Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkkärin kommentti kun imetin S-marketin eteisaulassa

Vierailija
08.08.2019 |

”Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.” Voi v**** sanon minä!

Kommentit (386)

Vierailija
301/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan, Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.

Tarviiko olla tollanen pösilö.

Vierailija
302/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmän utareet on imettämistä varten ja kaikkien muidenkin nisäkkäiden NISÄT on imettämistä varten.

T. Nisäkäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitopullo mukaan.

Ei vauva juo tuttipulloa jos hän on rintaruokinnalla. Suositus imettämiseen on 1 vuosi muualla maailmalla jopa 2 vuotta.

Vierailija
304/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmän utareet on imettämistä varten ja kaikkien muidenkin nisäkkäiden NISÄT on imettämistä varten.

T. Nisäkäs

Miksi miehet sitten imetä?

Vierailija
305/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettämistä ei ole kielletty missään laissa, joten teepä ilmoitus järkkärin esimiehelle.

Joissain on kielletty syöminen ja juominen. Järkkäri on tässä se ketä päättää onko tuosallittua vai ei. Miksi ei voi mennä vähän sivummalle? Tyypillinen mamma taas, minä minä minä, ja sitten kun joku sanoo jotakin, ollaan uhreja.

Vierailija
306/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nisäkäs

Haista paska. Naisten rinnat on vain ja ainoastaan miehiä varten. Vauvat pysyvät hengissä hyvin korvikkeilla. Senhänvuoksi ne on keksittykin. Jätän kaikki naiset joiden rinnoissa on ollut maitoa. Yök yök.

Vierailija
307/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että menit ihan sinne, missä kulkee paljon ihmisiä edestakaisin?

Kamalaa, jos ne ihmiset näkisivät miten pientä luonnollisimmin ruokitaan. En pystyisi nukkumaan nähtyäni sellaisen järkyttävän näyn! Tai sitten ei toisten ruokailut ja rinnat kiinnosta paskaakaan ja kävelen vaan ohi - tuskin edes huomaan kun ei voisi toisten imetykset vähempää kiinnostaa...

Miten se on edelleen monelle niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät halua kauppareissullaan, ravintolassa tai muualla julkisilla paikoilla nähdä vieraan naisen rintoja ja vauvaa niitä imemässä? On erikseen tiloja vauvanhoitoa varten, olkaa hyvät ja siirtykää sivummalle hoitamaan homma eikä siihen kaikkien silmien alle. 

Mä en haluaisi nähdä moniakaan asioita mitä kuitenkin näen, jos menen itse julkiselle paikalle. En valita, ei ole vain minun maailmani ja kaikki ei pyöri halujeni ympärillä. Etenkään pienten ruokkiminen, imetysällöksymiseni ei mene heidän edelleen, joten en koe tarpeelliseksi katsella imetyksiä ja jätän heidät rauhaan.

Ei kaikki tietenkään pyöri vain "minun" ympärilläni, mutta sehän siinä juuri onkin, että kun useampi tajuaisi ajatella noin. Ihmiset voisivat enemmän ajatella muitakin kuin vain itseään, niin kuin tässäkin asiassa. Ei ole tosiaankaan iso vaiva siirtyä vähän sivummalle ruokkimaan sitä vauvaansa, miksi se on siis silti pakko tehdä siinä kaikkien silmien alla? Huomionhakuisuutta? Itsekkyyttä? Ehkä molempia. 

Marketissa ei välttämättä löydy äkkiseltään rauhallisempaa imjettämispaikkaa. Olisiko pitönyt mennä WC-pytyn päälle pöpöjen joukkoon?  Varsinkin jos äidillä on mukana yksi tai useampia isompia lapsia, niin ei voi lähteä lauman kanssa kuljeksimaan edes takaisin. Fiksu ohikulkija ei jää tölläämään, vaan hymyilee ystävällisesti ja katsoo sitten toisaalle/jatkaa matkaansa.

Fiksu mamma ei ala ruokkimaan tuulikaapissa.

Miksi ihmisten pitää edes katsoa toisaalle? Kamera esiin kun kerran haluaa tehdä siitä julkisen spektaakkelin.

Katsokaa minua, olen äiti.

Niinhän se Teri teki.

Hän teki yhden virheen: julkaisi paheksuvan kommentin joka teki siitä häpäisytarkoituksessa olleen viestin. Sitä ei katsota hyvällä.

laittaa vaikka #äitiys #onni #ruoka-aika niin mammat voimaantuvat

Ei kun hän teki monta virhettä. Kuvasi imettäjää ilman lupaa ja JULKAISI sen kuvan netissä paheksuntansa kera. Finnair vastasi että heidän koneissaan saa imettää.

Mikä imetyksessä häiritsi Niittiä? Kuvassa näkyy äiti ja vauvan pää. Ei näy rintaa eikä mitään paheksuttavaa. Niitti olisi halunnut, että nainen vauvoineen piilotetaan harson alle. Minun vauvani on jo pelkästä imetyksen raskaudesta aivan hikinen, en todellakaan verhoa häntä millään harsolla. Rintani peitän toki, kuten kyseinen nainen teki. Kaikkeen typeryyteen ei tarvitse suostua ja hyvä kun asiasta nousi niin iso meteli.

Julkinen paikka, saa kuvata ilman lupaakin. Itsehän naikkonen vetää siitä rintarauhaset esiin.

Kuvia saa julkaista netissä, myös ilman lupaa. Ei vain saa olla häpäisytarkoitusta.

Siinä ei ole "vedetty mitään esille" vaan ruokitaan vauvaa. Kerroppa millä muulla tavalla se pitäisi tehdä?

Ehdotat varmaan tuttipulloa. Jos vauva on imetysvaiheessa niin hän ei syö tuttipulloa. Hän ei osaa tai huoli ja jos tekisi siten, niin imetys loppuisi ehkä kokonaan. Ehdotat varmaan myös vessaa. Hienoa idea, mahtaa ihmiset olla riemuissaan siitä kun ainoa vessa on varattu useita minuutteja. Koneessa ei myöskään saa aina mennä vessaan. Seuraavaksi ehdotat, että ei imetä. Vau. Sitten koko kone ja Teri olisi kihissyt kiukusta kun äiti "ei tee mitään". Vielä puuttuu ehdotus, että äiti harsoaisi itsensä ja vauvansa. Kokeile huviksesi joku kerta sellaista hassun hauskaa majaleikkiä, jossa verhoat itsesi vaikka lakanan alle ja alat syömään. Voin vakuuttaa, että lopetat sen melko nopeasti. Happi ei kulje, tulee kuuma ja hiki ja lakana/harso häiritsee ja on epämiellyttävä. Ja ihan oikeasti mitä tuo vauvan pään näkyminen voi haitata?

Jos kuvassa olisi oikeasti näkynyt sitä "esiin vedettyä rintarauhasta" niin voisin ymmärtää että se herättäisi paheksuntaa. Kuvaa siitä ei siltikään hyvän maun puitteissa kannata laittaa. Teri oli lapsellinen, mauton sekä hyvin ajattelematon ja lopulta kärsi teostaan paljon. Kannattaisi miettiä onko kuvaaminen ja julkistaminen järkevää vaikka se olisikin sallittua. Kaikki sallittu ei ole hyvä asia tai itselleen ja muille hyväksi.

älä skitsoo

Rintaruokinta oli lentoyhtiölle ok. Hienoa. Sitten ruokkijan pitää hyväksyä että kuvaaminen ja kuvien julkaisu netissä on ok

Niin siis eihän se itse imettäjä koskaan asiasta mitään haloota nostanut, vaan muu maailma.

Ja ihan syystä, koska olihan se oikeasti todella typerä teko julkaista.

Vierailija
308/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nisäkäs

Ja taas tämä sama biologiantunnilta karannut poju täällä kyselee tyhmiä. Miehet eivät myöskään ole raskaana ja synnytä. Synnytys käynnistää prolaktiinin tuoton. Maitoa alkaa erittymään MAITORAUHASISTA.

JA NYT SINNE TUNNILLE JO!!!

Ope odottaa puupäätä.

Vierailija
309/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imettämistä ei ole kielletty missään laissa, joten teepä ilmoitus järkkärin esimiehelle.

Joissain on kielletty syöminen ja juominen. Järkkäri on tässä se ketä päättää onko tuosallittua vai ei. Miksi ei voi mennä vähän sivummalle? Tyypillinen mamma taas, minä minä minä, ja sitten kun joku sanoo jotakin, ollaan uhreja.

Minne sivummalle?

Vierailija
310/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että menit ihan sinne, missä kulkee paljon ihmisiä edestakaisin?

Kamalaa, jos ne ihmiset näkisivät miten pientä luonnollisimmin ruokitaan. En pystyisi nukkumaan nähtyäni sellaisen järkyttävän näyn! Tai sitten ei toisten ruokailut ja rinnat kiinnosta paskaakaan ja kävelen vaan ohi - tuskin edes huomaan kun ei voisi toisten imetykset vähempää kiinnostaa...

Miten se on edelleen monelle niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät halua kauppareissullaan, ravintolassa tai muualla julkisilla paikoilla nähdä vieraan naisen rintoja ja vauvaa niitä imemässä? On erikseen tiloja vauvanhoitoa varten, olkaa hyvät ja siirtykää sivummalle hoitamaan homma eikä siihen kaikkien silmien alle. 

Mä en haluaisi nähdä moniakaan asioita mitä kuitenkin näen, jos menen itse julkiselle paikalle. En valita, ei ole vain minun maailmani ja kaikki ei pyöri halujeni ympärillä. Etenkään pienten ruokkiminen, imetysällöksymiseni ei mene heidän edelleen, joten en koe tarpeelliseksi katsella imetyksiä ja jätän heidät rauhaan.

Ei kaikki tietenkään pyöri vain "minun" ympärilläni, mutta sehän siinä juuri onkin, että kun useampi tajuaisi ajatella noin. Ihmiset voisivat enemmän ajatella muitakin kuin vain itseään, niin kuin tässäkin asiassa. Ei ole tosiaankaan iso vaiva siirtyä vähän sivummalle ruokkimaan sitä vauvaansa, miksi se on siis silti pakko tehdä siinä kaikkien silmien alla? Huomionhakuisuutta? Itsekkyyttä? Ehkä molempia. 

Marketissa ei välttämättä löydy äkkiseltään rauhallisempaa imjettämispaikkaa. Olisiko pitönyt mennä WC-pytyn päälle pöpöjen joukkoon?  Varsinkin jos äidillä on mukana yksi tai useampia isompia lapsia, niin ei voi lähteä lauman kanssa kuljeksimaan edes takaisin. Fiksu ohikulkija ei jää tölläämään, vaan hymyilee ystävällisesti ja katsoo sitten toisaalle/jatkaa matkaansa.

Fiksu mamma ei ala ruokkimaan tuulikaapissa.

Miksi ihmisten pitää edes katsoa toisaalle? Kamera esiin kun kerran haluaa tehdä siitä julkisen spektaakkelin.

Katsokaa minua, olen äiti.

Niinhän se Teri teki.

Hän teki yhden virheen: julkaisi paheksuvan kommentin joka teki siitä häpäisytarkoituksessa olleen viestin. Sitä ei katsota hyvällä.

laittaa vaikka #äitiys #onni #ruoka-aika niin mammat voimaantuvat

Ei kun hän teki monta virhettä. Kuvasi imettäjää ilman lupaa ja JULKAISI sen kuvan netissä paheksuntansa kera. Finnair vastasi että heidän koneissaan saa imettää.

Mikä imetyksessä häiritsi Niittiä? Kuvassa näkyy äiti ja vauvan pää. Ei näy rintaa eikä mitään paheksuttavaa. Niitti olisi halunnut, että nainen vauvoineen piilotetaan harson alle. Minun vauvani on jo pelkästä imetyksen raskaudesta aivan hikinen, en todellakaan verhoa häntä millään harsolla. Rintani peitän toki, kuten kyseinen nainen teki. Kaikkeen typeryyteen ei tarvitse suostua ja hyvä kun asiasta nousi niin iso meteli.

Julkinen paikka, saa kuvata ilman lupaakin. Itsehän naikkonen vetää siitä rintarauhaset esiin.

Kuvia saa julkaista netissä, myös ilman lupaa. Ei vain saa olla häpäisytarkoitusta.

Siinä ei ole "vedetty mitään esille" vaan ruokitaan vauvaa. Kerroppa millä muulla tavalla se pitäisi tehdä?

Ehdotat varmaan tuttipulloa. Jos vauva on imetysvaiheessa niin hän ei syö tuttipulloa. Hän ei osaa tai huoli ja jos tekisi siten, niin imetys loppuisi ehkä kokonaan. Ehdotat varmaan myös vessaa. Hienoa idea, mahtaa ihmiset olla riemuissaan siitä kun ainoa vessa on varattu useita minuutteja. Koneessa ei myöskään saa aina mennä vessaan. Seuraavaksi ehdotat, että ei imetä. Vau. Sitten koko kone ja Teri olisi kihissyt kiukusta kun äiti "ei tee mitään". Vielä puuttuu ehdotus, että äiti harsoaisi itsensä ja vauvansa. Kokeile huviksesi joku kerta sellaista hassun hauskaa majaleikkiä, jossa verhoat itsesi vaikka lakanan alle ja alat syömään. Voin vakuuttaa, että lopetat sen melko nopeasti. Happi ei kulje, tulee kuuma ja hiki ja lakana/harso häiritsee ja on epämiellyttävä. Ja ihan oikeasti mitä tuo vauvan pään näkyminen voi haitata?

Jos kuvassa olisi oikeasti näkynyt sitä "esiin vedettyä rintarauhasta" niin voisin ymmärtää että se herättäisi paheksuntaa. Kuvaa siitä ei siltikään hyvän maun puitteissa kannata laittaa. Teri oli lapsellinen, mauton sekä hyvin ajattelematon ja lopulta kärsi teostaan paljon. Kannattaisi miettiä onko kuvaaminen ja julkistaminen järkevää vaikka se olisikin sallittua. Kaikki sallittu ei ole hyvä asia tai itselleen ja muille hyväksi.

älä skitsoo

Rintaruokinta oli lentoyhtiölle ok. Hienoa. Sitten ruokkijan pitää hyväksyä että kuvaaminen ja kuvien julkaisu netissä on ok

Niin siis eihän se itse imettäjä koskaan asiasta mitään haloota nostanut, vaan muu maailma.

Ja ihan syystä, koska olihan se oikeasti todella typerä teko julkaista.

Minusta ei ollut, sitä ei vain twiitterin rageen voi sanoa jollet halua että sinut maalitetaan työpaikkaa myöten.

Vierailija
311/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten aiheesta tehty opinnäytetyö:

https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/126298/Tuomi_Vuorensyrjae…

Kauppakeskuksessa toteutetusta kyselystä kävi ilmi, että 4,9 prosenttia vastanneista piti julki-imetystä epämiellyttävänä. Tämä yllätti itseni positiivisesti, vaikka onkin vain yksittäinen galluptutkimus. Taitaa olla taas se äänekäs, pervoutunut vähemmistö siellä huutelemassa. Lastaan ruokkiva äiti on 100-kertaisesti miellyttävämpi (tai neutraali) näky kuin hapannaamainen sitruunalla suupielensä kuorruttanut mielensäpahoittaja (pysykää te kotona tai menkää sinne vessaan irvistelemään).

Vierailija
312/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nisäkäs

Ja taas tämä sama biologiantunnilta karannut poju täällä kyselee tyhmiä. Miehet eivät myöskään ole raskaana ja synnytä. Synnytys käynnistää prolaktiinin tuoton. Maitoa alkaa erittymään MAITORAUHASISTA.

JA NYT SINNE TUNNILLE JO!!!

Ope odottaa puupäätä.

Miksi miehillä on sitten nisät?

P.S. ei se synnytys prolaktiinin tuotantoa käynnistä. Opiskele lisää.

Vierailija
313/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan teistä, jotka kommentoitte että "olisit imettänyt ennen kauppaan lähtöä" kuullut tiheänimun kaudesta? Silloin vauva asuu about 24/7 rinnalla, kun tilailee maitoa. Yritä siinä sitten ajoittaa kauppareissu niin, että ehdit about 15minuutissa kauppaan ja takaisin, kun vauva ei ole rinnalla.

Rinnalla olo ei ole pelkästään ravintoa vauvalle, vaan tuo myös turvaa jne.

Vauvalle ei todellakaan voi sanoa, että "odotas nyt puoli tuntia niin hoidetaan tämä kauppareissu" ja sitten ihmiset kirjoittelevat tänne aloituksia, kun vauva huutanut nälkää kaupassa ja oma ostosreissu pilalla vauvan itkun takia.

Kaikki vauvat eivät suostu juomaan pullosta, saati huoli tuttia, joten imetys on ainoa vaihtoehto ruokkia ja rauhoittaa vauva.

Minusta on Ap hienoa, että imetät lastasi.

Vartija olisi voinut jättää asian kommentoimatta tai esittää asiansa toisin.

Suosittelen kaikille teille "imetyksen vastustajille" ottamaan tietoa asioista ja imetyksestä, ennen kuin tulette tänne huutelemaan ilman mitään tietoa asiasta.

Olen imettänyt viittä lastani, ei koskaan ole tarvinnut tehdä sitä julkisella paikalla. Joskus olen hätätilassa tavaratalon pukukopissa sen tehnyt, en todellakaan imettäisi paikassa, jossa ihmisiä kulkee edestakaisin. Naurettavaa esittämistä.

Tietääkseni s-marketeissa ei ole pukukoppeja, koska siellä ei myydä vaatteita. Harvemmin on edes vessaa, minne voisi mennä.

Hienoa, että sinulla on lähikaupassa ollut mahdollisuus mennä pukukoppiin,mutta niin kuin aloituksessa lukee, kyse s-marketista, jossa ei tälläistä ole, joten Ap joutunut menemään lähimmälle penkille. Uskon, että Ap olisi mieluummin mennyt pukukoppiin kuin siihen aulaan, jos tällainen mahdollisuus olisi ollut.

Varmaankin myös tiedät, että jos vauvan nälkä huuton ei ajoissa vastata, vauva hermostuu liikaa ja ettei hän enää välttämättä huoli edes heti rintaa vaan saat ensin rauhoitella vauvan.

Vierailija
314/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan teistä, jotka kommentoitte että "olisit imettänyt ennen kauppaan lähtöä" kuullut tiheänimun kaudesta? Silloin vauva asuu about 24/7 rinnalla, kun tilailee maitoa. Yritä siinä sitten ajoittaa kauppareissu niin, että ehdit about 15minuutissa kauppaan ja takaisin, kun vauva ei ole rinnalla.

Vauvalle ei todellakaan voi sanoa, että "odotas nyt puoli tuntia niin hoidetaan tämä kauppareissu" ja sitten ihmiset kirjoittelevat tänne aloituksia, kun vauva huutanut nälkää kaupassa ja oma ostosreissu pilalla vauvan itkun takia.

Kaikki vauvat eivät suostu juomaan pullosta, saati huoli tuttia, joten imetys on ainoa vaihtoehto ruokkia ja rauhoittaa vauva.

Suosittelen kaikille teille "imetyksen vastustajille" ottamaan tietoa asioista ja imetyksestä, ennen kuin tulette tänne huutelemaan ilman mitään tietoa asiasta.

Olen aivan varmasti imetyksen asiantuntija, imetin lapsiani reilun vuoden. Kertaakaan ei tarvinnut imettää kauppareissulla, ravintolassa tai kaupan eteisessä.

Ei tulisi mieleenikään viedä lastani syömään vessaan tai kaupan eteiseen, tai ravintolan pöytään. Hyi, kaupan eteinen, jossa kaikki pölyt ja lika leijuu ilmassa, koiranpaskat, ihmisten yskökset, katulika, yök, yök!

Kyse ei ole mistään muusta, kun siitä, että suojelen lastani kaikelta tuolta.

Roskasakki vie kakaransa saasteiden keskelle ja ruokkii siinä. En voi ymmärtää.

Vierailija
315/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne sivummalle?

Tämä on tärkeä kysymys. Imetyksestä haloon nostavat ovat äänekäs vähemmistö, jonka huutelu ei tosiasiassa ketään kiinnosta. Negatiiviset kommentit vain pääsevät aina mediassa esille. Todellinen ongelma on yhteiskunnan rakenteissa lymyävä asenne: miksi julkisille paikoille ei tehdä paikkoja, joissa imettää? Huvittavaa (tai surullista) on se, miten Suomessakin jaksetaan vaahdota syntyvyyden laskusta, ja samaan aikaan ei mietitä keinoja, joilla lapsesta huolehtivien elämä tehtäisiin mielekkäämmäksi. Tällaiset simppelit käytännön jutut ovat osaltaan ratkaisevia. Rauhallisia paikkoja ostoskeskuksiin, virastoihin jne. joissa imettää tai vain viedä lapsi rauhoittumaan. Pidetään huolta siitä, että lapsilla on turvallista asua kylissä ja kaupungeissa (esim. liikenneturvallisuus: suojatiekäyttäytymisessä valistaminen). Siellä, missä on turvallista lapsilla, on turvallista myös kaikilla muilla.

Annetaan odottaville vanhemmille kaikki mahdollinen tuki niin raskauteen, synnytykseen, synnytyksen jälkeiseen aikaan, imettämiseen, lapsen kasvatukseen jne. jne. liittyen (tästä tuli mieleen, että ainakaan Helsingissä ei enää ole tarjolla varsinaista synnytysvalmennusta, mikä on aivan käsittämätöntä – synnytykseen valmentautuminen tutkitusti vähentää komplikaatioiden ym. riskejä...). Jos halutaan lisää lapsia Suomeen (suomalaisille), niin siitä on yksinkertaisesti tehtävä houkuttelevampi vaihtoehto.

Vierailija
316/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen imettänyt viittä lastani, ei koskaan ole tarvinnut tehdä sitä julkisella paikalla. Joskus olen hätätilassa tavaratalon pukukopissa sen tehnyt, en todellakaan imettäisi paikassa, jossa ihmisiä kulkee edestakaisin. Naurettavaa esittämistä.

Tietääkseni s-marketeissa ei ole pukukoppeja, koska siellä ei myydä vaatteita. Harvemmin on edes vessaa, minne voisi mennä.

Hienoa, että sinulla on lähikaupassa ollut mahdollisuus mennä pukukoppiin,mutta niin kuin aloituksessa lukee, kyse s-marketista, jossa ei tälläistä ole, joten Ap joutunut menemään lähimmälle penkille. Uskon, että Ap olisi mieluummin mennyt pukukoppiin kuin siihen aulaan, jos tällainen mahdollisuus olisi ollut.

Varmaankin myös tiedät, että jos vauvan nälkä huuton ei ajoissa vastata, vauva hermostuu liikaa ja ettei hän enää välttämättä huoli edes heti rintaa vaan saat ensin rauhoitella vauvan.

Voi hyvää päivää, miten typerä olet!

Kyllä s-marketeissa myydään vaatteita, kenkiä, taloustavaraa, ruokaa jne., ja kyllä tuossa minun lähimarketissa näyttää muutama sovituskoppikin olevan.

Mistä teistä typeryksiä oikein sikiää? Teitä on varmaan imetetty kauppojen eteisessä paskan keskellä, siitä ilmeisesti tyhmyytenne johtuu, ja perintötekijöistä.

Vierailija
317/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varmasti imetyksen asiantuntija, imetin lapsiani reilun vuoden. Kertaakaan ei tarvinnut imettää kauppareissulla, ravintolassa tai kaupan eteisessä.

Ei tulisi mieleenikään viedä lastani syömään vessaan tai kaupan eteiseen, tai ravintolan pöytään. Hyi, kaupan eteinen, jossa kaikki pölyt ja lika leijuu ilmassa, koiranpaskat, ihmisten yskökset, katulika, yök, yök!

Aivan varmasti ET ole imetyksen asiantuntija: olet ainoastaan OMAN imetyksesi asiantuntija, ja se on hienoa tietysti. Et voi puhua jokaikisen muun naisen, imettäjän, äidin puolesta. Ole hyvä ja opettele argumentoinnin perusteita, ennen kuin tulet mollaamaan muita naisia. Sen perusteella, että sinä olet kokenut jonkin asian (juuri sillä erityisellä tavalla), et voi päätellä, että kaikki kokevat kyseisen asian (sillä erityisellä tavalla). Tämä on tyypillinen ja hyvin valitettava päättelyvirhe tällaisessa julkisessa keskustelussa.

Vierailija
318/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää, miten typerä olet!

Kyllä s-marketeissa myydään vaatteita, kenkiä, taloustavaraa, ruokaa jne., ja kyllä tuossa minun lähimarketissa näyttää muutama sovituskoppikin olevan.

Mistä teistä typeryksiä oikein sikiää? Teitä on varmaan imetetty kauppojen eteisessä paskan keskellä, siitä ilmeisesti tyhmyytenne johtuu, ja perintötekijöistä.

Periferiassa Prisma taitaa olla stadin S-marketin kokoinen

Vierailija
319/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs merkkinen tuo järjestelmäkamera oli, kun se osasi puhuakkin?

Vierailija
320/386 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tällä periaatteella et vie lapsiasi ulos ollenkaan, koska samalla tavalla ne pölyt, yskät ja pöpöt leijailevat kun liikut lastesi kanssa ulkona?