Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo nähnyt Metti Forssellin yli kymmenen donitsin laukun?

Kommentit (544)

Vierailija
121/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ollaan niin kateellisia että.. arvostan että joku ostaa laadukkaista materiaaleista ja täysikäisellä työvoimalla valmistetun laukun. Mammat itse kulkee lapistyövoimalla tehtyjen laukkujen kaa ja moraalisoi täällä muita kateuksissaan. Kaunis nainen ja kaunis laukku.

Mistä sinä tiedät ketkä valmistavat Birkinin veskat? Oletko itse käynyt tehtailla katsomassa? Jos et tiennyt niin valtaosa maailman vaate- ja asusteteollisuudesta valmistetaan lapsityövoimalla/orjapalkatuilla työntekijöillä riippumatta siitä lätkäistäänkö lopulliseksi hintalapuksi 10 euroa vai 10 000 euroa.

Vierailija
122/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Metti, puhelin heitti metroksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo Sinkkuelämässä naiset tappeli tästä laukusta, Birkin:stä. Joten kysessä on The Laukku.

No ei ne varsinaisesti tapelleet. Samantha himoitsi laukkua ja käytti Lucy Liun nimeä sellaisen hankkimiseen jonon ohi. LL sitten nappasi laukun itselleen kun antoi S:lle potkut.

Vierailija
124/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi ett laukku tulee olemaan hänellä ikuisesti? Ai kuoleman jälkeenkin? :D

Vierailija
125/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ollaan niin kateellisia että.. arvostan että joku ostaa laadukkaista materiaaleista ja täysikäisellä työvoimalla valmistetun laukun. Mammat itse kulkee lapistyövoimalla tehtyjen laukkujen kaa ja moraalisoi täällä muita kateuksissaan. Kaunis nainen ja kaunis laukku.

Paljonko työntekijän päiväpalkka on? Jos se on vaikka jotain 100e luokkaa, ja tekee päivässä tyyliin 4 kpl 100 000e laukkua, niin eipä se kovin häävi ole.

Vierailija
126/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosiasia111 kirjoitti:

Tuo on yksi maailman kuuluisimmista laukuista. Ensiksi sen saamiseksi uutena pitää olla Hermeksen kanta asiakas pitkään ja tuhlata siellä pitkällä aikavälillä paljon rahaa. Tämän jälkee, mikäli sinut katsotaan oikeutetuksi ostaa Birkin sitä sinulle tarjotaan, jolloin kaikki ostavat sen. Tässä vaiheessa et saa edes itse päättää mikä tyylisen laukun saat vaan otat sen laukun jonka he tarjoavat.

Tämän vaikean saatavuuden takia Birkin laukkujen jälkimarkkinat ovat erittäin hyvät. Jos haluat nopealla aikataululla laukun on ainut vaihtoehto kääntyä jälleenmyyjän puoleen, ja hinta on silloin korkea. Kaikkein arvokkain Birkin laukku on albiinon niilin krokotiilin nahasta tehty "himalaja" niminen versio, maksaa varmaan pari sataa tuhatta.

Hieno laukku, ja arvo vaan kasvaa, Hyvä Metti

Ihan naurettavaa.

Voi krokotiiliparkoja.

Vierailija
127/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se tuota tarvii kun ei käy semmosissa töissäkään jossa olisi tarvetta? Vähän epäkäytännöllinen tyhjänä raahata kaupungilla kuvattavana instaan. Mutta mikäpä siinä jos ei ole rahalla väliä niin voi ostaa mitä huvittaa. Ärsyttää tuo jutussa mainittu podcast...mimmi vaikuttaa ihan tyhjäpäältä :(

Niinhän Metti onkin, tyhjäpää ja erittäin pinnallinen. Mikaelin kanssa ei olisi tullut ensimäisiäkään treffejä ilman Miklun rahoja. Mutta onneksi Metin äiti osasi kertoa hänelle, että siinähän olisi rahas saalis poimittavaksi.

Vierailija
128/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiasia111 kirjoitti:

Tuo on yksi maailman kuuluisimmista laukuista. Ensiksi sen saamiseksi uutena pitää olla Hermeksen kanta asiakas pitkään ja tuhlata siellä pitkällä aikavälillä paljon rahaa. Tämän jälkee, mikäli sinut katsotaan oikeutetuksi ostaa Birkin sitä sinulle tarjotaan, jolloin kaikki ostavat sen. Tässä vaiheessa et saa edes itse päättää mikä tyylisen laukun saat vaan otat sen laukun jonka he tarjoavat.

Tämän vaikean saatavuuden takia Birkin laukkujen jälkimarkkinat ovat erittäin hyvät. Jos haluat nopealla aikataululla laukun on ainut vaihtoehto kääntyä jälleenmyyjän puoleen, ja hinta on silloin korkea. Kaikkein arvokkain Birkin laukku on albiinon niilin krokotiilin nahasta tehty "himalaja" niminen versio, maksaa varmaan pari sataa tuhatta.

Hieno laukku, ja arvo vaan kasvaa, Hyvä Metti

En paheksu kalliita laukku- tms. ostoksia ja tykkään itsekin joistain merkkikamoista, mutta jotenkin ällöttää että harvinaisia eläimiä, vaikka niitä albiinokrokotiileja, tapetaan noin turhan asian eteen ja joku vielä maksaa siitä.

Tiedän kyllä että nahka tulee aina eläimestä, mutta minua etoo ajatus että joku harvinainen ja upea otus on heittänyt henkensä ainoastaan sen kalliin veskan takia. Kauniimpi se nahka olisi alkuperäisellä omistajallaan eli sillä eläimellä. Sellainen laukku on mauton.

Vierailija
129/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsityönä teetetty laukku. Jos köyhistä oloista tullut tyttö on nainut rahaa ja haluaa laukullaan kohottaa itsetuntoaan, keneltä se on pois? Jos mies ostaisi saastuttava auton vaikkapa 200.000 eurolla, kukaan ei moittisi. Birkin-laukku on parempi sijoitus.

Katsoin joskus telkkarista englantilaista Rikkaiden panttilainaamo -ohjelmaa. Välillä panttilainaamoon tuotiin merkkilaukkuja, mutta vain osasta pystyttiin käyttämään sanaa sijoitus. Ne olivat käyttämättömiä ja alkuperäisissä laatikoissaan, mutta mitä iloa on laukusta, jota ei voi käyttää, muuten sen arvo laskee?

Vierailija
130/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittyy Mikaelin ilme Elle-lehden kannessa.

https://aijaa.com/ArGPkH

Vierailija
131/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ympäristöteko lennellä toistuvasti ulkomaan lomille.

No mitäpä itse teet ilmastonmuutoksen estämiseksi? Ilmeisesti et lennä ikinä mihinkään, mutta syötkö lihaa? Juustoa, maitoa? Onko lapsia, onko koira? Onko autoa?

Ilmastonmuutos on tosiasia ja huolestuttava sellainen, mutta monet arkipäivän teot merkitsee paljon enemmän kuin satunnainen lentomatka.

No jopas jollakin heitti taas. Ja juu, voin kertoa omasta elämästäni. Eli emme lentele yhtään ylimääräistä emmekä muutenkaan. Lapseni on 16 vuotias ja ei ole lentänyt kertaakaan. Toinen perheen autoista on sähköauto, toinen hybridi.

Säästämme vettä ja viidessä viikossa sitä menee noin 10 m3 yhteensä koko viisihenkisellä perheellä. Mikäs sinun vedenkäyttösi on?

Kotimme lamput ovat olleet jo vuosikausia ledejä. Syömme lihaa vain viikonloppuisin, lapset syövät tietenkin koulussa mitä siellä on. Hävikkiä ei paljoa ole ja se mitä tulee, menee lämpökompostin kautta hyötykäyttöön kasvimaallemme.

Emme ole ostaneet koskaan mitä turhaa ja kierrätämme ihan kaiken mahdollisen oikeaoppisesti. Lapset ovat oppineet kierrättämisen jo taaperoita. Lapset kulkevat julkisilla kouluun, nuorin ajaa pyörällään sen 7 km/suunta kesät ja talvet.

Koita nyt päättää onko niitä lapsia yksi vai kolme. Muuten kiva 👌

Oho, sinäpä kyylä sit tekstin tarkasti. Lapsia on kolme, mutta sana vanhin jäi uupumaan siitä 16 vuotiaan edestä.

Luettelepa sinun tekosi sitten.

Ai niin, syömme mahdollisimman paljon lähiruokaa ja kasvatamme sitä myös itse. Kasvimaalla on nytkin paljon mm. perunaa, porkkanaa, punajuuria, papuja ja herneitä. Mansikoita ja puutarhavadelmia ei tullut nyt paljon, mutta musta- ja punaviinimarjoja on vielä keräämättä muutama pensas.

Vierailija
132/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi ett laukku tulee olemaan hänellä ikuisesti? Ai kuoleman jälkeenkin? :D

Mä ihmettelin samaa. Kadulla tulee joku rosvo vastaan ja nappaa kassin, kas siinä se ikuisuus....

Vierailija
133/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti rikkaat ei edes näytä rikkauttaan. Monesti rikkaus ei näy ulospäin mitenkään erityisesti.

Metti ei taida olla kovin rikas, miehensä ehkä.:D

Vierailija
134/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se haudataan siinä laukussa?

Vierailija
135/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittyy Mikaelin ilme Elle-lehden kannessa.

https://aijaa.com/ArGPkH

Vähän meni kansikuva kyllä piloille, kun mies siinä oli. Katse keskittyi vain ja ainoastaan Mikaeliin ja rouvaa ei edes sieltä nurkasta huomannut. Hieman epäsuhta pari ulkonäöllisesti.

Vierailija
136/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että joku kateellinen mamma on tehnyt tästä aloituksen😂

Vierailija
137/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se säälittävää, että pitää laukulla leveillä, sitä ei käy kiistäminen. 

Mutta enemmän mietityttää, että tällainenkin törkeän kalliin laukun kanssa ulostulo syö yhteiskuntaamme ja niitä tärkeitä asioita, joiden eteen monet työskentelvät. Opettajat, hoitajat ja vaikka ketkä näkevät pienellä palkalla vaivaa muiden ihmisten hyvinvoinnin eteen, niin nämä laukkustelijat tavallaan sanovat, ettei väliä, vain minä itse ja minun laukkuni on elämisen arvioista. On nääs arvot vähän rouvalla vinksallaan. Tökeröä.

Vierailija
138/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti rikkaat ei edes näytä rikkauttaan. Monesti rikkaus ei näy ulospäin mitenkään erityisesti.

Metti ei taida olla kovin rikas, miehensä ehkä.:D

Totta. Kukaan mun tuntema rikas ei kulje missään 10 000e vaatteissa tai laukuissa. Ja rahaa heillä taatusti enemmän kuin Forsselin rouvalla.

Vierailija
139/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ahdistavaa olla noin kalliissa laukuissa yms. Metin pitää varmaan enemmän pelätä että laukku varastetaan kuin lompakko 😂😂

Vierailija
140/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että tuollainen tyhjäpää pitää blogia, josta jopa jotkut nuoret naiset saavat ”hyviä ideoita” elämän varrelle. Parempi olisi, että hän katoaisi julkisuudesta kasseine kaikkineen. Toivon hänelle jatkossa merkityksellisempää sisältöä elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi