Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkkärin kommentti kun imetin S-marketin eteisaulassa

Vierailija
08.08.2019 |

”Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.” Voi v**** sanon minä!

Kommentit (386)

Vierailija
381/386 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta minä ihmettelen suuresti suomalaista takapajuisuutta imetysasioissa. Tämäkin on vauvapalsta ja julki-imetyksellä on noin monta vastustajaa? Olen asunut aikuisikänä ulkomailla ja täällä kyllä imetetään missä vaan eikä ketään kiinnosta vaikka ihmiset edustavat eri kulttuureja. Kaikki tietää että imetys on laissa turvattu joten siihen ei ole mitään sanottavaa. Ehkä kun täällä lapset ja vauvat ovat muutenkin enemmän mukana ja näkyvillä kaikkialla elämässä niin sitä ei kavahdeta?

Joka tapauksessa, imetä rakasta lastasi missä haluat äläkä edes vaivaudu puhumaan valittajille! Se ei ole heidän päätöksensä.

Kaatopaikat ovat imetystä varten  ! 

Vierailija
382/386 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän minusta tuntuu, ettei mitään ap:n kuvaamaa tilannetta ole koskaan ollutkaan, vaan on pitänyt keksiä tarina, jossa äiti ja lapsi ovat päässeet uhriksi inhottavan vartijan kommenteille? En kyllä usko, että oikeasti kukaan kaupan työntekijä, tai paikassa järjestystä valvova vartija puuttuisi normaaliin imetykseen! Jos ap ei ole heilunut koko rintavarustus esillä pitkin kauppaa, tai istunut keskelle kulkuväylä, niin KUKAAN selvä ihminen ei tule sanomaan mitään.

Ei tarvi uskoa aivan kaikkea, mitä täällä trollit keksii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/386 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ei saa nykyään oikeen missään imettää vaimoonsakaan.

Vierailija
384/386 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaupassa äiti imettämässä. Katsahdin ja katsoi muutkin, mutta ei näyttänyt kukaan häiriintyvän. Minä häiriinnyin sen lapsen puolesta kun joutui saamaan ravinnon kaiken kansan kulkiessa ohi. Ruokarauha.

Vierailija
385/386 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kaupungilla ja vain kaksi kuvaa imettävästä äidistä (kaksi raivariakin mutta julkinen paikka)

Missä olisi parhaat mahikset saada matskuu?

Vierailija
386/386 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa