Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinusta ollut kiinnostunut nainen joka ei viehätä sinua?

Vierailija
10.08.2019 |

Kerro.

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.

Tämän takia en enää IKINÄ yritäkään pokata yhtä ainuttakaan miestä.

Vierailija
22/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kahdesti olen lempannut naisen joka ei vain ollut yhtään viehättävä. Seksiä tuli toki pari kertaa harrastettua, ja sekin oli vähän mitäänsanomatonta kummankin kanssa.

Tämän takia en enää IKINÄ yritäkään pokata yhtä ainuttakaan miestä.

En ymmärrä. Niin minkä takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.

Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?

Joku kokenut kaveri kai sanonut että aina kun nainen tulee juttelemaan, se koittaa iskeä. Tämä miesten yksinkertaisuuden tajuaminen järkytti minua aikoinaan, ketkähän kaikki on luulleet että yritän iskeä heitä. Huhhuh.

Tuohon kun vielä lisätään luulo, että naisen ei tarkoittaa kyllä niin sekaannus on saletti.

Vierailija
24/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskalla olla ystävällinen kenellekään miehelle, jos se tulkitaan automaattisesti kiinnostukseksi. Oon kyllä vähän järkyttynyt jos tosiaan on noin.

Vierailija
25/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

En enää uskalla olla ystävällinen kenellekään miehelle, jos se tulkitaan automaattisesti kiinnostukseksi. Oon kyllä vähän järkyttynyt jos tosiaan on noin.

Kyllä se kiinnostukselta tuntuu, kun 99,9% naisista ei edes katso päin.

nimim. melkein kassatyttöön ihastunut

Vierailija
26/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Vaikka olen yrittänyt olla mahdollisimman ystävällinen, on homoteltu ja suututtu. Tuttua varmaan monille viehättäville naisille.

Vierailija
27/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusa tuntuu, etteivät sinussa kovin paljoa hekään menetäneet. - Tuntuu jotenkin epäkypsältä; joo ei nainen viehättäny minua yhään ulkoisesti mutta seksiä kuienkin harrasin hänen kanssaan. Ja vielä olen ehny näin kahdesti. - Vai pitäsikä meidän ny ajatella, etä ennen seksiä hurmaannuit ja rakastuit, niin palavasti heidän sisimpäänsä.  

No jos panettaa, nainen on mukava ja antelias, niin miksi ei harrastaisi seksiä kun tilaisuus tulee? 

Saahan sitä, jos tykkää ja haluaa ja asiasta vallitsee yhteisymmärrys. - Itse (miehenä) varmaan olen vähän estynyt tai mitä lie, koska en osaa kuvitella harrastavani seksiä naisen kanssa, joka ei yhtään viehätä minua. 

Vierailija
28/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa on kerran tullut ihan ventovieras mies vastaan ja pysähtynyt sanomaan: ”Sulla ei ole mitään mahdollisuuksia, mutta sun kaverilla on.” Yritti sitten loppuillan iskeä mun kaveria (ei menestynyt). Mulla on tapana yleensä hymyillä ihmisille - liekö sen tulkinnut iskemiseksi vai oliko repliikin tarkoitus tehdä vaikutus kaveriin 😅 🤔

Hän siis voisi kirjoittaa tänne karseesta muijasta, joka iskeä HYMYLLÄÄN. Ja perään mainita, että muijan kaveri oli kuitenkin p*ntava, mutta ei sitten jostain syystä lämmennyt. 😉

Olen kyllä miehiä löytänyt ihan suhteisiinkin asti ja nykyisin jopa naimisissa yhden kanssa, joten en ehkä ihan toivotonkaan ole. Tosin toisen roska on toisen aarre, vai miten se meni. 😅

Terv. ”Torjuttu” nainen

Vierailija
29/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Onhan se hyvin paljon mahdollista, että satut olemaan ystävällinen jollekin miehelle joka on kokenut ikäviä asioita naisiin liittyen. Kiusaamista jne. Olet silloin se poikkeus hänen kohdallaan kun oletkin hänelle ystävällinen. Onhan se sellaisen miehen ihan helkkarin helppoa ihastua sellaiseen naiseen, joka hänelle onkin ystävällinen ja kohtelee ihmisenä. Se ystävällisyytesi on hienointa mitä se mies on naisten kanssa kokenut. Jotkut varmaan pitävät sitä ystävällisyyttä ihastuksen osoittamisenakin kun muut kokemukset naisten kanssa on pelkkää paskaa ja alistamista.

Voin omalta kohdaltani sen todeta, että ihastun minulle ystävällisiin naisiin ihan samantien juurikin siitä syystä, että yleensä naiset ovat olleet minulle ikäviä. Sen ystävällisyyden kokee niin mieltä lämmittävänä ja jotenkin "eikoisena". En kuitenkaan reagoi noihin ihastumisiini muuten kuin, että jään mielessäni vellomaan siinä ihastuksessa, mutta en tee asian eteen koskaan mitään konkreettista, koska sisimmässäni tiedän, että ei se nainen minusta mitään halunnut. Järki ja tunteet vaan sekoilee keskenään.

Toivottavasti ette lopeta ystävällisyyttänne, koska ainakin minulle se tuo elämään jonkinlaista helpotusta kun joku nainen kohtelee ihmisenä. Vaikka sitten ihan pelkkää ystävällisyyttään.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
30/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Paljon on naisia joita suorastaan pidän pelottavana, yksikään sellanen ei ole ilmaissut kiinnostustaan.

Aika vähän liikun missään ns. Ihmisten ilmoilla kuitenkin muutama nainen on lähestynyt ajan saatossa. Vain kahden kanssa on ollut suhde, viimeisimmän kanssa on jo lapsiakin.

Vierailija
31/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu kyllä sai mun silmät todella avautumaan. En oo tajunnut, että ystävällinen käytös voi saada aikaan tällasia väärinkäsityksiä. Kun mun mielestä ystävällinen käytös toisia kohtaan kuuluu hyviin käytöstapoihin.

Vierailija
32/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Ikäviä tilanteita.

Vierailija
33/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Olen kaiketi hyvä puhumaan. Olen ruma, lyhyt, köyhä ja muutenkin kaikkea, mikä palstan mukaan tekee miehestä hyvin epäviehättävän. Kuitenkin tapaan välillä musta kiinnostuneita naisia ja siis ovat ihan suoraan ilmaisseet asian. Miehiäkin on ollut.

Ihan kohtelias olen aina ja totta kai voin aina jutella ja sen sellaista.

Olen sinkku lähinnä omien ongelmieni takia. Viime vuonna olin eräästä naisesta kiinnostunut, mutten halunnut pilata hänen elämäänsä ongelmillani.

Vierailija
34/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kerran ihastuin naiseen josta huomasin jossain vaiheessa "huolestuttavia" ominaisuuksia ja totesin itselleni että nyt kannattaa katsella muualle... ja kas, juuri siinä vaiheessa hän kiinnostui minusta. Olin kuitenkin siinä vaiheessa vakuuttanut itseni siitä ettei hän sovi minulle, että en lähtenyt hänen mukaansa. Hän oli monella tapaa upea ja ihastukseni oli alussa todella voimakas, mutta huomasin että hän on liian manipuloiva.

Vierailija
35/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut. Ikäviä tilanteita.

Etkö voi vaan nätisti sanoa,ettet ole kiinnostunut?

Vierailija
36/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monesti.

Vierailija
37/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kävi niin etten tajunnut naisen koittavan iskeä minua. Ei tullut mieleenkään. Ajattelin että tässä vaan jutellaan niitä näitä.

Mielestäni tuollaisessa ei ole silloin kyse iskemisestä. Ei se niin mene, että toinen luulee iskevänsä ja toinen ei sitä sellaisena rekisteröi. Mistä edes muka tajusit että nainen koitti iskeä sinua?

Tajusin sen seuraavalla kerralla kun hän tuli samaan paikkaan uudestaan.

Että se nyt meni kuten sanoin. Sinulla voi pää olla umpiluuta, minulla ei ole.

Vierailija
38/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ihan vinkkinä naisille: Jos olet hirveässä änkyräkännissä niin älä tulee iskemään. Suhtaudun paljon suopeammin ja olen kohtelias jos olet selvinpäin.

Vierailija
39/179 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Ehkä olet vaan hiukan tyhmä?

Vierailija
40/179 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran todella epätoivoinen ja lihava. Paino ei haitannut vaan epätoivoisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme