuinka tämäkään ja tämä ei nyt varmasti ollut iskemistä. Kertokaa joskus ihan omin sanoin että miten itse iskette. Jos ylipäänsä iskette.
Opas miehille, miten tunnistaa naisen iskuyrityksen.....hoh hoijaa.Kannattaa kehittää tunneälyä ja empatiakykyä.Jos sulla ei niitä ole niin et tunnista milloin ihminen on onnellinen, surullinen, ihastunut, rakastunut.
Olen nainen (en siis tuo aikasempi kommentti) ja minulla ei ole hajuakaan milloin miehet yrittävät iskeä tai ovat kiinnostuneita, silloinkin kun he ovat olleet.
Silloin esim. tajusin kun tyyppi pyysi kotiinsa viinille, ja silloinkin luulin ennen pyyntöä ettei tällä ole mitään kummoisia intressejä minua kohtaan, kunhan juttelee. Ja sitten ne jotka pyytää suoraan puhelinnumeroa, nekin on selvä peli mutta vasta kun tuo pyyntö tulee. Mä en yhtään osaa lukea onko miesten käytös ystävällisyyttä, leikkimielisyyttä vai flirttailua. Silloinkin kun tuntuu hetken tuolta jälkimmäiseltä, niin ajattelen "no ei kai nyt kuitenkaan..."
Olen vissiin tunnevammainen ja empatiakyvytön.
Vierailija kirjoitti:
On. Tuttuja. Naiset eivät voi sietää sitä, että heille sanotaan EI.
äläpä yleistä siellä, itse naisena ymmärrän hyvin jos joku sanoo ei, kunnioitan toista ihmistä ja jos ei kiinnosta niin se EI on ihan hyväksyttävää, vaikka harmittaisikin.
Minua suututtaa tämä asia koska: olin nuori nainen jolla sosiaalinen fobia ja psykologit aina komensivat rohkeasti juttelemaan vieraille ihmisille. Siis miten tyhmä neuvo, sillä altistettiin minut vaikka minkälaisille väärinkäsityksille ja jopa turvallisuuteni vaarannettiin.
Itse olisin ollut sitä mieltä että ei pidä olla liian ulospäinsuuntautunut vieraiden seurassa. Minulla oli joskus muissakin tilanteissa realistisempi käsitys ihmisistä ja heidän luotettavuudestaan kuin näillä höperöillä auttajilla.
Vierailija kirjoitti:
Joo mut joidenkin päivää flirtti piristää, ja kaikki ei oo tosikkoja vaikka olisi kauniita. Kaikki ei esim flirttaa siks, että tunti olonsa joksku hiton voittajaksi, vaan on luonteeltaan flirtti muuten vaan, varmaan kaikille ihmisille. Ei oo vakavaa
Varmasti piristää, mutta onhan se noloa jos pitää vieraita ihmisiä heruttaa varattuja/varattuna. Sinkut ymmärtää, mutta päätään saa pudistella perheenisille/äideille jotka makeilevat toisten huomiosta.
Mutta jos ei älyllä voi tehdä vaikutusta niin sitten alatyylisesti haetaan hyväksyvää hymyä: naiset alentuen hihittämään ja miehet machoilemaan. Sinne katoaa ajatteleva ihminen soidinmenojen rooliin punastuen ja pullistellen. Sad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.
Minkähän takia naiset eivät tajua, että kaikki miehet tekevät näin aina?
Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.
Näin se meillä miehillä menee, jos me sitä reikää haluamme. Itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen naisen kanssa, että hyvä ettei oksennus tule. Kaikki kelpaa, joilla se reikä löytyy.
Aika kuvottavaa. Onneks ihan keskinkertaisenakin naisena löytyy komeita miehiä seksiä varten. Ehkä niitä sitten ällöttää, mutta sehän on niiden ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.
Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.
Näin se meillä miehillä menee, jos me sitä reikää haluamme. Itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen naisen kanssa, että hyvä ettei oksennus tule. Kaikki kelpaa, joilla se reikä löytyy.
Et sitten arvosta itseäsi sen vertaa, että olisit kiinnostunut välttämään sukupuolitauteja. Voit jäädä lapsettomaksi niiden takia ja elämäsi nainen jättää sinut, kun et voi saada lapsia. Ihan samahan se olisi vaikka käyttäisi tekop*ll*a, jos kuka tahansa nainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
En enää uskalla olla ystävällinen kenellekään miehelle, jos se tulkitaan automaattisesti kiinnostukseksi. Oon kyllä vähän järkyttynyt jos tosiaan on noin.
Onhan se hyvin paljon mahdollista, että satut olemaan ystävällinen jollekin miehelle joka on kokenut ikäviä asioita naisiin liittyen. Kiusaamista jne. Olet silloin se poikkeus hänen kohdallaan kun oletkin hänelle ystävällinen. Onhan se sellaisen miehen ihan helkkarin helppoa ihastua sellaiseen naiseen, joka hänelle onkin ystävällinen ja kohtelee ihmisenä. Se ystävällisyytesi on hienointa mitä se mies on naisten kanssa kokenut. Jotkut varmaan pitävät sitä ystävällisyyttä ihastuksen osoittamisenakin kun muut kokemukset naisten kanssa on pelkkää paskaa ja alistamista.
Voin omalta kohdaltani sen todeta, että ihastun minulle ystävällisiin naisiin ihan samantien juurikin siitä syystä, että yleensä naiset ovat olleet minulle ikäviä. Sen ystävällisyyden kokee niin mieltä lämmittävänä ja jotenkin "eikoisena". En kuitenkaan reagoi noihin ihastumisiini muuten kuin, että jään mielessäni vellomaan siinä ihastuksessa, mutta en tee asian eteen koskaan mitään konkreettista, koska sisimmässäni tiedän, että ei se nainen minusta mitään halunnut. Järki ja tunteet vaan sekoilee keskenään.
Toivottavasti ette lopeta ystävällisyyttänne, koska ainakin minulle se tuo elämään jonkinlaista helpotusta kun joku nainen kohtelee ihmisenä. Vaikka sitten ihan pelkkää ystävällisyyttään.
Terveisin Naispelko26
Oletko Naispelko 26 koskaan tullut ajatelleeksi, että se on usein just noin ihan toisinkinpäin? Ainakin minulla naisena on ollut. Kun moni mies on ylenkatsonut (ja jostain syystä kokevat asiakseen kertoa, ettei kiinnosta, vaikka en tarvitsisi tätä tietota, en ole kuvitellutkaan mitään, tai ollut itsekään kiinnostunut), niin ystävällisen miespuolisen käytös aiheuttaa ihastusta.
Voi meitä ihmisiä, ihmispelkoisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko hiukan surullista ja sairastakin: panna vaikka kokee kuvottavana? Niinkö puutteessa sitä on, että kaikki kriteerit katoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut joidenkin päivää flirtti piristää, ja kaikki ei oo tosikkoja vaikka olisi kauniita. Kaikki ei esim flirttaa siks, että tunti olonsa joksku hiton voittajaksi, vaan on luonteeltaan flirtti muuten vaan, varmaan kaikille ihmisille. Ei oo vakavaa
Varmasti piristää, mutta onhan se noloa jos pitää vieraita ihmisiä heruttaa varattuja/varattuna. Sinkut ymmärtää, mutta päätään saa pudistella perheenisille/äideille jotka makeilevat toisten huomiosta.
Mutta jos ei älyllä voi tehdä vaikutusta niin sitten alatyylisesti haetaan hyväksyvää hymyä: naiset alentuen hihittämään ja miehet machoilemaan. Sinne katoaa ajatteleva ihminen soidinmenojen rooliin punastuen ja pullistellen. Sad.
Ja sinäkö luulet, etteivät älykkäät ihmiset flirttaile? Et taida tuntea kovin montaa älykästä ihmistä. Ei kyllä yllätä, sen verran mustavalkoiselta maailmankuvasi vaikuttaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Minua suututtaa tämä asia koska: olin nuori nainen jolla sosiaalinen fobia ja psykologit aina komensivat rohkeasti juttelemaan vieraille ihmisille. Siis miten tyhmä neuvo, sillä altistettiin minut vaikka minkälaisille väärinkäsityksille ja jopa turvallisuuteni vaarannettiin.
Itse olisin ollut sitä mieltä että ei pidä olla liian ulospäinsuuntautunut vieraiden seurassa. Minulla oli joskus muissakin tilanteissa realistisempi käsitys ihmisistä ja heidän luotettavuudestaan kuin näillä höperöillä auttajilla.
Ystävälleni kävi noin. Lisäksi jotkut ilkeämieliset alkoivat levittää "helppo"-juoruja, että hän metsästää miehiä jne. Vaikka yritti vain päästä ujoudestaan eroon ja jutella miehille.
Eroni jälkeen minulla oli ns. laastari-nainen, joka ei oikeasti kauheasti kiinnostanut. Seksi oli kuitenkin balsamia haavoille, ja siksi vähän aikaa oltiin yhteydessä.
Jep, ylipainoinen, lävistetty räväkästi pukeutuva yh. Oltiin samassa työpaikassa ja laittoi viestiä, kun löysi deittiprofiilini netistä. Onneksi olin siinä vaiheessa jo lopettunut työt ko. paikassa, niin ei tarvinnut pakkien jälkeen enää törmätä häneen.
Huonosti pukeutuneet naiset joiden habituksen perusteella ei varmasti ole mitään henkistä annettavaa
Joo, ylipainoinen yh-työtoveri. Olin niin puutteessa, että harkitsin jopa antavani hänelle, mutta sitten satuttiin samaan aikaan uimahalliin, ja sen uimapukuun ahdetun laardin näkeminen sai kyllä oman käden tuntumaan houkuttelevammalta vaihtoehdolta.
Muutaman kerran, vaikkeivät välttämättä olekaan tehneet aloitetta. Tunnistan kyllä ihastumisen merkit, eikä minuun läheskään kaikki neidit ihastu. Eräs oikein mukava nuori, hieman kehitysvammainen, ihastui minuun bussissa, koska kohtelin häntä ystävällisesti ihmisenä ja monta kertaa istuimme pitkän bussimatkan vierekkäin jutellen niitä näitä.
Toinen mieleen painunut tyttö selkeästi piti näkemästään asiakaspalvelutehtävissä ja ei en usko sekoittaneeni asiakaspalveluystävällisyyttä ja lähestymistä keskenään. Hän jäi viereeni hengailemaan ja kyseli paljon jopa henkilökohtaisiakin asioita, eli enemmän kuin vain aspa-small-talk. Tuotepalvelu ei häntä niinkään kiinnostanut vaan enemmänkin kuulumiset ja vapaa-ajan tekemiset.
Baareissa lähestymisiä en edes jaksa laskea, kun eivät ole edes selvin päin. Olen homo ja siksi eivät ole nämä mukavat neidot kiinnostaneet kaveruutta enempää. Ongelmallisia kiinnostumisia ei ole ollut kertaakaan. En laske kiinnostukseksi ohjeiden/avun kysymistä, enkä kaupan henkilökunnan palvelualttiutta, paitsi tuossa yhdessä tapauksessa, kuten ei kuulukaan. Miehiltä en ole saanut lähestymisiä arkielämässä.
En ole eläessäni tehnyt
m