Rauhoittuuko pelimiehet koskaan ja asettuu aloilleen sen yhden naisen kanssa?
Kaksi vuotta yhdessä ja tiedän miehen menneisyydestä, että on useita yhden yön juttuja, baaritoitailuja ja lyhyitä suhteita. Mies on kertonut olleensa 200 naisen kanssa ennen minua ja nyt sanoo löytäneensä sen oikean eli minut ja haluaa, että hankkisimme lapsen. Meillä puitteet muuten hyvät taloudellisesti, asumme uudessa omakotitalossa ja molemmilla vakkariduunit. Alussa häiritsi miehen menneisyys, mutta ei sinällään enää. Kukapa sille mitään voi ja ollaanhan tässä nyt oltu jo parisen vuotta yhdessä. En olisi koskaan uskonut, että entinen pelimies asettuu aloilleen ja haluaa perustaa perheen. Emme siis ole vielä aloittaneet lapsen tekoa. Miehellä ei ole tauteja, vaikka on ollut niin monen kanssa. Kysynkin nyt teiltä uskotteko miehen sanoihin?
Kommentit (107)
No minusta tuo 200 ei ole edes paljon petikumppaneita. Tapasin oman mieheni kun hän oli 30v, itse olin silloin 24v. Juttuja oli ollut hänellä siihen mennessä n. 500 ja ”vähän” yli. Nyt ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja ihan naimisissa ollaan. Eli kyllä voi myöskin rauhoittua. En laittaisi entisten panojen määrälle paljoakaan merkitystä. Se on hänen historiansa. Se, miten teillä menee ja mikä on yleinen luottamustaso suhteessa nyt noin yleisestikin varmaan on ne ratkaisevat asiat. Mutta vastauksena kysymykseesi, minun tapauksessa ainakin rauhoittui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan pelimies asettua aloilleen monestikin eri naisten kanssa. Ehkä ap on ensimmäinen, vai oliko joku niistä aiemmista seurustelukumppanikin, eikä vain irtonumero?
Mies on ennen minua seurustellut yhden max kahden kuukauden ajan. Minun kanssani on ollut kaksi vuotta ja asuu naisen kanssa samassa taloudessa ensimmäistä kertaa. Miehelle en ole irtonumero.
Apua voi hyvä ihminen. Kaksi vuotta? Max 5-7 vuotta se jaksaa, sitten alkaa pettäminen ja/tai vaihtuu uuteen. Totta kai sanoo ettet ole irtonumero. Ja sinä uskot, koska on vain inhimillistä haluta uskoa olevansa erityinen. Uskoisitpa vaan, että olet erityinen ilman tuollaista ukkoakin. Kokemuksella!
Lasteni isän suhteet ennen minua olivat kestäneet enintään 9kk. Kun oltiin oltu yhdessä juuri tuon 2v, päätettiin tehdä lapsi. Ja sitten toinen. Perhe-elämää jaksoi kunnes nuorempi oli 3 vuotta. Eli 7 v, sitten alkoi vipattaa muiden naisten suuntaan ja seurustelun alusta 9v jälkeen erottiin. Onneksi. On kevyempää elää ilman miesvauvaa, joka tarvitsi koko ajan viihdettä ja huippuhetkiä. Mitä olin suhteen alussa, ja toki oli lasten saaminenkin. Arki vaan ei koskaan kelvannut.
Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja en usko olevani erityinen, mutta suhteen alussa tein miehelle selväksi niin kovat ehdot ettei ole toista ja niitä on kiltisti noudattanut. Uskon tai en, mutta mies sanoi minun olleen äitinsä lisäksi toinen nainen, joka on laittanut miehen kuriin ja asettanut selvät rajat. Mies kokee, että muut naiset ovat halunneet pelkkää seksiä tai muuten hyötyä miehestä. Mies katuu entistä elämää ja on kanssani uskossa. En tarvitse miehiä tai muutakaan pönkittämään itsetuntoani.
Vierailija kirjoitti:
No minusta tuo 200 ei ole edes paljon petikumppaneita. Tapasin oman mieheni kun hän oli 30v, itse olin silloin 24v. Juttuja oli ollut hänellä siihen mennessä n. 500 ja ”vähän” yli. Nyt ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja ihan naimisissa ollaan. Eli kyllä voi myöskin rauhoittua. En laittaisi entisten panojen määrälle paljoakaan merkitystä. Se on hänen historiansa. Se, miten teillä menee ja mikä on yleinen luottamustaso suhteessa nyt noin yleisestikin varmaan on ne ratkaisevat asiat. Mutta vastauksena kysymykseesi, minun tapauksessa ainakin rauhoittui.
Nyt huitelee tuhannen hujakoilla.
Töissä on yksi tuollainen pelimieheksi luokiteltava. Ikää jo reilu 50 ja pari vuotta sitten oli "ulkoruokinnassa" pari kuukautta kun oli jotain 18v typyä kotikyliltään mennyt "laittamaan" (eli ylläri vaimo sai tietää).
Heillä jo siis liittoa takana melko pitkälti (yhteiset lapset juuri 18 kieppeillä).
Eli tuskin muuttuvat. Ainakaan niin kauan kuin jollekkulle siedettävän näköiselle kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan pelimies asettua aloilleen monestikin eri naisten kanssa. Ehkä ap on ensimmäinen, vai oliko joku niistä aiemmista seurustelukumppanikin, eikä vain irtonumero?
Mies on ennen minua seurustellut yhden max kahden kuukauden ajan. Minun kanssani on ollut kaksi vuotta ja asuu naisen kanssa samassa taloudessa ensimmäistä kertaa. Miehelle en ole irtonumero.
Apua voi hyvä ihminen. Kaksi vuotta? Max 5-7 vuotta se jaksaa, sitten alkaa pettäminen ja/tai vaihtuu uuteen. Totta kai sanoo ettet ole irtonumero. Ja sinä uskot, koska on vain inhimillistä haluta uskoa olevansa erityinen. Uskoisitpa vaan, että olet erityinen ilman tuollaista ukkoakin. Kokemuksella!
Lasteni isän suhteet ennen minua olivat kestäneet enintään 9kk. Kun oltiin oltu yhdessä juuri tuon 2v, päätettiin tehdä lapsi. Ja sitten toinen. Perhe-elämää jaksoi kunnes nuorempi oli 3 vuotta. Eli 7 v, sitten alkoi vipattaa muiden naisten suuntaan ja seurustelun alusta 9v jälkeen erottiin. Onneksi. On kevyempää elää ilman miesvauvaa, joka tarvitsi koko ajan viihdettä ja huippuhetkiä. Mitä olin suhteen alussa, ja toki oli lasten saaminenkin. Arki vaan ei koskaan kelvannut.
Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja en usko olevani erityinen, mutta suhteen alussa tein miehelle selväksi niin kovat ehdot ettei ole toista ja niitä on kiltisti noudattanut. Uskon tai en, mutta mies sanoi minun olleen äitinsä lisäksi toinen nainen, joka on laittanut miehen kuriin ja asettanut selvät rajat. Mies kokee, että muut naiset ovat halunneet pelkkää seksiä tai muuten hyötyä miehestä. Mies katuu entistä elämää ja on kanssani uskossa. En tarvitse miehiä tai muutakaan pönkittämään itsetuntoani.
Ihan oikeasti...haluatko sä olla nainen joka asettaa rajat aikuiselle miehelle? Kun maailmassa on miehiä jotka ihan itse tietää ne rajat eivätkä tarvitse siihen äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Töissä on yksi tuollainen pelimieheksi luokiteltava. Ikää jo reilu 50 ja pari vuotta sitten oli "ulkoruokinnassa" pari kuukautta kun oli jotain 18v typyä kotikyliltään mennyt "laittamaan" (eli ylläri vaimo sai tietää).
Heillä jo siis liittoa takana melko pitkälti (yhteiset lapset juuri 18 kieppeillä).
Eli tuskin muuttuvat. Ainakaan niin kauan kuin jollekkulle siedettävän näköiselle kelpaavat.
Noista ne tytöt tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jee. Sano vielä että säästät neitsyyttä avioliittoon...miehen kanssa joka ei ole säästelllyt. :D Äiti-pyhimys syntisen miehen pelastaja. :D
Kun tässä luin tätä ketjua ja mietin täytänkö itse jotkut pelimiehen tai helpon miehen kriteerit, niin tuli mieleen yksi ainoa naistyyppi jollaisen kanssa en kyllä koskaan menisi sänkyyn, eli tällaiset höyrypäiset hihhuliuskovaiset. Hauska sattuma että sitten viimeisellä sivulla ap paljastui juuri sellaiseksi. En usko että hänen on kovin vaikea neitsyyttään säilyttää. Siitä eroon pääseminen voikin sitten olla vaikeampi juttu.
Älä älä...et oo vaan vielä tullut synnintuntoon. Sulla voi myös olla puutteellisesti kehittynyt kaksinaismoraali....silloin oikein hinkuisit neitsyen kanssa avioliiton satamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut 50 s-kumppania (n.) ennen miestäni. En silti ole ollut mikään pelinainen, olen vain ollut avoin kokemuksille, ja siinä mielessä estoton. En ole mitenkään mystisesti "muuttunut" nyt, kun olen ollut mieheni kanssa jo 5v, vaan nyt on nyt, ja silloin oli silloin. Molemmat ovat minua aikansa, sekä menneisyys, että nykyisyys. Se siis että on ollutm onen kanssa sillai, ei tarkoita että se olisi joku geeni joka siihen ajaa, vaan voi olla myös että osaa ottaa ilon irti erilaisista elämäntilanteista.
Hyi raato. Järvesi on soudettu ja täynnä sinilevää. En koskisi pitkällä tikullakaan, mutta hyvä jos miehesi erehtyi tyhmiä on monenlaisia.
Voi kun tietäisitkään miten vaihtelevaa ja rikasta elämämme onkaan, niin monella eri saralla ;) Kaltaistasi estoista vinkulelua en huomaisi, vaikka olisit hukkumassa järveen siinä metrin päässä minusta :)
Joskus. Yleensä "äitihahmon" kanssa eli jos olet korkeakoulutettu/hyväpalkkainen/perijä niin sitten voit saada sen itsellesi. Toki mieti haluatko sitä enää "kastroituna" kun olet pahaan poikaan alunperin ihastunut. Ja toisille noista rauhoittuminen on myös suhteellista. Saattavat silloin tällöin käydä panemassa vieraita naisia. Toisaalta jos haluat miehesi pikkuisen pahana, niin eihän se sitten haittaa mitään... ;)
Nyt en ymmärrä. Onko ap seurustellut 200 naista kellistäneen pelimiehen kanssa 2 vuotta ilman, että heillä on ollut ollenkaan seksiä? Ap kirjoittaa, että mies on ollut hänen kanssaan 2 v selibaatissa ja elää uskossa ap:n kanssa.
Ja siis ap vakavissaan miettii nyt naimisiinmenoa ja kysyy, onko mahdollista, ettei mies enää koskaan hairahdu muihin naisiin? Ymmärsinkö nyt tämän tilanteen oikein? Sitä on niin vaikea edes uskoa. Ettäkö pelimies uskovaisen kanssa selibaatissa jo 2 vuotta, eikä ole ollut muita naisia? 😀😀😀
"Ikä on vain numero. Mies on elänyt selibaatissa yli kaksi vuotta koko suhteen ajan ja näen kuinka rakastunut ja onnellinen hän on. Miksi ikä selittää kaiken? Nuoresta iästä huolimatta en ole naiivi enkä typerys."
Tota. Olet naiivi. Ehkä osaksi nuoremman ikäsi takia, osaksi varmaan uskovaistaustasi takia.
Tässä.on nyt naisia halveksiva ja hyväksikäyttävä luonnehäiriöinen mies löytänyt helpon uhrin, jota voi pyörittää mitennpäin tahansa ja joka uskoo kaikki valheet kokemattomuuttaan.
Ap, minkälainen on varallisuusero miehellä ja sinun puolella sukuasi?
Lars kirjoitti:
No itse en uskoisi, vaikka olen itsekin mies. Mitä suurimmalla varmuudella pelimiehen elkeet eivät hetkessä katoa. Hetkeksi voi ukko rauhoittua, mutta heti kun hyvä syy löytyy, alkaa taas entinen meno. Usko hyvällä, tunnen tuon tyypin niin hyvin, että en sellaisia ystäväpiiriini ota.
Samaa mieltä on tämäkin mies. Kenties juuri lapsen syntymä voisi olla sellainen "hyvä syy", että pitää lähteä pitkän kaavan mukaan kavereiden kanssa "hieman rentoutumaan" baareihin ja sieltä sitten jatkoille jonkin naisen luokse.
Vierailija kirjoitti:
"Ikä on vain numero. Mies on elänyt selibaatissa yli kaksi vuotta koko suhteen ajan ja näen kuinka rakastunut ja onnellinen hän on. Miksi ikä selittää kaiken? Nuoresta iästä huolimatta en ole naiivi enkä typerys."
Tota. Olet naiivi. Ehkä osaksi nuoremman ikäsi takia, osaksi varmaan uskovaistaustasi takia.
Tälle yläpeukku.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta yhdessäoloa ja naimisiin meno ei kerro mitään ukon rauhoittumisesta, paitsi omissa kuvitelmissasi. Tosiasiassa ukko on laukannut vieraissa koko yhteiselonne ajan. Pääasiassa ukkomiehet ovat etsimässä seksisuhteita treffisivustoilla ja seksichateissa. Muutaman sellaisen kanssa olen ollut vuosikausia kestävässä seksisuhteessa. Vain harva on jäänyt kiinni seikkailuistaan. Keskivertoa fiksumpi ihminen osaa salata sivusuhteensa ihan helposti. Vain typerimmät kärähtävät.
Tiedän yhden, todella aktiivisen pelimiehen suomen Turusta. Hän vaan muutti koko elämäntyyllinsä kertalaakista ja alkoikin perheenisäksi ja vaimonsa kanssa elämään. Ikinä ei olisi siitä edeltävästä 15 vuodesta voinut mitään tuollaista ennustaa.
Kyllähän joka nainen toivoo että ne top 5% miehistä lopettaisi elämästä nauttimisen ja alkaisi elämään vain naisen huomioimista ja palvelua varten. Ne miehet jotka tuommoisen hyväksyisi ei kelpaa naiselle kun se mies ei ole riittävän komea, riittävän rikas tai riittävä yleensä missään muussakaan asiasssa