Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?

Vierailija
10.08.2019 |

Kerro.

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja monta kertaa. 

Yleensä teen pian ystävällisesti selväksi, ettei kiinnosta.

Naisille tämä tuntuu oleva rankka paikka käsitellä, koska yleensä perään tulee homottelua tai muunlaista haukkumista. 

Vierailija
42/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tätä tapahtuu aina silloin tällöin. Yleensä ovat humalaisia ja haluavat yhden yön sonnia. 

Joskus antaudun, joskus en. Olen sisäistänyt sen elämän totuuden, että ronkelit runkkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä musta ole kukaan koskaan kiinnostunut. Olen sellainen outo lintu, jonka siivet on katkaistu.

Vierailija
44/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole kukaan nainen ollut kiinnostunut. 

Sama vika.

Vierailija
45/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

En enää uskalla olla ystävällinen kenellekään miehelle, jos se tulkitaan automaattisesti kiinnostukseksi. Oon kyllä vähän järkyttynyt jos tosiaan on noin.

Minulle on tätä tapahtunut usein! Voisin paremmalla ajalla tehdä tästä aloituksen, mutta nyt sanon tähän miehille tarkoitettuun ketjuun vain lyhyesti, että yksi tapaus oli suorastaan törkeä. Useimmat kohteliaan jutustelun väärin ymmärtäneet miehet ovat vain niitä reppanoita joilla ei ole sosiaalisia avuja juurikaan.

Vierailija
46/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta he....issä. On ollut monia sellaisia jotka ei sytytä ja on ollut jopa muutama sellainen jotka on sytyttänyt paljonkin. Mutta niihin aikoihin olin parisuhteessa joten eipä homma edes käynnistynyt.

Vierailija
47/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja nyt puhutaan muniin tarttumisesta, kaulan nuolemisesta, kotiin kutsumisesta yms. Yleensä aika säälittäviä naisia, enkä suosittele tätä lähestymistapaa kenellekään naiselle.

Vierailija
48/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

En enää uskalla olla ystävällinen kenellekään miehelle, jos se tulkitaan automaattisesti kiinnostukseksi. Oon kyllä vähän järkyttynyt jos tosiaan on noin.

Minulle on tätä tapahtunut usein! Voisin paremmalla ajalla tehdä tästä aloituksen, mutta nyt sanon tähän miehille tarkoitettuun ketjuun vain lyhyesti, että yksi tapaus oli suorastaan törkeä. Useimmat kohteliaan jutustelun väärin ymmärtäneet miehet ovat vain niitä reppanoita joilla ei ole sosiaalisia avuja juurikaan.

On niitä vastaavia reppanoita myös naisissa. Kuvittelevat että mies yrittää iskeä heitä, vaikka vain keskusteltu kohteliaasti.

Vierailija
49/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkanen. Vaikka kuinka paljon, lukioiästä lähtien eikä loppua näy. Nykyään ne on enemmän rahan perässä.

Vierailija
50/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole kukaan nainen ollut kiinnostunut. 

Ei ole ollut kiinnostunut vai ei ole osoittanut kiinnostustaan... kaksi eri asiaa. ;) Vaikea uskoa etteikö kukaan koskaan olisi ollut. Pää pystyyn vaan, kyllä taatusti löytyy sinullekin joku. 

Samaa ajattelin. Minäkin olen ollut vaikka kenestä kiinnostunut, mutta tapanani ei ole ollut tehdä aloitteita. 

Vierailija
51/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko martta on hakannut stefen`?

Vierailija
52/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä niille antanut.

Vierailija
53/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli yksi nainen. Ulkoisesti ihan tavallinen, mutta kiero. Hän hakeutui jatkuvasti seuraani ja yritti väkisin flirttailla, esim. ruokatauolla "sattui" jonossa eteeni keikistelemään ja samaan pöytään. Työasioiden lisäksi hän oli todella kiinnostunut siviilielämästäni. Meillä on neljä lasta, vaimoni on todella kaunis ja viehättävä nainen, mutta tämä nainen ei ollut vaimoani nähnyt. Todella paljon hän yritti kaivella esille onko kotona jotain tyytymättömyyttä ja kun ei toivomaansa vastausta saanut, alkoi kertoa kuinka pitää itsestään huolta. Silloin vaihdoin puheenaiheen suoraan työasioihin. Tuilloin se ärsytti, nyt kun siitä on päässyt eroon niin lähinnä huvittaa.

Vierailija
54/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sellainen nainen. Kävin pitkästä aikaa deiteillä ja siihen loppuivat miehen viestit. En tiedä, mitä hän odotti, kun ihan tavallinen oli itsekin. Olin varmaan mitäänsanomattoman tavallinen, väritön ja tylsä.

Vierailija
55/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinkin. Olen kaiketi hyvä puhumaan. Olen ruma, lyhyt, köyhä ja muutenkin kaikkea, mikä palstan mukaan tekee miehestä hyvin epäviehättävän. Kuitenkin tapaan välillä musta kiinnostuneita naisia ja siis ovat ihan suoraan ilmaisseet asian. Miehiäkin on ollut.

Ihan kohtelias olen aina ja totta kai voin aina jutella ja sen sellaista.

Olen sinkku lähinnä omien ongelmieni takia. Viime vuonna olin eräästä naisesta kiinnostunut, mutten halunnut pilata hänen elämäänsä ongelmillani.

Et ole ruma ja lyhyytesikin on varmaan jotain 172 luokkaa.

Vierailija
56/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tummaihoiset naiset on yrittäneet lähennellä useastikin. He eivät kuitenkaan pääsääntöisesti itseäni viehätä, joten en ole antanut asioiden mennä pidemmälle. 

Ehkä luulevat, että minusta saisi elättäjän heille ja heidän lapsikatraalleen.  

Vierailija
57/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.

Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.  

Minkähän takia naiset eivät tajua, että kaikki miehet tekevät näin aina?

Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.

Vierailija
58/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

On niitä vastaavia reppanoita myös naisissa. Kuvittelevat että mies yrittää iskeä heitä, vaikka vain keskusteltu kohteliaasti.

Mielenkiinnosta, oletko itse lähestynyt naisia näissä tilanteissa? Vai millaisissa tilanteissa tämä kohtelias keskustelu on tapahtunut?

Joskus miehet alkavat selittelemään etteivät ole edes yrittäneet iskeä, kun huomaavat ettei nainen olekaan kiinostunut. Vaikka olisi pyytänyt numeroa tai kahville tai muuta selkeää. Ehkä sinun tapauksessasi ei kuitenkaan ole tästä kyse.

Vierailija
59/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.

Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.  

Se, että mies haluaa sinulta seksiä, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Se, että annat miehelle seksiä monta kertaa, ei tarkoita että mies pitäisi sinusta millään tavalla. Panokaverimiehesi, johon olet ihastumassa, voi pitää sinua harvinaisen kuvottavana ja ääliönä naisena, mutta silti panna sinua.

Naiset voisivat ajatella tämän omalle sukupuolelleen käännettynä. Jotkut naiset pitävät kavereina miehiä, joilta saa huomiota, mutta jotka eivät muuten ole naiselle minkään arvoisia. Jotkut ovat Tinderissäkin pelkän huomion vuoksi, eivätkä aio koskaan edes mennä treffeille. Tämä on vastaavaa hyväksikäyttötoimintaa naisilla, vaikkakin se on erilaista ja naistyypillisesti salakavalampaa ja ovelampaa.

Vierailija
60/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se meillä miehillä menee, jos me sitä reikää haluamme. Itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen naisen kanssa, että hyvä ettei oksennus tule. Kaikki kelpaa, joilla se reikä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi