Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rauhoittuuko pelimiehet koskaan ja asettuu aloilleen sen yhden naisen kanssa?

Vierailija
01.08.2019 |

Kaksi vuotta yhdessä ja tiedän miehen menneisyydestä, että on useita yhden yön juttuja, baaritoitailuja ja lyhyitä suhteita. Mies on kertonut olleensa 200 naisen kanssa ennen minua ja nyt sanoo löytäneensä sen oikean eli minut ja haluaa, että hankkisimme lapsen. Meillä puitteet muuten hyvät taloudellisesti, asumme uudessa omakotitalossa ja molemmilla vakkariduunit. Alussa häiritsi miehen menneisyys, mutta ei sinällään enää. Kukapa sille mitään voi ja ollaanhan tässä nyt oltu jo parisen vuotta yhdessä. En olisi koskaan uskonut, että entinen pelimies asettuu aloilleen ja haluaa perustaa perheen. Emme siis ole vielä aloittaneet lapsen tekoa. Miehellä ei ole tauteja, vaikka on ollut niin monen kanssa. Kysynkin nyt teiltä uskotteko miehen sanoihin?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arkailisin lapsen hankkimista miehen kanssa jolla on noin vähän kokemusta parisuhteesta, yhdistettynä menneisyyteensä. Minkä ikäisiä olette? Suhteenne on vielä tosi alussa. Miten olette ratkaisseet tähän mennessä riitatilanteet?

Entä avoin suhde, sopisiko se teille paremmin?

Vierailija
62/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arkailisin lapsen hankkimista miehen kanssa jolla on noin vähän kokemusta parisuhteesta, yhdistettynä menneisyyteensä. Minkä ikäisiä olette? Suhteenne on vielä tosi alussa. Miten olette ratkaisseet tähän mennessä riitatilanteet?

Mikä on avoin suhde? Olen 24 ja mies 38. Meillä ei ole riitoja eikä erimielisyyksiä, siksi suhteemme toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on avoin suhde? Olen 24 ja mies 38. Meillä ei ole riitoja eikä erimielisyyksiä, siksi suhteemme toimii.

Jos olet oikea ap etkä trolli, niin ei missään nimessä tuollaisella ikäerolla lapsentekoon pelimiehen kanssa. Hyi hitto. Teillä on oletettavasti niin helppoa siksi, että olet miehen ohjailtavissa ja pyrit miellyttämään. Ja riitoja ja erimielisyyksiä tulee varmasti lapsen mukana, siksihän ne suhteet leviää käsiin vauva-aikana niin usein.

Kun kuitenkin varmaan ruusunpunaiset lasit päässä alat sitä raskaaksi hankkiutumista harkita, niin EHDOTTOMASTI ensin naimisiin, ilman avioehtoa. Ja käyt miehen kanssa paljon keskusteluja siitä, että hänen tulee olla lapsen kanssa pitkä pätkä kotona ja muutenkin olla tasavertainen vanhempi. Nuoremmillakin miehillä on usein ihme käsitys, että vauva on jotain mikä tapahtuu naiselle, saati tuon sukupolven tyypillä.

Vierailija
64/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pelimies? Tunnen kyllä parikin miestä joilla on ollut suuri määrä seksikumppaneita, mutta eivät he kyllä mitenkään "pelaa". Arvostavat naisia hyvinkin paljon ja antavat myös vähän vähemmän kauniille ujoille nörteille munaa. Eri asia on sitten nämä omista (mahdollisista) seksikokemuksistaan isoa ääntä pitävät juntit jotka oikeasti kuvittelevat että pelimies on joku kehumasana.

Miehet joilla oikeasti on suunnaton määrä seksikumppaneita saattavat tosiaan pitää asiasta hyvinkin matalaa profiilia, eivätkä siksi välttämättä klassisen "pelimiehen" muottiin sovi. Heillä saattaa myös olla vilpittömästi sellainen ajattelutapa että "panen kaikkia ettei kukaan vaan jää ilman", mutta välttämättä heidän tekojensa todelliset seuraukset eivät eroa "pelimiesten" hommista.

Vierailija
65/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikea ap etkä trolli, niin ei missään nimessä tuollaisella ikäerolla lapsentekoon pelimiehen kanssa. Hyi hitto. Teillä on oletettavasti niin helppoa siksi, että olet miehen ohjailtavissa ja pyrit miellyttämään. Ja riitoja ja erimielisyyksiä tulee varmasti lapsen mukana, siksihän ne suhteet leviää käsiin vauva-aikana niin usein.

Kun kuitenkin varmaan ruusunpunaiset lasit päässä alat sitä raskaaksi hankkiutumista harkita, niin EHDOTTOMASTI ensin naimisiin, ilman avioehtoa. Ja käyt miehen kanssa paljon keskusteluja siitä, että hänen tulee olla lapsen kanssa pitkä pätkä kotona ja muutenkin olla tasavertainen vanhempi. Nuoremmillakin miehillä on usein ihme käsitys, että vauva on jotain mikä tapahtuu naiselle, saati tuon sukupolven tyypillä.

Olen ap ja en ole miehen ohjailtavissa enkä meillytä ketään. Minä "määräilen" miestä toisinaan. :D Mies sanoo, että haluaa kihloihin, naimisiin ennen lasta ja olemme keskustelleet lapsen kasvatuksesta ja olemme siinäkin samaa mieltä. Mies haluaa jäädä koti-isäksi kunnes lapsi täyttää kolme.

Vierailija
66/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että pelinaiset ovat palstalaisille ok. Jos mies miettii kannattaako aloittaa suhde naisen kanssa jolla on rutkasti "kokemusta", palstalaiset suuttuvat sanomalla "naisen menneisyydellä ei ole mitään väliä. Ruikutat vaan kun et itse ole monelta saanut. Varmaan nuo mielipiteet karkoittaa hyvät naiset pois". Huhhhuh.

Pelinainen nauttii pelistä eli kissa-hiiri-leikistä, ei se tarkoita, että pettää fyysisesti.

T. Pelinainen, enkä ole pettänyt, eikä ole paljon seksikokemuksiakaan. Peli tulee kuvioon juuri siitä, että antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Pettäjät ovat niitä, jotka eivät kuhnaile vaan menevät asiaan

Kyllä tuota jotkut pelimiehetkin harrastavat että antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa. Joskus vielä nöyryyttävälläkin tavalla, esim. riisuttavat naisen alastomaksi mutta sitten kuitenkin kieltäytyvät seksistä.

Vierailija
67/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että pelinaiset ovat palstalaisille ok. Jos mies miettii kannattaako aloittaa suhde naisen kanssa jolla on rutkasti "kokemusta", palstalaiset suuttuvat sanomalla "naisen menneisyydellä ei ole mitään väliä. Ruikutat vaan kun et itse ole monelta saanut. Varmaan nuo mielipiteet karkoittaa hyvät naiset pois". Huhhhuh.

Jaa. Kiinnitetään selvästi huomio eri asioihin. Mun havaintojen mukaan näihin ketjuihin ilmestyy aina noita naisia halveeraavia kommentteja.

Vierailija
68/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ikäeronne selittääkin nyt kaiken. Miehellä on nyt käynyt niin hyvä flaksi että tajuaa sen itsekin. Nuori nainen ottaa hänet tosissaan vaikka on puolen kaupunkia läpikäymä mieshoratsu.

Vierailija
69/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pelimies? Tunnen kyllä parikin miestä joilla on ollut suuri määrä seksikumppaneita, mutta eivät he kyllä mitenkään "pelaa". Arvostavat naisia hyvinkin paljon ja antavat myös vähän vähemmän kauniille ujoille nörteille munaa. Eri asia on sitten nämä omista (mahdollisista) seksikokemuksistaan isoa ääntä pitävät juntit jotka oikeasti kuvittelevat että pelimies on joku kehumasana.

'Pelimies' on lähtökohdaltaan negatiivinen sana jolla viitataan siihen että mies pelaa jotain kieroa peliä naisten kanssa. Sellaista miestä joka antaa kaikille naisille voidaan kutsua vaikka sanalla 'helppo', joka enemmän antaa jokaisen itse päättää onko se hyvä vai huono asia.

Vierailija
70/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 50 s-kumppania (n.) ennen miestäni. En silti ole ollut mikään pelinainen, olen vain ollut avoin kokemuksille, ja siinä mielessä estoton. En ole mitenkään mystisesti "muuttunut" nyt, kun olen ollut mieheni kanssa jo 5v, vaan nyt on nyt, ja silloin oli silloin. Molemmat ovat minua aikansa, sekä menneisyys, että nykyisyys.  Se siis että on ollutm onen kanssa sillai, ei tarkoita että se olisi joku geeni joka siihen ajaa, vaan voi olla myös että osaa ottaa ilon irti erilaisista elämäntilanteista.

Hyi raato. Järvesi on soudettu ja täynnä sinilevää. En koskisi pitkällä tikullakaan, mutta hyvä jos miehesi erehtyi tyhmiä on monenlaisia.

Minulle suurin hyi on kyllä sellainen vastenmielinen idiootti, joka katsoo oikeudekseen puhua toisesta ihmisistä noin.

Vierailija
71/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rauhotuin, sen jälkeen ei naisrintamalla olekkaan ollut juuri mitään. En enää kiinnosta, onneksi minullakin on ollut hetkeni. Ehkä puolet tuosta apn ukkelin määrästä.

Miksi rauhoituit ja oletko nyt tyynessä parisuhteessa?

En ole. En vain jaksa esittää enää sitä mitä naiset tahtovat. Nyt kun olen peruspena kukaan ei kiinnostu.

Vierailija
72/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne 20-30v pelimiehet joita tiedän,ovat nykyään kunnollisia perheenisejä.Vanhat gubbet ei muutu.

Vierailija
73/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rauhotuin, sen jälkeen ei naisrintamalla olekkaan ollut juuri mitään. En enää kiinnosta, onneksi minullakin on ollut hetkeni. Ehkä puolet tuosta apn ukkelin määrästä.

En ole. En vain jaksa esittää enää sitä mitä naiset tahtovat. Nyt kun olen peruspena kukaan ei kiinnostu.

Minkä ikäinen olet? Keski-iässä miehen kiinnostavuus alkaa muutenkin laskea.

Vierailija
74/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 50 s-kumppania (n.) ennen miestäni. En silti ole ollut mikään pelinainen, olen vain ollut avoin kokemuksille, ja siinä mielessä estoton. En ole mitenkään mystisesti "muuttunut" nyt, kun olen ollut mieheni kanssa jo 5v, vaan nyt on nyt, ja silloin oli silloin. Molemmat ovat minua aikansa, sekä menneisyys, että nykyisyys.  Se siis että on ollutm onen kanssa sillai, ei tarkoita että se olisi joku geeni joka siihen ajaa, vaan voi olla myös että osaa ottaa ilon irti erilaisista elämäntilanteista.

Hyi raato. Järvesi on soudettu ja täynnä sinilevää. En koskisi pitkällä tikullakaan, mutta hyvä jos miehesi erehtyi tyhmiä on monenlaisia.

Minulle suurin hyi on kyllä sellainen vastenmielinen idiootti, joka katsoo oikeudekseen puhua toisesta ihmisistä noin.

Riita poikki ja muistakaa laittaa kortsu väliin. :'D Kyllä se ainoa idiootti tuossa on ihminen, joka esittää parempaa ja puhtoista kuin oikeasti on. Karua mutta jos järvi on sinilevää täynnä ei sitä kukaan halua, paitsi typerys.

Vierailija
75/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat ainoastaan Harlequinin kirjoissa ne pelimiehet asettua aloilleen kuin tosielämässä.

Vierailija
76/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Keski-iässä miehen kiinnostavuus alkaa muutenkin laskea.

Olen 32. Saan kyllä naisia jos tahdon, mutta silloin pitää pelata pelejä. Tilanne menee mahdottomaksi jos sanon että en halua lapsia, silloin normaalin penan luota katoaa kaikki naiset. Ei siinä että nyt kaipaisin, tämä on nyt vaan tullut huomattua vuosien varrella. Melko samat jutut toimii naisella kuin naisella, ja melko samat jutut ei toimi. Tavallisuus ei toimi. Raha toimii aina, tai vähintäänkin herättää mielenkiinnon.

Vierailija
77/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ainakin yrittää vakiintua siinä vaiheessa, kun flaksi alkaa hiipumaan. Ikä se tulee miehilläkin vastaan jossain vaiheessa, ainakin jos ei peilistä tuijota Pittin naama ja taskussa pullota saman ukon lompakko. Jossain vaiheessa tulee vain helpommaksi ottaa vakinainen kuin ravata baareissa metsästämässä tavaraa. Siitä en sitten tiedä miten uskollisia nämä ovat.

Vierailija
78/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ikäeronne selittääkin nyt kaiken. Miehellä on nyt käynyt niin hyvä flaksi että tajuaa sen itsekin. Nuori nainen ottaa hänet tosissaan vaikka on puolen kaupunkia läpikäymä mieshoratsu.

Ikä on vain numero. Mies on elänyt selibaatissa yli kaksi vuotta koko suhteen ajan ja näen kuinka rakastunut ja onnellinen hän on. Miksi ikä selittää kaiken? Nuoresta iästä huolimatta en ole naiivi enkä typerys.

Vierailija
79/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero. Mies on elänyt selibaatissa yli kaksi vuotta koko suhteen ajan ja näen kuinka rakastunut ja onnellinen hän on. Miksi ikä selittää kaiken? Nuoresta iästä huolimatta en ole naiivi enkä typerys.

Siis ikäsi selittää miehen kiinnostuksen. Uskon täysin että mies on rakastunut. Olet hänelle varmasti paras mahdollinen catch mihin hänellä on saumaa. Suurimmalla osalla naisia on myös rima niin korkealla ettei kelpuuttaisi vanhaa elostelijaa vakavaan suhteeseen.

Vierailija
80/107 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riita poikki ja muistakaa laittaa kortsu väliin. :'D Kyllä se ainoa idiootti tuossa on ihminen, joka esittää parempaa ja puhtoista kuin oikeasti on. Karua mutta jos järvi on sinilevää täynnä ei sitä kukaan halua, paitsi typerys.

En minä ollut tuo alkuperäinen kirjoittaja. Kunhan kerroin, että tuo on täysin vastenmielinen ajatusmaailma minulle. Sitä se on myös tuntemilleni kilteille ja siveille tytöille - heille ehkä jopa enemmän. Ei sellainen nainen halua tuollaista ihmistä kumppanikseen. Miten on, kai sinä elät niinkuin saarnaat etkä itse sorru esittämään parempaa kuin olet..? Lataat kaiken tuon myrkyn tiskiin jo ensitreffeillä?