Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo nähnyt Metti Forssellin yli kymmenen donitsin laukun?

Kommentit (544)

Vierailija
141/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metti on yksi Suomen johtavista muotibloggaajista, kirjoittaa mm Ilta Sanomiin.

Luin kerran ja oli niin huonosti tehty tyhjäpääjuttu, että oikein katsoin kuka oli ollut asialla. 

Vierailija
142/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti ei aluksi edes ollut niin kiinnostunut Miklusta kuin Miklu Metistä. Tajusi tyttö kuitenkin, että nyt kannattaa iskeä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo Metro missään Hermesin jonossa? Kertoo, että ihan rantaflipflopeissa poikkesivat kauppaan sisälle ja kas, ulos tullessa oli laukku mukana. Visa vinkuu jne..

Varmaan esitellyt miehensä myyjälle. Tässä mieheni, Chelsean entinen pelaaja.

Vierailija
144/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että joku kateellinen mamma on tehnyt tästä aloituksen😂

Sori hani, kateuskortti meni jo. Ja jos yhtään lukisit viestejä, ehkä huomaisit että keskustelu on osittain ihan asiallistakin. Se että ei käyttäisi 10 kEur laukkuun, ei automaattisesti tarkoita kateutta. Itse en moista laukkua huolisi, ottaisin ennemmin auton samalla rahalla. Ja niin itse asiassa hankinkin keväällä :) Auto ilahduttaa jokseenkin paljon enemmän kuin laukku elämääni.

Vierailija
145/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaamme ärsyttävimpiä suomenkielen sanontoja: donitsi kun tarkoitetaa tuhatta. Voiko typerämmältä kuulostaa?

No ei, mutta nyt se sopii jotenkin aiheeseen:D

Vierailija
146/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ketjua ei poisteta tämän kommenttini takia. Mutta keksin hyvä syyn miksi Metti osti ison laukun. Miklu voi kantaa hänet siinä kotiin kaupoilta, jos ei itse jaksa enää kävellä, kun onhan shoppailu rankkaa duunia. Tosin Metti voisi vielä hieman laihduttaa, niin mahtuisi vielä paremmin laukkuunsa. 

Vierailija
147/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä mietin, että eikä kukaan ole sanonut Metille, että miehen rahoilla elvistely on noloa? Muustahan tuossa ei ole kyse.

Menee samaan kategoriaan kuin lapsena, että "meidän isi on vahvemopi kuin teidän isi".

Vierailija
148/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea laukku, itselläni sama haavelistalla mutta eri värisenä. Metillä käynyt tosi hyvä tuuri laukun suhteen, jonotuslistat ovat yleensä todella pitkät ja normaalisti vaaditaan pitkäaikainen ostosuhde ennen kuin laukkua tarjotaan.

Ja teille kaikille tiedoksi että me laukkuhifistelijät olemme ihan tavallisia ihmisiä. Meilläkin on suruja ja vaikeuksia ja niistä huolimatta iloitsemme laukuista. Olen mielestäni ihan fiksu nainen enkä koe että minun täytyisi elämässäni valita joko laukut ja tyhjäpäisyys tai sitten kunniallinen elämä, jossa kahdenkympin laukku kainalossani osoittaa kuinka henkevä, hieno ja maanläheinen tyyppi olenkaan.

Metin ulkonäkö auttoi kaupoilla. Perusmammalle ei olisi myyty.

Vierailija
149/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuulua joukkoon ..rikkaiden ja kuuluisien.

Kas kymppitonnin veskan tunnistaa julkku jokainen.

Vip illoissa iloitsen kun kaikki tietää että olen ERITYINEN:

Vierailija
150/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea laukku, itselläni sama haavelistalla mutta eri värisenä. Metillä käynyt tosi hyvä tuuri laukun suhteen, jonotuslistat ovat yleensä todella pitkät ja normaalisti vaaditaan pitkäaikainen ostosuhde ennen kuin laukkua tarjotaan.

Ja teille kaikille tiedoksi että me laukkuhifistelijät olemme ihan tavallisia ihmisiä. Meilläkin on suruja ja vaikeuksia ja niistä huolimatta iloitsemme laukuista. Olen mielestäni ihan fiksu nainen enkä koe että minun täytyisi elämässäni valita joko laukut ja tyhjäpäisyys tai sitten kunniallinen elämä, jossa kahdenkympin laukku kainalossani osoittaa kuinka henkevä, hieno ja maanläheinen tyyppi olenkaan.

Oletko fatsheimaaja HÄPEÄ

kyllä NEN päätteinen sukunimi on komee

ja leveat lanteet keinahtalee kauniisti karjapolulla.

Mitä tuhansila INSTA seuraajilla tekee ,jos ei saa BIRKKII puoleen hintaan sponssina?

Vierailija
151/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen materia on TURHAA. Emme saa täältä mitään mukaamme kun vaihdamme hiippakuntaa. Toki laukku voi mennä perintönä lapselle, mutta ei lapsesta välttämättä tule mikään luksusmerkki-haukka.

Vierailija
152/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sinne laittaa donitsien sijaan omenoita?

Vierailija
153/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

To on ihan totta. Eihän mikään pintaliitoklubikaan päästä sisälle tavallista peruspulliaisnaista, mutta kauniit ja nuoret naiset pääsevät heti jonon ohi. Ei se merkkilaukkufirman maineelle tee hyvää, kun peruspulliaisnainen ostaa kalliin laukun perinnöksi saamallaan kymppitonnilla.

Vierailija
154/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut tätäkään bloggaria seurata, mutta piti ihan googlettaa toi podcast-kohu. Toinen osapuoli oli niinkin pahoilllaan tosta kohusta, mutta osa oli saanut tältä M:ltä mm. tämmöisiä kommentteja “miksi asia meni itselleni niin tunteisiin/miksi sisältö ei miellytä..” ja “just saying…”

Lainaan koko kommentin "Implikoitteko vielä tuossa vaiheessa, että tämä podi suututtaisi vain jos on “ruma” – eli siis että asia loukkasi minua siksi, että olisin ruma."

Kuulostaa melko röyhkeältä ja tosiaan näinhän tässä käy aina, että jos et jostain tykkää niin olet sitten ruma, lihava, köyhä yms., kun kehtaat sanoa ääneen jotain tämmöstä. Ei kyllä anna hyvää kuvaa kyseisestä henkilöstä.

Olen ennemmin tämmöinen lyhyt, pyöreä ja ryppyinen kuin ilkeä.

Vierailija
155/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jaksanut tätäkään bloggaria seurata, mutta piti ihan googlettaa toi podcast-kohu. Toinen osapuoli oli niinkin pahoilllaan tosta kohusta, mutta osa oli saanut tältä M:ltä mm. tämmöisiä kommentteja “miksi asia meni itselleni niin tunteisiin/miksi sisältö ei miellytä..” ja “just saying…”

Lainaan koko kommentin "Implikoitteko vielä tuossa vaiheessa, että tämä podi suututtaisi vain jos on “ruma” – eli siis että asia loukkasi minua siksi, että olisin ruma."

Kuulostaa melko röyhkeältä ja tosiaan näinhän tässä käy aina, että jos et jostain tykkää niin olet sitten ruma, lihava, köyhä yms., kun kehtaat sanoa ääneen jotain tämmöstä. Ei kyllä anna hyvää kuvaa kyseisestä henkilöstä.

Linkkiä missä nuo kommentit on?

Vierailija
156/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi 50€:n perusväskystä erottanut.

Eikö tuo ole hankala kantaa? Iso laukku ja iso laukku on sitä varten jos tulee paljon tavaraa, mutta tuossa on onnettomat nuo kantimet ja sitä pitää roikottaa kädessä.

Mutta ehkä tuota onkin tarkoitus vaan heilutella kädessä?

Hullu maailma.

No jos ei oikeasti ole mikään ökymiljonääri, niin edes tämä laukku linkittää hänet joihinkin todella sellaisiin Hollywood glamour- ja Victoria Beckhamin tai Minttu Räikkösen kaltaisiin megaluokan rikkaisiin.

En ole koskaan hänen teennäisyyttään ymmärtänyt, mutta tämä oli pohjat. Ihan naurettavaa.

Vierailija
157/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko fatsheimaaja HÄPEÄ

kyllä NEN päätteinen sukunimi on komee

ja leveat lanteet keinahtalee kauniisti karjapolulla.

Mitä tuhansila INSTA seuraajilla tekee ,jos ei saa BIRKKII puoleen hintaan sponssina?

Eivät anna alennuksia kellekään. Varsinkaan suomalaiselle bloggaajalle. Mutta laukkuja ei myöskään myydä kaikille halukkaille. Face control.

Vierailija
158/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten typerä ihmisen pitää olla, että kutsuu jotain hiton laukkua perheenjäseneksi (meinaan siis noita kommentteja, joissa onnitellaan "uudesta perheenlisäyksestä)

Vierailija
159/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä missä nuo kommentit on?

Sen toisen podcastin osapuolen, Eli Hanna V äyrynen.

Hänelle nämä tulivat yllätyksenä.

Vierailija
160/544 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä ihmettelyä. Miklu tienaa pääomatuloja vuodessa lähes 300 000, ei tollanen kymppitonnin Birkin tunnu missään, etenkin kun Metti itsekin tienaa blogillaan ihan hyvin. Jos jollain Siepillä olisi ton hintainen veska niin ymmärtäisi ihmetttelyn, mutta ei tässä tapauksessa. Köyhille kallis, Metille saman hintane!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän