Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rauhoittuuko pelimiehet koskaan ja asettuu aloilleen sen yhden naisen kanssa?

Vierailija
01.08.2019 |

Kaksi vuotta yhdessä ja tiedän miehen menneisyydestä, että on useita yhden yön juttuja, baaritoitailuja ja lyhyitä suhteita. Mies on kertonut olleensa 200 naisen kanssa ennen minua ja nyt sanoo löytäneensä sen oikean eli minut ja haluaa, että hankkisimme lapsen. Meillä puitteet muuten hyvät taloudellisesti, asumme uudessa omakotitalossa ja molemmilla vakkariduunit. Alussa häiritsi miehen menneisyys, mutta ei sinällään enää. Kukapa sille mitään voi ja ollaanhan tässä nyt oltu jo parisen vuotta yhdessä. En olisi koskaan uskonut, että entinen pelimies asettuu aloilleen ja haluaa perustaa perheen. Emme siis ole vielä aloittaneet lapsen tekoa. Miehellä ei ole tauteja, vaikka on ollut niin monen kanssa. Kysynkin nyt teiltä uskotteko miehen sanoihin?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

200 naista :D

Tossa on jo aika moni päässyt jälkiliukkaille

Vierailija
102/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tiedän yhden, todella aktiivisen pelimiehen suomen Turusta. Hän vaan muutti koko elämäntyyllinsä kertalaakista ja alkoikin perheenisäksi ja vaimonsa kanssa elämään. Ikinä ei olisi siitä edeltävästä 15 vuodesta voinut mitään tuollaista ennustaa.

Minkä ikäisenä rauhoittui? Rupesiko kenties naama jo elähtämään niin, ettei vientiä ollut enää entiseen malliin? Kuinka kauan onnellista yhteiseloa vaimon kanssa on kestänyt? Itse uskon entisen pelimiehen kokevan ihmeparantumisen vasta kuolinvuoteellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rauhoitu, koska kiintymyssuhdehäiriöstä ei voi parantua. Kiertävät kehää, eli etsivät lakkaamatta uutta narsistista lähdettä ja niiden väleissä käyvät läpi kaikki entiset lähteet.

Vierailija
104/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikai sitä ihminen viisastua ja järkevöityä. Kyllä minä voisin uskoa että pelimies tai nainen voi parannuksen tehdä.

Vierailija
105/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten miettisin onko miehen suhteista syntynyt lapsia. En välittäisi yllätyslapsista. 

Vierailija
106/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pelimies rauhoittuu ihan tuosta noin vaan. Kyllä se pettäminen ja huomionhakuisuus on vaan niin vahvaa. Itsellä kokemus hurmaavasta narsistista joka harrastaa salasuhteita ja peittelee näitä kumppaniltaan. Ei tunne empatiaa ja näyttelee uhrilleen mitä vaan jos tästä jotain vaan hyötyy. Valehtelee vähän kaikesta ja tekee sen tosi taitavasti. Ei voi luottaa tällaiseen tuuliviiriin. Turvaton kiintymystyyli vielä sen lisäksi.

Vierailija
107/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut pelinainen. On ollut pitkiäkin aikoja, kun olen elänyt ns kunnolla, mutta jossain kohtaa olen lopulta aina ratkennut vanhoihin tapoihini. Haluaisin uskoa, että olen vihdoin muuttunut, mutta en tiedä itsekään voiko olla näin.