Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkkärin kommentti kun imetin S-marketin eteisaulassa

Vierailija
08.08.2019 |

”Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.” Voi v**** sanon minä!

Kommentit (386)

Vierailija
121/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko niin kiire ettet voinut mennä lähimpään vessaan?

Syötkö sä vessassa?

Trollihan sä kai olet, mutta vauvan ruokkiminen on hieman eri asia kuin aikuisen ihmisen ruokailutilanne. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta sanoisitko, että vauvat ovat toisen luokan kansalaisia, joilla ei ole ihan samoja oikeuksia kuin muilla ihmisillä, ja sen takia heidän syömisensäkään ei ole ihan samanarvoista kuin muiden?

Eivät ole mitään toisen luokan kansalaisia, mutta onhan se nyt ihan normaalia että vauvaa ruokitaan vaikkapa siellä lastenhoitohuoneessa tai vessassa. Useinko näet vauvan syövän kuten aikuinen, haarukalla ja veitsellä, itsenäisesti? Sitä minäkin.

Ei ole normaalia, että jonkun ikäinen ihminen ruokitaan vessassa. Jos se sinusta tuntuu hyvältä idealta, mene itse syömään vessaan.

Sellaisia lastenhoitohuoneita, jossa on varta vasten tila imettämiseen, en ole pikkulapsiaikanani nähnyt kuin muutaman, eikä yksikään niistä ole sijainnut marketissa.

Se, että vauva ei syö veitsellä ja haarukalla, ei tarkoita sitä, että vauvan ruokailupaikka olisi vessa. Argumenttisi on todella lapsellinen eikä perustu mihinkään.

Väität siis, että se vauva muistaa lopunikäänsä, että häntä ruokittiin siellä vessassa? Kas kummaa kun en itse muista siitä ajasta mitään kun olin tissiruokinnassa eikä mitään traumoja jäänyt siitä, että minua ruokittiin siellä vessassakin. 

Eli muistihäiriöistä vanhustakin voi kohdella miten haluaa, ihmisarvo häviää jos ihminen ei itse muista, alettasko syöttää vanhuksia vessassa sitten?

Miten se tarkalleen ottaen vähentää ihmisarvoa, että vauva ruokitaan vaikkapa siellä vessassa? Selitä, koska en ymmärrä. 

Vessassa haisee pahalta. Niissä ei ole tuolia, pitäisi istua pöntöllä. Vauvan imetysaika on pois vessan varsinaiselta käyttötarkoitukselta eli vessahätäisiltä asiakkailta.

Jos S-marketissa on imetyshuone, ymmärrän, jos vartija pyytää siirtymään sinne. Joskin jos sellainen olisi, siellä saattaisi olla joku muu juuri silloin.

Miksi menet kauppaan vauvan kanssa, jos et osaa ruokkia sitä ennen kauppaan menoa.

Sillä vauvallakin on oma tahto ja omat tuntemukset eikä ne aina sovi äidin aikatauluun. Meidän vauva ei ainakaan tunne kelloa.

Ohis

Eikä sen äiti. Ei tunne tuttipulloakaan, eikä hyviä tapoja.

Sinusta olisi varmaan aivan normaalia kakkiakin siihen s-marketin aulaan, tai oksentaa, jos vähän yrjöttää.

Vierailija
122/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetät sitä persehedelmää vessassa samalla kun väännät paskatorttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseistä imeminen ei kuulu julkisille paioille tai ravintolaan. PISTE

Vierailija
124/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin menkkasiteen s-marketin aulassa.

Tunsin että oli vaihdon aika. Ei se kelloa katso.

Vierailija
125/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin alan kuvaamaan noita ruokintahetkiä. Voisi ehkä jopa tehdä asialle omistetun sivuston.

Vierailija
126/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä vessassa?

Vierailija
127/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sä vessassa?

Trollihan sä kai olet, mutta vauvan ruokkiminen on hieman eri asia kuin aikuisen ihmisen ruokailutilanne. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta sanoisitko, että vauvat ovat toisen luokan kansalaisia, joilla ei ole ihan samoja oikeuksia kuin muilla ihmisillä, ja sen takia heidän syömisensäkään ei ole ihan samanarvoista kuin muiden?

Eivät ole mitään toisen luokan kansalaisia, mutta onhan se nyt ihan normaalia että vauvaa ruokitaan vaikkapa siellä lastenhoitohuoneessa tai vessassa. Useinko näet vauvan syövän kuten aikuinen, haarukalla ja veitsellä, itsenäisesti? Sitä minäkin.

Ei ole normaalia, että jonkun ikäinen ihminen ruokitaan vessassa. Jos se sinusta tuntuu hyvältä idealta, mene itse syömään vessaan.

Sellaisia lastenhoitohuoneita, jossa on varta vasten tila imettämiseen, en ole pikkulapsiaikanani nähnyt kuin muutaman, eikä yksikään niistä ole sijainnut marketissa.

Se, että vauva ei syö veitsellä ja haarukalla, ei tarkoita sitä, että vauvan ruokailupaikka olisi vessa. Argumenttisi on todella lapsellinen eikä perustu mihinkään.

Väität siis, että se vauva muistaa lopunikäänsä, että häntä ruokittiin siellä vessassa? Kas kummaa kun en itse muista siitä ajasta mitään kun olin tissiruokinnassa eikä mitään traumoja jäänyt siitä, että minua ruokittiin siellä vessassakin. 

Eli muistihäiriöistä vanhustakin voi kohdella miten haluaa, ihmisarvo häviää jos ihminen ei itse muista, alettasko syöttää vanhuksia vessassa sitten?

Vanhuskortti..... Enää puuttuu natsikortti.

Vierailija
128/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eniten ihmetyttää, että vauva pystyy syömään siinä. Mun ois hyöriny koko ajan kattomassa mitä tapahtuu, piti aina mennä jonnekin syrjään ja liina päälle.

Vierailija
129/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä vessassa?

Syötkö sinä s-marketin tuulikaapissa?

Vierailija
130/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin alan kuvaamaan noita ruokintahetkiä. Voisi ehkä jopa tehdä asialle omistetun sivuston.

Teetkö ihan Teri Niitit?

Vierailija
131/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk! Imetä kotona. 😊

Vierailija kirjoitti:

Yäk! Imetä kotona. 😊

Minä vaadin samalla, että aikuiset tekevät seuraavat "luonnolliseksikin" kutsutut, ällöttävät asiat kotona:

Aivastaminen, niistäminen ja nenän jatkuva niiskuttaminen, yskäisy ja kurkun selvittely. Myös vessaan voi siirtyä, ei luulisi olevan vaikeaa löytää niitä perus marketista (henkilökunnan tiloissa ainakin on).

Tietenkin aivastelijat ja niistäjät haluavat että huomaan heidän nenänsä, mutta yritän olla välittämättä. Tuollainen sensuelli vietteleminen ei kaupassa käy!

Olen itsekin tehnyt noita asioita joskus, mutta todellakin ymmärsin hakea nopeasti piilopaikkaa kun nenää alkoi kutittaa. Silloin kyllä tajusin, ettei ole normaalia rykiä missään kaupassa.Varmaan kyseiset asiat ovat luonnollisia, mutta onhan niitä varten terveyskeskuksia ja jopa sairaaloitakin. Sitä paitsi, jos yskittää niin myös haukottelu auttaa julkisilla paikoilla. Ja täytyy kyllä todeta, että jotkut oikein sekoavat aivastelusta ja yskimisestä. He pohtivat milloin voi yskiä ja miten kauan he sitä saavat jatkaa. Entä voiko töissä yskiä...

Onko niin vaikea ajatella kanssaihmisiä? Ällötys ja puistatus ei ole kivaa :'(

En aivasta, niistä tai yski tissistä. Samoin kukaan ei omalla suullaan ota näitä yskäisyjä vastaan toisten todistaessa.

t. ohis

Vierailija
132/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä vessassa?

Minä syön joskus ja juon kahviakin jopa ku on kiire. Mutta en ikinä vessassa. Hyi hel*etti. Julkiset ripulihuumevessat on karseita.

Vierailija
133/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä imetys- ja vauvavihamielisten kerho kokoontuu VAUVA-lehden keskustelupalstalla??

Imettäminen on normaalia, toivottavaa ja sallittua aivan kaikkialla. Piste.

Antaisin palautetta kyseisen kaupan kauppiaalle.

T. Kaksi lasta imettänyt (ei todellakaan vessassa) N45

Ei todellakaan ole sopivaa aivan missä tahansa milloin tahansa, kuten ei ole muidenkaan eritteiden vuodattelu. Äiti olen minäkin, enkä millään tavalla vauvavihamielinen, mutta imetysfasistit ovat minusta ihmisiä joilla on tarve saada vauvansa avulla huomiota, ei niinkään ajatella vauvan parasta.

Vierailija
134/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä vessassa?

Minä syön joskus ja juon kahviakin jopa ku on kiire. Mutta en ikinä vessassa. Hyi hel*etti. Julkiset ripulihuumevessat on karseita.

Kiire, mutta kerkeet hörppimään kahvia siellä tuulikaapissa 🤔

Vierailija
135/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö ihan Teri Niitit?

Salakuvaaminen on väärä termi, julkinen paikka ja voin näön vuoksi kehua näitä rohkeita yksilöitä joten kuvia ei julkaista häpäisemistarkoituksessa = ei rikosta.

Vierailija
136/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä vessassa?

Hyvä isku, suoraan lapaan. :D

t. fani

Vierailija
137/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sairaus, joka edellyttää pissalle pääsyä hyvin lyhyellä varoitusajalla, joten todellakin ottaisi päähän jos joku on silloin kaupan ainoassa vessassa imettämässä.

Itse en voinut imettää lastani, mutta on maailman luonnollisin asia antaa lapselleen ruokaa tavalla tai toisella.

Ikävää, että trollit pilasivat tämän ketjun.

Vierailija
138/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä vessassa?

Mutta narkkeja  ja teinejä parveilemat eteisaulat ovat in?

Vierailija
139/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdoin menkkasiteen s-marketin aulassa.

Tunsin että oli vaihdon aika. Ei se kelloa katso.

Sinä oletettavasti olet aikuinen ja pystyt odottamaan ja etsimään vessan. Vauva ei. Se on oikeasti nollasta sataan alle 5 minuuttia kun alkaa täysi huuto jos pieni vauva ei saa ruokaa. Sitten kaikki kärsii kaupassa kun epätoivoinen äiti joutuu ostamaan ruuat lapsen huutaessa täyttä kurkkua.

Menkat siivotaan vessassa ja vauva ruokitaan siellä missä satutaan olemaan. Etkö ymmärrä eroa?

Vierailija
140/386 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sairaus, joka edellyttää pissalle pääsyä hyvin lyhyellä varoitusajalla, joten todellakin ottaisi päähän jos joku on silloin kaupan ainoassa vessassa imettämässä.

Itse en voinut imettää lastani, mutta on maailman luonnollisin asia antaa lapselleen ruokaa tavalla tai toisella.

Ikävää, että trollit pilasivat tämän ketjun.

On pissaaminenkin luonnollista, mikset pissaa siellä aulassa imettäjän seurassa.

S-marketin aula on luonnollisuuden kehto. Minä menen sinne huomenna aamukakalle.