Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saitte uusioperhekuvion onnistumaan?

Vierailija
01.08.2019 |

Olen vihdoin muuttamassa lasteni kanssa miesystäväni taloon ja yhteensämeillä on sitten kuusi lasta. Olen vilpittömän onnellinen tilanteestamme. Aika salarakkaana on ohi ja uusi elämä alussa! Kysymys kuuluukin, että miten olette saaneet järjestettyä omaa aikaa vanhempina uusiopeeheessä, jossa on näin paljon lapsia? Oletteko onnistuneet neuvottelemaan lapset samoina viikkoina etävanhemmille? Sitä yritämme nyt. Miehen entinen vaimo on edelleen niin vihainen pettämisestä, että pelkään sen tekevän kiusaa tässäkin asiassa. Meitä kuitenkin yhdistää miehen kanssa niin moni asia ja mies on onnellinen, kun hänellä on viimeinkin kilpailuhenkinen nainen, joka harrastaa samoja lajeja, jalkapalloa ja sählyä, kuten hänkin. Samoin minä. Onnea muillekin uusioperheille! :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se pettämisestä alkanut alku meitä erottaa, koska yhdistäviä tekijöitä meillä on vilpittömästi niin paljon. Jalkapallo, sähly, juoksu ja pidämme molemmat Lauri Tähkän musiikista. Olemme samalla alallakin, tosin jouduin tämän pettämiskohun takia vaihtamaan työpaikkaa. Olen varma, että uusioperheemme tulee onnistumaan. Kiitos vastauksista! Ja onnea kaikille rakkauden löytäneille ja esteet voittaneille! Ap

Vierailija
42/43 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on selkeä sopimus exän kanssa siitä, että lapset ovat minulla parilliset viikot, miehellä parittomat. Siitä en jousta, vaikka miehen nyxä niin vaatiikin. Hän taas on tehnyt sopimuksen exänsä kanssa joka toisesta pitkästä viikonlopusta (to-su) ja ne osuvat ikävästi juuri niille viikoille, jolloin minun lapseni ovat isällään. Eli ei ole lapsivapaata aikaa siellä tiedossa koskaan, minulla on joka toinen viikko.

Ööö olisiko se jotenkin sinulta pois jos nuo viikonloput käännettäiisin niin että ne olisi sun exän lapsivapailla viikoilla? En tämmöistä kostonhimoa mitenkään ymmärrä. Lasten kannalta parempi että lapset ovat siellä missä heidän seuransa on toivottua, eikä tahallaan kiusata noin.

En ole tuo jolta kysyit, mutta lapsiltahan se ennen kaikkea on pois, jos arki järjestellään vanhempien lapsivapaan ehdoilla.

Sehän tarkoittaa sitä, että lapsella vastaavasti on aina ympärillä sisaruspuolia. Ei se voi olla vaikuttamatta lapsen saaman huomion määrään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän keskustelun, kun uusioperhe on tulossa meillekin. Suhde on tosi tuore ja mies oli vaimoaan pettänyt ennen avioeroa. Siitä huolimatta aion uskoa, että meistä tulee hyvä perhe! Yksin ei ole hyvä olla ja mitäs sitä himmaamaan, kun se oikea löytyy.