Teini sai ensimmäiset silmälasi, 300 €
Kallista on. Ja vissiin joutuu uusimaan melkein kerran vuodessa?
Kommentit (154)
Mun vanhempani ei meinanneet hommata mulle silmälaseja, kun olin 13v, niin sossu maksoi
Suunnilleen, alussa näkö ainakin sekä itselläni aikoinaan, että teinilläni nyt, heikkenee muutaman vuoden tosi rajusti. Sitten tasaantuu, pysähtyy ja alkaa parantua. Tai jää huonoksi.
Tokmannilla 2,50 kpl.Sangat tosin paria mallia ja huonoja kestämään,mutta saa useat 300:lla Eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuhintaiset. Terveys ja hyvinvointi ennen kaikkea muuta. Raha on vain rahaa.
Riippuu tuo "kohtuu" tuloistakin, mulla tällä hetkellä huono tilanne. Mutta tietenkin ostan enkä teinin kuullen valita. Hirvittää vaan jos nuoremmatkin kohta saa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla 2,50 kpl.Sangat tosin paria mallia ja huonoja kestämään,mutta saa useat 300:lla Eurolla.
No hehheh. Löytyykö juuri sopivalla hajataitolla ja likinäöllä?
Ap
Juu. Kallista on myös aikuisille pienituloisille.
Aikoinaan silmälasit sai vähentää verotuksesta mutta ay liikkeen jäsenmaksut sitten meni edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuhintaiset. Terveys ja hyvinvointi ennen kaikkea muuta. Raha on vain rahaa.
Riippuu tuo "kohtuu" tuloistakin, mulla tällä hetkellä huono tilanne. Mutta tietenkin ostan enkä teinin kuullen valita. Hirvittää vaan jos nuoremmatkin kohta saa...
Ap
Halvalla pääsit oikeasti. Ne kallistuu vain tuosta iän mukana.
Euro päivässä on halpa hinta siitä, että näkee. Ei niitä välttämättä heti vuoden päästä tarvitse uusia, mutta parin vuoden päästä varmaan viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Halvalla pääsit oikeasti. Ne kallistuu vain tuosta iän mukana.
Niin varmasti. Mutta kivempi jos saisi käyttää johonkin muuhun (en tarkoita itselle vaan vaikka nuoren harrastuksiin). Kertyyhän tuosta kenties tuhansia ennen kuin aikuistuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
0,25 välillä saatavana olikohan 1,25-1,50-1,75.......jne 3,50 asti.Sen jälkeen Vodkapullon pohjat vaihtoehtona.
Itse käytän ja tarvitsen lukiessa tai tarkkaa näkemistä vaativissa hommissa.Muuten pärjään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Jaha! 4 optikkoa on jo palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
0,25 välillä saatavana olikohan 1,25-1,50-1,75.......jne 3,50 asti.Sen jälkeen Vodkapullon pohjat vaihtoehtona.
Itse käytän ja tarvitsen lukiessa tai tarkkaa näkemistä vaativissa hommissa.Muuten pärjään ilman.
Kai tajuat, että ihmisillä on myös - linssit ja ne ei ole näitä lukulaseja mitä myydään. Sellaiset ihmiset ei näe noilla laseilla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha! 4 optikkoa on jo palstalla.
Nyt jo 6 optikkojen alapeukkua.
Kolmatta vuotta mennään samoilla laseilla. Toki käyttää myös piilareita.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se teini lukulaseja tarvitsee 👵🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Edelleen Tokmannin lasit on lukulaseja. Jos on heikko kaukonäkö eli miinusta niin noilla Tokmannin pluslaseilla ei tee mitään, vaikka kuinka halvat olisivat.
Kallista? Mitä lisävarusteita niissä oli? Ohennus, kovapinnoite jne.