Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset käyttävät valtavasti meikki- ja peitevoiteita - miksi?

Vierailija
31.07.2019 |

Nykynaiset ovat harmillisen vieraantuneita siitä, millaiselta iho oikeasti näyttää ilman kaikkia meikkikerroksia. Ikävintä, että lapset ja nuoret kasvavat tähän. Mitä pahaa punoituksessa on? Tai muissa ihon "virheissä"? Rypyissä?

Jos yhteiskunnan suunnalta ei tulisi painetta, meikkaisitko?

Kommentit (265)

Vierailija
1/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi selittää jokaiselle mikä minua vaivaa, jos he näkisivät ihoni huonon kunnon. Riittävästi tulee kommentteja aknesta vaikka sitä miten yrittäisi peittää.

Vierailija
2/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peitän rumaa arpea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Mutta kuulun vähemmistöön. Meikkaamista ei voida vaatia tavallisilla työpaikoilla, huoliteltu ja siisti voi olla ilmankin. Eiväthän miehetkään meikkaa.

Vierailija
4/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa. Mutta kuulun vähemmistöön. Meikkaamista ei voida vaatia tavallisilla työpaikoilla, huoliteltu ja siisti voi olla ilmankin. Eiväthän miehetkään meikkaa.

Miksi selittelet asiaa? Ketä se kiinnostaa? Hanki itsetunto ja lopeta turhien asioiden selittäminen.

Vierailija
5/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkivoidetta/puuteria.Talvella tosi kovalla pakkasella on vähän laitettava,koska couperosa menee muuten pahaksi.Mulla on punaset posket ja pisamia :D

Vierailija
6/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnalta tulee hirveä painostus, mutta en meikkaa silti. Minä olen levollinen omien mustapäitteni ja näppylöitteni kanssa  :)

Vierailija
7/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi selittelet asiaa? Ketä se kiinnostaa? Hanki itsetunto ja lopeta turhien asioiden selittäminen.

Sitä olen aina ihmetellyt, miksi niin helkkarin monia näyttää kiinnostavan, kun kasvoissa (tai jossain muualla) näkyy jotain normaalista poikkeavaa. Äidilläni ja minulla on ruusufinni ja jos emme peitä punoitusta peitevärillä, niin saadaan kuulla jatkuvasti päivittelyä punaisista poskistamme ja tökeröjä kommentteja. Ei kiitos yhtään enempää minulle sitä lajia.

Vierailija
8/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi selittää jokaiselle mikä minua vaivaa, jos he näkisivät ihoni huonon kunnon. Riittävästi tulee kommentteja aknesta vaikka sitä miten yrittäisi peittää.

Just näin.

”Miksi oot niin punainen?”

”Ootko kipeenä? Näytät sairaalta”

”Mitä noi on?” *osoittaa aknearpia*

Ja kaiken lisäksi se typerä tuijotus. Kävin tänään verikokeissa ja ihmiset töllötti kuin typerykset.

N25

Vierailija
9/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme naamioitua jotenkin, kun ei ole mahdollisuutta käyttää peittävää vaatetusta.

Vierailija
10/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä heijaa vaan ap.

Menepä vaikka ihan normaaliin ruokakauppaa ja katso siellä naisia, aika harvalla on mitään paksua meikkiä. Tottakai jos menet illalla johonkin bilepaikkaan, niin naisilla saattaa olla laitetummat kasvot, mutta muuten ei ole.

Turha aloitus siis taas kerran.

Pystytkö tosiaan sanomaan eron, kenellä on meikkivoidetta ja kenellä ei? Nykymeikeillä saadaan yllättävän luonnollisiakin lopputuloksia. No, "luonnollisia" olettaen, että ainoastaan tasainen iho on luonnollinen. Ja ihan vain iltakäyttöä varten meikkibisnes on niin hurjaa?

Mielestäni aloitus ei ole lainkaan turha. Kommenttisi vain osoittaa, että aihetta tulisi nostaa enemmän jalustalle. Ap

Vierailija
11/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitevoiteillä peitellään rumuutta.

Vierailija
12/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä ei kyllä saa peitettyä meikillä.

Vierailija
13/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peitevoiteillä peitellään rumuutta.

Totta! Eihän sitä muuten tarvitsisi peitellä mitään.

Vierailija
14/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä meikkaanko edes muiden takia..en käytä edes meikkivoidetta, vaan rasvaa ja jotain siihen sekotettuna. Nyt haluan vähän meikata ku vähän aikaa sit kuljin ilman mitään. Siks, koska se on piristävää.

Vierailija
15/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkatkaapa hyviä peitevoiteita

Vierailija
16/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä heijaa vaan ap.

Menepä vaikka ihan normaaliin ruokakauppaa ja katso siellä naisia, aika harvalla on mitään paksua meikkiä. Tottakai jos menet illalla johonkin bilepaikkaan, niin naisilla saattaa olla laitetummat kasvot, mutta muuten ei ole.

Pystytkö tosiaan sanomaan eron, kenellä on meikkivoidetta ja kenellä ei? Nykymeikeillä saadaan yllättävän luonnollisiakin lopputuloksia. No, "luonnollisia" olettaen, että ainoastaan tasainen iho on luonnollinen. Ja ihan vain iltakäyttöä varten meikkibisnes on niin hurjaa?

Mielestäni aloitus ei ole lainkaan turha. Kommenttisi vain osoittaa, että aihetta tulisi nostaa enemmän jalustalle. Ap

Kyllähän sen näkee perssilmälläki kellä on meikkivoidetta ja kellä ei. Ei se ole ikinä niin luonnollisen näköinen etteikö meikkivoidetta erottaisi tai sitten on näkö jo alkanut heiketä.

Vierailija
17/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä heijaa vaan ap.

Nuorista työtovereistani suurimmalla osalla on paksu pakkelikerros. Niin paksu, että luonnollisuudesta ei ole tietoakaan. Mutta ehkä se on normi.

Vierailija
18/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma itseään varten.

Vierailija
19/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä tulee jollekulle parempi mieli niin mitä pahaa siinä on.

Vierailija
20/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain paljon kehuja ihostani n. 30-vuotiaaksi asti. Koska iho on melkein aina ollut helppo ja kaunis, en ole edes tottunut meikkaamaan sitä "piiloon" enkä oikein hoitamaankaan kunnolla. Pari vuotta sitten yhtäkkiä huomasin, että iho näyttää kulahtaneelta ja pintakuivuus alkoi aiheuttaa juonteita. Siitä lähtien olen panostanut ihon hoitoon. Nuoruuden päiviin ei ole enää paluuta, se on hyväksyttävä, mutta edelleen vierastan ajatusta pakkelikerroksesta ihollani. Mieluummin yritän hoitamalla saada ihosta mahdollisimman hehkeän. Olen kai onnekas, koska ihoni on loppujen lopuksi nykyäänkin aika ok, mutta tottakai käsiteltyihin kuviin verrattuna se näyttää epätasaiselta. No, mitäpä tuosta. Tietysti, jos on aknea tai muita ihosairauksia tai -ongelmia, voi tuntua kiusalliselta olla ilman meikkiä, se on ihan ymmärrettävää. Itse en kyllä välitä tai edes oikein huomaa, onko jonkun iho ns. huono. Ehkei siihen sitten kiinnitä huomiota, kun suhde omaan ihoon on ollut niin kompleksiton. Paksua meikkikerrosta taas on vaikea olla huomaamatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme