Kokkisodan Linnea Vihonen
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
On. On ihan 5/5. Liikaa tatskoja mun makuun, muttei se oikeastaan haittaa juuri yhtään.
Oletko muuten tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. On ihan 5/5. Liikaa tatskoja mun makuun, muttei se oikeastaan haittaa juuri yhtään.
Oletko muuten tyttö?
Mä nimittäin olen ;)
Pekka Siitoin olisi saanut lespoilun loppumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten tyttö?
Kyllä olen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten tyttö?
Kyllä olen!
Arvasin.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten tyttö?
Kyllä olen!
Arvasin.. :)
Luulisi Linnean olevan miestenkin makuun. (Tai mistäs sitä tietää.)
Näppärästi hieroo nenäänsä kesken kokkailun ja samoilla sormilla ruoanlaitto jatkuu. Mihinkäs sitä tavoistaan edes telkkarissa...
Nätti tyttö kyllä mutta liikaa tatuointeja. Hyvää ruokaa tosin sais aina.
Vierailija kirjoitti:
Nätti tyttö kyllä mutta liikaa tatuointeja. Hyvää ruokaa tosin sais aina.
Eikä vain ruokaa… argh, olen se ensimmäisenä kommentoinut, joka paljastui tytöksi. Linnassa on vain jotain käsittämättömän ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vain haaveissaan ja ei ollut vallassa. Siinä olisikin ollut oma hupiarvonsa.
Vierailija kirjoitti:
jos olisi keskittynyt muuhunkin kuin muumien vastustamiseen.
Aikoinaan tuli dokkari siitoimen touhuista, oli mahtavaa kummeli-kamaa, tulispa uusintana.
Piti vilkaista...
tavallinen reipas tyttö...
kohukohu kirjoitti:
Piti vilkaista...
tavallinen reipas tyttö...
Mä ihastuin häneen jo kun oli niissä ”Mitä tänään syötäisiin?” -lähetyksissä. Ihana valoisa olemus, söpö hymy, kaikki. Luulen, että on siviilissä ja ihan sisältäkin tosi ihana.
Ärsyttävä tyyppi, päällekäyvä päsmäri,en tykkää.
Miksi Linnean piti alkaa kukkoilemaan?
Nyt äkkii se helv##iin!
Miinaa olisi varmasti katsojat haluneet
katsoa, ennen kuin tuota kukkoa!
Onko kukaan huolinut sitä Lesbo kaverikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mukamas selittää lehdissä kuinka kannattaa tapoja ja suvaitsevaisuutta. Mutta itse häpäisee ja loukkaa ja nöyryyttää 72 v. Farmi laista naista. Oli niin häpeällinen teko tännekin ruudun puolelle, että katsominen loppui. En ole yhdessäkään Farmi Ohjelmassa nähnyt noin pirullisen ilkeää ihmistä kun tämä Linnea Vilhonen. Kaikki farmilaisetkin siinä pöydässä pahoitti tästä mielensä.. Katsojaluvut romahti.
No voi yhyy, sen kun lopetat ohjelma katsomisen jos harmittaa.
Mitään loukkaamista Linnean osalta ei edes ole tapahtunut. Miina on kyllä elämänsä varrella loukannut yhtä sun toista niin eläintä kuin ihmistä.
Koppalakki Lappakokki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos olisi keskittynyt muuhunkin kuin muumien vastustamiseen.
Aikoinaan tuli dokkari siitoimen touhuista, oli mahtavaa kummeli-kamaa, tulispa uusintana.
"Jaska, parveke auki."