Miksi en saa itse määrätä miten paljon töitä teen? minille sopisi sellainen 3-4 tunnin työpäivä ja palkka 1500 e
en jaksa stressata enempää miksi en voi mennä töihin ja sanoa että olen vain 4 tuntia päivässä töissä? eihän sitä ehdi muuten sitten ruokajonoon hakemaan ilmaisia ruokia !
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
tosin lumenluontiin en mee, se on liian raskasta. 2 tuntia jo on liikaa sitä . joku kevyt homma jossa saa ajella autoa olisi ok
Sulle sopis taksikuskin homma pe-la ja la-su öiksi.
Rupea yrittäjäksi, niin onnistuu. Tai tee töitä alustataloudelle yrittäjänä.
Mikset ole jo jos moisista haaveilet? Jos mikään yritys ei moista tarjoa, niin ole itse se yritys joka tarjoaa, ei kai siinä sen kummempia?
Oletko ikinä kuullut osa-aikatöistä?
Teen työkyvyttömyyseläkkeen päälle töitä 3 - 4 tuntia päivässä. Tulot yli 6000 euroa kuukaudessa. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole jo jos moisista haaveilet? Jos mikään yritys ei moista tarjoa, niin ole itse se yritys joka tarjoaa, ei kai siinä sen kummempia?
No yrittäjä yleensä nimenomaan joutuu tekemään töitä silloin kun niitä on, eikä mitenkään 3 tuntia päivässä. Tai sitten on todella pienyrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tosin lumenluontiin en mee, se on liian raskasta. 2 tuntia jo on liikaa sitä . joku kevyt homma jossa saa ajella autoa olisi ok
Sulle sopis taksikuskin homma pe-la ja la-su öiksi.
Yks tuttu teki tuota.
taksikuskina on tuskaa istua siellä autossa illat ja odotella, en jaksa ja palkka huono
Tee keikkatöitä vuokrafirman kautta
No jos sun työnantaja tarvitsee kokoaikainen työntekijän, niin sitten pitää vaihtaa työpaikkaa, jossa se onnistuu.
Ala yrittäjäksi, niin voit vapaasti määrätä työpäiväsi pituuden. Mitä sitten tienaat, on toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Moni varmasti haaveilee samasta, niin eikun firma pystyyn!
Perusta oma yritys! Minulla on yhden hengen oy. Ja hienosti voin päättää tekemäni töiden määrä. Pyrin tekemään kolmepäiväistä viikkoa.
Tosin IT-alalla pystyy laskuttamaan niin paljon, että tulisin toimeen vähemmälläkin.