Ulkomailta tulossa joku paketti jota en ole tilannut
Mitä voi olla?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Huumelasti :D
Eikun oikeasti? Olen ihan ihmeissäni. En todellakaan ole tilannut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a... mitä viestissä lukee lähettäjänä?
Lähetystunnuksella kun hain, ei näy lähettäjää. En siis vielä ole saanut pakettia, postista tuli vasta viesti paketin saapumisesta.
Selvitä mistä ja mihin paketti on tulossa, sekä googleta identiteettivarkaus
Vierailija kirjoitti:
Mistä selvitän tällaisen? Apua nyt alkoi pelottaa....
Mulle tuli lahja appivanhemmilta, eli paketti jota en ollut tilannut, joskaan se ei tullut ulkomailta. Soita postiin ja kysy tietoja paketista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetystunnuksella kun hain, ei näy lähettäjää. En siis vielä ole saanut pakettia, postista tuli vasta viesti paketin saapumisesta.
Oliko viesti oikeasti Postista? Sähköpostilla tullut huijausviestejä, joissa Postin logo, mutta lähettäjänä joku kummallinen osoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä selvitän tällaisen? Apua nyt alkoi pelottaa....
Sieltä mistä sait alunperin tietoosikin tuon paketin olevan tuloillaan. Voithan meilata/soittaa sinne kertoaksesi ettet ole tilannut mitään. Sehän saattaa mennä ekana tulliin joten sieltäkin saatat saada jotain apua.
Tuliko se oikeesti postista? Mulle tulee selaimen kautta kymmeniä viestejä päivässä postin logolla varustettuja viestejä paketista.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se oikeesti postista? Mulle tulee selaimen kautta kymmeniä viestejä päivässä postin logolla varustettuja viestejä paketista.
Postille kannattaisi varmaan ilmoittaa siitä että joku lähettelee heidän nimissään huijausviestejä, jotta he tietävät varoittaa uutisissa muitakin ihmisiä.
Huumeita sieltä on tulossa. Käyttävät osoitettasi ja joudut vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko viesti oikeasti Postista? Sähköpostilla tullut huijausviestejä, joissa Postin logo, mutta lähettäjänä joku kummallinen osoite.
Hmm. No kyllä löysin tuolla lähetystunnuksella postin sivuilta tiedot paketin saapumisesta. Joten eiköhän viesti ollut ihan postilta. Mutta ei näy lähettäjää. Kyseessä priority-paketti (?) joka lähetetty pari päivää sitten ulkomailta... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. No kyllä löysin tuolla lähetystunnuksella postin sivuilta tiedot paketin saapumisesta. Joten eiköhän viesti ollut ihan postilta. Mutta ei näy lähettäjää. Kyseessä priority-paketti (?) joka lähetetty pari päivää sitten ulkomailta... Ap
Soitat nyt sinne Postiin ja sanot ettet ole tilannut mitään niin alkavat sitä kautta selvittämään paketin alkuperää.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellekään muulle käynyt tällaista??
Mulle tullu oliko nyt Upsilta feikkimeili. Ajattelin, että olisko jostain tietojenkalastelusta kyse.
Sieltä tulee se sun adoptoimasi Chinga Ling. Etkö muista kun kännissä adoptoit sen kiinan ihmiskaupan mustastapörssistä.
Huumelasti :D