Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?
Kommentit (179)
Nuorena oli yksi tyttö, joka oli minusta kiinnostunut, mutten minä hänestä. Syy oli se että elämäntyylimme ja seura, jossa tyypillisesti vietettiin aikaa, olivat hyvin erilaiset.
Itse olin kova urheilemaan ja en hirveästi juonut. Hän taasen oli ylipainoinen, eikä oikeastaan liikkunut. Myöskin hänen kaveripiiriinsä kuului juoppoja ja nistejä, niin en sitä halunnut elämääni.
Kyllä. Juuri sellaiset naiset, joiden kanssa en näe mitään yhteistä tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.
Minkähän takia naiset eivät tajua, että kaikki miehet tekevät näin aina?
Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.
Näin se meillä miehillä menee, jos me sitä reikää haluamme. Itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen naisen kanssa, että hyvä ettei oksennus tule. Kaikki kelpaa, joilla se reikä löytyy.
Oikeesti te naiset ette tiedä, me miehet ollaan ihan sairaita eläimiä. Sitten kun vielä miesporukassa avaudutaan toisillemme näistä kamalista seksikokemuksista, niin voi naiset, kun olisitte kuulemassa kuinka teitä halvennetaan!
On huvit teilläkin. Kertoo teistä ihan liikaa.
Olen aika varma, etteivät kaikki miehet ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat ajatella tämän omalle sukupuolelleen käännettynä. Jotkut naiset pitävät kavereina miehiä, joilta saa huomiota, mutta jotka eivät muuten ole naiselle minkään arvoisia. Jotkut ovat Tinderissäkin pelkän huomion vuoksi, eivätkä aio koskaan edes mennä treffeille. Tämä on vastaavaa hyväksikäyttötoimintaa naisilla, vaikkakin se on erilaista ja naistyypillisesti salakavalampaa ja ovelampaa.
Tämä on sellaisen naisvihaajan kirjoittamaa, joka ei kykene näkemään naisia ystävinä vaan pelkästään seksiobjekteina.
Minulla on ollut monia miespuolisia KAVEREITA. olemme siis olleet YSTÄVIÄ ja siitä ystävyydestä on ollut iloa sekä minulle että heille ihan kuten ystävyydestä yleensä. Ketään ei ole hyväksikäytetty, mikä on outo terminäkin siinä suhteessa, kun on kyse ihmisten välisestä ystävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole kukaan nainen ollut kiinnostunut.
Ei ole ollut kiinnostunut vai ei ole osoittanut kiinnostustaan... kaksi eri asiaa. ;) Vaikea uskoa etteikö kukaan koskaan olisi ollut. Pää pystyyn vaan, kyllä taatusti löytyy sinullekin joku.
Lempeä vinkki: tässä on kaksi pahinta asiaa mitä yksinäiselle ikisinkulle voi sanoa.
"Joku on kyllä ollut kiinnostunut, et vain tiedä sitä". Aha, eipä se lämmitä kun on ollut koko 37-vuotisen elämänsä täysin yksin. Paremminkin surettaa, että joku olisikin tykännyt muttei ilmaissut sitä mitenkään emmekä koskaan tavanneet/tutustuneet.
"Jokaiselle on joku jossain, kyllä sinä vielä löydät jonkun". Ei ole ja kaikki eivät löydä. On yksinäisyyden vähättelyä painaa se pois sanomalla noin. Kuinka kauan pitää odottaa? 20, 30, 60 vuotta? 90-vuotiaana viimein saan ensi suudelman? Joku mies muka silloin tupsahtaa elämääni?
On useasti, kesäisin melkein joka viikko. silloin olen ystävällisesti olen yrittänyt ilmaista, ettei kiinnostus ole molemminpuolista. Harmi vaan, ettei kaikki aina ymmärrä tilannetta, vaan luulevat kohteliaisuuden tarkoittavan kiinnostusta... Nämä tapaukset ovat olleet jotain todella epätoivoisia tai ikäeroa 20 v liikaa. Joskus jopa minua nuoremmat näyttävät kiinnostuksen, mutta minua ei kiinnosta yli 10 v nuoremmat. Pettymys ilmenee eritavalla kuin vanhemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.
Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.
Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.
Näin se meillä miehillä menee, jos me sitä reikää haluamme. Itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen naisen kanssa, että hyvä ettei oksennus tule. Kaikki kelpaa, joilla se reikä löytyy.
Oikeesti te naiset ette tiedä, me miehet ollaan ihan sairaita eläimiä. Sitten kun vielä miesporukassa avaudutaan toisillemme näistä kamalista seksikokemuksista, niin voi naiset, kun olisitte kuulemassa kuinka teitä halvennetaan!
Ei kannatta yleistää. Omissa kaveriporukoissa ei koskaan olla halvennettu naisia ei kyllä toisia miehiäkään. Jokainen osaa pitää mahdolliset huonot kokemukset omina tietoina partnerinsa kanssa. Jos on oikeasti jotain vialla vaikka parisuhteessa niin yritetään kannustaa toisiaan ratkaisemaan ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kyllä suorastaan tyhmä, kun niputtaa koko sukupuolen samaan muottiin, oli se sitten oma tai vastakkainen sukupuoli. Minä tunnen aika monta miestä jotka harrastavat seksiä viehättävien naisten kanssa ja antavat pakit niille joista eivät tykkää. Sinulla voi tietty olla eri tilanne, jos olet itse niin vastenmielinen ettei sinulla ole saumoja niihin viehättäviin naisiin. En kyllä varsinaisesti ihmettele. Mutta on niitäkin miehiä joiden ei tarvitse panna kaikkea millä on pulssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat ajatella tämän omalle sukupuolelleen käännettynä. Jotkut naiset pitävät kavereina miehiä, joilta saa huomiota, mutta jotka eivät muuten ole naiselle minkään arvoisia. Jotkut ovat Tinderissäkin pelkän huomion vuoksi, eivätkä aio koskaan edes mennä treffeille. Tämä on vastaavaa hyväksikäyttötoimintaa naisilla, vaikkakin se on erilaista ja naistyypillisesti salakavalampaa ja ovelampaa.
Tämä on sellaisen naisvihaajan kirjoittamaa, joka ei kykene näkemään naisia ystävinä vaan pelkästään seksiobjekteina.
Minulla on ollut monia miespuolisia KAVEREITA. olemme siis olleet YSTÄVIÄ ja siitä ystävyydestä on ollut iloa sekä minulle että heille ihan kuten ystävyydestä yleensä. Ketään ei ole hyväksikäytetty, mikä on outo terminäkin siinä suhteessa, kun on kyse ihmisten välisestä ystävyydestä.
Käytin sanaa "jotkut". Eli lue ennen kuin vastaat. Kaikki miehetkään eivät pane naisia heti kun tulee mahdollisuus.
T: Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.
Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?
Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.
Hehee... Pätee usein myös toisinpäin.
Olin lasten kanssa liikkeellä (teinejä jo) ja paikallisjuna oli sen verran myöhässä, että missattiin bussi. Yksi toinenkin, minua hieman nuorempi nainen, ihmetteli pysäkillä tilannetta. Ehdimme pari sanaa vaihtaakin, tyyliin "olisi kuski voinut odottaa, kun tästä ei muita linjoja mene"
Lapset olivat sen verran takakireinä, että soitin taksin. Nainenkin näytti soittavan jollekin. Tokaisin naiselle, että tilasin juuri taksin ja ajamme sillä muutaman kilometrin pohjoiseen, jos se auttaa häntä eteenpäin. Sanoi soittaneensa juuri isänsä hakemaan, mutta kiitti tarjouksesta. Isänsä auto tuli ennen meidän taksia ja nainen toivotti vielä hyvää päivänjatkoa ja että taksimmekin tulisi pian.
Jälkikäteen sain kuulla vaimoltani, kuin teini-ikäinen tyttäreni oli aivan kauhistunut, kuinka yritin iskeä vierasta naista keskellä kirkasta päivää! Sain kyllä parhaat naurut aikoihin 😂
Saattaa hyvinkin olla, mutta mistä minä sen tietäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.
Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?
Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.
Olin lasten kanssa liikkeellä (teinejä jo) ja paikallisjuna oli sen verran myöhässä, että missattiin bussi. Yksi toinenkin, minua hieman nuorempi nainen, ihmetteli pysäkillä tilannetta. Ehdimme pari sanaa vaihtaakin, tyyliin "olisi kuski voinut odottaa, kun tästä ei muita linjoja mene"
Lapset olivat sen verran takakireinä, että soitin taksin. Nainenkin näytti soittavan jollekin. Tokaisin naiselle, että tilasin juuri taksin ja ajamme sillä muutaman kilometrin pohjoiseen, jos se auttaa häntä eteenpäin. Sanoi soittaneensa juuri isänsä hakemaan, mutta kiitti tarjouksesta. Isänsä auto tuli ennen meidän taksia ja nainen toivotti vielä hyvää päivänjatkoa ja että taksimmekin tulisi pian.
Jälkikäteen sain kuulla vaimoltani, kuin teini-ikäinen tyttäreni oli aivan kauhistunut, kuinka yritin iskeä vierasta naista keskellä kirkasta päivää! Sain kyllä parhaat naurut aikoihin 😂
Siltä se vaikutti teinityttäresi näkökulmasta. Nyt tiedät hänen mielipiteensä pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinkin. Olen kaiketi hyvä puhumaan. Olen ruma, lyhyt, köyhä ja muutenkin kaikkea, mikä palstan mukaan tekee miehestä hyvin epäviehättävän. Kuitenkin tapaan välillä musta kiinnostuneita naisia ja siis ovat ihan suoraan ilmaisseet asian. Miehiäkin on ollut.
Ihan kohtelias olen aina ja totta kai voin aina jutella ja sen sellaista.
Olen sinkku lähinnä omien ongelmieni takia. Viime vuonna olin eräästä naisesta kiinnostunut, mutten halunnut pilata hänen elämäänsä ongelmillani.
Et ole ruma ja lyhyytesikin on varmaan jotain 172 luokkaa.
Pituutta on 165cm kengät jalassa. Omaa rumuuttaan on tietysti vaikea arvioida, mutta olen aika lailla varma asiasta.
Minulle on käynyt niinkin, että mies on ilmaissut ei-kiinnostuksensa kun olen vain rupatellut niitä näitä. Ovat luulleet itsestään vähän liikoja :D Kaipa näitä väärinkäsityksiä voi sattua miten päin vaan.
Kyllä on kokemusta. Olen kohtalaisen hyvännäköinen urheileva lääkärimies ja monet naiset katsovat sillä silmällä. Työpaikalla on yksi keski-ikäinen hoitaja ja tuntuu olevan kovin ihastunut minuun. Ei siinä mitään, mutta hän ei ole enää mikään kaunotar, ikä on alkanut näkyä vartalossa ja kasvoissa. Vähän huvittavaa se ihailu ja yritys näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä toinen mielipide ja oma kokemus: on olemassa niin iljettävän ilkeitä, kylmiä ja manipuloivia ihmisiä etten ikinä lähtisi heidän kanssaan petiin. Minulle seksi riippuu niin paljon korvienvälisistä asioista että se ohjaa vahvasti seksikäyttäytymistä. Minun nimenomaan pitää viihtyä naisen seurassa hyvin jotta seksi tulisi oikeastaan edes mieleen. Eli olen eri mieltä tuosta "pitäisi sinusta millään tavalla" -kohdasta.
Ja aina kun yritetään niputtaa maailman kaikki 3,5 miljardia miestä tai 3,5 miljardia naista jossain asiassa samanlaisiksi, niskakarvani nousevat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkikäteen sain kuulla vaimoltani, kuin teini-ikäinen tyttäreni oli aivan kauhistunut, kuinka yritin iskeä vierasta naista keskellä kirkasta päivää! Sain kyllä parhaat naurut aikoihin 😂Siltä se vaikutti teinityttäresi näkökulmasta. Nyt tiedät hänen mielipiteensä pettämisestä.
Juu, ja toivon, että hän tuosta vielä tuossakin suhteessa aikuistuu. (Vastakkaisen sukupuolen kanssa jutteleminen ei ole pettämistä, ei edes avun tarjoaminen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkikäteen sain kuulla vaimoltani, kuin teini-ikäinen tyttäreni oli aivan kauhistunut, kuinka yritin iskeä vierasta naista keskellä kirkasta päivää! Sain kyllä parhaat naurut aikoihin 😂Siltä se vaikutti teinityttäresi näkökulmasta. Nyt tiedät hänen mielipiteensä pettämisestä.
Juu, ja toivon, että hän tuosta vielä tuossakin suhteessa aikuistuu. (Vastakkaisen sukupuolen kanssa jutteleminen ei ole pettämistä, ei edes avun tarjoaminen)
Opettavainen reissu sinullekin, opit tyttärestäsi jotain. Muista tuo, jos olet pettämispuuhissa.
Aika monikin.Sitten noin puolet niistä syyttää homoksi kun ei ole vastakaikua,minkäs teet jos tarjous ei kiinnosta.
Mikä ihmeen kuvitelma täällä on, ettei sama pätisi toisin päin?
Kaikki panokaverimiehet on lopulta jääneet roikkumaan ja yrittäneet laajentaa hommaa muuhun, kuin alunperin sovittiin. - sivusta