Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?
Kommentit (179)
On ollaan yhdessä nyt :) nyt se on jo ihan kiva mun mielestä ja enemmänkin ;)
Minusta ei ole kukaan nainen ollut kiinnostunut.
Nainen olisi ehkä saattanu viehättää minua painosanalla ehkä ellei olisi ottanut liian mona rohkasu ryyppyä. Toinen nainen, joka oli selvin päin taas sammutti heti kaiken mielenkiintoni hänä kohtaan haukkumalla muita.
Ainakin 4 kertaa nainen lähestynyt minua yöelämässä. Tai oikeastaan ahdistellut, silleen iholle tunkeutunut väkisin.
Sitä ihmettä vielä odottelen että nainen olisi minusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut kiinnostunut vai ei ole osoittanut kiinnostustaan... kaksi eri asiaa. ;) Vaikea uskoa etteikö kukaan koskaan olisi ollut. Pää pystyyn vaan, kyllä taatusti löytyy sinullekin joku.
Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut kiinnostunut vai ei ole osoittanut kiinnostustaan... kaksi eri asiaa. ;) Vaikea uskoa etteikö kukaan koskaan olisi ollut. Pää pystyyn vaan, kyllä taatusti löytyy sinullekin joku.
Ehkä kaksi eri asiaa, mutta lopputulos on joka tapauksessa sama.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.
Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?
Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
No eipä ole kun en ole sellaista naista tavannut joka ei viehättäisi minua.
Vissiin normaalia korkeammat testot sitten...
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kun en ole sellaista naista tavannut joka ei viehättäisi minua.
Vissiin normaalia korkeammat testot sitten...
No se pitääkin katsoa sitten pidemmän ajan kuluessa, kun on pannut riittävästi.
Joo oikein kaunis ja fiksu nainen oli mutta ikävä äänininen, niin ei vaan pystynyt mitään
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.
No jos joku nainen tulee randomisti juttelemaan niin siinä on aina sellainen juttu, että naisen mielestä mies on ok. Naiset eivät mene juttelemaan pelottaviksi, inhottaviksi tms. kokemilleen miehille.
Huom, silloin kun sille juttelulle ei ole mitään varsinaista syytä, eikä nainen ja mies tunne toisiaan entuudesta.
-eri mutta mies kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.
No jos panettaa, nainen on mukava ja antelias, niin miksi ei harrastaisi seksiä kun tilaisuus tulee?
Up