Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.
Minkähän takia naiset eivät tajua, että kaikki miehet tekevät näin aina?
Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.
Näin se meillä miehillä menee, jos me sitä reikää haluamme. Itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen naisen kanssa, että hyvä ettei oksennus tule. Kaikki kelpaa, joilla se reikä löytyy.
Oikeesti te naiset ette tiedä, me miehet ollaan ihan sairaita eläimiä. Sitten kun vielä miesporukassa avaudutaan toisillemme näistä kamalista seksikokemuksista, niin voi naiset, kun olisitte kuulemassa kuinka teitä halvennetaan!
Hyi, mutta kyllä naisetkin ivaa törkeästi miehiä.
Joo, tietäisittepä vain miten naiset arvio näitä yhden yön "miehiä".Naiset ne vasta törkeitä ja härskejä osaa vasta ollakin, kun naiset tietää mistä puhuu.Siinä arvioidaan ja arvostellaan miehistä KAIKKI.Ja yleensä alkaa siitä elimestä ja päättyy siihen.Kestövyys ja suorituskyky arvioidaan ja pukeitumistyyli.Auta armiad, jos on jotain hirveää ollut päällä.Kestän kyllä aika paljon, mutta nämä puheet on kyllä joskus tyttöjen saunailloissa niin hirveitä, että pakko ollut poistua.Että ei naiset häviä miehille yhtään, pikemminkin niin, että naiset on paljon pahempia kuin miehet
Tämä arviointi alkaa kyllä jo ennen kuin mies lähestyy.Vessassa käydään suoattelemassa ja naureskelemassa miehille
Miksi lähestyisit miehiä, edes "kiinnostavia", ne kun saa muutenkin vaikka "syömään kädestä", kyllä naiset tietää nämä kikat
Miehet luulevat, että jos heille baarissa tai missä tahansa hymyilee ja, Hui kamalaa, jopa sanoo jotain, nainen on niistä kiinnostunut.Tämä on tosi huvittavaa.Miehille ilmeisesti normaalit käytöstavat ovat tuntemattomia ja kaikki luulevat itsestään liikoja.Ei se, että tuntematon nainen sinulle keskustelee tarkoita sitä, että on sinusta kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että jos heille baarissa tai missä tahansa hymyilee ja, Hui kamalaa, jopa sanoo jotain, nainen on niistä kiinnostunut.Tämä on tosi huvittavaa.Miehille ilmeisesti normaalit käytöstavat ovat tuntemattomia ja kaikki luulevat itsestään liikoja.Ei se, että tuntematon nainen sinulle keskustelee tarkoita sitä, että on sinusta kiinnostunut
Tuo on sen verran harvinaista, että pakostikin tulee mieleen että nainen on kiinnostunut
Voin yhden käden sormilla laskea montako kertaa nainen on tullut juttelemaan, silti jää rutkasti sormia yli.
M36
Kyllä on, monikin. Ja vaikka olen torjunut heidät ystävällisesti, homottelua on tullut. Tästä on joku muukin tässä ketjussa maininnut. Ihmettelen miten se tuntuukin olevan naisille niin ylitsepääsemätön paikka, kun mies ei suostukaan. Tai sitten ne on ne samat epätoivoiset munahaukat jotka on meitä kaikkia homotelleet.
On. Pari nettideittiä, jotka olivat valokuvissa jotenkin kivan näköisiä mutta livenä- kieltämättä aika rumia. Inhottaa olla pinnallinen, mutta ei mulla ole mielestäni edes korkeat kriteerit. Valitettavasti aika ulkonäkökeskeinen taitaa tämä nokkimiskulttuuri seurustelussa olla. ne naiset joista olisin olllut kiinnostunut mutta jotka eivät olleet minusta, olivat paljon paremman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sen verran harvinaista, että pakostikin tulee mieleen että nainen on kiinnostunut
Voin yhden käden sormilla laskea montako kertaa nainen on tullut juttelemaan, silti jää rutkasti sormia yli.
M36
Jep.Tämä jälleen todisti sen.Olen asunut ulkomailla, jossa small talk kuuluu asiaan ja harrastan sitä ja moni muukin, jolla on käytöstapoja.Ainoastaan miehet Suomessa luulevat että nainen iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Oliko muita kysymyksiä? Tää oli helppo
Kyllä. Oletteko miehet tehneet aloitetta naiselle joka ei kiinnosta?
Ap
AP hakee jatkuvasti kontaktia.Siksi on täällä av palstallakin.
Niin haenkin mutta en sellaisten kanssa joita ei kiinnosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On. Pari nettideittiä, jotka olivat valokuvissa jotenkin kivan näköisiä mutta livenä- kieltämättä aika rumia. Inhottaa olla pinnallinen, mutta ei mulla ole mielestäni edes korkeat kriteerit. Valitettavasti aika ulkonäkökeskeinen taitaa tämä nokkimiskulttuuri seurustelussa olla. ne naiset joista olisin olllut kiinnostunut mutta jotka eivät olleet minusta, olivat paljon paremman näköisiä.
Miksi yrität oman tasosi yläpuolella reilusti olevia naisia?Yksin jäät kun oman tasoiset eivät kelpaa eli sinusta rumat.Olet itse ruma.Hyväksy se tai jää yksin
Ja kai nyt ainakin oman keskustelunsa saa tulla tsekkaamaan kun liekinkin tämä on saanut? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, monikin. Ja vaikka olen torjunut heidät ystävällisesti, homottelua on tullut. Tästä on joku muukin tässä ketjussa maininnut. Ihmettelen miten se tuntuukin olevan naisille niin ylitsepääsemätön paikka, kun mies ei suostukaan. Tai sitten ne on ne samat epätoivoiset munahaukat jotka on meitä kaikkia homotelleet.
Minulle on käynyt melkeinpä päinvastoin. Nainen ei meinannut uskoa, kun kerroin että olen homo ja sen vuoksi ei kiinnosta. Sekin tilanne oli kyllä hyvin epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähestyisit miehiä, edes "kiinnostavia", ne kun saa muutenkin vaikka "syömään kädestä", kyllä naiset tietää nämä kikat
Haluan ensisijaisesti vilpitöntä rakkautta. Mitä minä sillä jos mies syökin "kädestä" vähän kun oikeista naruista vetelee? Jatkaa pian matkaansa seutaavalle "kädelle" ruokailemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat ajatella tämän omalle sukupuolelleen käännettynä. Jotkut naiset pitävät kavereina miehiä, joilta saa huomiota, mutta jotka eivät muuten ole naiselle minkään arvoisia. Jotkut ovat Tinderissäkin pelkän huomion vuoksi, eivätkä aio koskaan edes mennä treffeille. Tämä on vastaavaa hyväksikäyttötoimintaa naisilla, vaikkakin se on erilaista ja naistyypillisesti salakavalampaa ja ovelampaa.
Tämä on sellaisen naisvihaajan kirjoittamaa, joka ei kykene näkemään naisia ystävinä vaan pelkästään seksiobjekteina.
Minulla on ollut monia miespuolisia KAVEREITA. olemme siis olleet YSTÄVIÄ ja siitä ystävyydestä on ollut iloa sekä minulle että heille ihan kuten ystävyydestä yleensä. Ketään ei ole hyväksikäytetty, mikä on outo terminäkin siinä suhteessa, kun on kyse ihmisten välisestä ystävyydestä.Miehet ei halua naispuolisia kaverita vaan miespuolisia. Naiset on aina potentiaalisia sänkykumppaneita ja heitä roikotetaan kunnes saadaan sitä itseään. Ehkä myös jotain pidempiaikaista suhdetta. Älä ole sinisilmäinen.
Miehissäkin on sellainen vika että roikottavat itseään "kaverina" toivoen jotain muuta vaikka nainen on selvästi ilmaissut ettei kiinnostusta ole. Pidän miehiä tuttavina mutten ikinä kavereina tai ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrität oman tasosi yläpuolella reilusti olevia naisia?Yksin jäät kun oman tasoiset eivät kelpaa eli sinusta rumat.Olet itse ruma.Hyväksy se tai jää yksin
Miehestä tekee ruman jo pelkästään se, että mies on lyhyt eli alle 185cm
Itseäni ei ole koskaan lähestynyt vieras nainen ja jos joku päivä tuntematon nainen tulee vain juttelemaan, niin en kyllä tiedä mitä siitä ajattelisin.. Voi olla, että tulisi mieleen, että hän on kiinnostunut tai yrittää iskeä. Uskoisin kuitenkin, että kyseessä on jokin neuvon kysyminen, eikä mitään sen ihmeempää.
Kyllähän kaupoissa joskus kassaneidit hymyilee, enkä koskaan ole ajatellut "tuo nainen varmasti on ihastunut minuun, kun kerta hymyilee"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat ajatella tämän omalle sukupuolelleen käännettynä. Jotkut naiset pitävät kavereina miehiä, joilta saa huomiota, mutta jotka eivät muuten ole naiselle minkään arvoisia. Jotkut ovat Tinderissäkin pelkän huomion vuoksi, eivätkä aio koskaan edes mennä treffeille. Tämä on vastaavaa hyväksikäyttötoimintaa naisilla, vaikkakin se on erilaista ja naistyypillisesti salakavalampaa ja ovelampaa.
Tämä on sellaisen naisvihaajan kirjoittamaa, joka ei kykene näkemään naisia ystävinä vaan pelkästään seksiobjekteina.
Minulla on ollut monia miespuolisia KAVEREITA. olemme siis olleet YSTÄVIÄ ja siitä ystävyydestä on ollut iloa sekä minulle että heille ihan kuten ystävyydestä yleensä. Ketään ei ole hyväksikäytetty, mikä on outo terminäkin siinä suhteessa, kun on kyse ihmisten välisestä ystävyydestä.Miehet ei halua naispuolisia kaverita vaan miespuolisia. Naiset on aina potentiaalisia sänkykumppaneita ja heitä roikotetaan kunnes saadaan sitä itseään. Ehkä myös jotain pidempiaikaista suhdetta. Älä ole sinisilmäinen.
Miehissäkin on sellainen vika että roikottavat itseään "kaverina" toivoen jotain muuta vaikka nainen on selvästi ilmaissut ettei kiinnostusta ole. Pidän miehiä tuttavina mutten ikinä kavereina tai ystävinä.
Miehet ovat niin plden perään, että jos luulevat että on edes 0.0000000000001 promillen mahdollisuus saada, niin voidaan sitten vaikka teeskennellä ystävää
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei ole koskaan lähestynyt vieras nainen ja jos joku päivä tuntematon nainen tulee vain juttelemaan, niin en kyllä tiedä mitä siitä ajattelisin.. Voi olla, että tulisi mieleen, että hän on kiinnostunut tai yrittää iskeä. Uskoisin kuitenkin, että kyseessä on jokin neuvon kysyminen, eikä mitään sen ihmeempää.
Kyllähän kaupoissa joskus kassaneidit hymyilee, enkä koskaan ole ajatellut "tuo nainen varmasti on ihastunut minuun, kun kerta hymyilee"..
Sinä olet poikkeus.Miehet ihan oikeasti luulevat, että jos niille asiakaspalvelutehtävissä (saatikka sitten muuten)sanoo jotain, kysyy jotain tai hymyilee, niin nainen on iskemässä.Miehillä ei ole tunneälyä ja ne oikeasti kuvittelevat olevansa paaaaljon komeampia kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin plden perään, että jos luulevat että on edes 0.0000000000001 promillen mahdollisuus saada, niin voidaan sitten vaikka teeskennellä ystävää
Kyllä.Kaverini on lsbo ja kertoo tämän miehille.Siitäkin huolimatta Jotkut miespuoliset tutut tulevat vonkaamaan, varsinkin baarissa ja kännissä:Ethän ole oikeasti lsbo ja Kyllähän se mna joskus maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kokemusta. Olen kohtalaisen hyvännäköinen urheileva lääkärimies ja monet naiset katsovat sillä silmällä. Työpaikalla on yksi keski-ikäinen hoitaja ja tuntuu olevan kovin ihastunut minuun. Ei siinä mitään, mutta hän ei ole enää mikään kaunotar, ikä on alkanut näkyä vartalossa ja kasvoissa. Vähän huvittavaa se ihailu ja yritys näyttää hyvältä.
Tässäpä oikein tyyppiesimerkki miehestä, joka a) kuvittelee itsestään liikoja ja b)luulee, että.suunnilleen kaikki naiset kiinnostuneita hänestä.Näitä setämiehiä riittää joka työpaikassa.Huvittavia.Näitä on nuorena ja kauniina naisena kiva kiusata ja sitten nauraa seläntakana
Ei ole naiset ikinä lähestyneet, joten ei ole tarvinnut "torjua"
M28