Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkkärin kommentti kun imetin S-marketin eteisaulassa

Vierailija
08.08.2019 |

”Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.” Voi v**** sanon minä!

Kommentit (386)

Vierailija
141/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sairaus, joka edellyttää pissalle pääsyä hyvin lyhyellä varoitusajalla, joten todellakin ottaisi päähän jos joku on silloin kaupan ainoassa vessassa imettämässä.

Itse en voinut imettää lastani, mutta on maailman luonnollisin asia antaa lapselleen ruokaa tavalla tai toisella.

Ikävää, että trollit pilasivat tämän ketjun.

Sinun maailmasi luonnollisin asia, ei kaikkien muiden maailman.

Vierailija
142/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sairaus, joka edellyttää pissalle pääsyä hyvin lyhyellä varoitusajalla, joten todellakin ottaisi päähän jos joku on silloin kaupan ainoassa vessassa imettämässä.

Itse en voinut imettää lastani, mutta on maailman luonnollisin asia antaa lapselleen ruokaa tavalla tai toisella.

On pissaaminenkin luonnollista, mikset pissaa siellä aulassa imettäjän seurassa.

S-marketin aula on luonnollisuuden kehto. Minä menen sinne huomenna aamukakalle.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdoin menkkasiteen s-marketin aulassa.

Tunsin että oli vaihdon aika. Ei se kelloa katso.

Sinä oletettavasti olet aikuinen ja pystyt odottamaan ja etsimään vessan. Vauva ei. Se on oikeasti nollasta sataan alle 5 minuuttia kun alkaa täysi huuto jos pieni vauva ei saa ruokaa. Sitten kaikki kärsii kaupassa kun epätoivoinen äiti joutuu ostamaan ruuat lapsen huutaessa täyttä kurkkua.

Menkat siivotaan vessassa ja vauva ruokitaan siellä missä satutaan olemaan. Etkö ymmärrä eroa?

Eritteitä molemmat, jotka vaativat intimiteettisuojan, eivät kuulu esiteltäviksi julkisesti.

Vierailija
144/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko niin kiire ettet voinut mennä lähimpään vessaan?

Syötkö sinä vessassa?

Syötkö sinä s-marketin tuulikaapissa?

Kiitos kysymästä, kyllä syön todella usein. Nälkä ja kiire jos on ja samalla bussia odottelen. Meidän ässin tuulikappi on iso, joten kyllä kelpaa syömiseen. Eikä vartijatkaan hätistele.

Vierailija
145/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se harso on edelleen halpaa. Kenelläkään ei ole oikeutta vauvankaan varjolla heittää omaa tissiä toisten feissiin. On meinaan epämiellyttävä näky, vaikka itse jossain äiti-pilvessä eläisikin.

Täytyykin heittää seuraavan paidattoman kaljamahaisen miehen tissien eteen harso helteillä.

Lol

Vierailija
146/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua eniten ihmetyttää, että vauva pystyy syömään siinä. Mun ois hyöriny koko ajan kattomassa mitä tapahtuu, piti aina mennä jonnekin syrjään ja liina päälle.

Ei hyöri, kun on liina päällä koko ajan tietenkin.

Vierailija
147/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tisseistä imeminen ei kuulu julkisille paioille tai ravintolaan. PISTE

Tietenkin kuuluu. Pysy sä kotona, jos et sitä ymmärrä.

Vierailija
148/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä vessassa?

Minä syön joskus ja juon kahviakin jopa ku on kiire. Mutta en ikinä vessassa. Hyi hel*etti. Julkiset ripulihuumevessat on karseita.

Kiire, mutta kerkeet hörppimään kahvia siellä tuulikaapissa 🤔

Kävellessä pölö.

Koulut alkoi monessa paikassa ja palstan taso vaan laskee.

Vierailija
149/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdoin menkkasiteen s-marketin aulassa.

Tunsin että oli vaihdon aika. Ei se kelloa katso.

Sinä oletettavasti olet aikuinen ja pystyt odottamaan ja etsimään vessan. Vauva ei. Se on oikeasti nollasta sataan alle 5 minuuttia kun alkaa täysi huuto jos pieni vauva ei saa ruokaa. Sitten kaikki kärsii kaupassa kun epätoivoinen äiti joutuu ostamaan ruuat lapsen huutaessa täyttä kurkkua.

Menkat siivotaan vessassa ja vauva ruokitaan siellä missä satutaan olemaan. Etkö ymmärrä eroa?

Eritteitä molemmat, jotka vaativat intimiteettisuojan, eivät kuulu esiteltäviksi julkisesti.

Hahhah, nyt kyllä naurattaa. Et siis oikeasti erota vauvan ruokkimista ja aikuisen alapään toimintoja toisistaan.

Vierailija
150/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme alapeukutusta.

Imetä jatkossakin missä SINÄ näet parhaaksi. Suurinta osaa tuskin edes kiinnostaa IRL sillä he kulkevat ohi sen pienen hetken. Jos siitä joku päivänsä pilaa niin se ei ole sinun vastuulla vaan heidän. :) av nyt on av..

Vierailija
151/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tisseistä imeminen ei kuulu julkisille paioille tai ravintolaan. PISTE

Tietenkin kuuluu. Pysy sä kotona, jos et sitä ymmärrä.

Ei kuulu ellei katseelta peitetty. Julkinen paikka ei ole oma olkkari.

Vierailija
152/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua eniten ihmetyttää, että vauva pystyy syömään siinä. Mun ois hyöriny koko ajan kattomassa mitä tapahtuu, piti aina mennä jonnekin syrjään ja liina päälle.

Ei hyöri, kun on liina päällä koko ajan tietenkin.

Mun hyöri silti, mutta onkin myöhemmin todettu adhd :) Sitä vaan, että hyvä kun on paljon valinnanvaraa paikoissa, mun oli pakko imettää siellä vessakopissa.

Vierailija
153/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin katsonut vartijaa suoraan silmiin, hymyillyt nätisti ja vastannut, "ei voi." Suoraan kysymykseen suora vastaus.

XDDDD vttu että olet nokkela!!!

Vierailija
154/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pissaaminenkin luonnollista, mikset pissaa siellä aulassa imettäjän seurassa.

S-marketin aula on luonnollisuuden kehto. Minä menen sinne huomenna aamukakalle.

Huono. Mene vaan. Onnea yritykseen!

Vierailija
155/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä vessassa?

Kiitos kysymästä, kyllä syön todella usein. Nälkä ja kiire jos on ja samalla bussia odottelen. Meidän ässin tuulikappi on iso, joten kyllä kelpaa syömiseen. Eikä vartijatkaan hätistele.

No jopas, nyt se s-marketin aula onkin täynnä kiireisiä ex-imettäjiä syömässä omia eväitä, mihin ne narkit ja juopot meni, vai onko nämä samoja? 

Vierailija
156/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun imetin, otin kyllä huomioon lapsen ruoka-ajat enkä lähtenyt kovin pitkälle hänen kanssaan. Siihen aikaan  ei kyllä tullut kuuloonkaan kaivaa tissiä esille vauvaakaan varten jossain kahvilassa. Niihinhän ei mitään vaunuja tai rattaita silloin kuskattukaan tilaa viemään, joten pientä vauvaa ei kovin yleisesti raijattu kahviloissa.

En voi mitään, mutta jotenkin tuo osalle nykyäideistä oikeus imettää missä vaan vaikuttaa huomion hakemiselta.

Vierailija
157/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö ollut järjestysmiehen henkilökohtainen kannanotto vai onkohan S-marketissa ohjeistettu suhtautumaan kielteisesti? Vaiko kenties asiakas pyytänyt huomauttamaan? Olisi hyvä selvittää.

Aika kömpelö muotoilu kaiken lisäksi. Järkkäri lienee ollut jonkin verran hämillään.

Vierailija
158/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeästi toimittu järkkäriltä, tee valitus. Imettävällä äidillä on ihan samanlainen oikeus olla julkisessa tilassa kuin kaikilla muillakin.

Yleisellä paikalla tapahtuvan imetyksen paheksumisessa on pohjimmiltaan kyse halusta rajoittaa äitien liikkumista ja olemista julkisessa tilassa. Vauvaa nyt vain yksinkertaisesti on pakko syöttää, ja jos se tehdään hankalaksi tai estetään niin vaarana on että yhä useampi äiti jää vauvansa kanssa neljän seinän sisälle.

Vierailija
159/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sä vessassa?

Miksi pitää syödä kaupan aulassa? Vai onko sallittua, että vedän eväsleivät esiin ja kaatelen kahvia termarista siinä kaupan aulassa? Luulenpa että vartija tulisi siitäkin huomauttamaan. Ja mä sentään söisin rinnat peitettynä, enkä pitäisi sellaista lussutusääntä kuin imetyksestä tulee. 

Vierailija
160/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita rintoja on kiva katsella, varsinkin jos ovat isot lollot.