Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkkärin kommentti kun imetin S-marketin eteisaulassa

Vierailija
08.08.2019 |

”Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.” Voi v**** sanon minä!

Kommentit (386)

Vierailija
101/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se harso on edelleen halpaa. Kenelläkään ei ole oikeutta vauvankaan varjolla heittää omaa tissiä toisten feissiin. On meinaan epämiellyttävä näky, vaikka itse jossain äiti-pilvessä eläisikin.

Missä aloittaja on kertonut imettäneensä rinnat paljaina? Lopettakaa tuo harson hokeminen. Vaatteilla on täysin mahdollista peittää rinnat. 

Miten muuten on, jos jollakulla on avonainen kaula-aukko, suositteletteko senkin peittämistä harsolla? Ihan mielenkiinnosta tämä kysymys.

Tämä olisi tärkeä asia mainita aloituksessa. Täytyy olla jotenkin ainakin semi-urpo että avaa keskustelun kertomatta oleellisia faktoja. Urpoa on. Vauvalla tai ilman.

Siis mikä olisi syytä mainita avauksessa? Että suosittelee avonaisen kaula-aukon peittämistä harsolla vai?

Miksi edes vastaan palstaviemärijätteelle... No se, että onko harsoa käytetty vai ei. Täyspäinen muita ihmisiä huomioiva äiti peittää tissinsä harsolla tai millä ihan itse haluaa.

Onko sulla kaikki hyvin? Mä suosittelen sulle harsoa, voit kietoa itsesi siihen, kun maailma murjoo.

Vierailija
102/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että menit ihan sinne, missä kulkee paljon ihmisiä edestakaisin?

Kamalaa, jos ne ihmiset näkisivät miten pientä luonnollisimmin ruokitaan. En pystyisi nukkumaan nähtyäni sellaisen järkyttävän näyn! Tai sitten ei toisten ruokailut ja rinnat kiinnosta paskaakaan ja kävelen vaan ohi - tuskin edes huomaan kun ei voisi toisten imetykset vähempää kiinnostaa...

Miten se on edelleen monelle niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät halua kauppareissullaan, ravintolassa tai muualla julkisilla paikoilla nähdä vieraan naisen rintoja ja vauvaa niitä imemässä? On erikseen tiloja vauvanhoitoa varten, olkaa hyvät ja siirtykää sivummalle hoitamaan homma eikä siihen kaikkien silmien alle. 

Mitäpä jos vain katsoisit muualle? Ei tarvitse tuijottaa. Joutuvathan muutkin kaupassa käyjät katselemaan sinua, vaikka eivät haluaisikaan, ja hekin voivat katsoa muualle, jos ahdistaa.

Minulla ei ole tapana tuijottaa, mutta tuolla kun kulkee niin totta kai tulee katsottua ympärilleen. Voin katsoa muualle kun näky ei miellytä, mutta sitä näkyä enemmän minua häiritsee juuri se, että sitä imetystä on pakko harrastaa juuri siinä kaikkien silmien edessä enkä ymmärrä miksi. Uskon myös, että tavallinen, asiallisesti pukeutunut ihminen häiritsee vähemmän kuin rinnat paljaana kauppakeskuksen aulassa oleileva nainen. 

Ei se imettäminen ole harrastamista, se on lapsen ruokkimista. 

Toivottavasti sun elämä tulee olemaan jatkossakin niin tasaista ja mukavaa, että häiritseväksi asiaksi riittää se, että näkee jonkun imettäjän vilaukselta.

Itse kyllä oman lapseni vauva-ajoilta muistan, että imettämisestä tuli jollekin pakkomielteinen harrastus. Käytiin imetysryhmissä ja -kursseilla, juotiin mammateetä ja töihin paluun lähestyessä ajatukset tuntuivat pyörivän sen ympärillä, miten aikatauluttaa imetys työ- ja hoitopäivien lomaan, jotta se ei vaan loppuisi, ennen kuin lapsi täyttää kolme, neljä, viisi... Koska imetyshän oli ihana äidin ja lapsen yhteinen juttu!

Sairasta vouhotusta.

Tuntuu tosiaan monet harrastavan "mammailua", siihen kuuluu juuri kaikki mahdolliset äiti- ja vauvakerhot, -jumpat ja tietysti tämä imettäminen naama hangonkeksinä, vaikka jokainen tietää sen olevan hampaiden kiristelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon myös imettänyt S-marketin ja jopa K-marketin aulassa. Kukaan ei sanonut mitään. Itse en ole tavannut kiinnittää paljon huomiota muiden tapoihin ruokkia vauvojaan, en nyt muista kovin montaa kertaa nähneeni kenenkään imettävän missään.

Vierailija
104/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi imetys ketään häiritä?

Tämähän se käsittämättömin asia tässä onkin. Sairaita ovat ne, joita se häiritsee.

Vierailija
105/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko niin kiire ettet voinut mennä lähimpään vessaan?

Syötkö sä vessassa?

Trollihan sä kai olet, mutta vauvan ruokkiminen on hieman eri asia kuin aikuisen ihmisen ruokailutilanne. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta sanoisitko, että vauvat ovat toisen luokan kansalaisia, joilla ei ole ihan samoja oikeuksia kuin muilla ihmisillä, ja sen takia heidän syömisensäkään ei ole ihan samanarvoista kuin muiden?

Eivät ole mitään toisen luokan kansalaisia, mutta onhan se nyt ihan normaalia että vauvaa ruokitaan vaikkapa siellä lastenhoitohuoneessa tai vessassa. Useinko näet vauvan syövän kuten aikuinen, haarukalla ja veitsellä, itsenäisesti? Sitä minäkin.

Ei ole normaalia, että jonkun ikäinen ihminen ruokitaan vessassa. Jos se sinusta tuntuu hyvältä idealta, mene itse syömään vessaan.

Sellaisia lastenhoitohuoneita, jossa on varta vasten tila imettämiseen, en ole pikkulapsiaikanani nähnyt kuin muutaman, eikä yksikään niistä ole sijainnut marketissa.

Se, että vauva ei syö veitsellä ja haarukalla, ei tarkoita sitä, että vauvan ruokailupaikka olisi vessa. Argumenttisi on todella lapsellinen eikä perustu mihinkään.

Ei ole normaalia imettää S-marketin aulassa.

eri

"Eri", unohdit täysin perusteella väitteesi! VOinhan mäkin kokeilla: ei ole normaalia kirjoitella typeriä juttuja vauva.fi-sivustolle. Noin! Onpas kivaa tämä mielipiteiden kirjoittaminen ilman perusteluja.

Mitä ihmeen perusteluja kaipaat, kerroin selvän faktan, EI OLE NORMAALIA IMETTÄÄ S-MARKETIN AULASSA.

Minusta ei ole normaalia suhtautua tuollaiseen asiaan noin affektiivisesti. Mä oon imettänyt kerran S-marketin aulassa, nimittäin Siilinjärven S-marketin aulassa. Terveisiä sinne vaan! Eipä ollut just sillä hetkellä muuta paikkaa imettää, ja vauvalla oli nälkä.

Vierailija
106/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, jos ne ihmiset näkisivät miten pientä luonnollisimmin ruokitaan. En pystyisi nukkumaan nähtyäni sellaisen järkyttävän näyn! Tai sitten ei toisten ruokailut ja rinnat kiinnosta paskaakaan ja kävelen vaan ohi - tuskin edes huomaan kun ei voisi toisten imetykset vähempää kiinnostaa...

Miten se on edelleen monelle niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät halua kauppareissullaan, ravintolassa tai muualla julkisilla paikoilla nähdä vieraan naisen rintoja ja vauvaa niitä imemässä? On erikseen tiloja vauvanhoitoa varten, olkaa hyvät ja siirtykää sivummalle hoitamaan homma eikä siihen kaikkien silmien alle. 

Mitäpä jos vain katsoisit muualle? Ei tarvitse tuijottaa. Joutuvathan muutkin kaupassa käyjät katselemaan sinua, vaikka eivät haluaisikaan, ja hekin voivat katsoa muualle, jos ahdistaa.

Minulla ei ole tapana tuijottaa, mutta tuolla kun kulkee niin totta kai tulee katsottua ympärilleen. Voin katsoa muualle kun näky ei miellytä, mutta sitä näkyä enemmän minua häiritsee juuri se, että sitä imetystä on pakko harrastaa juuri siinä kaikkien silmien edessä enkä ymmärrä miksi. Uskon myös, että tavallinen, asiallisesti pukeutunut ihminen häiritsee vähemmän kuin rinnat paljaana kauppakeskuksen aulassa oleileva nainen. 

Ei se imettäminen ole harrastamista, se on lapsen ruokkimista. 

Toivottavasti sun elämä tulee olemaan jatkossakin niin tasaista ja mukavaa, että häiritseväksi asiaksi riittää se, että näkee jonkun imettäjän vilaukselta.

Itse kyllä oman lapseni vauva-ajoilta muistan, että imettämisestä tuli jollekin pakkomielteinen harrastus. Käytiin imetysryhmissä ja -kursseilla, juotiin mammateetä ja töihin paluun lähestyessä ajatukset tuntuivat pyörivän sen ympärillä, miten aikatauluttaa imetys työ- ja hoitopäivien lomaan, jotta se ei vaan loppuisi, ennen kuin lapsi täyttää kolme, neljä, viisi... Koska imetyshän oli ihana äidin ja lapsen yhteinen juttu!

Sairasta vouhotusta.

Tuntuu tosiaan monet harrastavan "mammailua", siihen kuuluu juuri kaikki mahdolliset äiti- ja vauvakerhot, -jumpat ja tietysti tämä imettäminen naama hangonkeksinä, vaikka jokainen tietää sen olevan hampaiden kiristelyä.

Millä tavalla imettäminen on hampaiden kiristelyä? Kaksi lasta olen imettänyt, enkä kyllä sitä noin kuvailisi.

Sitäkään en ymmärrä, miten toisia haittaa se, että jotkut "harrastavat" mammailua. Antakaa toisten tehdä omat valintansa ja tehkää itse omanne. Musta tuo on jotenkin todella outoa, että pitää määritellä se, miten muut saavat toimia ja lapsensa hoitaa.

Vierailija
107/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sä vessassa?

Tottakai syön. Kyllä vessassa syöminen kuuluu normaalin ihmisen tavalliseen arkeen.

Vierailija
108/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se käsittämättömin asia tässä onkin. Sairaita ovat ne, joita se häiritsee.

Kyllä se vähän häiritsee perjantaina neljän ruuhkassa kun joku s-marketin aulassa imettää, turha sitten valittaa jos menee muussiksi. 

Kuvaile nyt ihan tarkasti, mikä siinä häiritsee. Jos olet perjantaina neljän ruuhkassa, menet todennäköisesti siitä ohi niin nopeasti kuin mahdollista. Miten vilaus äidistä ruokkimassa vauvaansa "vähän häiritsee" sinua? Mikä siinä tarkalleen ottaen on se häiritsevä asia? 

Vierailija
109/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se harso on edelleen halpaa. Kenelläkään ei ole oikeutta vauvankaan varjolla heittää omaa tissiä toisten feissiin. On meinaan epämiellyttävä näky, vaikka itse jossain äiti-pilvessä eläisikin.

Missä aloittaja on kertonut imettäneensä rinnat paljaina? Lopettakaa tuo harson hokeminen. Vaatteilla on täysin mahdollista peittää rinnat. 

Miten muuten on, jos jollakulla on avonainen kaula-aukko, suositteletteko senkin peittämistä harsolla? Ihan mielenkiinnosta tämä kysymys.

Tämä olisi tärkeä asia mainita aloituksessa. Täytyy olla jotenkin ainakin semi-urpo että avaa keskustelun kertomatta oleellisia faktoja. Urpoa on. Vauvalla tai ilman.

Siis mikä olisi syytä mainita avauksessa? Että suosittelee avonaisen kaula-aukon peittämistä harsolla vai?

Miksi edes vastaan palstaviemärijätteelle... No se, että onko harsoa käytetty vai ei. Täyspäinen muita ihmisiä huomioiva äiti peittää tissinsä harsolla tai millä ihan itse haluaa.

Onko sulla kaikki hyvin? Mä suosittelen sulle harsoa, voit kietoa itsesi siihen, kun maailma murjoo.

Onko sulla itselläsi jos vauvasi on mielestäsi koko maailman prioriteetti? Ei kuulosta terveeltä. Ehkä haet ammattiapua jne?

Vierailija
110/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sä vessassa?

Trollihan sä kai olet, mutta vauvan ruokkiminen on hieman eri asia kuin aikuisen ihmisen ruokailutilanne. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta sanoisitko, että vauvat ovat toisen luokan kansalaisia, joilla ei ole ihan samoja oikeuksia kuin muilla ihmisillä, ja sen takia heidän syömisensäkään ei ole ihan samanarvoista kuin muiden?

Eivät ole mitään toisen luokan kansalaisia, mutta onhan se nyt ihan normaalia että vauvaa ruokitaan vaikkapa siellä lastenhoitohuoneessa tai vessassa. Useinko näet vauvan syövän kuten aikuinen, haarukalla ja veitsellä, itsenäisesti? Sitä minäkin.

Ei ole normaalia, että jonkun ikäinen ihminen ruokitaan vessassa. Jos se sinusta tuntuu hyvältä idealta, mene itse syömään vessaan.

Sellaisia lastenhoitohuoneita, jossa on varta vasten tila imettämiseen, en ole pikkulapsiaikanani nähnyt kuin muutaman, eikä yksikään niistä ole sijainnut marketissa.

Se, että vauva ei syö veitsellä ja haarukalla, ei tarkoita sitä, että vauvan ruokailupaikka olisi vessa. Argumenttisi on todella lapsellinen eikä perustu mihinkään.

eri

"Eri", unohdit täysin perusteella väitteesi! VOinhan mäkin kokeilla: ei ole normaalia kirjoitella typeriä juttuja vauva.fi-sivustolle. Noin! Onpas kivaa tämä mielipiteiden kirjoittaminen ilman perusteluja.

Mitä ihmeen perusteluja kaipaat, kerroin selvän faktan, EI OLE NORMAALIA IMETTÄÄ S-MARKETIN AULASSA.

Ei ole normaalia reagoida negatiivisesti maailman luonnollisimpaan asiaan, eli imetykseen. Suosittelen vahvasti hakeutumista mielenterveystoimiston asiakkaaksi.

Vierailija
111/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ap:n ihmetyksen videolle. Aika roisia kamaa. Kohta laitan sen nettiin.

Täällä on vissiin useampikin ihminen, joka ei poistu kotoa kuin kerran vuodessa. Mitä muuta roisia ja jänskää sait tänään videolle? Näitkö jonkun kävelemässä? Pääsitkö todistamaan pyörällä ajamista? Mitä muuta jännittävää näin? Koiria? Jotain vielä erikoisempaa?

Vierailija
112/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla itselläsi jos vauvasi on mielestäsi koko maailman prioriteetti? Ei kuulosta terveeltä. Ehkä haet ammattiapua jne?

Ei mulla ole ollut enää vauvoja moneen vuoteen. Ovat isoja lapsia jo. Eivätpä olleet maailman prioriteetteja, mikä näkyi esim. siinä, että kun imetin heitä julkisella paikalla, ketään ei kiinnostanut. Kukaan ei kääntynyt katsomaan, kukaan ei viiden minuutin välein huudellut jossain, että onko sulla nyt varmasti harso siellä, onko varmasti harso! Kerro, onko sulla harso, HARSO! Ei, ketään ei todella kiinnostanut. Lakkaa nyt sinä tekemästä asiasta noin suurta prioriteettia. Elämässäsi on varmasti jokin muukin kiinnostava asia kuin toisten imettäminen? Paneudu enemmän siihen.

Vierailija
113/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän häiritsee perjantaina neljän ruuhkassa kun joku s-marketin aulassa imettää, turha sitten valittaa jos menee muussiksi. 

Kuvaile nyt ihan tarkasti, mikä siinä häiritsee. Jos olet perjantaina neljän ruuhkassa, menet todennäköisesti siitä ohi niin nopeasti kuin mahdollista. Miten vilaus äidistä ruokkimassa vauvaansa "vähän häiritsee" sinua? Mikä siinä tarkalleen ottaen on se häiritsevä asia? 

Koska minulla alkaa seistä kun näen äidin imettämässä vauvaa ja minun on pakko alkaa tyydyttää itseäni S-marketin aulassa.

Vierailija
114/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluatko mitalin?

Vierailija
115/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja en ymmärrä. Minä en ainakaan vauvaani imettä noissa vessoissa. Yleensä ne on niin likaisia, että yök! Söisitkö itse ruokaa jossain yleisessä vessassa? Siellä istuisit pöntön päällä ym, jos ei ole tuolia erikseen jne.

Vierailija
116/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kiroilevia ja likaisia narkkeja ja spurguja on joka kaupan liepeillä verisine ruiskuineen. Bussipysäkin mainoksessa voi olla puolialaston nainen/mies bikini- tai boxerimainoksessa, ja väkivaltaa ja seksiä tulee teeveestä mihin kellonaikaan vaan.

Ei kuule paljon hetkauta vauva tissiä imemässä.

Mutta suomihan on täynnä näitä ammattimielensäpahoittajia, joista pahimmat tällä palstalla.

tÄSSÄHÄN SINÄ ITSE JUURI MAINITSET, MILLAINEN PAIKKA KAUPPA PAHIMMILLAAN ON, EI KYLLÄ KUKAAN TERVEJÄRKINEN VAUVAN ÄITI ALA IMETTÄÄ S-MARKETIN AULASSA.

TULi vahingossa isolla, en jaxa korj.

Vierailija
117/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sä vessassa?

eri

Ei ole normaalia reagoida negatiivisesti maailman luonnollisimpaan asiaan, eli imetykseen. Suosittelen vahvasti hakeutumista mielenterveystoimiston asiakkaaksi.

Maailman luonnollisimpia asioita on moni muukin kuin imettäminen esim. ulostaminen, virtsaaminen, piereskely, röyhtäily, oksentaminen, hikkaaminen, hikoilu, seksi ja aika harva suhtautuu näihin positiivisesti, jos sellaista tapahtuu julkisella paikalla.

En ole imetysvastainen, jos sen tosiaan hoitaa huomaamattomasti, mutta ymmärrän, että se joitakin häiritsee. Esim. 70-vuotias isäni ei ymmärrä sitä lainkaan ja anoppini on lähtöisin toisenlaisesta kulttuurista ja häntäkin se häiritsee. Kumpikaan ei toki sano imettäjälle mitään, saattaa ehkä kommentoida jotain seuralaiselleen ällistyneenä. Siksi en oikein ymmärrä, miksi tästä pitää niin pirusti loukkaantua. Kiva, että voit imettää julkisesti, pidät siitä ja onnistut siinä ilmeisen hyvin, kun se on havaittukin. Salli kuitenkin muunlaiset mielipiteet. Et tee mitään laitonta mutta joitakin ihmisiä se nyt häiritsee tai ällöttää. Se on heidän ongelmansa. Anna olla. Olemme erilaisia ja suvaitsevaisenkin on suvaittava ei-suvaitsevaisia.

Vierailija
118/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ollut enää vauvoja moneen vuoteen. Ovat isoja lapsia jo. Eivätpä olleet maailman prioriteetteja, mikä näkyi esim. siinä, että kun imetin heitä julkisella paikalla, ketään ei kiinnostanut. Kukaan ei kääntynyt katsomaan, kukaan ei viiden minuutin välein huudellut jossain, että onko sulla nyt varmasti harso siellä, onko varmasti harso! Kerro, onko sulla harso, HARSO! Ei, ketään ei todella kiinnostanut. Lakkaa nyt sinä tekemästä asiasta noin suurta prioriteettia. Elämässäsi on varmasti jokin muukin kiinnostava asia kuin toisten imettäminen? Paneudu enemmän siihen.

No mitä jos k-kkaisin nurmikollesi? Mitä jos kehottaisin sinua vain yksinkertaisesti keskittymään johonkin muuhun? Kuin omaan henkilökohtaiseen tilaasi? Ai eikö toimi näin päin? Kun kyseessä on sinun tilasi? Sinun tilasi siis tärkeämpi kuin muiden, aina? Olet siis itsekeskeinen loinen. Onnea.

Vierailija
119/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk! Imetä kotona. 😊

Vierailija kirjoitti:

Yäk! Imetä kotona. 😊

Minä vaadin samalla, että aikuiset tekevät seuraavat "luonnolliseksikin" kutsutut, ällöttävät asiat kotona:

Aivastaminen, niistäminen ja nenän jatkuva niiskuttaminen, yskäisy ja kurkun selvittely. Myös vessaan voi siirtyä, ei luulisi olevan vaikeaa löytää niitä perus marketista (henkilökunnan tiloissa ainakin on).

Tietenkin aivastelijat ja niistäjät haluavat että huomaan heidän nenänsä, mutta yritän olla välittämättä. Tuollainen sensuelli vietteleminen ei kaupassa käy!

Olen itsekin tehnyt noita asioita joskus, mutta todellakin ymmärsin hakea nopeasti piilopaikkaa kun nenää alkoi kutittaa. Silloin kyllä tajusin, ettei ole normaalia rykiä missään kaupassa.Varmaan kyseiset asiat ovat luonnollisia, mutta onhan niitä varten terveyskeskuksia ja jopa sairaaloitakin. Sitä paitsi, jos yskittää niin myös haukottelu auttaa julkisilla paikoilla. Ja täytyy kyllä todeta, että jotkut oikein sekoavat aivastelusta ja yskimisestä. He pohtivat milloin voi yskiä ja miten kauan he sitä saavat jatkaa. Entä voiko töissä yskiä...

Onko niin vaikea ajatella kanssaihmisiä? Ällötys ja puistatus ei ole kivaa :'(

Vierailija
120/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa aina näitä imetyksestä kitsijöitä, jos se tapahtuma on niin kertakaikkisen ällöttävä, ni mikä hiton pakko sitä on tollottaa???? Itse olen liian estynyt imettämään julkisesti, muttei todellakaan haittaa, jos joku muu imettää (vaikka siinä aulan penkillä).