Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomailta tulossa joku paketti jota en ole tilannut

Vierailija
08.08.2019 |

Mitä voi olla?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että katsoit postin tilauksesta seurantaa, mutta nyt puhut DHL:stä. Oman tiedon mukaan posti ei näytä DHL:n lähetyksiä omilla sivuillaan.

Taisit mennä provossasi vähän sekaisin.

Niinpä, siksi tämä asia ei selviä minulle! Mutta voitko lakata provon jankkaamista. Miten nämä muuten poissulkee toisensa?

1.) Sain Postilta tekstiviestin jossa kysyttiin paketin jättämisestä ovelle tai lokeroon, valitsin ovelle jättämisen. Ja kyllä kysyivät onko ok että lähetti kuittaa.

2.) Katsoin Postin sivuilta seurantakoodin perusteella mistä paketti on, ei löydy tietoa. Ainoa tieto mikä löytyy on että paketti painaa 1,4kg ja se on lähetetty eilen ulkomailta.

3.) Hain jonkun vinkkaamasta 17trackista (kiitos tästä vinkistä!) samalla lähetystunnuksella, jolloin selvisi että DHL Express toimittaa

4.) Kun hain DHL Expressin sivuilta samalla lähetystunnuksella, niin mitään tietoa ei löydy!! Laitoin tosiaan sinne kyllä sähköpostia vielä asiasta

5.) Mulla on järkevämpääkin tekemistä kun keksiä tänne jotain ankeita provoja!!! :D T. Ap

Mutta kun posti ei lähettele DHL:n puolesta sulle tekstiviestejä.

Vierailija
62/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin postiin ja eivät yhtään sen enempää osanneet auttaa minua asiassa. Sanoivat että Saksasta tulossa lähetys.... Kuulemma ei kansainvälisissä lähetyksissä näe lähettäjää. Eipä siis auttanut yhtään mitään sinne soitto, palvelumaksun joudun vaan maksamaan puhelusta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että katsoit postin tilauksesta seurantaa, mutta nyt puhut DHL:stä. Oman tiedon mukaan posti ei näytä DHL:n lähetyksiä omilla sivuillaan.

Taisit mennä provossasi vähän sekaisin.

Niinpä, siksi tämä asia ei selviä minulle! Mutta voitko lakata provon jankkaamista. Miten nämä muuten poissulkee toisensa?

1.) Sain Postilta tekstiviestin jossa kysyttiin paketin jättämisestä ovelle tai lokeroon, valitsin ovelle jättämisen. Ja kyllä kysyivät onko ok että lähetti kuittaa.

2.) Katsoin Postin sivuilta seurantakoodin perusteella mistä paketti on, ei löydy tietoa. Ainoa tieto mikä löytyy on että paketti painaa 1,4kg ja se on lähetetty eilen ulkomailta.

3.) Hain jonkun vinkkaamasta 17trackista (kiitos tästä vinkistä!) samalla lähetystunnuksella, jolloin selvisi että DHL Express toimittaa

4.) Kun hain DHL Expressin sivuilta samalla lähetystunnuksella, niin mitään tietoa ei löydy!! Laitoin tosiaan sinne kyllä sähköpostia vielä asiasta

5.) Mulla on järkevämpääkin tekemistä kun keksiä tänne jotain ankeita provoja!!! :D T. Ap

Mutta kun posti ei lähettele DHL:n puolesta sulle tekstiviestejä.

Ehkä DHL kuljettanut alkumatkan?? En tiedä tarkalleen, mutta johan kerroin hyvin selvästi kaiken mitä tiedän. Ap

Vierailija
64/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikissa paketeissa on lähettäjätunnus. Ja miten ne postissa tietävät paketissa, jos sitä DHL toimittaa?

Vierailija
65/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin itsekkin aiempia lähetyksiä ja kyllä kaikissa paketeissa on lähettäjätunnukset, joissa posti ja DHL näkevät kuka on lähettäjänä, varsinkin kun kyse on EU:n sisäisestä lähetyksestä.

Vierailija
66/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikissa paketeissa on lähettäjätunnus. Ja miten ne postissa tietävät paketissa, jos sitä DHL toimittaa?

Voi helvetti, etkö ymmärrä lukemaasi??

Vierailija
67/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan odotat, että paketti saapuu ja avaat sen niin näet mitä siellä on. Ei siellä mitään pommia ole, mutta jos jotain epäilyttävää viet paketin poliisille. Ei sulla oikeesti ole minkäänlaista hätää.

Vierailija
68/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistin itsekkin aiempia lähetyksiä ja kyllä kaikissa paketeissa on lähettäjätunnukset, joissa posti ja DHL näkevät kuka on lähettäjänä, varsinkin kun kyse on EU:n sisäisestä lähetyksestä.

Lähetystunnus löytyy kyllä, mutta ei näy lähettäjää. Näin minulle myös juuri Postin asiakaspalvelija puhelimessa myös totesi, joten jankkaamisesi tässä ei nyt auta minua millään tavalla. Ap

Vierailija
69/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaan odotat, että paketti saapuu ja avaat sen niin näet mitä siellä on. Ei siellä mitään pommia ole, mutta jos jotain epäilyttävää viet paketin poliisille. Ei sulla oikeesti ole minkäänlaista hätää.

Näin on kai tehtävä... Tuo identiteettivarkaus alkoi huolettaa.

Vierailija
70/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetystunnus löytyy kyllä, mutta ei näy lähettäjää. Näin minulle myös juuri Postin asiakaspalvelija puhelimessa myös totesi, joten jankkaamisesi tässä ei nyt auta minua millään tavalla. Ap

Siinä tiedoissa on LÄHETTÄJÄTUNNUS josta posti näkee, kuka on lähettänyt.

Olet joko provo tai sitten se on kyse ihan siitä tavarasta, jonka olet aikaisemmin tilannut.

Vierailija
71/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tiedoissa on LÄHETTÄJÄTUNNUS josta posti näkee, kuka on lähettänyt.

Olet joko provo tai sitten se on kyse ihan siitä tavarasta, jonka olet aikaisemmin tilannut.

No valehteliko äskeinen asiakaspalvelija sitten minulle ettei näe lähettäjää?? Mitä ihmettä jankkaat :D Ap

Vierailija
72/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olis identiteetivarkaus, varkaalle ei olisi mitään hyötyä tilata pakettia SUN osoitteeseen.

Vierailija
73/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olis identiteetivarkaus, varkaalle ei olisi mitään hyötyä tilata pakettia SUN osoitteeseen.

Niin ei kai. Mistä muusta voisi olla kysymys?

Vierailija
74/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta nyt vaan odottaa pakettia! Nyt en saa enää mistään mitään tietoa. Ehkä paketti tulee vielä tämän illan aikana. Posti lupasi että seuraavien päivien aikana toimitus.

Ihanaa olisi jos paketissa olisikin joku lahja joltain kaukaiselta sukulaiselta tms :D Todennäköisesti kysymys kuitenkin ihan jostain muusta.. Ap

Vierailija
75/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap hieman yksinkertainen?

Vierailija
76/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään ihmeellistä, että Postilta sai tiedon, vaikka DHL toimittaa. Minä tilasin joskus Saksasta tavaraa ja DHL kuljetti paketin Suomeen asti, sitten se siirtyi Postin kuljetettavaksi. Alusta asti näkyi Postin lähetysseurannalla paketin liikkeet.

Sieltä voi olla tulossa huumeita, joku on voinut tilata jotain väärään osoitteeseen, perästä voi tulla iso lasku "ilmaisesta" tavarasta, voi olla jokin muu huijaus kyseessä. Voi myös olla, ettet vain muista tilanneesi jotakin, jonka lähetyksessä on kestänyt pitkän aikaa. Kun lähetti tuo paketin, katso siitä päältä heti lähettäjän tiedot ja jos ei soita mitään kelloja, älä ota vastaan vaan käske postin selvittää kuka sen on lähettänyt ja mitä siellä on, et ole tilannut mitään.

Vierailija
77/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap hieman yksinkertainen?

En tiedä, varmaan sitten niin. Kaikki täällä av:lla aina tietää kaiken täydellisesti, mitään ei saa kysyä, koska muuten on

a) ilmiselvä PROVOPROVOPROVO

b) jotenkin täysin vajaa

Vierailija
78/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se DHL on Saksan posti, ja Suomessa posti ottaa sen kuljetukseen, DHL express taas on eri juttu, ja siksi se ei siellä seurannassa näy.

Vierailija
79/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään ihmeellistä, että Postilta sai tiedon, vaikka DHL toimittaa. Minä tilasin joskus Saksasta tavaraa ja DHL kuljetti paketin Suomeen asti, sitten se siirtyi Postin kuljetettavaksi. Alusta asti näkyi Postin lähetysseurannalla paketin liikkeet.

Sieltä voi olla tulossa huumeita, joku on voinut tilata jotain väärään osoitteeseen, perästä voi tulla iso lasku "ilmaisesta" tavarasta, voi olla jokin muu huijaus kyseessä. Voi myös olla, ettet vain muista tilanneesi jotakin, jonka lähetyksessä on kestänyt pitkän aikaa. Kun lähetti tuo paketin, katso siitä päältä heti lähettäjän tiedot ja jos ei soita mitään kelloja, älä ota vastaan vaan käske postin selvittää kuka sen on lähettänyt ja mitä siellä on, et ole tilannut mitään.

Ja jos lähetti jättää sen oven eteen, niin vien varmaan takaisin postiin. Ap

Vierailija
80/99 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sit ap kertomaan, mitä siellä paketissa oli.