Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko antaa (mahdollisen)kumppanisi käydä vieraissa, jos olisi täysin varmaa, ettei kumppanisi ihastu heihin?

Vierailija
08.08.2019 |

Vastaa sen mukaan, miltä ajatus juuri nyt kuulostaa.

Voisitko antaa (mahdollisen)kumppanisi käydä vieraissa, jos olisi täysin varmaa, ettei kumppanisi ihastu heihin?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä muutenkaan voi tietää mitä toinen puuhaa kun ei itse ole näkemässä, joten en tiedä mitä se muuttaisi, jos antaisi luvan. Eli tavallaan kai voisin antaa ns. luvan, mutta mieluummin en edes mieti koko asiaa, enkä pelkää että mies kävisikin vieraissa niin kauan kuin hän kohtelee minua hyvin ja haluaa sek siä kanssani.

Vierailija
2/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämä on järjetön kysymys. Ihastuminen ei ala seksistä, vaan päinvastoin. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi käydä vieraissa jos ei olisi ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselleni on samat säännöt.

N39

Vierailija
4/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tämä on järjetön kysymys. Ihastuminen ei ala seksistä, vaan päinvastoin. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi käydä vieraissa jos ei olisi ihastunut?

Monikin mies haluaa ja myös tekee niin. Sinä taidat olla nainen, kun ajatus niin vieraalta kuulostaa?

Vierailija
5/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikin mies haluaa ja myös tekee niin. Sinä taidat olla nainen, kun ajatus niin vieraalta kuulostaa?

Tuskinpa naisetkaan ihastuksen takia harrastaa yhdenillanjuttuja ja yleensä kai niihin osallistuu molemmat sukupuolet. Turha viljellä tuota stereotypiaa että naiset eivät pystyisi erottamaan tunteita ja seksiä. Yksilöstä kiinni.

Vierailija
6/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta en ole koskaan pitänyt seksiä pelkästään mekaanisena suorituksena. Käteenveto on vaivattomampaa, jos kyse on pelkästään paineiden pukamisesta.

Vierailija
7/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi jos molemmilla olisi samat säännöt.

Vierailija
8/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On aika erota kun muut kiinnostaa enemmän kuin oma puoliso.

Vierailija
9/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin sellaisen miehen kanssa, joka vieraissa hyppisi? En minä tarvitse sellaista tyyppiä, vaan pärjään oikein mainiosti ilmankin. N45

Vierailija
10/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne muut kiinnostaisi enemmän? Entä jos oma puoliso kiinnostaa kaikkein eniten, mutta myös muut kiinnostaa? Aika harvaa miestä jaksaa pitkässä suhteessa kiinnostaa vain sen oman naisen kanssa puuhailu. Miehet kaipaavat vaihtelua.

Vierailija
11/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Samantien voisi erota.

Vierailija
12/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä elämäntilanteessa.... kyllä. Meillä on 2kk ikäinen lapsi, synnytyksessä meni suunnilleen kaikki pieleen eli seksiä ei ole lähitulevaisuudessa tiedossa.

Mies EI ole painostanut tai vihjannut mitään, tajuaa kyllä minun olevan vieläkin kipeä. Itse vain kuvittelen, että aiemmin aktiivisesta seksielämästä nauttineella alle 30-vuotiaalla olisi haluja ja vientiäkin, miehen seksin harrastaminen ei olisi minulta mitenkään pois.

Vierailija
13/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää biologiaa, että miehet kaipaavat vaihtelua s e ksielämäänsä ja se vaihtelu toteutuu parhaiten aina uuden naisen kanssa. Tutkittu juttu.

Vierailija
14/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asian suhteen vapaamielinen, joten jos ehkäisypuoli olisi kunnossa ja kumppani osaisi valita luotettavat vaakamambokaverit, niin en näkisi ongelmaa. Silloin myös itselläni olisi mahdollisuus pelata samoilla säännöillä, eli win-win-tilanne molemmille. Jos suhteessa ei olisi rakkautta tai se olisi kahlitsevaa, niin silloin olisi parempi päästää toinen kokonaan menemään.

Vierailija
15/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Samantien voisi erota.

Tämä.

Vierailija
16/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jotain menee suhteessa silloin rikki. Saman mahdollistaminen itselle ei auta, luonnoton ajatus. Vieraissa käyminen lisää myös tautiriskiä.

Vierailija
17/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani ei harrasta seksiä minunkaan kanssa kuin satunnaisesti, joten miksi hänen pitäisi saada harrastaa vieraiden kanssa?

Vierailija
18/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne muut kiinnostaisi enemmän? Entä jos oma puoliso kiinnostaa kaikkein eniten, mutta myös muut kiinnostaa? Aika harvaa miestä jaksaa pitkässä suhteessa kiinnostaa vain sen oman naisen kanssa puuhailu. Miehet kaipaavat vaihtelua.

Olen ilmeisesti tullut henkisesti alas puusta aiemmin kuin muut miehet, koska 10-vuotisen avioliittoni aikana vieraissa käyminen ei ole kertaakaan käynyt mielessä.

Meidät erottaa eläimistä se, että osaamme kontrolloida mielihalujamme.

Vierailija
19/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut käydä. Nykyisin ex. Siinä vaiheessa kun minulle on kaikki ihan ok ja saa tehdä mitä huvittaa, niin on suuri todennäköisyys että minä olen alkanut miettiä jotain muuta elämää ja olen lopettanut investoinnin parisuhteeseen emotionaalisella tasolla.

Vierailija
20/32 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla lupa toteuttaa itseämme tietyin ehdoin:

Uusi kumppani on aina vieras yhden yön juttu

Yhteystietoja ei vaihdeta

Ehkäisystä huolehditaan

Kotona yksityiskohdista ei puhuta

Jos järjestely alkaa syystä tai toisesta kumpaa tahansa mietityttämään, niin asiasta keskustellaan asiallisesti ja katsotaan jatkoa.

Näin meillä toiminut hyvin monta vuotta, mutta ymmärrän kyllä ettei todellakaan olisi haluttava tai toimiva järjestely kaikilla.