Mites muiden etäpäivät? Itse tehnyt tänään 1,5 tuntia töitä.
Heräsin kympiltä, luin meilit. Suihku ja aamupala ja pieni kävely ulkona koiran kanssa. Oli puolen tunnin palaveri ja samalla tein töitä. Lounas ja siivoilin paikkoja. Reilu puoli tuntia tein töitä, jotka lähetin pomolle ja tuli jo vastaus että kiitos hyvästä työstä. Nyt ajattelin lopettaa tältä päivältä.
Kommentit (11)
Itse olen fyysisesti paikalla, mutta henkisesti etänä.
9 heräsin ja klo10 30min palveri. Eipä muuta viittinyt tänään.
No mä olen toimistolla ja olen ehkä tuon verran tehnyt töitä. Tulin toimistolle lähinnä vaan olemaan sosiaalinen ja moikkaamaan työkavereita. Mutta kun ei ole tekemistä, niin minkäs voi. Mun työssä on sellasta heiluntaa, että välillä on kauheesti kaikkea ja välillä on tälleen hiljaista.
7,25 h tulee tänään etätyötä talousasioissa. Omia ja toistenkin töitä. Välissä pienet tauot.
27.12 olin ajatellut mennä toimistolle, herätys klo 6.30 muttä lämäsin kellon vaan kiini ja jatkoin unia. Heräsin 8.30, avasin läppärin ja Outlookin jotta jos joku kyttää, niin luulevat jo minun olevan täydessä työn touhussa. Keitin kahvit ja söin vähän aamupalaa, sitten surffailin vähän netissä katsellen millasen tv:n ostaisin, missä on tarjouksia jne. Vastasin pariin s postiin ja tein tarvittavat jutut parissa järjestelmässä. Katselin ikkunasta ulos ihanaa järvimaisemaa syöden loput joulusuklaat ja ajattelin miten hemmetin tylsää mulla on, ei mitään tekemistä.
Pakko mennä huomenna toimistolle jotta virkistyn vähän, olen aina ihan jotenkin tööt kun en lähde aamulla liikkeelle vaan siirryn puolinukkuvasta olotilasta suoraan koneen ääreen, aivot ei toimi ollenkaan ja mikään ei kiinnosta.
Tässä nyt lueskelen muutamia s posteja ja soitan yhdelle alaiselleni. Siinäpä etäpäivän saldo.
Tein itse arviolta saman verran, kun kävin läpi sähköposteja ja hoidin pari puhelua. Meillä tosin erona taitaa olla se, että itse ilmoitan tuon oikeasti töihin käyttämäni ajan ja normaalista päivästä puuttumaan jäävien tuntien osuus vähentää jo kertyneiden ylimääräisten tuntien määrää.
Minulla myös etäpäivä on sellainen etten saa oikein mitään aikaiseksi. Jotenkin tuntuu että on vähän kun semmonen puolittainen vapaapäivä kun kukaan ei näe, voin notkua esim. jääkaapilla, napostelen kokoajan jotain kun on niin tylsää, lihon lihomistani vaikka pitäisi karsia syömistä. Kroppa on ihan jumissa, jalkoja turvottaa kun ei liiku yhtään jne... Jotenkin tuntuu että päivät menee ihan hukkaan.
Olen jotenkin muutenkin ihan sellaisessa puolittaisessa vireessä, mikään ei kiinnosta (no ei tää nykyinen työ kiinnosta muutenkaan). Olen ihan eri tavalla vireessä kun käyn aamulla suihkussa, laittaudun, kävelen autolle, ajan töihin 10 min ja siellä taas kävelen ulkosalla edes sen 200 m, saan edes vähän raitista ilmaa ja töissä on ihmiskontakteja. Pakko skarpata vähän.
Palaveri 8 - 8.54
vessatauko
palaveri 9 - 9.32
kahvitauko
palaveri 9:40 - 11.15
lounastauko
En ole tehnyt mitään. Autoa rassasin tunnin. Tämmöistä tämä meillä on aina tammikuussa. Osa työkavereista on lomallakin jossain etelän lämmössä. Mutta jonkun pitää kuitenkin olla tavoitettavissa ja nyt se olen minä.
Sotealan etätyökö on kyseessä?