Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?
Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?
Kommentit (959)
Tuo kolmen juuston kerma on kätevä, yksineläjänä en osta kolmea juustoa yhden kermasekoituksen vuoksi. Ja maksaahan se enemmän ostaa ne juustot ja sitten myös kerma.
Kumikeinojuustoja en ymmärrä, kunnon juustoa tai ei sitten juustoa joka maistuu ei miltään. Tai omituiselta.
En maksa olemattomasta tai omituisesta mausta.
Kitkarenkaat.... nillä ei tee mitään talvella eikä kesällä paitsi veneen kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelin
Hehh..TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. Nyt ihmettelen että jopa noinkin moni on alapeukuttanu??????? ?????
Savolaenenketuiksmän kirjoitti:
naisten
Niin siis seksinukkejen
Miehespuoliset kyllä
Vierailija kirjoitti:
Silmälasin puhdistussuihketta. Niitä myydään kojuissa monissa marketeissa. Siis ensinnäkään ei niitä laseja tarvitse olla puhdistamassa joka tunti. Toisekseen jos sellainen ihminen on, että siis pitää, niin mikä tahansa lasinpuhdistusaine Tokmannilla litran töniköissä ajaa saman asian. Se erillinen "silmälasien puhdistusaine" ei ole sen kummempaa tavaraa. Että miksi siitä pitäisi maksaa?
Mun laseissa on mennyt linssit pilalle, kun välillä käytin muita aineita. Linssikäsittelyt on herkkiä ja käytössä pinnoitteet kuluu. Omia lasejani ei saa enää puhtaaksi millään muulla kuin silmälasikaupan puhdistussuihkeella. Linssit likaantuu niin nopeasti, että ihan jatkuvasti saa suihkutella. Riippuu siis linssien laadusta, onko puhdistussuihkeesta hyötyä. Minä ainakin tarvitsen puhdistussuihketta linsseille. Se on käytännöllinen ja hyödyllinen keksintö ihmiselle, joka joutuu pitämään laseja aina, paitsi nukkuessaan. Silloin puhdistuksentarvetta tulee usein ja suihkeella se hoituu nopeasti ja tehokkaasti. Eipä ne suihkeet mitään kalliita ole, n. neljä euroa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vedenkeitin.
Mistä teevesi otetaan , hanasta?
Pizzajauhot. Siis vehnäjauhot, joihin on sekoitettu kuivahiiva valmiiksi. Jos ei jaksa itse lisätä jauhoihin hiivaa, ehkä tilaa sitten pizzan valmiina?
Kuivausrumpu. Vie energiaa ja kuluttaa kovasti tekstiilejä. Pyykki kuivuu muutenkin.
Meni nopeesti tän ketjun lukeminen, kun scrollasin yli kaikki vegaanijutut. Eli n. puolet kaikesta. Eikö ihmiset saa asiaansa sanottua yhdellä kertaa?
Mut mikä siis on turhake? Joku sanoi, että kananmunankeitin. No en ihan ole samaa mieltä, vaikka ilmankin toimeen tulee. Mutta silloin kun mulla se vielä oli, niin ikinä ei kananmunat menneet siinä keittimessä rikki. Nyt saa melkein joka kerta kun munia keittää kattilassa, niin onkia vähintään yhden pois, kun se yks kaks poksahtaa rikki. Viimeks kun tein isomman satsin munavoita, meni kymmenestä munasta neljä rikki. Eikä auta mikään niksi, laittaa kylmään tai kuumaan veteen, laittaa suolaa paljon, vähän tai ei ollenkaan, aloittaa pienemmällä lämmöllä, lämmittää munat valmiiksi huoneenlämmössä jne, mitä niitä nyt onkaan. Aina joku poksahtaa. No joo. Kananmunat on halpoja, vaikka käytänkin aina luomumunia eli niitä inasen tyyriimpiä. Taidanpa ostaa taas munankeittimen, vaikka ärsyttääkin kaikki ylimääräiset härvelit kaapissa. Mutta se entinen oli ainakin hintansa väärti, kesti yli 20 v.
Musta tuntuu, että meikki- ja ihonhoitotuotteissa on paljonkin turhakkeita. Tai ehkä valikoimaa on liikaa. Mulla on valtavat määrät kaikkea meikkiä sun muuta, mutta oikeesti en käytä niistä kuin muutamia tiettyjä. Miks mä olen edes tullut ostaneeksi ne muut, mitkä jää käyttämättä? Mainosten uhri ilmeisesti.
Pikkuhousunsuojia ihmettelen. Kun ne tuli markkinoille, niitä mainostettiin pidettäväksi kuukautisten jälkeen kun tuli vielä pientä jälkivuotoa. Mutta nyt ne on kuin pakolliset jokahetkiset läpykkäät, mikäli olen oikein ymmärtänyt nuorten naisten keskusteluista. Onko kaikilla naisilla nykyään jotain valkovuotoa niin kauheasti? Sitä paitsi pikkuhousuthan vaihdetaan joka päivä.
Kaupan hyllyssä näin tuotteen, nimeltä häpykarvaöljy. Nimeltään Pörrö. Sikälikin ihmettelen, kun kaikkihan nykyään ajetaan pois. Mutta vaikka ei ajettaisikaan, niin...
Takapuoli-implantit. Suurin osa suomalaisista naisista ei ainakaan tarvi lisää täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kolmen juuston kerma on kätevä, yksineläjänä en osta kolmea juustoa yhden kermasekoituksen vuoksi. Ja maksaahan se enemmän ostaa ne juustot ja sitten myös kerma.
Kumikeinojuustoja en ymmärrä, kunnon juustoa tai ei sitten juustoa joka maistuu ei miltään. Tai omituiselta.
En maksa olemattomasta tai omituisesta mausta.
Ohis: mulla on tällä hetkellä neljää juustoa jääkaapissa, ja minäkin olen yksineläjä. Kovat juustot eivät vanhene ihan heti. Jämät pääsevät raastinrauta kautta ruokiin, kuohukerman kanssa tai ilman. Ja aina ilman lisäaineita.
T. Se alkuperäinen kermakkeiden ihmettelijä :)
Ja kukin siis tyylillään :)
Tästä ketjusta haluan itselleni ne säälinnut. Kaikki muu on turhaa.
Talouspaperi.
Hyvä puuvillainen keittiöliina ja tiskirätti korvaa talouspaperin.
Hiustenkuivain.
Äkkiä ne hiukset kuivaa, jos jää märäksi ja lähtee liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pippurikerma. Eikö kaikilla ole pippuria kotona ja sitä lienee aika helppo lisätä ruokaan sen sijaan, että maksaa enemmän kermasta, joka on valmiiksi pippuroitu.
Tämä maksaa tosiaan euron enemmän. Ostin silti tällaisen pari kuukautta sitten johonkin ruokaan. Loput käytin kahvimaitona. Uskomattoman kivan makuista kahvia! Oikeasti.
Sen sijaan lähes pari euroa maksava puolen litran "kahvimaito" muovipurkissa on kyllä monella tapaa kummallinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Lähimaksuominaisuus.
Saako tämän pois kortilta. On vähän pelottava ominaisuus.
Toinen pelottava ominaisuus lähitulevaisuudessa on jos menettää yhtä aikaa älypuhelimen ja maksukortin.
Sähkö(akku)auto. Kuka ihmeessä vaihtaisi 4-10h ladattavaan kun polttomoottorin tankkaa 2 minuutissa? Kuin menisi kehityksessä kauas taaksepäin. Jopa höyryauton lastasi kivihiilellä 1800 luvulla nopeammin kuin sähköauton lataa tänä päivänä.
Vety on autoilun tulevaisuus, tarkemmin sanoen polttokenno jonka tankkaa 2 minuutissa mutta muuten siinä kaikki akkuauton edut.
Kånken-reppu. Miksi se tehdään niin luokattoman surkeasta kankaasta(?) että imee heti itseensä kaiken lian ja pas kan?
Vierailija kirjoitti:
Kuivausrumpu. Vie energiaa ja kuluttaa kovasti tekstiilejä. Pyykki kuivuu muutenkin.
Meillä on taloyhtiön pesutuvassa kaksi pesukonetta, kuivausrumpu, kuivauskaappi ja 2 kuivaushuonetta. Kun molemmat koneet ovat vapaita, niin parhaassa tapauksessa pesee kaksi koneellista pyykkiä eri ohjelmilla (esim. 40 tai 60 astetta, tummat ja vaaleat vaatteet erikseen) noin 45-50 minuutissa. Kun nuo pyykit laittaa kuivausrumpuun, niitä ei tarvitse viritellä minnekään narulle ja ne kuivuvat keskimäärin alle 50 minuutissa. Niinpä vaatteet ovat puhtaat ja kuivat vajaassa 2 tunnissa, ja sitten tarvitsee ainoastaan silittää muutamat paidat ja housut. Silloin siihen pyykkäämiseen ei mene koko päivää.
Lähimaksuominaisuus.