Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?

Vierailija
10.08.2019 |

Kerro.

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Harmin paikka, kun ei itsellä ole mitään fiiliksiä. Muutama tällä hetkellä ja koitan olla asiallinen. Ja sitten on yksi nainen, johon olen itse totaalisen rakastunut ja ylläri, ei ole minusta kiinnostunut.

Vierailija
82/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.

Tämä kommentti osoittaa, miten älyttömiä piirteitä miesten seksikeskeisyys joskus saa. Seksin saamisesta on tehty niin keskeinen osa miehuutta, että siihen on ryhdyttävä, vaikka ei edes tekisi mieli tai pitäisi kumppania yhtään viehättävänä. "Mitäänsanomaton" (= huono) seksi on parempi kuin ei seksiä ollenkaan. Sääliksi käy. Onneksi ei naisena ole pakko lähteä jokaisen aloitteentekijän matkaan. Kommentin kirjoittajallakin olisi varmasti parempi fiilis jälkikäteen, jos olisi jättänyt nämä ikävät kokemukset väliin.

Vierailija
84/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.

Pllu kuitenkin kelpasi... kassien tyhjennykseen miehille kelpaa reikä kuin reikä.Jepjep.

Vierailija
85/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oliko muita kysymyksiä? Tää oli helppo

Vierailija
86/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Harmin paikka, kun ei itsellä ole mitään fiiliksiä. Muutama tällä hetkellä ja koitan olla asiallinen. Ja sitten on yksi nainen, johon olen itse totaalisen rakastunut ja ylläri, ei ole minusta kiinnostunut.

Kannattaisiko laskea tasoa omalle tasollesi?Se, johon olet ihastunut, on sellainen, josta kaikki miehet ovat kiinnostuneita,alpha Sitten kun olet aikasi yrittänyt ja pitäisi paikoilleen asettua ja perhe perustaa, niin beetakin kelpaa tai panoksi

Vierailija
87/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.

Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?

Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.

Hehee... Pätee usein myös toisinpäin.

Olin lasten kanssa liikkeellä (teinejä jo) ja paikallisjuna oli sen verran myöhässä, että missattiin bussi. Yksi toinenkin, minua hieman nuorempi nainen, ihmetteli pysäkillä tilannetta. Ehdimme pari sanaa vaihtaakin, tyyliin "olisi kuski voinut odottaa, kun tästä ei muita linjoja mene"

Lapset olivat sen verran takakireinä, että soitin taksin. Nainenkin näytti soittavan jollekin. Tokaisin naiselle, että tilasin juuri taksin ja ajamme sillä muutaman kilometrin pohjoiseen, jos se auttaa häntä eteenpäin. Sanoi soittaneensa juuri isänsä hakemaan, mutta kiitti tarjouksesta. Isänsä auto tuli ennen meidän taksia ja nainen toivotti vielä hyvää päivänjatkoa ja että taksimmekin tulisi pian.

Jälkikäteen sain kuulla vaimoltani, kuin teini-ikäinen tyttäreni oli aivan kauhistunut, kuinka yritin iskeä vierasta naista keskellä kirkasta päivää! Sain kyllä parhaat naurut aikoihin 😂

Siltä se vaikutti teinityttäresi näkökulmasta. Nyt tiedät hänen mielipiteensä pettämisestä.

Juu, ja toivon, että hän tuosta vielä tuossakin suhteessa aikuistuu. (Vastakkaisen sukupuolen kanssa jutteleminen ei ole pettämistä, ei edes avun tarjoaminen)

Opettavainen reissu sinullekin, opit tyttärestäsi jotain. Muista tuo, jos olet pettämispuuhissa.

Tämä ei ole todellista...

Vierailija
88/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen ei ole sinusta kiinnostunut, koska sillä on mahikset parempaan mieheen kuin sinä olet.

Vierailija
89/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kokemusta. Olen kohtalaisen hyvännäköinen urheileva lääkärimies ja monet naiset katsovat sillä silmällä. Työpaikalla on yksi keski-ikäinen hoitaja ja tuntuu olevan kovin ihastunut minuun. Ei siinä mitään, mutta hän ei ole enää mikään kaunotar, ikä on alkanut näkyä vartalossa ja kasvoissa. Vähän huvittavaa se ihailu ja yritys näyttää hyvältä.

V*tun, ylimielinen, p*skakasa. Sori siitä. Naureskeletko kavereillesikin? T: Yksi mies

Vierailija
90/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa on kerran tullut ihan ventovieras mies vastaan ja pysähtynyt sanomaan: ”Sulla ei ole mitään mahdollisuuksia, mutta sun kaverilla on.” Yritti sitten loppuillan iskeä mun kaveria (ei menestynyt). Mulla on tapana yleensä hymyillä ihmisille - liekö sen tulkinnut iskemiseksi vai oliko repliikin tarkoitus tehdä vaikutus kaveriin 😅 🤔

Hän siis voisi kirjoittaa tänne karseesta muijasta, joka iskeä HYMYLLÄÄN. Ja perään mainita, että muijan kaveri oli kuitenkin p*ntava, mutta ei sitten jostain syystä lämmennyt. 😉

Olen kyllä miehiä löytänyt ihan suhteisiinkin asti ja nykyisin jopa naimisissa yhden kanssa, joten en ehkä ihan toivotonkaan ole. Tosin toisen roska on toisen aarre, vai miten se meni. 😅

Terv. ”Torjuttu” nainen

Höh tulipa paha mieli sun kokemuksesta :(. Toi mies on pelkkää jätettä. Ei kai sun kaveri voisikaan tuollaiselle ihmisjätteelle lämmetä.

Vierailija
91/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kokemusta. Olen kohtalaisen hyvännäköinen urheileva lääkärimies ja monet naiset katsovat sillä silmällä. Työpaikalla on yksi keski-ikäinen hoitaja ja tuntuu olevan kovin ihastunut minuun. Ei siinä mitään, mutta hän ei ole enää mikään kaunotar, ikä on alkanut näkyä vartalossa ja kasvoissa. Vähän huvittavaa se ihailu ja yritys näyttää hyvältä.

V*tun, ylimielinen, p*skakasa. Sori siitä. Naureskeletko kavereillesikin? T: Yksi mies

Nyt joku keski-ikäinen ylipainoa lähestyvä hoitajatar hermostui. Ei saa olla rehellinen anonyymilla palstalla. Voivoi.

Vierailija
92/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Oletteko miehet tehneet aloitetta naiselle joka ei kiinnosta?

Ap

Vierailija
93/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku keski-ikäinen ylipainoa lähestyvä hoitajatar hermostui. Ei saa olla rehellinen anonyymilla palstalla. Voivoi.

Tämä keskustelu ei koske palsta-julle sinua, kun sinulla ei ole asiasta mitään kokemusta.

Vierailija
94/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.  

Minkähän takia naiset eivät tajua, että kaikki miehet tekevät näin aina?

Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.

Näin se meillä miehillä menee, jos me sitä reikää haluamme. Itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen naisen kanssa, että hyvä ettei oksennus tule. Kaikki kelpaa, joilla se reikä löytyy.

Oikeesti te naiset ette tiedä, me miehet ollaan ihan sairaita eläimiä. Sitten kun vielä miesporukassa avaudutaan toisillemme näistä kamalista seksikokemuksista, niin voi naiset, kun olisitte kuulemassa kuinka teitä halvennetaan!

Hyi, mutta kyllä naisetkin ivaa törkeästi miehiä.

Vierailija
95/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen tän tyypin, josta oli puhetta

On yksi yli-ikäinen pahasti elähtänyt lurppamuna, sairaalan muka-pukki.Luulee olevansa naistenmies, kaikki naiset vihaa tätä, siis kaikki.Se keski-ikäinen nainenkin on katsonut sitä inhoten, mutta tämä on niin omahyväinen,että luulee ihailuksi.

Käy kaikkien yksiköiden pikkujouluissa syömässä ilmaista ruokaa, kertoo härskejä vitsejä, ja kähmii naisia.Ei enää anneta mitään oikeita hommia, ihan vaan on toimistossa, kun juopottelu jättänyt jälkensä.Saanut useita varoituksia, mutta ei ole vielä potkuja saanut

Vierailija
96/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Oletteko miehet tehneet aloitetta naiselle joka ei kiinnosta?

Ap

AP hakee jatkuvasti kontaktia.Siksi on täällä av palstallakin.

Vierailija
97/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat ajatella tämän omalle sukupuolelleen käännettynä. Jotkut naiset pitävät kavereina miehiä, joilta saa huomiota, mutta jotka eivät muuten ole naiselle minkään arvoisia. Jotkut ovat Tinderissäkin pelkän huomion vuoksi, eivätkä aio koskaan edes mennä treffeille. Tämä on vastaavaa hyväksikäyttötoimintaa naisilla, vaikkakin se on erilaista ja naistyypillisesti salakavalampaa ja ovelampaa.

Tämä on sellaisen naisvihaajan kirjoittamaa, joka ei kykene näkemään naisia ystävinä vaan pelkästään seksiobjekteina.

Minulla on ollut monia miespuolisia KAVEREITA. olemme siis olleet YSTÄVIÄ ja siitä ystävyydestä on ollut iloa sekä minulle että heille ihan kuten ystävyydestä yleensä. Ketään ei ole hyväksikäytetty, mikä on outo terminäkin siinä suhteessa, kun on kyse ihmisten välisestä ystävyydestä.

Miehet ei halua naispuolisia kaverita vaan miespuolisia. Naiset on aina potentiaalisia sänkykumppaneita ja heitä roikotetaan kunnes saadaan sitä itseään. Ehkä myös jotain pidempiaikaista suhdetta. Älä ole sinisilmäinen.

Vierailija
98/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu tarkka silmä sulka, kun painonkin pystyt päättelemään pelkän tekstin perusteella.No onneksi milläkin on.Sinä olet pieni ja hintelä keski-ikäinen mies joka on kade raamikkaille ja pitkille miehille, joita löhedtyvät kaikki naiset

Vierailija
99/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.

Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?

Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.

Hehee... Pätee usein myös toisinpäin.

Olin lasten kanssa liikkeellä (teinejä jo) ja paikallisjuna oli sen verran myöhässä, että missattiin bussi. Yksi toinenkin, minua hieman nuorempi nainen, ihmetteli pysäkillä tilannetta. Ehdimme pari sanaa vaihtaakin, tyyliin "olisi kuski voinut odottaa, kun tästä ei muita linjoja mene"

Lapset olivat sen verran takakireinä, että soitin taksin. Nainenkin näytti soittavan jollekin. Tokaisin naiselle, että tilasin juuri taksin ja ajamme sillä muutaman kilometrin

Kpohjoiseen, jos se auttaa häntä eteenpäin. Sanoi soittaneensa juuri isänsä hakemaan, mutta kiitti tarjouksesta. Isänsä auto tuli ennen meidän taksia ja nainen toivotti vielä hyvää päivänjatkoa ja että taksimmekin tulisi pian.

Jälkikäteen sain kuulla vaimoltani, kuin teini-ikäinen tyttäreni oli aivan kauhistunut, kuinka yritin iskeä vierasta naista keskellä kirkasta päivää! Sain kyllä parhaat naurut aikoihin 😂

Siltä se vaikutti teinityttäresi näkökulmasta. Nyt tiedät hänen mielipiteensä pettämisestä.

Juu, ja toivon, että hän tuosta vielä tuossakin suhteessa aikuistuu. (Vastakkaisen sukupuolen kanssa jutteleminen ei ole pettämistä, ei edes avun tarjoaminen)

Kysyitkö edes häneltä mikä käytöksessäsi sai aikaan moisen arvion. Elekieli, äänensävyt, katseet, sananvalinnat. Minä näin isästäni kun hän ihastui myyjättäreen ja tarjosi aina kyytiä kun satuttiin paikalle. Olin alakouluikäinen.

Vierailija
100/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.  

Minkähän takia naiset eivät tajua, että kaikki miehet tekevät näin aina?

Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.

Näin se meillä miehillä menee, jos me sitä reikää haluamme. Itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen naisen kanssa, että hyvä ettei oksennus tule. Kaikki kelpaa, joilla se reikä löytyy.

Oikeesti te naiset ette tiedä, me miehet ollaan ihan sairaita eläimiä. Sitten kun vielä miesporukassa avaudutaan toisillemme näistä kamalista seksikokemuksista, niin voi naiset, kun olisitte kuulemassa kuinka teitä halvennetaan!

Hyi, mutta kyllä naisetkin ivaa törkeästi miehiä.

Joo, tietäisittepä vain miten naiset arvio näitä yhden yön "miehiä".Naiset ne vasta törkeitä ja härskejä osaa vasta ollakin, kun naiset tietää mistä puhuu.Siinä arvioidaan ja arvostellaan miehistä KAIKKI.Ja yleensä alkaa siitä elimestä ja päättyy siihen.Kestövyys ja suorituskyky arvioidaan ja pukeitumistyyli.Auta armiad, jos on jotain hirveää ollut päällä.Kestän kyllä aika paljon, mutta nämä puheet on kyllä joskus tyttöjen saunailloissa niin hirveitä, että pakko ollut poistua.Että ei naiset häviä miehille yhtään, pikemminkin niin, että naiset on paljon pahempia kuin miehet