Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo nähnyt Metti Forssellin yli kymmenen donitsin laukun?

Kommentit (544)

Vierailija
81/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Kamalan ruma mummoveska.

Vierailija
82/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ympäristöteko lennellä toistuvasti ulkomaan lomille.

Lennän hyvällä omallatunnolla mutten ikimaailmassa ostais älyttömän hintaista laukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä ollaan niin kateellisia että.. arvostan että joku ostaa laadukkaista materiaaleista ja täysikäisellä työvoimalla valmistetun laukun. Mammat itse kulkee lapistyövoimalla tehtyjen laukkujen kaa ja moraalisoi täällä muita kateuksissaan. Kaunis nainen ja kaunis laukku.

Vierailija
84/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä voi ymmärtää. En ostaisi vaikka voittaisin lotossa pääpotin. Näyttää muuten aika paljon yhdeltä omalta halpislaukultani. Ja en ole kateellinen, kun minusta tuntuisi ihan tyhmältä kanniskella tuollaista ylikallista laukkua. Ei todellakaan sopisi minun arvoihini ja jos minulla olisi joku varakas mies niin en todellakaan antaisi hänen ostaa mitään tuollaisia laukkuja minulle. Naurettava ajatus. 

Eikä tuota voi edes kanniskella missä vaan. Tulee ryöstetyksi. Miklukin semmonen kuivan kesän orava, ei kelpaa henkivartijaksi - tai pikemminkin laukunvartijaksi.

Vierailija
85/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ollaan niin kateellisia että.. arvostan että joku ostaa laadukkaista materiaaleista ja täysikäisellä työvoimalla valmistetun laukun. Mammat itse kulkee lapistyövoimalla tehtyjen laukkujen kaa ja moraalisoi täällä muita kateuksissaan. Kaunis nainen ja kaunis laukku.

Ruma laukku. Ennemmin kadehdin Chanelin ja YSL:n olkalaukkuja.

Vierailija
86/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka en kys. laukusta tykkää, niin tuonhan voi helposti realisoida rahaksi, esim. avioeron sattuessa. Hyvä sijoitus, jos ei laittanut omia rahojaan.

Vierailija
87/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko saa palkkaa 10 000e laukun tekemisestä? Tai 100 000e? Ilmeisesti pulju tekee sellaisiakin?

Vierailija
88/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Metti oli Järvenpään lukiossa ihan normi tyttö. Jos ei ois Mikaelille jalkoja levittänyt niin tyttö ois varmaan J.pään Alepan kassalla. Onhan se kiva miklun rahoilla ostella. Ite Metti ei oo päivääkään ns. oikeita töitä tehnyt.

Vierailija
89/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko saa palkkaa 10 000e laukun tekemisestä? Tai 100 000e? Ilmeisesti pulju tekee sellaisiakin?

Luultavasti sen verran, että sillä elää ihan normielämää kuten vaikkapa kouluttaa lapsensa. Toisin on näissä kaukoidässä tuotetuissa halpislaukuissa joita täällä niin kehutaan

Vierailija
90/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo tiennytkään että kaikki muut laukut on tehty lapsityövoimalla. En osta merkkilaukun jäljitelmää.

Vierailija
91/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä muuten oma valokuvaaja/palvelija, joka roikkuu perässä ostosreissuilla?

Vierailija
92/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta is:n kommentoinnista. Eivät kaikkiin juttuihin sitä laita. Tämä ohis.

Tuohon kassiin.. itse en ole mikään käsveskaihminen, ihan naisellisesti ovat puhelin ja lompakko farkkujen taskuissa. Repussa muut tavarat, jos tarvitsee. Käsilaukkuna sellainen neljän kympin ostos aikoinaan cittarista, näkyy olevan vielä ihan suomalaista tekoa. Ja ihan vuodessa tienaan 40t€, ettei se rahasta olisi kiinni, mutta ei niin ei, kun ei vaan kiinnosta.

Vierailija
93/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ns köyhät kyykkyyn -laukku, jolla osoitetaan, että mulla on fyffeä laittaa 10000 laukkuun, onko sulla?

Tarkoituksena onkin synnyttää kateutta muissa, sillä ei tota laukkua komerossa säilytetä. Kun menee laukka kainalossa baanalle, niin mikään ei tunnu niin hyvältä kuin saada toisten naisten päät kääntymään.

Vierailija
94/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väsky oli kyllä varmaan ihan järkiostos.

Joskus tulee se aika, kun rahat loppuu tai ainakin vähenee. Tai rakkaus loppuu.

Silloin, toivon mukaan, voi vähän käytetystä kassista saada vähintään muutaman donitsin, jolla taas jaksaa eteenpäin.

Ja jos ei saa kaupaksi, on ainakin kassi-Almana jotakin näytettävää, jos ei satu jäätymään maahan kiinni ja menemään pilalle.

Vierailija
95/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa tuosta laukusta 2 donitsia. Mettiä on kyllä huijattu, ei ole 10 donitsin arvoinen laukku!

Vierailija
96/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarkoittaa? Mahtuuko laukkuun 10 donitsia vai?

Vierailija
97/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma laukku. Eikö kauniimpaa saa kymppitonnilla?

Vierailija
98/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa noissa ylihintaisissa merkkilaukuissa se, että oikeasti 99,9% ihmisistä ei oikeasti tiedä niiden hintaa eikä osaa edes arvata, joten se "k*rvänjatke" efekti menee vähänniinku ohi. Autoista yleensä tunnistaa suurinpiirtein, missä hintaluokassa kuljetaan, mut tuokin käsilaukku näyttää aikalailla samalta, kun mun 20€:lla New Yorkerista ostamani veska ja jos jollain tollasen näkisin niin "arvostaisin" sitä tasan sen verran, kun mitä tahansa muutakin käsilaukkua (ei sillä, että arvostaisin erityisesti käsilaukkuja).

Vierailija
99/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei takuulla uskalla täyttää viidellä litralla alejugurttia kuten tein mun perinnöksi saamalleni gobeliinilaukulle:D

Vierailija
100/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi maailman kuuluisimmista laukuista. Ensiksi sen saamiseksi uutena pitää olla Hermeksen kanta asiakas pitkään ja tuhlata siellä pitkällä aikavälillä paljon rahaa. Tämän jälkee, mikäli sinut katsotaan oikeutetuksi ostaa Birkin sitä sinulle tarjotaan, jolloin kaikki ostavat sen. Tässä vaiheessa et saa edes itse päättää mikä tyylisen laukun saat vaan otat sen laukun jonka he tarjoavat.

Tämän vaikean saatavuuden takia Birkin laukkujen jälkimarkkinat ovat erittäin hyvät. Jos haluat nopealla aikataululla laukun on ainut vaihtoehto kääntyä jälleenmyyjän puoleen, ja hinta on silloin korkea. Kaikkein arvokkain Birkin laukku on albiinon niilin krokotiilin nahasta tehty "himalaja" niminen versio, maksaa varmaan pari sataa tuhatta.

Hieno laukku, ja arvo vaan kasvaa, Hyvä Metti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi